Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 14 mai 2022

Sfaturi și trucuri pentru a vă îmbunătăți arta covorului

 Aș dori să vă împărtășesc câteva trucuri despre cum să vă îmbunătățiți arta covorului.

Cu toții suntem cel mai familiarizați cu dungile covoarelor, nu? Ajută la un detaliu mai prezentabil pentru interior, iar clienții în general îl iubesc. Ei bine, ceea ce aș dori să-ți arăt ar putea să-ți facă clienții să se îndrăgostească de tine!

Cu câțiva ani în urmă, când rulam o operațiune de detaliu bazată pe volum, am vrut să separ o mașină de alta. Cum aș putea face acest BMW diferit de acel BMW și, în același timp, să-l fac puțin mai personal? A fost o luptă mintală constantă pentru mine. Am avut mereu de-a face cu aceleași mașini și clienți. De-a lungul anilor am ajuns să-i cunosc pe toată lumea la un nivel mai personal. Mi-am făcut primii ani de detaliere la birourile cooperate. Îmi ridicam mașinile dimineața când veneau la serviciu și aveam mașina pregătită până la terminarea zilei de lucru. Prin urmare, am fost aproape ca un consilier pentru mulți. Aș auzi poveștile, gândurile și nemulțumirile de la clienții mei, bune și rele. Așa se dezvoltă relațiile. Și de aceea am vrut să le fac ziua cu adevărat prin serviciul meu de detaliere!

Băieții mei se ocupau de cea mai mare parte a lucrării cu curățarea și detalierea, iar eu adunam toate covorașele de făcut. Primele impresii sunt în covoare. Au potențialul de a da tonul pentru întreaga mașină. Wow, doar să mă gândesc la toate acestea îmi trec amintiri grozave!!!🙂

Bine, așa că într-o zi făceam aerografie pe o cască de motocicletă și aveam un șablon în mână. Tocmai terminasem de curățat și am intrat o secundă înăuntru. Mi-am sprijinit mâna cu șablonul în ea de un scaun de piele întoarsă în casa mea. Neștiind, m-am întors și am văzut impresia pe care a făcut-o șablonul în scaun. Erau cranii și erau pe scaunul meu! Bec!!!

aorote |  Trucuri pentru covoare

Cu toții suntem familiarizați cu contrastul de covor, lumină și întuneric, așa că este foarte simplu 2D.

Tot ce aveți nevoie sunt niște covorașe, șabloane și 2 perii. Recomand pentru orice decapare de bază a covoarelor o perie curată pentru anvelope cu peri rigidi. Au o lățime de aproximativ 2 inchi și perii nu se îndoaie din cauza utilizării. Prin urmare, permițându-ne să creăm linii mai drepte. În al doilea rând, o perie scurtă de tip pictori, cu perii mai moi și mai condensați. Această perie de tip pictori cu peri scurti ne va permite să periem covorul înapoi până la un puf.

În mod evident, covoarele trebuie curățate mai întâi. După ce covoarele sunt curățate și covorașul este „puțin” umed, periați toate fibrele în jos (acesta ar fi contrastul de lumină). Acum pur și simplu puneți șablonul la loc și periați fibrele înapoi (acesta ar fi contrastul dvs. întunecat). Când faci asta, este important să nu ai un covor udat. Dacă covorașele sunt deja într-o formă excelentă, aburiți-le ușor cu apă curată. Acest lucru permite fibrelor să fie mai flexibile pentru a le deplasa. De asemenea, ajută la afișarea unui contrast „mai bun” de lumină și întuneric. Unele covorașe sunt incapabile de acest lucru, dar nu multe.

Sincer, nu am pus nimic jos pe covoarele nimănui de câțiva ani, am rămas cu benzile normale. Când am avut timp în urmă cu câțiva ani, părea că merită mai mult și clienților le-a plăcut foarte mult! Aș face ca oamenii să-mi ceară să pun lucruri precum „La mulți ani xxxxx”, logo-uri ale companiei (despre care voi vorbi într-o secundă) și tot felul de lucruri! Clienții mei au intrat cu adevărat în asta și i-a lovit pe cei mai mulți dintre ei la nivel personal. A lua de exemplu o mamă singură și a pune ceva de genul „Super Mom” pe covorașul pasagerului ar putea face pe cineva să plângă, chiar l-am mai văzut! Acestea sunt motivele pentru care m-am îndrăgostit de detalii în etapele mele de început. Am lovit oamenii acolo unde contează. Deci, a avea o relație bună cu clienții tăi se poate transforma în cele din urmă în prieteni pe viață.

Siglele companiei sunt o idee grozavă dacă aveți de-a face cu flote, companii de limuzine sau orice altceva. Mergeți la magazinul local de articole de artă și luați câteva foi de șablon. Imprimați sigla companiei pe imprimanta dvs. și utilizați-o ca ceva de urmărit (decupați cu un cuțit x acto). Amintiți-vă să gândiți 2D. Am început să mă gândesc la 3D în timp ce făceam asta de-a lungul anilor. Nu mă voi compla în gândurile mele despre asta. Cu toate acestea, cred că este realizabil. Bec!

Recomand să nu încercați acest lucru cu unele persoane și cu mașinile lor, nu este pentru toată lumea. Și cu siguranță nu aș face asta cuiva Ferrari, Rolls etc. Dar ceea ce recomand este să-ți cunoști clientul într-un fel. Și nu pune atât de multă forță și presiune în spatele căptușelii unui covor. Fibrele se vor mișca cu o presiune ușoară și nu vrem să deterioram covorul.

Am făcut atât de multe variante diferite de proiectare a covorașelor cuiva de-a lungul anilor. Dacă ai în minte o persoană specială, dă-i drumul și îmbrățișează reacția! Atât deocamdată! Iată câteva dintre exemplele mele.

aorote |  Trucuri pentru covoare

aorote |  Trucuri pentru covoare

aorote |  Trucuri pentru covoare

Mai sus era o cerere🙂

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu