Introducere
Comunicarea – este, fără îndoială, cel mai important lucru pe care îl facem în fiecare zi, dar cât de des te gândești cu adevărat la asta? Dacă ești ca majoritatea oamenilor, aproape niciodată. Învățăm cum să vorbim, să interpretăm limbajul corpului și să citim prin observație, educație și intuiție în primul nostru deceniu sau doi. După aceea, cei mai mulți dintre noi continuăm cu acele abilități înrădăcinate pentru tot restul vieții. Dar cât de mult ne scăpăm dacă nu reușim să fim deliberați și raționați în eforturile noastre de comunicare? Spoiler: Multe.
RPIE
În lumea comunicării profesionale, folosim un proces numit RPIE pentru a ne ghida eforturile :
Cercetare
P lanificare
I mplementare
Evaluare
Cercetare – Analizarea audienței dvs
Primul pas în cercetare este să-ți analizezi publicul – la cine vrei să ajungi. Cine alcătuiește baza ta de clienți de bază? Folosind Revitalize ca exemplu, baza noastră de clienți de bază este reprezentată de membrii serviciului și soții lor care se pregătesc să părăsească insula Hawaii. Veți observa că acesta este un public restrâns – care este absolut VITAL pentru o comunicare eficientă. O audiență prea mare va limita dramatic eficacitatea eforturilor dumneavoastră de comunicare.
Acum că am identificat structura publicului nostru, trebuie să ne uităm la demografii. Deoarece clientela mea este în principal membri ai serviciului, îmi este destul de ușor să le defalc datele demografice:
Un lucru de remarcat este diferența de gen. Într-un vid, aș fi, evident, mai preocupat de bărbați decât de femei – dar din moment ce soții fac și parte din piața mea țintă, acest lucru se uniformizează mai mult sau mai puțin.
Acum că ați identificat principalele categorii demografice ale audienței dvs., trebuie să identificați modul în care acestea consumă media. Pew Research poate face o mulțime de sarcini grele pentru tine:
Așa că acum știu că piața mea țintă folosește în primul rând Facebook, urmat de Instagram. Dar care este cel mai bun moment pentru a ajunge la ei? Pew nu are analize privind cele mai frecvente momente de utilizare a rețelelor sociale, așa că accesarea SproutSocial ne poate ajuta:
Cele mai bune ore: miercuri, 11:00 și 13-14 :00
Cea mai bună zi: miercuri
Cea mai proastă zi: duminică
„Pe lângă orele de top pentru a posta mai sus, Facebook în ansamblu a arătat cea mai constantă implicare în perioada de marți până joi, între orele 8:00 și 15:00. , astfel încât acestea pot fi considerate alte momente „sigure” de postat. Pe de altă parte, cea mai mică implicare pe care ați dori să o evitați a avut loc în fiecare zi, fie înainte de ora 7 dimineața, fie după ora 17:00” SocialSprout
Trec pe Instagram (unde nu sunt atât de activ pe cât ar trebui să fiu):
- Cele mai bune ore: miercuri la 11:00 și vineri de la 10:00 la 11:00
- Cea mai bună zi: miercuri
- Cea mai proasta zi: duminica
„Privind la Instagram în ansamblu, cea mai consistentă implicare poate fi găsită de luni până vineri, între 9:00 și 16:00. Interacțiunea scade în fiecare zi înainte de ora 6:00 și după ora 21:00, dar, în comparație cu alte platforme, Instagram are puncte de implicare dispersate. in weekend si dimineata. Acest lucru ar putea fi alimentat de popularitatea tot mai mare a poveștilor Instagram de dimensiuni mici, care sunt ușor de urmărit în orice moment și a căror natură efemeră poate determina FOMO.” SocialSprout
Analiza reală
Așa că acum știu că populația mea este de 17-30 de ani, declin masculin (chiar și după adăugarea soților) și este activ atât pe Facebook, cât și pe Instagram. Am date globale despre cele mai bune momente pentru a folosi Facebook și Instagram, dar aici trebuie să vă gândiți mai mult la situație. Obiceiurile pieței mele țintă din Hawaii ar fi diferite de aceeași demografie țintă dacă s-ar afla, de exemplu, în Alaska. Pot să mă bazez pe cea mai mare parte a audienței mele în oraș în weekend, în timp ce asta ar putea fi foarte diferit în Alaska. Sau într-un metrou cu un Este important să rețineți că, deși statisticile sunt importante, ele trebuie să aibă bunul simț și propriile cunoștințe aplicate acestora. Dacă mă aflu într-un climat cu ierni severe, weekendurile din timpul iernii pot fi un moment valid pentru a încerca să ajung la publicul meu folosind rețelele sociale.
Pentru un alt exemplu, ce se întâmplă dacă piața ta țintă sunt proprietarii de mașini clasice? Experiența ne spune că de obicei vor avea peste 55 de bărbați albi. Mulți dintre ei sunt foarte implicați în cluburile auto locale. A deveni membru și a participa la întâlniri poate duce la clienți potențiali, iar multe cluburi auto au adesea forumuri pe internet care sunt mai active cu acel public țintă decât rețelele sociale. A deveni un sponsor și a rămâne activ pe acele forumuri ar putea aduce dividende mari.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu