Totalul afișărilor de pagină

joi, 5 mai 2022

Importanța gestionării așteptărilor clienților

 

Puteți cumpăra cele mai bune produse, cele mai scumpe instrumente și vă puteți exersa tehnica ore în șir, dar gestionarea așteptărilor clientului este, fără îndoială, cea mai importantă.

Când lucrați la vehiculul clienților, trebuie să vă amintiți că, în cea mai mare parte, aceștia nu sunt la fel de educați cu privire la fiecare aspect al detaliilor ca și dvs. și poate cunoaște informații mixte pe care le-au auzit online. Prin urmare, este important să informați din timp care este rezultatul exact pe care îl vor obține pentru serviciul exact furnizat.

O problemă comună pe care o găsesc este atunci când un client nou dorește un „Detaliu complet”. Acest termen poate fi foarte subiectiv și dacă percepeți câteva sute de dolari, atunci când se așteaptă la corectarea vopselei, vor fi destul de supărați când își vor vedea mașina încă acoperită de vârtejuri. Dacă în prealabil, le anunțați că „Detaliul complet” include doar; Spălați, argila, ceară/etanșant, șampon interior cu vid și că vârtejurile pe care le au nu vor fi îndepărtate și, pentru a face acest lucru, ar trebui să treacă la un pachet de corectare a vopselei. Acest lucru nu este, neapărat, să le vindeți în plus, deoarece nu sunt nevoile fiecărui client sau chiar ar dori să plătească pentru corectarea vopselei. Fiți direct, parcurgeți fiecare proces/pachet de detaliere cu clientul și explicați exact ce include și ce nu include fiecare. Aveți răbdare și lucrați pentru a găsi ceva care se potrivește exact ceea ce caută.

Acest lucru este valabil și pentru vânzarea oricărui tip de pachet de protecție, fie că este vorba de ceară, material de etanșare, acoperire ceramică, sutien transparent etc. Pentru a fi direct cu privire la ceea ce va proteja acel pachet de protecție și pentru cât timp se poate aștepta să dureze. O simplă reformulare a punctului dvs. de vânzare poate face o diferență enormă. În loc să spuneți „Acest material de etanșare va dura 6 luni”, spuneți „Până la 6 luni”. Durata de viață pe care o spune un producător este în mod normal în condiții ideale. Deci, dacă mașina este parcată afară, la soarele fierbinte, se va degrada mult mai repede. Clientul dumneavoastră va fi mult mai puțin dezamăgit dacă eșuează devreme și va ști exact cum va funcționa produsul pentru el.

De la cele mai elementare detalii până la lucrări de corectare completă a vopselei cu nisip umed, asigurați-vă că dumneavoastră și clientul dumneavoastră sunteți pe aceeași pagină cu privire la rezultatul pentru serviciul convenit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu