Acesta este un tutorial foarte simplu despre cum îmi place să tratez zgârieturile care se ascund sub mânerele ușii. În mod normal, dacă mașina este bine întreținută, aceste zgârieturi sunt practic inexistente, în afară de câteva întâmplătoare de la prinderea cuielor la deschiderea ușii. Pe mașina în cauză, totuși, există numeroase zgârieturi care distrag atenția și foarte adânc. Motivul pentru care acest Mercedes Clasa S este folosit ca limuzină, așa că, după cum vă puteți imagina, ușile din spate sunt deschise de mai multe ori pe zi!
Scopul meu este de obicei să îmbunătățesc zgârieturile cât mai bine și în acest caz, deși a fost doar o îmbunătățire minimă, a fost foarte vizibilă și a adăugat aspectul general al mașinii. Înainte de a repara zgârieturile, acestea erau foarte vizibile chiar și de la 5-10 picioare distanță, în timp ce după ce au fost reduse și accentuate corectarea vopselei foarte bine.
În orice caz, haideți să vedem câteva fotografii... Un lucru de reținut este că pentru fotografii am mărit puțin lumina pentru ca zgârieturile să apară mai bine. În persoană, îmbunătățirea a fost mult mai vizibilă și starea de dinainte nu a fost chiar la fel de rea ca în fotografii, mai ales când privești de sus.
Aceasta este fotografia „înainte” a mânerului ușii și a zgârieturilor vizibile de mai jos.
Am aplicat ceva compus (amestec de M105 și D300 ) pe un tampon de aplicare de spumă galbenă ...
Întinde-l puțin pe tampon...
În timp ce lustruiesc zona, îmi place să țin mânerul ușii deschis pentru a-mi oferi mai mult spațiu și efect de pârghie.
De asemenea, doriți să lustruiți din partea de sus a mânerului...
După lustruirea acestei zone, de obicei voi aplica mai multă lustruire pe tampon și voi încerca din nou să încerc să îmbunătățesc și/sau să îndepărtez majoritatea zgârieturilor...
După ștergere, asta ne rămâne. După cum puteți vedea, este o îmbunătățire mare, dar cu siguranță nu perfectă. Nu am vrut să petrec prea mult timp pe mânerele ușii în acest caz, așa că am făcut doar cele 2 etape de lustruire manual pe mânerul ușii și am îmbunătățit-o foarte mult.
Aici tocmai am făcut o jumătate/jumătate de fotografie pentru a arăta exact cât de mult s-au îmbunătățit zgârieturile. După cum am spus inițial, zgârieturile înainte și după arată mai bine în persoană decât în fotografii, așa că vă puteți imagina cât de mai bine a avut zona pe baza fotografiei de mai jos.
După ce am folosit compusul, îmi place să folosesc și un lac de finisare pentru a rafina puțin zona. Procesul meu cu mâna și mașina decurge după cum urmează: mânuiește zone precum aceasta sub mânerele ușii, amestecă mașina în general cu mașină, lustruiește manual zonele mici, apoi finisează cu mașină pe întregul vehicul.
Puteți folosi câteva produse și tampoane diferite pentru această sarcină, dar, ca și în orice caz, aș sfătui să încercați mai întâi combo-uri mai puțin agresive înainte de a „implena totul”. Motivul este că există o șansă să stricați destul de rău o vopsea sensibilă cu o lustruire agresivă manuală, ceea ce va necesita destul de puțin unsoare pentru cot pentru a o rafina ulterior.
Cam atât pentru acest tutorial. Este ceva foarte simplu și destul de rapid de făcut, dar are un impact mare asupra lucrării de detaliu în general, așa că recomand cu căldură să o faci pe fiecare mașină care are zgârieturi vizibile în astfel de zone.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu