Calitatea peste cantitate a fost motto-ul meu principal de când am intrat în afacerea de detaliere auto cu aproximativ 5-6 ani în urmă. Este ceva pe care mi-am bazat misiunea LUSTR Auto Detail și ceva care îmi vine în minte în timpul fiecărei lucrări de detaliu, de obicei atunci când am 10 q-tips în mână încercând să scot ultima parte de murdărie dintr-o gaură pentru piuliță :). Astfel, a devenit a doua natură să explice potențialilor clienți diferența dintre serviciile LUSTR Auto Detail și cele oferite de spălătoriile auto și magazinele de detaliu locale. Deși trebuie făcut și mă bucur de șansa de a face acest lucru, nu este cel mai simplu lucru să explic ce fac diferit și de ce munca de detaliere de înaltă calitate, ca majoritatea oricărui alt serviciu, costă mai mulți bani.
Cu toate acestea, recent am primit un telefon de la un potențial client, care m-a întrebat despre diferență într-un asemenea mod care m-a făcut să apreciez șansa pe care noi, ca detalieri de calitate, o avem de a educa publicul larg despre detailingul auto. Mi-a amintit de un articol grozav pe care Todd Cooperider l-a scris, explicând Ce este un „detaliu complet”, așa că am vrut să elaborez puțin mai mult și să-i dau o întorsătură puțin diferită. Cu asta vine și acest articol, care este o explicație scurtă, dar dulce a unor diferențe principale pe care noi, în calitate de detalieri de calitate, le oferim pentru a ne izola complet de magazinele locale, spalatorii auto și dealeri, cu alte cuvinte, magazinele de detalii orientate spre volum. Deși este o explicație scurtă și dulce, este un articol lung, deoarece am încercat să explic unii dintre factorii principali în detaliu clar, fără niciun joc de cuvinte. O mică declinare a răspunderii: în timp ce noi toți profesioniștii de pe blogul Detailed Image, precum și alți detalieri de calitate, împărtășim multe atribute și convingeri în arta detalierii, acest articol este scris reprezentând numai metodele și opiniile mele bazate pe ani de experiență. .
Clientul menționat mai sus, pe care îl vom numi Bob pentru acest articol, nu a întrebat de obicei „Cât pentru mașina mea? Hmm, asta pare mult prea scump.” Sau „Recenzii tale sunt grozave, dar poți să egalezi prețul X, Y sau Z Detailers?” Sau preferatul meu „Bună, vreau să obțin un detaliu complet, exterior lustruit și interior făcut, cât de mult și când poți face asta?” Dimpotrivă, Bob a fost proprietarul unui superb coupe de lux de la mijlocul anilor 2000, care a făcut aproape toată întreținerea vopselei singur, ceea ce este întotdeauna un mare plus. Cu alte cuvinte, nu a fost cineva care folosește în mod obișnuit magazinele rapide, de calitate inferioară, de volum și nu m-a sunat doar la magazinul de prețuri pe baza recenziilor mele grozave online. Mai degrabă, din moment ce Bob decisese că mașina avea nevoie de o notă profesională, avea misiunea de a avea cea mai bună grijă posibilă de mașina lui învechită și făcea cercetări amănunțite înainte de a-și face vreo programare. Bob mi-a explicat pur și simplu că a căutat un magazin cu detalii de calitate în zona Chicagoland și a dat peste câteva companii cu recenzii excelente pe Yelp și alte site-uri similare. După ce a căutat prin site-ul meu web, precum și pe site-urile web ale altor câteva companii de detaliere din zonă, Bob și-a dat seama că, deși am oferit informații detaliate, precum și servicii care păreau a fi ceea ce căuta, alte magazine aveau recenzii grozave și ofereau substanțial mai ieftine. Servicii. Întrucât era după cumpărături de calitate și nu doar de preț, Bob a vrut să-și dea seama ce justifică exact diferența substanțială de preț și dacă serviciile mele merită.
Nu voi scrie întreaga noastră conversație, parțial pentru că nu am cum să-mi amintesc detaliile, dar pe scurt, sunt trei factori principali pe care i-am explicat lui Bob: Serviciul clienți, Produse și tehnici, Pasiune și Experiență.
Serviciu clienți
Nu, nu vreau să spun că detalierii de calitate au un telefon cu o voce sexy care va răspunde 24/7 și îți va rezolva imediat problemele :). În opinia mea și în afacerea mea, serviciul pentru clienți este compus din onestitate și umilință. Onestitatea de a recomanda cu sinceritate un serviciu tuturor clienților pe baza nevoilor și smereniei lor pentru a putea recomanda un loc de muncă care să-ți câștige mai puțini bani de dragul detalierii și păstrării corecte a vehiculului.
Fiecare nouă relație cu clienții mei începe cu o discuție amănunțită și o inspecție a vehiculului. Scopul principal al acestui lucru este de a afla motivele clientului pentru care caută servicii profesionale de detaliere și de a determina dacă sunt în măsură să ofer o soluție. Acest lucru se întâmplă ca parte a ceea ce eu numesc o evaluare pre-detaliată, care este o inspecție amănunțită de peste 30 de minute a vehiculului în cauză. Odată ce vehiculul este evaluat, parcurgem întregul vehicul pentru a determina preocupările și așteptările clientului. Dacă intenționăm să facem orice corecție a vopselei, de obicei voi efectua câteva teste de lustruire pentru a arăta clientului exact la ce se poate aștepta de la un anumit serviciu, apoi ne putem programa în consecință. Înainte de a programa un service, îmi place să știu totul din istoricul de detaliu al vehiculului,
Pe scurt, evaluarea mea pre-detaliu este o sesiune de aproximativ 30 de minute, în timpul căreia evaluez vopseaua, discut problemele cu clientul și, în sfârșit, programez un serviciu de detaliu în consecință. Nu vând niciodată niciun serviciu, mai degrabă recomand pur și simplu restaurarea vopselei minimă necesară pentru a readuce la viață vehiculul și pentru a proteja vopseaua. În mod similar, dacă clientul dorește vehiculul perfect și timpul/costul nu este nicio problemă, este posibil să recomand totuși un serviciu mai puțin invaziv dacă starea și grosimea vopselei nu sunt în favoarea lustruirii prea mari. Cu alte cuvinte, sunt cunoscut că adopt o abordare a lucrărilor de lustruire cu prudență și intenția de a păstra cât mai multă vopsea posibil pentru corectări viitoare. Consider că este de datoria mea, ca profesionist al detaliilor, să recomand un client, cum ar fi Bob, care își va conduce zilnic mașina prin iarna în Chicago, să nu te deranjezi cu multe corectări acum și să-l păstrezi pentru primăvară. De ce? Deoarece îndepărtarea celor câțiva microni de vopsea acum pentru a corecta câteva semne de vârtej mai ușoare și unele zgârieturi nu este la fel de ideală ca salvarea acelor câțiva microni pentru a corecta mai multe semne de vârtej și mai multe zgârieturi mai târziu, în primăvară. Da, există întotdeauna o șansă ca vopseaua să arate aproape identică în 3-4 luni ca și acum, dar aș prefera să nu îmi iau această șansă și să iau calea mai sigură. Pentru a rezuma totul, o evaluare adecvată a unui vehicul durează cel puțin 20-30 de minute și, uneori, mai puțin cu adevărat este mai mult atunci când implică lustruirea vopselei. De ce? Deoarece îndepărtarea celor câțiva microni de vopsea acum pentru a corecta câteva semne de vârtej mai ușoare și unele zgârieturi nu este la fel de ideală ca salvarea acelor câțiva microni pentru a corecta mai multe semne de vârtej și mai multe zgârieturi mai târziu, în primăvară. Da, există întotdeauna o șansă ca vopseaua să arate aproape identică în 3-4 luni ca și acum, dar aș prefera să nu îmi iau această șansă și să iau calea mai sigură. Pentru a rezuma totul, o evaluare adecvată a unui vehicul durează cel puțin 20-30 de minute și, uneori, mai puțin cu adevărat este mai mult atunci când implică lustruirea vopselei. De ce? Deoarece îndepărtarea celor câțiva microni de vopsea acum pentru a corecta câteva semne de vârtej mai ușoare și unele zgârieturi nu este la fel de ideală ca salvarea acelor câțiva microni pentru a corecta mai multe semne de vârtej și mai multe zgârieturi mai târziu, în primăvară. Da, există întotdeauna o șansă ca vopseaua să arate aproape identică în 3-4 luni ca și acum, dar aș prefera să nu îmi iau această șansă și să iau calea mai sigură. Pentru a rezuma totul, o evaluare adecvată a unui vehicul durează cel puțin 20-30 de minute și, uneori, mai puțin cu adevărat este mai mult atunci când implică lustruirea vopselei.
În schimb, oricare dintre magazinele locale de detaliu sau locurile de spălătorie auto vor oferi pur și simplu clientului un preț și vor spune să-l aducă. Asta înseamnă că cele 30 de minute pe care le petrec inspectând vopseaua în persoană pot fi puse într-un fel într-o conversație telefonică de un minut! Cu siguranță am ratat acel articol, mulțumesc Todd! Glume la o parte, cred că punctul meu este evident aici... nu există nicio modalitate de a satisface nevoile unui entuziast cu un simplu meniu de servicii derulant, așa cum vedeți în magazinele orientate spre volum. Deoarece mașinile sunt rareori, sau vreodată, în aceeași stare și pentru că vopseaua chiar și pe aceeași marcă și model de vehicule variază de obicei, este aproape imposibil să recomandați un serviciu la telefon, cu atât mai puțin să fie serviciul corect. Aceasta, desigur,
Produse și tehnici
Urmează selecția produselor și tehnicile folosite în timpul lucrărilor de detaliere. Observați că am spus selecția de produse mai degrabă decât pur și simplu produse. Motivul este că cred cu adevărat că majoritatea produselor, în special cele introduse în ultimii 2-4 ani, sunt capabile să producă rezultate foarte bune. De exemplu, multe produse fără prescripție medicală (OTC) sunt trecute cu vederea din cauza stigmatului care vine cu ele ca fiind de calitate inferioară. În opinia mea, multe produse OTC sunt capabile să producă rezultate foarte apropiate de cele ale unor produse profesionale sau de tip boutique, factorul decisiv fiind selecția produselor. De exemplu, Meguiar's #83 Dual Action Cleaner/Polish este o lustruire mai veche disponibilă de obicei la magazinele locale de piese auto. Este o lustruire de corecție medie care poate elimina unele defecte destul de bune, iar pe unele vopsele mai dure se poate termina foarte bine, uneori nefiind nevoie nici măcar de un pas de finisare. Acest lucru înseamnă că, în unele cazuri ciudate, dacă un client este limitat de un anumit buget și dorește o lucrare de detaliu cu un singur pas de lustruire pe Mercedesul său alb (știu că are vopsea foarte dura în mod normal), pot ajunge la OTC Meguiar's #83 , asociați-l cu un tampon potrivit după ce ați făcut câteva pete de testare de lustruire și corectați destul de mult semnele de vârtej, lăsând un finisaj lucios frumos. În același timp, există numeroase spălătorii de mașini sau magazine de detaliu chiar în josul străzii de mine, luând #83, aruncând-o pe un tampon vechi de lână care este atașat de un șlefuitor rotativ și atacând cu ea vopsea Porsche extrem de moale, neagră.
Pentru a clarifica, deși am folosit Meguiar's #83 de ani în urmă și încă mai am, de atunci l-am înlocuit cu niște lustruite mai noi, care au aceeași capacitate de corectare, dar sunt mai ușor de lucrat și de finisat mult mai bine. Câteva exemple sunt Menzerna Super Intensive Polish (PO83) și Meguiar's DA Microfiber Correction Compound (D300) .
Tehnicile folosite în munca de detaliere variază de la detalier la detalier, mai ales când se vorbește despre ordinea îndeplinirii anumitor sarcini. Mulți dintre noi avem motivele noastre pentru a curăța roțile întâi sau la sfârșit, să îmbrăcăm sau nu anvelopele etc., dar la sfârșitul zilei totul se rezumă la cât de mult ne putem îmbunătăți tehnicile pentru a produce rezultate mai bune. De exemplu, imaginați-vă că un detalier primește o sarcină de a folosi un pas de lustruire pe capota unui sedan obișnuit, să zicem un BMW seria 3. Această hotă poate fi împărțită vizual în secțiuni de lustruire pentru ca detalierul să aibă un anumit sens al direcției a ceea ce a fost lustruit, unde va merge în continuare, compararea secțiunilor etc. Variabila aici este cantitatea de secțiuni.
Personal, când sunt contractat pentru Light Polish Detail (un detaliu format dintr-o spălare, argilă, o treaptă de lustruire, apoi ceară) împart hota unei serii de 3 în aproximativ 8 secțiuni. Pe aproape fiecare mașină o împart la mijloc și apoi împart jumătățile într-o anumită cantitate de secțiuni. Unele mașini au linguri, forme ciudate etc. pe capotă, așa că este necesar să se împartă capota în mod diferit, dar asta nu are rost, așa că să revenim la capota noastră din seria 3. Deși am aceste 8 secțiuni, un detalier care nu este neapărat rău, dar mai rapid și mai ieftin, ar putea avea 6, sau 4, sau chiar 2 secțiuni pe capotă. Ceea ce înseamnă acest lucru este că, în timp ce un pas de lustruire a capotei îmi poate dura aproximativ 30 de minute, cei care detaliază mai repede o fac timp de 5-10 minute. În timp ce niciunul dintre noi nu face nimic în detrimentul vehiculului din acest exemplu,
În ceea ce privește vopseaua, efectuarea de secțiuni mai mici pe un panou va da rezultate mai bune, deoarece este o corecție concentrată care duce, evident, la o mai bună înlăturare a defectelor. Adăugați la această presiune adecvată, viteza adecvată a lustruitorului, mișcările brațelor și selecția produsului așa cum s-a menționat mai sus, un detalier de calitate va obține randamentul maxim din acel pas de lustruire, în timp ce cineva care face o muncă mai rapidă va îmbunătăți doar puțin vopseaua.
Din punct de vedere al costurilor, să ne imaginăm pur și simplu că capota este 1/8 din suprafața totală a vopselei unui vehicul (doar aruncând un număr acolo, nu l-am calculat de fapt) . Asta înseamnă că îmi ia aproximativ 4 ore pentru a finaliza singurul pas de lustruire a întregului vehicul, în timp ce celălalt detalier face același pas de lustruire în cel mult 1,5 ore. Dacă amândoi percepem 60 USD/oră și ignorăm restul detaliilor precum spălarea, lutul etc., diferența de preț va fi de aproximativ 150 USD. Adăugați asta la întregul detaliu, precum și la pașii suplimentari de lustruire și puteți vedea cum prețul dintre un detalier de calitate și un detalier mai rapid poate diferi considerabil.
Excepția din acest exemplu este faptul că marea majoritate a detalienților mai rapidi de acolo, fie că sunt persoane fizice sau un magazin de volum/spălătorie auto, nu le pasă prea mult, dacă chiar deloc, de detaliile adecvate ale mașinii. Astfel, ei nu numai că efectuează singurul pas de lustruire într-un timp mai rapid și cu rezultate mai mici ale detalienților de calitate, dar cu produse și tehnici necorespunzătoare munca lor este de obicei dăunătoare finisajului vopselei.
Voi repeta acest lucru din nou și din nou, dar după cum puteți vedea clar în acest exemplu, în industria de detaliere a mașinilor obțineți aproape exact ceea ce plătiți de fiecare dată. Din păcate, a merge cu lucrări mai ieftine și mai rapide, de asemenea, va duce, de obicei, la rezultate negative, mai degrabă decât pur și simplu mai puțină corecție în comparație cu detaliile adecvate, rezultând în cele din urmă la un finisaj slab și o vopsea deteriorată.
Pasiune și experiență
Dincolo de evaluarea corectă a unui vehicul, recomandarea corectă a service-ului și utilizarea produselor și tehnicilor adecvate se află o parte foarte importantă a repertoriului unui detalier de calitate, care este pasiunea și experiența pe care le dețin în urma anilor de muncă asiduă și pregătire riguroasă. Articulez pasiunea și experiența ca una, deoarece, personal, au venit întotdeauna mână în mână de-a lungul carierei mele de detaliere. Toți detalierii despre care știu că lucrează cu detalii și sunt încântat să-i sun pe colegi sunt într-un fel sau altul pasionați de mașini. Fie că au început să curețe mașinile pentru o spălătorie murdară în timpul zilei, au petrecut nenumărate ore în garaj încercând să facă finisajul perfect manual sau pur și simplu au început cu un fundal mecanic la fixarea mașinilor, toți acești indivizi au o pasiune pentru munca de calitate în automobile, care se traduce prin rezultatele de calitate pe care le produc acum. Ei cred cu adevărat că vehiculele merită un tratament mai bun decât norma și au petrecut nenumărate ore, săptămâni și ani îmbunătățindu-și abilitățile de a oferi astfel de tratamente.
Eu personal le spun mereu clienților că sunt suficient de bărbat încât să recunosc că duc prima mea mașină la acele spălătorii de mașini în care pui niște monede, iei peria dezgustătoare, care este de obicei plină de pietre mici și murdărie, apoi îți frec vopseaua fără rușine înainte. clătirea și uscarea cu un „shammy” pentru a forța și mai mult murdăria în finisaj. Trăiește și învață așa cum se spune. După acea mașină, un 97 VW GTI alb, pe care nu îl voi uita niciodată, a fost înlocuit cu un 98 328i negru jet și lucrurile s-au schimbat în bine. Prin pasiunea mea pentru automobile, am irosit multe zile și dolari în căutarea perfecțiunii și, în consecință, am primit experiența necesară pentru a efectua lucrări de detaliu de înaltă calitate și de calitate superioară oferite acum de LUSTR Auto Detail.
În mod similar, cei mai mulți detalieri de calitate caută mereu să îmbunătățească și să învețe lucruri noi, pentru a oferi clienților lor cele mai bune servicii disponibile. Astfel, mulți fie sunt în proces, fie oferă deja servicii în discipline conexe, precum vopsirea geamurilor, instalarea sutienului transparent și refinisarea roților. Toate acestea pentru că datorită pasiunii și experienței lor, acești detalieri au realizat că lucrurile pot fi îmbunătățite și pot fi oferite clienților rezultate mai bune.
Gânduri finale
În concluzie, scopul acestui articol nu a fost să condamne munca de detaliu mai ieftină și mai rapidă și nici să afirme că detaliile auto de înaltă calitate sunt soluția pentru toată lumea. Mai degrabă, intenția mea a fost să pun la dispoziție unele informații care pot ajuta proprietarii de mașini de toate formele și dimensiunile să ia decizii mai informate atunci când caută lucrări de detaliu. După cum mulți știu deja, există o cerere atât pentru o muncă de detaliu mai rapidă, cât și de calitate. Deoarece majoritatea persoanelor de acolo sunt proprietari care caută servicii mai economice pentru a-și curăța pur și simplu mașinile, cred că următoarea noastră provocare ca detalieri de calitate este să găsim un fel de cale de mijloc. Pentru a îmbunătăți calitatea lucrărilor de detaliere mai rapide prin utilizarea unor produse mai bune și tehnici mai sigure. Este ceva despre care am dezbătut personal în ultima vreme:
Nu pot pretinde că am răspunsul corect încă, dar cred că este posibil și intenționez să iau această problemă direct. Planul meu de atac este să ofer o structură suplimentară de servicii care să se adreseze majorității proprietarilor de vehicule, celor care caută o muncă mai simplă și mai economică, folosind în același timp produsele și tehnicile serviciilor de vârf pentru a oferi rezultate mult mai bune decât cele disponibile în prezent. Numai timpul va spune dacă această inițiativă are succes, dar indiferent de rezultat, voi reitera punctul meu de mai devreme: în lumea detalierii automobilelor, puteți conta întotdeauna că obțineți ceea ce plătiți.
Pentru cei care se întrebau, Bob a ajuns să vină pentru o evaluare pre-detaliată, programând un service, apoi după câteva zile și-a luat mașina un proprietar foarte fericit. Se va întoarce în primăvară pentru o corectare mai amănunțită a vopselei.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu