Totalul afișărilor de pagină

duminică, 22 mai 2022

Acoperiri nano: când să înlocuiți și cum să acoperiți

 Acoperirile nano reprezintă o modalitate excelentă de a vă proteja vehiculul și de a simplifica întreținerea. Acoperirile oferă o durabilitate excepțională și pot funcționa ca și cum ar fi noi pentru mulți ani, cu o întreținere adecvată, dar de unde știi când este timpul să aplici un nou strat de acoperire pe vehiculul tău?

Acest subiect poate crea o mică dezbatere, deoarece unele mărci sau instalatori pot argumenta că produsele lor sunt „permanente” și unele pot include chiar „garanții pe viață”, prin urmare acoperirea nu trebuie să fie reaplicată, cu toate acestea, este părerea mea personală că, indiferent de cât de mult ar putea dura stratul de acoperire, dacă doriți să păstrați vehiculul dumneavoastră să arate cel mai bine, vopseaua va trebui să fie lustruită la un moment dat (în special pentru vehiculele conduse zilnic), ceea ce înseamnă că va avea nevoie de o nouă acoperire. a fi aplicat.

Când să aplici din nou

Acest lucru va depinde de mai mulți factori, inclusiv cât de des este condus vehiculul, ce tip de mediu este expus vehiculul, cât de des este curățat vehiculul, dacă sunt utilizate sau nu tehnici și produse de întreținere adecvate etc.

Presupunând că un vehicul este condus zilnic și întreținut corespunzător, deseori sugerez să treceți prin mișcările de acoperire a vehiculului la fiecare 2-3 ani. Fac această sugestie deoarece, indiferent de cât de atent sunteți, am constatat că este imposibil să păstrați un vehicul complet fără defecte de suprafață. După câțiva ani de spălare și întreținere frecventă, simt că se așteaptă să văd niște „urme de dragoste” sau vârtejuri/mături ușoare, așa cum se vede mai jos.

ZRM |  Reacoperire

Dacă vehiculul trăiește în medii deosebit de dure sau nu este întreținut corespunzător, atunci este posibil să doriți să faceți un detaliu complet și să acoperiți mai des. Pe de altă parte, dacă mașina este condusă rar și nu vede vreme nefavorabilă, este posibil să treacă mulți, mulți ani înainte de a trebui să fie lustruită. Folosiți-vă cea mai bună judecată aici și determinați ce funcționează cel mai bine pentru nevoile dumneavoastră specifice.

Cum să aplici din nou

Dacă întrețineți vehiculul în mod corespunzător, nu ar trebui să fie nevoie de nicio lucrare invazivă de corectare a vopselei. Un vehicul bine întreținut ar trebui să fie în mare parte lipsit de urme de vârtej, dar va avea probabil unele ușoare deteriorări de la spălarea și uscarea generală, așa cum am menționat mai devreme. De asemenea, este foarte obișnuit să existe pete ușoare/cețoșe de la murdăria generală și acumularea de peliculă de drum pe mașină de-a lungul anilor, ceea ce lasă finisajul să arate puțin plictisitor (cel mai vizibil la culorile mai închise).

Procesul de pregătire pentru reaplicarea stratului este mai mult sau mai puțin același cu munca grea pe care ați depus-o atunci când a fost efectuată instalarea inițială, totuși dacă ați reușit să mențineți un finisaj în general fără vârtej și nu trebuie să efectuați o vopsea corectare, pregătirea și reaplicarea este o muncă relativ rapidă și simplă. Fluxul de lucru urmează pașii standard de curățare, decontaminare, lustruire și protecție.

Curățare:   Începeți prin a efectua o spălare amănunțită de mână pentru a îndepărta toată murdăria și contaminarea din vehicul ( Cum să spălați corect un vehicul , Cum să vă spălați corect mașina (video) ).

Decontaminare:  Apoi, decontaminați vopseaua pentru a îndepărta orice contaminanți lipiți, cum ar fi căderea, gudronul, seva etc. Acest lucru poate fi realizat folosind o varietate de substanțe chimice în plus față de un anumit tip de argilă sau argilă sintetică (Explicarea procesului de decontaminare Partea 1 și Partea a 2 -a , Cum să-ți argili și să-ți decontaminați vopseaua (video) ).

Lustruire:   Acum că vopseaua este la fel de curată de toată murdăria liberă și contaminanții lipiți, vom efectua o lustruire ușoară a mașinii pentru a restabili claritatea perfectă și pentru a ne asigura că toate straturile reziduale de acoperire, ceară pulverizată etc. sunt îndepărtate. În comparație cu o corecție a vopselei, acest proces ușor de lustruire ar trebui să fie foarte rapid și ușor. În general, tot ceea ce este necesar pentru a restabili strălucirea și culoarea este o lustruire fină, cum ar fi Meguiar's M205 , CarPro Essence sau ceva asemănător, asociat cu un tampon de lustruit precum Rupes Yellow Pad , Lake Country White Pad sau tamponul dvs. de lustruit preferat.

2 sau 3 treceri folosind o viteză moderată a mașinii și o viteză puțin mai mare a brațului decât ceea ce recomandăm în mod normal pentru o corecție adevărată ar trebui să faciliteze lucrul de deteriorare ușoară și decolorare a suprafeței. Zonele noastre de lucru sunt de obicei puțin mai mari pentru această lustruire ușoară decât atunci când efectuăm o corecție a vopselei și, ca preferință personală, deseori voi lustrui un panou întreg sau mai multe panouri înainte de a mă întoarce și de a îndepărta reziduurile de lustruire, deoarece pare să accelereze. susține procesul. În general, pot finaliza o lustruire ușoară pe un sedan de dimensiuni medii în doar câteva ore, ceea ce reprezintă o fracțiune din timpul necesar pentru a efectua o corecție a vopselei în mai multe etape.

ZRM |  Reacoperire

Poloneză ușoară Rezumat:  

  • Utilizați lustruire de finisare pe tamponul de lustruit preferat
  • Faceți 2-3 treceri peste zona dvs. de lucru pentru a îndepărta murdăria, ceața ușoară și alte defecte superficiale minore
  • Utilizați o viteză moderată a mașinii și o viteză mai rapidă a brațului decât ați utiliza atunci când încercați să maximizați îndepărtarea defectelor în timpul corectării vopselei
  • Luați în considerare extinderea zonei de lucru pentru a fi puțin mai mare decât secțiunea generală de 2'x2′ adesea recomandată pentru îndepărtarea defectelor în timpul corectării vopselei

Notă: dacă vehiculul dvs. a dobândit urme de vârtej, zgârieturi sau alte tipuri de defecte superficiale care sunt mai extinse decât decolorarea și decolorarea ușoare, va trebui să vă faceți timp pentru a analiza și corecta corect vopseaua pentru a vă maximiza rezultatele.

Pregătiți:   Odată ce vopseaua a fost lustruită în mod satisfăcător, ștergeți bine suprafața cu un solvent de pregătire pentru a vă asigura că toate reziduurile de lustruire au fost îndepărtate. Îmi place să efectuez această ștergere pe fiecare panou în timp ce lucrez. Lustruiți un panou, ștergeți reziduurile de lustruire cu prosopul meu, apoi pulverizați panoul cu solvent și ștergeți-l ușor cu un prosop de pluș. Unii oameni preferă să lustruiască un vehicul întreg, apoi să facă ștergerea cu solvent. Alegerea vă aparține, doar asigurați-vă că vă faceți timp și asigurați-vă că vehiculul a fost curățat temeinic.

Protejați:   Acum că vopseaua a fost curățată, decontaminată, lustruită și pregătită, aplicați din nou stratul la alegere conform instrucțiunilor producătorului și bucurați-vă de întreținere și protecție ușoară încă câțiva ani.

ZRM |  Reacoperire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu