„Acoperirea cu vopsea va preveni așchiile de piatră, 15 straturi vor oferi o protecție pe viață, Nu vă mai spălați și nu vă ceară niciodată vehiculul, Caderea nucleară, nicio problemă.”
Bine, nu l-am auzit pe ultimul, cu excepția SEMA ca o glumă, dar la ritmul în care se desfășoară afirmațiile de marketing, pare să fie doar o chestiune de timp. Amintiți-vă citatul din filmul Tommy Boy; „Știu că tot ce ți-au vândut a fost o porcărie garantată. Dacă vrei să iau o gunoială într-o cutie și să o marchez garantată, o voi face.”
Într-o lume plină de promisiuni goale și zâmbete, piața vopselelor NU este cu siguranță scutită. Unele acoperiri ajung chiar atât de departe încât își denumesc în mod agresiv produsul pentru a suna ca un tip de armură de super-erou, dar aceleași acoperiri durează aproape un an și nu oferă aproape deloc protecție.
Promisiuni de garantie:
Cea mai mare problemă cu acoperirile pe bază de automobile tinde să fie promisiunile magice făcute în cadrul „garanției”. Deși au tendința de a promite lumii din față, atunci când vine vorba de litere mici, găurile buclelor pentru a permite companiilor să nu ofere servicii de garanție sunt la fel de frecvente ca găurile din brânza elvețiană.
Marea majoritate a producătorilor de acoperiri pentru automobile au lacune în cadrul garanțiilor lor pentru a permite respingerea ușoară a potențialelor revendicări. Acest lucru se datorează faptului că multe dintre companiile de acoperire pentru autovehicule au o companie de asigurări reală care își subscrie garanția. Deci, la ce folosește o garanție dacă tot ce vor face este să-ți refuze pretenția de a-și menține primele scăzute?
Un exemplu de clauză tipică de descalificare în cadrul garanțiilor:
ANUL DACĂ: … „proprietarul a considerat că a fost neglijent, neglijent sau nu a întreținut suprafața vopsită exterioară în mod corect.”
Aceasta este în mod clar o declarație generală pentru a evita potențialele revendicări împotriva companiei.
Afirmații de marketing pentru acoperire:
După cum am menționat mai devreme, o altă problemă majoră cu multe acoperiri vândute astăzi este informația înșelătoare sau complet falsă, fie făcută sau dedusă. De exemplu, în reclamă se vor menționa frecvent defecte comune, cum ar fi: urme de turbionare, zgârieturi, zgârieturi, zgârieturi, zgârieturi, așchii pe suprafața vopsită:
Chiar dacă multe dintre aceste companii exclud aceste defecte din garanție, departamentele de marketing ale acestor producători reclamă aceste defecte sunt prevenite. În termeni simpli, minți direct clienții pentru a conduce afaceri. Problema nu este cu acoperirile, problema constă în metodele în care multe dintre ele sunt comercializate și vândute.
Unele companii de vopsitorie vor încuraja detalierii să „componeze” sau să adauge un procent în prețurile dumneavoastră în timpul serviciului inițial pentru a acoperi orice daune viitoare. Ceea ce spun ei este că instalatorul ar trebui să se aștepte la unele probleme și să fie plătit pentru acele probleme în avans.
Cum să evitați - confuziile asociate în mod obișnuit cu războaiele de marketing pentru acoperiri:
În loc să vă puneți toată încrederea în stratul în sine, puneți acea încredere într-un profesionist care înțelege protecția auto și oferă un serviciu excelent pentru clienți. Un detalier sincer vă va spune că o acoperire va face spălările de întreținere mai rapide și mai ușoare, iar mașina ar trebui să rămână mai curată mai mult decât o mașină neacoperită. Dacă promit mai mult decât atât, atunci asigură-te că îți faci temele ca consumator. În timp ce o acoperire poate ajuta la prevenirea urmelor de vârtej fine de la spălarea necorespunzătoare, aceasta nu este intenția principală. Acoperirile funcționează în principal pentru a adăuga proprietăți hidrofobe sistemului de vopsea cu o anumită rezistență suplimentară la UV și la substanțe chimice. Deci, dacă te bazezi pe un strat pentru a preveni zgârieturile și vârtejurile, cred că vei ajunge să fii supărat cu un strat.
Ca și în orice, neglijarea își va face plăcere pe o acoperire. Dacă nu este întreținută corespunzător, nu veți vedea niciodată beneficiile pe termen lung ale unei acoperiri. Spălarea regulată este o parte importantă a menținerii unui strat de acoperire pe mașină pentru a păstra intacte beneficiile de protecție.
Concluzie:
Piața de detaliere este inundată de noi acoperiri în fiecare zi – fiecare promițând din ce în ce mai mult. Cum vă pot spune că va dura peste 5 ani dacă a fost lansat doar acum 2 săptămâni?
Există câteva semne ale unei acoperiri „supra promise”. Brichete – dacă îi vezi lovind mașini cu brichete, acesta este un semn la care ajung. Foc – dacă își aprind mașinile pe foc, aceasta este și o altă demonstrație fără rost, care nu are nimic de-a face cu utilizarea în lumea reală.
Deoarece vopselele sunt evoluția și viitorul îngrijirii suprafețelor, atunci când alegeți un strat, cea mai importantă variabilă este detalierul care instalează produsul, nu numai stratul. Un detalier de calitate va fi sincer și sincer cu dvs. cu ceea ce vă anunță că funcționează și ce este doar ulei de șarpe. În cele din urmă, garanția va reveni asupra detalierului instalator pentru a se ocupa de orice probleme care pot apărea. Deci, în cele din urmă, garanția este la fel de bună ca detalierul care o instalează pentru început.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu