Branding-ul afacerii dvs., în orice industrie, este foarte important pentru a conduce la succes. Detalierea este puțin diferită, în sensul că nu există corporații mari la care oamenii merg pentru detalii. Deci, puteți „scăpa” fără branding prin muncă bună și cuvânt în gură. Cu toate acestea, brandingul aduce un nivel de profesionalism pentru a ajuta la construirea acelei încrederi cu clienții noi și pentru ca clienții de vârf să te ia în serios.
Ce vreau să spun prin branding? Sub acest aspect, vreau să spun că trebuie nu doar să pari o persoană care face detalii, ci să deții o companie care oferă servicii de detaliere. Deci, care sunt cele mai importante aspecte ale acestui lucru?
- Nume de marcă – Chiar dacă este doar „Joe’s Detailing”, a avea un nume este primul pas.
- Logo – A avea un logo ridică din nou nivelul de profesionalism și permite o asociere ușoară cu afacerea dumneavoastră pentru clienții dumneavoastră
- Site web – Un site web nu este doar un loc bun pentru a genera trafic în zona dvs. locală, ci și un loc pentru a vă prezenta munca și pentru a direcționa cu ușurință clienții să vadă imagini, pachete și prețuri. Mai ales la o expoziție de mașini sau ceva de genul acesta, oamenii au nevoie de ceva la care să se uite în timpul lor și să pună site-ul tău să le vândă pentru tine.
- Instagram – Instagram este noua carte de vizită. La fel ca un site web, este o modalitate excelentă de a vă prezenta munca și nu ceva ce oamenii pot pune în buzunar și pot pierde. De asemenea, permite o cale ușoară de comunicare cu mesagerie directă. Alte platforme de socializare pot fi, de asemenea, bune, dar având în vedere că rezultatele detaliate sunt extrem de vizuale, Instagram face din acest punct focal și apoi poate direcționa către site-ul tău pentru informații mai aprofundate.
- Cărți de vizită – Acestea, sincer, nu sunt la fel de importante ca înainte, doar din cauza modului în care oamenii consumă și procesează informațiile. Când ați ținut ultima oară o carte de vizită? Este mai mult un mod prin care poți atrage oamenii pe site-ul tău web sau chiar pe Instagram, deoarece dacă nu te urmăresc în timp ce ești acolo, este probabil că vor uita numele. Așadar, cartea ta de vizită are informațiile tale și arată foarte profesionist, dar obținerea acelei conversii pe site-ul tău web sau Instagram este modul în care te poți apropia de securizarea clientului respectiv.
- Cămăși de companie – Când te prezinți la un loc de muncă, a fi din nou în „uniformă” ridică nivelul de profesionalism. Ce fel de cămăși alegi depinde de imaginea mărcii tale și de clientela ta. S-ar putea să-ți dorești un polo cu logo-ul tău cusut. Sau poate că clienții tăi sunt mai mult în „scenă” mașinii și apariția într-un tricou și posibilitatea de a vorbi mai sincer despre mașini construiește o legătură mai bună cu acel client.
Amintiți-vă că, la sfârșitul zilei, este afacerea dvs. și puteți marca, sau nu, oricum doriți. Principalul lucru de reținut este că detalierea este o industrie foarte personală, deoarece detalierii sunt toate operațiunile mai mici. Așadar, face ca afacerea ta să reflecte modul în care ești ca persoană, astfel încât atunci când întâlnești clienți să se simtă autentică. Acesta este ceea ce vă va ajuta să vă asigurați contracte mari sau clienți de ultimă generație.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu