Ce îți vine în minte când auzi pe cineva spunând detalii despre mașină? Viziuni cu prosoape de capră și tampoane de lână în mâinile unui tip și a unui proprietar care speră că le va face vopseaua să arate din nou ca nouă? Poate vă gândiți la o mașină de familie care este ciocănită din familie, care se „bucura” cu adevărat de mașină și mama care apare pentru a curăța interiorul? Ceea ce îmi vine în minte este pasionatul de mașini care s-a săturat să caute tipul potrivit care să aibă grijă de mândria și bucuria lui. Vrea doar să găsească tipul potrivit care să-i acorde mașinii sale aceeași atenție așa cum ar face-o.
Ce îți vine în minte când auzi pe cineva spunând detalii despre mașină? Fie că citești asta ca un detalier profesionist, un războinic de weekend sau cineva care caută un profesionist care să-și cunoască lucrurile. Dacă ești un detalier profesionist care citește acest lucru, te încadrezi într-una sau mai multe categorii la fel ca și clientul tău. Care este scopul tău ca profesionist? Este vorba despre obținerea unei mai bune înțelegeri a către cine ar trebui să atragi și pe care tu (profesionalul) ar trebui să te adresezi. Pentru clienții potențiali care caută un detalier, este vorba despre tine să pui întrebările potrivite atunci când vorbești cu un detalier pentru a găsi potrivirea potrivită.
Ca profesionist, este important să înțelegeți la cine ar trebui să apelați. Dacă nu o faceți, veți pierde timp, efort și bani. Imaginați-vă tipul de volum care îl urmărește pe cel mai pretențios pasionat de mașini și insistă că are ceea ce are nevoie proprietarul sau un detalier de concours care obține un contract cu un lot mare de mașini și petrece cinci zile pe fiecare mașină. Oricare scenariu este un coșmar.
Cum poți ști cine este piața ta?
Gândiți-vă la modul în care răspundeți la câteva întrebări:
- Dorești să obții toate locurile de muncă care îți intersectează calea?
- Te vezi ca un artist sau poate ca cineva care încearcă să facă niște bani frumoși?
- Sunteți destul de mulțumit de procesele dvs. sau doriți să vă rafinați procesele într-un mod care să îmbunătățească rezultatele, chiar dacă crește timpul petrecut?
- Ce are mai multă importanță pentru tine, timpul consumat pentru o anumită sarcină sau rezultatul final?
Cum răspunzi la aceste întrebări spune multe despre tipul de serviciu pe care îl oferi și, sincer, cine este piața ta țintă. Asta nu înseamnă că a fi un tip de volum este rău sau a fi altceva este mai bine. Este o chestiune ca dvs. și clientul dvs. să vă potriviți unul pentru celălalt. Acesta este un mod prin care puteți construi o relație de afaceri de durată și toți suntem instrumente în detaliu. Credem vreodată că un aspirator este un instrument excelent pentru spălarea exteriorului? Trebuie să recunoaștem tipul de instrument de detaliere care suntem și să ne îndreptăm spre această utilizare.
Dacă înclinați mai mult spre volum, ar trebui să vă stabiliți prețul într-un mod care să atragă cei mai mulți clienți. Compensația va fi că nu veți putea avea atât de mult timp pentru fiecare loc de muncă. Înțelegem că timpul = bani, dar este și calitate (în măsura în care nu pierzi timpul în mod redundant). Cu cât pui mai mult, cu atât ar trebui să fie mai bine. Acesta este locul în care detalierul de nișă își face un nume. Dacă ești genul care refuză să facă mai puțin decât să urmărească toate imperfecțiunile din vopsea, roți și interior, sunt șanse să investești mult timp. Pentru acest timp suplimentar, ar trebui să încărcați mai mult per sarcină. Mai mult timp și un cost mai mare ar trebui să însemne o calitate mai mare pentru client.
Multe magazine se vor lăuda că fac cea mai bună treabă în timp ce încarcă foarte puțin. Sună la 5 magazine aleatorii din zona ta și întreabă cum se clasează calitatea lor pe o scară de la 1 la 10 și pun pariu că fiecare va exclama cu un „10” mândru! Cum poate fi asta totuși adevărat? Majoritatea magazinelor investesc o fracțiune de timp în locurile lor de muncă, spre deosebire de unii tipi de nișă care percep mai mult. Aici un proprietar trebuie să recunoască că nu totul este așa cum este anunțat. Intervievând un reprezentant/proprietar al companiei, aceștia pot adresa întrebările potrivite care îl vor ajuta pe proprietar să înțeleagă mai bine locul în care se află cu adevărat compania respectivă, din punct de vedere al calității. Proprietarii de mașini ar trebui să înțeleagă că nu pot avea totul. Nu pot avea cel mai mic preț din oraș și, de asemenea, pot obține cea mai bună calitate. Ar trebui să fie sarcina fiecărui proprietar de afaceri să-și educe clienții în ceea ce privește calitatea/prețul. Mulți oameni pot înțelege că un tip de muncă 7/10 va fi destul de ieftin. Dar știu ei cu adevărat cât de costisitoare este un loc de muncă adevărat 10/10? Spune-le. Fii mândru de locul în care se află afacerea ta. Oamenii vor respecta faptul că îți câștigi afacerea la modă veche, cu onestitate.
Acesta este într-adevăr doar vârful aisbergului. Există nenumărate moduri în care o afacere de detaliu poate avea succes, cinstit și poate construi o listă de clienți loiali. Acest lucru servește mai mult scopului de a deschide un dialog sincer atunci când vine vorba de a recunoaște cine suntem și unde excelăm în această meserie. Dincolo de asta, sperăm că proprietarii care caută un detalier pot înțelege mai bine unde sunt detalierii și cu ce se confruntă atunci când vorbesc despre costul unui serviciu. Poate că vor fi mai pregătiți să pună întrebările potrivite care îi vor ajuta să găsească compania/tipul potrivit pentru job.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu