Citind o mulțime de subiecte la sfârșit, este întotdeauna recomandat să urmați un program de întreținere. Ce sugerați ca program de întreținere corect după un detaliu complet? Preferiți o baie completă, curățați praful sau pur și simplu mergeți cu o spălare fără apă. Cât de des ar trebui să puneți un alt strat de ceară sau de etanșare?
Mulțumesc, Chris
Hei Chris, aceasta este de fapt o întrebare foarte bună și una pe care mi se pun de fiecare dată când fac un detaliu de corectare a vopselei de la clienții mei. Iată ce le spun fiecăruia dintre ei, indiferent de mașină:
Un regim bun pentru a menține o mașină să arate cât mai bine pe tot parcursul anului este ceva de genul următor:
• Luna 1 – Detaliu de recondiționare în interior și în exterior – aceasta oferă mașinii un început proaspăt curat de menținut, fără a fi nevoie să „acopere” sau să „masca”. ” defecte. Este mai ușor să întreținem o mașină curată decât una murdară!
• Luna 3 – Epilare cu ceară pentru protecție – spălarea va fi mai ușoară pe o mașină proaspăt ceară, căderile nu se vor lipi ușor de vopsea și vor menține senzația netedă/alunecoasă.
• Luna 5 – Detaliu complet interior și exterior – spălare exterioară și ceară cu protecție interioară adăugată pentru a preveni decolorarea
• Luna 7– Lustruire cu mașină într-un pas sau în doi pași pentru a îndepărta defectele/urmele de turbionare
• Luna 9 – Detaliu complet interior și exterior
• Luna 11 – Epilare cu ceară pentru protecție
-Un detaliu de recondiționare este locul în care ți-ai duce mașina înapoi într-o stare ca nouă sau mai bună decât nouă. Veți efectua lucrări de corectare a vopselei (ar trebui să fie doar lustruire, fără amestecare), curățarea interioară amănunțită a tuturor suprafețelor cu protecție/condiționare adecvată și o singură dată pe întreaga mașină.
- Epilarea cu ceară este doar atât, un strat proaspăt de ceară pentru a menține protecția vopselei tale.
-Un detaliu complet ar fi o spalare si o ceara, alaturi de conditionarea si protectia interioara. Interiorul are nevoie de niște dragoste de rutină, așa cum are exteriorul.
-O lustruire cu mașină într-un singur pas ar fi doar o lustruire ușoară pentru a restabili luciul, pentru a elimina orice acumulare de oxidare, pentru a elimina urmele ușoare de turbionare etc. Nu va elimina defectele adânci, dar scopul său principal este de a reda luciul umed profund la a picta. Oricând ai de gând să lustruiești, ai putea la fel de bine să lut și mașina! Lutul este vital pentru îndepărtarea contaminanților înglobați din vopsea, astfel încât lustruirea funcționează de fapt asupra vopselei, nu a resturilor! De asemenea, argila este ușor abrazivă, așa că trebuie să lustruiți după aceea, așa că are sens să luați doar la lustruire.
- Argilă de două ori pe an pentru ca mașina să se simtă cât mai netedă!
Urmând o rutină similară, mașina ta va rămâne bine pentru anii următori.
Acum, pentru spălările și întreținerea săptămânală, aveți câteva opțiuni. Puteți efectua fie o spălare tradițională , o spălare fără clătire (dacă mașina este doar puțin murdară) sau o spălare fără apă (doar dacă mașina este doar praf de pe loc). Aș face o spălare tradițională doar dimineața devreme sau seara târziu și niciodată când soarele este maxim! Cu un produs precum ONR , puteți scăpa de spălat în orice moment al zilei, oriunde (garaj sau alee), este relativ rapid și funcționează la fel de bine ca o spălare tradițională în majoritatea cazurilor. Cu un produs de spălat fără apă, m-aș spăla doar în interior, în afara razelor soarelui.
În ceea ce privește când să te epilezi cu ceară, gândește-te la spălările prin care ai pus mașina și ce fel de ceară folosești. Dacă spălați cu ONR, are polimeri în el, așa că „îmbunătățiți” puțin protecția cu fiecare spălare, unde dacă îl duceți la spălătoria auto fără atingere, sigur veți elimina protecția din cauza chimicalelor dure folosite. După cum am menționat mai sus, îmi place să mă epil cu ceară o dată la două luni. Procedând astfel, veți avea întotdeauna un strat solid de protecție pe mașină, deoarece mulți etanșanți durează de obicei 3-4 luni (unii mai mult atunci când sunt aplicați corespunzător). Nu vrei să aștepți niciodată până când materialul de etanșare este complet dispărut pentru re-ceara. O altă opțiune bună este să folosiți o ceară pulverizată ca ceară optimă pentru mașini. OCW este atât de ușor de utilizat și adaugă doar aproximativ 10 minute la timpul de spălare, dar beneficiile sunt URIAȘE! Vopseaua netedă, protecția și ușurința în curățările viitoare fac din OCW unul dintre cele mai bune soluții pentru spălarea și ceara de întreținere! O regulă generală este că ceara va dura 4-6 săptămâni, iar etanșanții 3-4 luni, unele chiar și 6+! Există unele care vor dura mai puțin sau mai mult, dar aceasta este o „estimare aproximativă” bună. Desigur, tehnica de spălare, frecvența și situațiile de mediu joacă toate un rol în durabilitatea unei ceară/segilant.
Respectarea unei rutine bune vă va ajuta să vă păstrați mașina să arate cât mai bine atâta timp cât dețineți mașina! Am văzut mașini vechi de 5 ani arată mai bine decât mașini vechi de 1 an doar pentru că proprietarul le întreține, ceea ce sună ca ceea ce plănuiești să faci! Mult noroc…
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu