Totalul afișărilor de pagină

joi, 5 mai 2022

Compararea produselor de detaliere: intangibilele

 Produse necorporale

Cred cu tărie că produsele de detaliere au niveluri, iar când intri la nivelul profesional al produselor, cele mai multe dintre ele pot oferi rezultate grozave. Cu toate acestea, diferența dintre două produse profesionale din aceeași categorie este mult mai mică decât cea a produsului comparabil din magazinul dvs. auto local. Atunci alegerea este mult mai subiectivă și se reduce la intangibile. Unul dintre exemplele cele mai identificabile este spray-ul de detaliu, există o mulțime de opțiuni grozave de pulverizare pentru detalii pe care sunt sigur că majoritatea detaliilor ar fi în regulă cu schimbarea între ele, dar elementele intangibile le fac să utilizeze una din nou și din nou.

NOTĂ: Știu că prețul este un factor uriaș în alegerea produselor, nu consider că este un intangibil, adică un atribut de bază la fel de mult ca rezultatele.

Iată câteva dintre cele mai importante elemente intangibile ale mele când mă uit la un produs:

Pulverizator

Ai fi surprins câte tipuri diferite de pulverizatoare există atunci când începi cu adevărat să le privești. De la modelul de pulverizare la volumul per pulverizare, până la rezistența la declanșare, toate acestea sunt lucruri care pot lua în considerare alegerea unui produs în detrimentul altuia. Conștient sau nu. Acum poți schimba pulverizatorul? Sigur, dar dacă o linie are toți același pulverizator și trebuie să îl schimbați de fiecare dată de la o altă marcă, acest lucru scade atractivitatea.

Aromă

Un produs cu miros bun este pur și simplu mai bun. Există valori aberante, cum ar fi detergenții pentru roți/APC, care au o limită asupra cât de bine pot mirosi din cauza machiajului chimic, dar să le lăsăm deoparte. Spray-ul de detaliu și curățarea/panacurile interioare sunt cele mai importante, deoarece este ceea ce clientul va experimenta cel mai mult. Îți iei vreodată mașina înapoi de la spălătorie cu o zi înainte să știi ce sunt detaliile și arată totul frumos și strălucitor, dar când intri înăuntru miroase fie a chimicale, fie mult prea parfumat? Dăunează experienței generale pentru client. Cu toate acestea, dacă refinisați o mașină înainte de acoperire și utilizați CarPro Eraser în loc de alcool izopropilic??? Tocmai ai câștigat două simțuri în același timp.

Design de ambalare

Un pachet bun „pregătit pentru vânzare cu amănuntul” este pur și simplu mai bun. Nu-mi pasă dacă le pui sau nu în sticlele tale. Aș putea înțelege dacă ați cumpăra un produs în vrac „en-gros” care vine cu o etichetă într-o singură culoare, dar chiar și atunci, diferența de fabricație de la un design bun la un design prost este nimic. Desigur, este posibil să aveți investiția inițială în designul în sine de la un designer bun sau să vă actualizați designul din 1942, dar imprimarea efectivă a etichetei. Nici măcar nu vorbesc despre forme de sticle interesante precum Gyeon , ci doar o sticlă standard cu o etichetă impermeabilă colorată. Pur și simplu arată mai bine și se simte mai premium și că compania ține pasul cu piața de produse în continuă evoluție și face cea mai bună formulă posibilă.

Blaturi pentru sticle

A avea capacul corect la o sticlă de produs cu vâscozitate mai mare este uriaș. Capacele flip-top sunt bune pentru produse precum șamponul pentru mașini și blaturile cu șurub funcționează pentru galoane care sunt doar destinate reumplerii. Totuși, nu sunt ok pentru lustruire, pansament pentru anvelope, etanșanți, etc. Pune-i un blat cu autocurățare, eu le prefer pe cele mai groase ca linia Menzerna , dar subțire e bine, ca să-l pot sparge ca pe o sticlă Gatorade și nu trebuie să vă faceți griji că se adună în duză sau se scurge în lateral. Un argument pe acestea sunt că risipiți produsul deoarece distribuie ceea ce este în duză pentru a-l închide, dar hei, nu, nu. Îl închideți pe aplicatorul de tampon astfel încât să fie folosit și, dacă s-ar usca acolo, oricum ați risipi mult mai mult.

Vâscozitatea produsului

Apropo de vâscozitate, acest lucru îmi poate schimba cu ușurință părerea despre un produs. Vinovații de top sunt, în mod normal, lustruirile de finisare și îmbrăcămintea anvelopelor, acestea din urmă fiind punctul de lipit mai mare. Îmi place ca pansamentul meu pentru anvelope să fie ca o cremă, ca Chemical Guys VRP . Când lucrez la anvelope cu profil redus sau anvelope întinse, am nevoie de control maxim asupra acelui produs, astfel încât să nu ajungă pe roți și dacă am nevoie de el mai puțin vâscos, îl pot tăia cu apă pentru anvelopele de camion cu noduri. Dacă este prea subțire, nu pot merge înapoi.

Există multe altele, cum ar fi prăfuirea produsului, timpul de lucru, timpul de uscare, varietatea de aplicații pentru care poate fi folosit, dimensiunea sticlei în mână, etc. Dar acestea sunt cele mai importante elemente intangibile pe care dacă ați lua două produse similare m-ar face să aleg unul. peste celălalt.

Care sunt unele elemente intangibile care te fac să-ți placă mai bine un produs?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu