Dacă aveți timp și dorința de a obține o înțelegere reală a acestui subiect, efectuați următorul experiment. Dacă nu, sunt sigur că încă mai poți urmări cu ușurință.
Începeți prin a căuta pe Google detalii despre mașini și sunați la primele cinci magazine/afaceri care apar pentru rezultatele căutării și cereți doar prețul unui „detaliu complet”. Nu oferi o descriere a ceea ce vrei exact.
Rețineți două lucruri diferite în timp ce efectuați acest experiment. Prima este care este prețul. Al doilea, vezi dacă te întreabă ce vrei în mod specific din toate detaliile tale.
Rezultatele vor varia de la o companie la alta. Dar ceea ce veți găsi cel mai probabil în mod universal este că toate detaliile fiecăruia sunt diferite într-un fel de celelalte companii. Pentru magazinele care nu îți cer să descrii ce vrei din detaliul tău, întreabă-le în ce constă detaliul lor complet.
De ce contează rezultatele pe care le obțineți? Rezultatele vă vor arăta vârful aisbergului de ce există o diferență atât de mare în prețurile serviciilor de la companiile de detaliu. O parte din motiv se datorează unei diferențe între ceea ce este promovat sau oferit pentru un anumit nume, cum ar fi „detaliul complet”. Căci dacă fiecare dintre aceste servicii este diferit de ce ar fi o surpriză că există un cost diferit? În ciuda acestui fapt, unii proprietari de mașini sunt foarte repede să bată joc de un preț dat sau cred că un preț este prea bun pentru a fi trecut înainte de a înțelege ceea ce se face în detaliu.
Cine, la întrebarea, ar judeca prețul pe care cineva l-a plătit pentru o mașină fără să cunoască marca, modelul, kilometrajul și starea? Poate că toate acestea sunt perfecte pentru preț, dar culoarea este pur și simplu urâtă și nu există nicio cerere pentru ea? Acestea sunt gândurile normale pe care le avem atunci când ne gândim la achiziții mari. Vrem să avem o înțelegere completă a spre ce anume sunt destinați banii. Aceasta ar trebui să fie aceeași atitudine pe care o vedem în ceea ce privește serviciile de detaliere și costul acestora.
Poate că acest lucru nu se aplică în totalitate persoanelor care citesc asta acum. Dar, din nou, poate că nu vă va strica să vă gândiți mai critic la abordarea pe care o adoptă afacerea dvs. cu detalii personale sau să vă gândiți mai critic despre unde sunt cheltuiți banii dvs.? Alăturați-vă mie pentru a obține o privire din interior asupra disparității costurilor serviciilor de detaliere.
Unde este carnea de vită?
În urmă cu 30 de ani, Dave Thomas, fondatorul Wendy's, a difuzat o reclamă cu expresia „unde este carnea de vită?”. S-a concentrat pe 3 doamne mai în vârstă care pun mâna pe un hamburger care era 90% chiflă și 10% carne de vită. Înainte de a deschide burgerul, au comentat cât de minunat arăta chifla. Când s-au uitat înăuntru pentru a vedea unde era substanța pentru care au plătit, unul a întrebat furios „unde este carnea de vită?” Nu era nicio substanță și au fost agravați că au plătit practic pentru nimic altceva decât o chiflă.
Atâția oameni rămân să se întrebe unde este carnea de vită, ca să spunem așa, atunci când cheltuiesc bani pe servicii de detaliere. Ei simt ca și cum substanța pur și simplu nu este acolo. De ce asta?
Magazinele de detalii știu că „detaliul complet” înseamnă multe lucruri diferite pentru diferiți oameni. Dar a-ți lua timp pentru a descrie un serviciu poate însemna că își pierd locul de muncă din cauza prețului mai mare decât al unui alt magazin, chiar dacă serviciul este mai extins. Pot spune că am avut personal nenumărate experiențe în care cineva a sunat fără a ne vizualiza mai întâi site-ul și a cerut un preț pentru un „detaliu complet”. Deoarece magazinul meu este orientat spre calitate și rezultatul final, nu suntem ieftini. Îi voi cere să descrie exact ceea ce caută în detaliu și ceea ce nu este neobișnuit este cineva care doar reiterează că vrea un detaliu complet... „știi, ca în interior și în exterior complet detaliat.” În acel moment, de cele mai multe ori le anulez, deoarece știu din acel rând că ei caută altceva decât ceea ce oferim noi. Indiferent de asta, le dau prețul lor, astfel încât să poată încheia conversația și nu va trebui să fiu un tip rău și să le spun că nu și de fiecare dată când funcționează. Ei exclamă cât de ridicol de scumpi suntem, deși habar nu au ce facem.
Pentru mulți oameni, ei caută un magazin care să le spună ce vor să audă (putem să facem tot ce doriți și să-l facem perfect pentru schimbarea nebunească - mult noroc) în loc de ceea ce au nevoie să audă (timpul înseamnă bani și fac lucruri) modalitatea corectă care obține cele mai bune rezultate este mai scumpă). Cu alte cuvinte, primul lor gând este la un preț și nu la rezultatul pe care și-l doresc. Acesta este ceea ce determină majoritatea magazinelor să fie concentrate pe preț și nu pe rezultate. De aici, aveți magazine care vor pretinde că au cele mai ieftine sau „cele mai bune” prețuri din oraș. Sună-mi magazinul, Detailed Designs Auto Spa, după ce ai vorbit cu unul dintre acele magazine și poți crede că suntem nebuni cu prețurile noastre. De ce diferența extremă de cost?
Uneori este vorba de o companie care oferă un serviciu mai amănunțit, care va folosi mai multe ore de muncă pentru a finaliza. Calitatea fiind egală, dacă un detaliu complet este o spălătorie auto și ceară la un magazin, iar detaliul complet al celuilalt magazin este o spălare, ceară, aspirator interior, curățare a pielii, ștergere și șampon pentru curățare de praf, magazinul numărul doi va fi probabil mai scump . Înainte de a judeca un cost detaliat, educați-vă cu privire la ceea ce este implicat în serviciu. S-ar putea să descoperi că ceea ce ai crezut că a fost prea scump este într-adevăr o valoare mult mai bună decât serviciul la preț mai ieftin.
Să presupunem că ați identificat două magazine diferite care spun că fac același lucru și totuși prețurile sunt substanțial diferite. Ce se petrece aici?
Detalierea nu este o marfă. Nu este o marcă și un model de mașină nouă pe care toate dealerii să le poată obține și, eventual, să le vândă la același preț. Este o artă și o știință bazate pe abilități. Nu există două magazine care au aceeași abilitate și să producă exact același rezultat final. Există detalieri care sunt cu adevărat răi, detalieri care sunt uimitori și apoi sunt tipi care plutesc între cele două extreme. „Ieftin nu este bun și bun nu este ieftin” … cel puțin așa am fost crescut. De obicei , prețul va dicta calitatea.
Corecția vopselei a câștigat multă tracțiune în ultimii 4 ani și ceva. Se pare că toată lumea oferă mai multe niveluri de corecție clienților lor. Există o diferență uriașă în ceea ce privește nivelul de atenție, timpul investit, priceperea sau experiența, măsurile de protecție luate, produsele utilizate, rezultatele disponibile și costul de la o companie la alta. În proiectele noastre de corectare a vopselei, putem petrece ore întregiîndepărtând suprafețele sensibile, îndepărtarea benzii și curățarea marginii benzii acumulate odată ce pașii de corecție sunt finalizați. Încercarea diferitelor produse de lustruire, compuși, tampoane și mașini corective pentru a găsi combinația potrivită poate dura câteva ore. Încetinirea pentru a utiliza un pad de 4 inchi pe un rotativ pentru a lovi zonele înguste consumă ore întregi în timpul unui proiect de corecție. Corectarea marginilor panourilor la fel de mult ca mijlocul panourilor este incredibil de consumatoare de timp. În această notă, am auzit odată un detalier spunând că „nimeni” nu oferă porțiunilor inferioare timpul pe care îl primesc porțiunile superioare... Nu sunt de acord, dar ai înțeles ideea. Aș putea continua și mai departe despre cum să faci o muncă amănunțită și nu doar una decentă, poate dubla, tripla sau mai mult suma de bani și timpul investit într-o muncă de corecție.
Uneori este vorba de magazinele care au bugete diferite pentru produse și produse chimice. Când cumpărați produsele noastre de curățare sau de condiționare, prețul nu este un factor. Căutăm cele mai bune produse și soluții, punct. Cum se traduce asta în cost? Dacă citești asta acum, înțelegi că există produse mai ieftine la Walmart. Dar nu sunteți la Walmart în acest moment, cumpărând detergent de roți. Cumpărați produse de curățat roți Sonax sau p21s sau altceva care, fără îndoială, este mai scump. Înțelegi că o calitate superioară are un preț mai mare. La fel este și pentru o companie. Creșterea costului back-end crește costul front-end pentru un client. Schimbul? Produse mai bune care dau rezultate mai bune, mai sigure .
Diferite companii de detaliere pot oferi uneori servicii care pur și simplu nu sunt disponibile nicăieri altundeva la nivel local. La Detailed Designs Auto Spa, am încorporat recent o clinică de întreținere fără costuri pentru fiecare dintre clienții noștri pentru restaurarea vopselei și aplicarea vopselei. Acum, când un client are o restaurare finalizată sau un nou strat de acoperire aplicat, va avea experiența practică pe care să o construiască atunci când începe calea îngrijirii adecvate a mașinii la propria casă. Această clasă gratuită de 3-4 ore adaugă valoare pe termen lung pe care cineva o va purta cu ei pentru tot restul vieții. Înainte de a încorpora acest serviciu, am avut instrucțiuni tehnice pe care clienții le pot consulta (care vor fi în continuare disponibile). La fel ca și înainte, suntem încă dispuși să construim coșuri de cumpărături online cu produsele pe care le doresc, dar nu avem timp să cerceteze și să vâneze. Mulți detalieri calificați sunt dispuși să ofere suport continuu clienților lor. Este important să aflați ce nivel de sprijin vă va oferi detalierul atunci când luați în considerare valoarea oferită.
Asigurările și cheltuielile generale de magazin sunt costuri reale pentru profesioniștii care își iau meseria în serios. Asigurarea este o idee simplă. Cu cât acoperirea este mai bună, cu atât primele sunt mai scumpe, ceea ce crește costul inițial pentru un client. Nimănui nu-i place să se gândească la un accident ciudat care se întâmplă și provoacă pierderea completă a unei mașini de 300.000 de dolari. Dar s- ar putea întâmpla. De aceea noi și alte magazine high-line cheltuim mai mulți bani pentru o acoperire mai mare. Un magazin cu acoperire minimă nu este probabil cea mai bună alegere pentru a vă lua mașina de lux sau exotică pentru a fi lucrată.
Facilitățile magazinului frumos nu sunt ieftine. Sigur, partea aspră a orașului este mult mai ieftin să închiriezi un magazin la... dar este acolo unde vrei mașina ta?
Lucrurile mai frumoase din viață
Vino la aniversarea ta, îți duci soția la Long John Silvers la cină sau cauți locația care îți va oferi servicii minunate, mâncare excelentă și o experiență uimitor de memorabilă? Soția mea știe că primește doar ce este mai bun și îmi place să cheltuiesc moneda necesară pentru acel eveniment.
Pentru unii dintre noi, avem aceleași sentimente pentru mașinile noastre. Ne dorim cea mai bună experiență pe care ne-o putem permite. Poate că există o legătură cu un alt tip de mașini care este detalier de mașini și acesta este cel pe care vrei să-l ai grijă de mândria și bucuria ta? Știi că el va avea grijă de el ca și cum ar fi mașina lui și asta e suficient pentru tine.
Iată concluzia doamnelor și domnilor. Nu există un singur motiv pentru care unele magazine sunt mai mult sau mai puțin scumpe decât altele. Dacă vă informați despre ce oferă diferite companii de detaliere de la zero, veți fi mai potrivit pentru a găsi cea mai bună soluție pentru nevoile dvs. Nu mai este suficient să ceri un preț. Există prea multe opțiuni și variabile care pot duce la creșterea sau la scădere a prețului și depinde de tine să afli la ce cumperi.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu