Deci, auziți termenii aruncați în jur, am detaliat asta, el a detaliat că, și-a corectat mașina, a efectuat corectarea vopselei peste 25 de ore. Dar ce înseamnă toate acestea? Un detaliu și o corecție de vopsea nu sunt același lucru?
Sincer să fiu, sunt lumi separate! Unul este, în general, doar un termen care se referă la „curățarea unei mașini”, în timp ce celălalt este câteva cuvinte care descriu un întreg proces. Să ne aprofundăm puțin și să vedem dacă nu putem obține niște clarificări.
Detalierea pentru mine este doar elementele de bază: spălare, ceară, curățare interioară. Curățați roțile și îmbrăcați anvelopele și faceți ca totul să pară strălucitor și „nou”, fără a pierde mult timp pe toate. Fără îndepărtarea profundă a contaminării de pe vopsea, fără îndepărtarea defectelor de vopsea, fără revigorare a vopselei, fără aplicare de acoperire pentru o protecție reală împotriva lumii, doar elementele de bază! Mașina vine murdară, se spală, se adaugă ceva protecție, iar interiorul este curățat cât mai mult posibil. Accentul pe „detaliere” este de obicei interiorul, deoarece acolo oamenii își petrec majoritatea timpului conducând mașina!
Pe de altă parte, corectarea vopselei, ei bine, aici specialiștii își fac timp pentru a aborda problemele legate de vopsea, formează un plan de atac cu privire la modul în care să rezolve aceste probleme în mod corespunzător și își propun să reniveleze stratul transparent și să îndepărteze urme de vârtej, holograme, oxidare, gravuri, zgârieturi etc de la vopsea. Corectarea vopselei durează MULT mai mult și necesită mai multă muncă decât doar „detalierea” și implică mult mai mult risc, prin urmare necesită mai multe cunoștințe despre diferite tehnici, vopsele, în același timp înțelegând circumstanțele și dorințele clientului. Acestea fiind spuse, dacă un client dorește „vopsea perfectă”, dar vopseaua este prea subțire pentru a se amesteca/lustrui agresiv pentru a elimina toate defectele, specialistul trebuie să aibă simțul de afaceri potrivit pentru a explica clientului că, deși și el dorește să ofere client „vopsea perfectă”, există prea mult risc și optează pentru o eliminare de 90% sau un rezultat final „ATĂ MULT MAI BUN”. L-am văzut de nenumărate ori de la „detailerii de corectare a vopselei” unde ard vopseaua, peste straturi subțiri transparente și nisip prea mult, lăsând mașina clienților în stare mai strălucitoare și mai lucioasă, dar într-o stare de defecțiune prematură a stratului transparent. L-am văzut pe Ferrari 458, BMW M5 și Lamborghini. Vine un moment în care clientul nu are întotdeauna dreptate și depinde de specialist să aibă cunoștințele când este suficient și să păstreze integritatea clienților pictând în tact, mai degrabă decât să încerce să meargă la o corecție 100%. Corectarea vopselei este un grad mai mare de dificultate și necesită mai multă expertiză, de unde prețul mai mare pe lucrare. Este nevoie de mai mult timp, îndemânare, cunoștințe și implică costuri mai mari ale produsului pentru a efectua o corecție adecvată.
Adevărul să fie spus, cu un buget nelimitat, fiecare mașină ar avea o corecție completă și aplicarea de acoperire. Realitatea este că nu orice mașină are nevoie de ea sau se poate descurca în siguranță, așa că aici intră în joc finalul „detaliat”.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu