Introducere
Dacă doriți să captați interesul, documentarea eficientă a procesului dvs. - și mai ales fotografiile înainte și după - este la fel de bună. Sunt fotograf din 2002, pentru cealaltă afacere cu jumătate de normă (Four Twigs Photography) și pentru armata SUA. În această postare, voi oferi link-uri către câteva resurse valoroase pentru a vă ajuta să învățați despre fotografie, precum și câteva dintre lecțiile mele învățate.
Introducere în fotografie
Această serie de articole de la ItsJustLight face o treabă grozavă de a preda elementele de bază ale fotografiei.
Echipamente
Una dintre principalele întrebări pe care le primesc fotografii este „Ce fel de cameră ar trebui să iau?” Aveți trei opțiuni principale (nu mă refer la aparate de fotografiat, deoarece smartphone-urile moderne au o calitate comparabilă a imaginii):
Telefon mobil – smartphone-urile moderne au adesea camere de înaltă calitate. DXOMark are o bază de date cuprinzătoare cu privire la calitatea imaginii smartphone-urilor.
Avantaje
- Disponibilitate – probabil că aveți deja unul
- Comoditatea postării/mesajării – foarte ușor de încărcat direct pe Facebook/Instagram/Snapchat/Myspace sau de a trimite mesaje text către clienți
Dezavantaje
- Senzor mic – performanța în lumină slabă este de obicei marginală, adâncimea câmpului (aspectul zonelor care nu sunt focalizate) este de obicei scăzută
- Fără zoom optic (de obicei)
- Setări manuale limitate în multe telefoane/aplicații pentru cameră
- Nu există opțiuni reale pentru iluminare suplimentară cu blitz
Fără oglindă – camerele fără oglindă sunt disponibile în mai multe dimensiuni diferite de senzori – cadru întreg, APS și Micro Four Thirds (M43). Sony, Nikon și Canon au toate oferte full-frame și/sau APS.
Avantaje
- Calitatea imaginii – camerele fără oglindă au o calitate superioară a imaginii telefoanelor mobile, cu performanțe mai bune la lumină scăzută
- Dimensiune - Camerele și obiectivele M43 sunt semnificativ mai mici decât DSLR-urile (aparatele și obiectivele cu cadru complet și APS sunt mai mari)
- Iluminare – multe opțiuni pentru iluminare suplimentară (pe cameră, în afara camerei etc.)
- Comenzi manuale complete (viteza obturatorului, diafragma, ISO)
Dezavantaje
- Cost
- De obicei, trebuie să transferați imagini pe un computer (sau pe un smartphone, în funcție de cameră) pentru a le utiliza efectiv
Reflex digital cu un singur obiectiv – cunoscut și sub numele de DSLR, acestea sunt camerele pe care le asociați de obicei cu fotografia profesională. Nikon și Canon sunt principalii producători de DSLR. DSLR-urile sunt în mare parte înlocuite de camerele full-frame și APS fără oglindă.
Avantaje
- Calitatea imaginii – DSLR-urile (în special prosumer, cum ar fi Nikon D850 și Canon 5D MarkIV) au o calitate absolut uimitoare a imaginii și performanțe remarcabile în condiții de lumină scăzută
- Iluminare – multe opțiuni pentru iluminare suplimentară (pe cameră, în afara camerei etc.)
- Comenzi manuale complete (viteza obturatorului, diafragma, ISO)
Dezavantaje
- Dimensiune – corpul și lentilele nu sunt de obicei mici
- Cost
- De obicei, trebuie să transferați imagini pe un computer (sau pe un smartphone, în funcție de cameră) pentru a le utiliza efectiv
- Eliminarea treptată – nu vor exista prea multe corpuri și lentile noi pentru DSLR-uri în viitor
Fotografii suferă de GAS (sindromul de achiziție a uneltelor) la fel de mult (sau mai mult) decât detalierii. Este ușor să cazi în grozava recenziilor online de la DPReview și de pe alte site-uri, căutând mereu o calitate mai bună a imaginii (IQ). Am destule opțiuni din care să aleg – de la un Nikon D800 cu un 2.8 de 24-70 mm până la un Panasonic G7 cu un 2.8 de 12-35 mm – și de obicei apelez la G7 mai mic, mai puțin „profesional”. Nu am nevoie de cei 36 de megapixeli pe care imi ia D800, deoarece tot ce folosesc imaginile este munca online. Este mic, ușor de utilizat și are o calitate a imaginii suficient de bună pentru scopul propus.
Tehnică
Mă gândesc la două lucruri majore – documentarea progresului și imaginile înainte și după.
Documentarea progresului
Primul lucru pe care îl fac după ce un client lasă un vehicul este să documentez starea acestuia la predare. Fac imagini din față, din spate și din toate cele patru colțuri.
Voi lua, de asemenea, o imagine cu cel puțin o roată/anvelopă și elementele evidențiate ale interiorului. Sunt un mare fan al imaginilor dramatice înainte și după, așa că dacă vehiculul este deosebit de murdar, voi petrece mai mult timp pe această scenă decât dacă este un vehicul destul de curat.
După fotografiile de intrare, încep cu detaliile reale. De obicei, aștept până când sunt complet pentru a face fotografiile de după. Încerc să trimit actualizări regulate de fotografii clientului de-a lungul zilei – am descoperit că îi ajută să-i liniștească în legătură cu procesul și, de asemenea, îi încântă să vadă rezultatul final.
Odată ce am terminat treaba, import toate fotografiile pe computerul meu și fac editări de bază în Adobe Lightroom (mai ales doar expunere/contrast).
Inainte si dupa
Un truc pe care l-am găsit pentru a facilita obținerea de unghiuri similare este să mă asigur că folosesc același interval focal tot timpul. Deci, în loc să folosesc zoom-ul pe obiectivul meu, îl las la 12 mm (cel mai larg unghi) și mă deplasez înainte și înapoi cu picioarele. În acest fel, perspectiva nu se va schimba aproape la fel de mult și face mult mai ușoară potrivirea imaginilor. Folosesc creatorul de colaje de la BeFunky pentru a crea imaginile dramatice înainte/după care arată cu adevărat ceea ce facem:
Concluzie
Acesta este primul dintr-o serie de articole despre importanța aspectului – rămâneți pe fază pentru următoarele două articole! Sper că acest lucru v-a ajutat pe calea spre creșterea valorilor de producție a ceea ce faceți
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu