Din păcate, mulți dintre clienții mei îmi caută serviciile numai după ce au experimentat o lucrare de detaliu prost făcută. Din fericire, acest număr devine din ce în ce mai mic, așa că în loc ca 40-50% dintre clienții mei să înregistreze rezultate sub par înainte de munca mea, acum este mai aproape de 20-30%. O lucrare de detaliu recentă pe care am efectuat-o a intrat în categoria cu detalii slabe și are una dintre cele mai proaste povești în spate. Clientului în cauză i s-a promis o corecție a vopselei de tip „showroom shine” de către un magazin foarte bine evaluat din Chicago. Inutil să spun că a primit tipicul, rapid „buff 'n shine”, pe care ne așteptăm să-l vedem când cineva plătește cel mult 100-150 USD, nu 400 USD+! Astfel titlul acestui articol. După cum vă puteți imagina, clientul a fost pe drept furios și caută o acțiune în justiție în acest moment, dar aici vreau să mă concentrez pe detaliile reale și starea vopselei.
Clientul m-a sunat mai întâi, așa cum o fac mulți după ce a suferit o lucrare de detaliu prost făcută... cu un sentiment prost despre toate și disperat, dar precaut în a găsi o soluție. Mi-a luat informațiile de pe un forum de detalii și s-a gândit că poate avea încredere în mine cu mașina și a crezut că aș putea ajuta la repararea vopselei. După ce i-am explicat procesul meu și cum munca mea de detaliu nu este munca obișnuită efectuată la fiecare spălătorie auto din colț și centru de detaliu din oraș, am programat o evaluare ca să pot inspecta mașina și să văd ce se poate face.
După ce am trecut peste vopseaua cu luminile mele și am verificat grosimea cu un indicator de vopsea, am decis că nu vreau să fac nicio lustruire prea agresivă din cauza citirii grosimii vopselei de la capătul inferior al normei. Am făcut un test rapid de lustruire în timpul evaluării și știam că o corecție a vopselei în 2 etape ar remedia toate hologramele și tocitatea lăsate de lucrarea de detaliu anterioară. De asemenea, a corectat destul de bine urmele de vârtej și zgârieturile mai adânci.
Am programat detaliul câteva săptămâni mai târziu și a mers foarte bine. Am făcut niște lustruire suplimentară pe câteva panouri care chiar aveau nevoie, dar în general întreaga mașină a primit cele 2 trepte așa cum era planificat. Mașina a fost sigilată cu Klasse Sealant Glaze la sfârșitul detaliului și proprietarul a fost extrem de mulțumit de rezultate. Mașina în cauză este un Mercedes E500 din 2006 și mai jos sunt fotografii pe care le-am făcut pentru a arăta starea înainte și după ce am lucrat la ea. Am încercat să aranjez fotografiile pentru a arăta același loc înainte și după, așa că aruncați o privire și vedeți exact de ce nu primiți întotdeauna ceea ce plătiți.
După cum puteți vedea, lucrarea de detaliu a ieșit excelent și cea mai mare parte a vopselei este aproape perfectă. Motivul principal din spatele acestui articol este de a le reaminti tuturor celor care caută un magazin de detalii de calitate să-și facă cercetările foarte bine și să aibă încredere numai în surse bine informate, dar cel mai important este să vorbească cu persoana (persoanele) care lucrează și să se asigure că toată lumea este pe aceeași pagină. Sunt sigur că acest client sau oricare dintre cei apropiați nu va mai face aceeași greșeală.
Sper că acest lucru îi va ajuta pe câțiva și sper că v-a plăcut. Ca întotdeauna, mulțumesc pentru lectură!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu