Totalul afișărilor de pagină

joi, 12 mai 2022

Model preferat la lustruirea cu mașină

 Am primit întrebarea despre metoda mea preferată de lustruire a unei secțiuni de vopsea, așa că am decis să scriu un alt articol simplu, cu o grămadă de fotografii auto-explicative.

Pentru acest articol, am ales să folosesc Porter Cable 7424XP Random Orbital Buffer , deoarece este cea mai ușor de utilizat și cea mai sigură mașină pentru cei începători în lustruirea vopselei. Îl folosesc aici cu Meguiar's 205 Polish și un Lake Country Crimson Pad . Pentru cei care doresc mai multe informații despre polizor, vă invit să consultați articolul meu Porter Cable 7424XP Asamblare și revizuire .

Despre modelul pe care îl folosesc în timpul lustruirii, precum și câteva indicații pe care am ajuns să le găsesc la îndemână de-a lungul anilor.

Încep prin a întinde lustruirea pe o secțiune de vopsea la viteza 3. Îmi place întotdeauna să contur zona pe care o voi lustrui, așa că o încep imediat când răspândesc polishul...

După ce am întins polonezul pe zona specifică, voi crește viteza până la orice este necesar și voi merge într-un model de la stânga la dreapta. La toate trecerile următoare, la viteze mai mari, îmi voi contura din nou zona pentru că vreau să mă asigur că fiecare centimetru pătrat din acea zonă este lustruit corespunzător. Dacă ar fi să merg pur și simplu la stânga și la dreapta, ar exista mici secțiuni pe zona mea imaginară, dreptunghiulară, care nu s-ar lustrui din cauza tamponului circular. În acest fel, mă asigur că întreaga secțiune este lustruită într-o linie dreaptă la margine, ceea ce face mult mai ușor să știi unde să se suprapună puțin mai târziu când trec la următoarea zonă de lustruire.

După ce am completat modelul de la stânga la dreapta la prima trecere, încep un model de sus și de jos la a doua trecere. După cum observați în fotografiile următoare, voi face din nou un pic de contur în jurul marginilor înainte de a continua cu modelul sus și jos.

Asta după a doua trecere pe această zonă specifică. Pentru acest articol m-am oprit după fiecare trecere pentru a fotografia modelul lustruitului, dar de fapt nu trag lustruitorul de pe vopsea în timp ce lucrez.

Următoarele treceri se fac toate alternând modelele de mai sus. După cum am menționat mai sus, sunt un mare fan al conturării unei secțiuni dreptunghiulare pe vopsea, deoarece mă ajută să mă ghidez pe acel curent, precum și pe următoarele zone pe care le voi lustrui.

Conturarea unei zone în timp ce întindeți mai întâi ochiul cu o viteză mai mică mă ajută în zone precum cea fotografiată în acest articol, dar este aproape o necesitate pentru zonele mai dure, verticale. Apărătoarele, de exemplu, vin în toate formele și dimensiunile diferite, așa că de obicei le împart în 2-3 „zone de lustruire”, conturându-le mai întâi în timp ce răspândesc polishul.

În curând sper să fac un articol de continuare care să se concentreze pe lustruirea unei zone mai dure, cum ar fi un aripi sau o bară de protecție, așa că fii atent!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu