Ce este corectarea vopselei și cum îmbunătățește aspectul vehiculului tău?
Dacă sunteți un detalier profesionist, ați avut adesea un potențial client care spune „mașinii mele îi lipsește acel pop”. Dar când aduci în discuție ceea ce este vizibil vizual pentru ochiul tău antrenat, persoana răspunde spunând „nu are vârtejuri! Nu vad despre ce vorbesti! Ce este această discuție pentru corectarea vopselei! Are nevoie doar de o ceară bună!”
Dacă sunteți un potențial client care discută despre nevoile mașinii dvs. cu un detalier profesionist, este posibil să vă fi gândit „ce este cu această discuție nebună de corectare a vopselei! Probabil că încearcă să mă scoată din banii mei. Sigur că vopseaua mea pare plictisitoare, dar nu văd despre ce vorbește.”
Ceea ce nu vezi este ca vopseaua ta să pară plictisitoare.
Ce este ceara și ce este lustruirea? Ceara este pentru protectia vopselei. Polish este un produs format din abrazivi lichizi menite să niveleze și, în consecință, să curețe vopseaua pentru a-i îmbunătăți aspectul. Mulți oameni cred în mod eronat că o ceară funcționează așa cum ar face o lustruire.
Unul dintre motivele pentru care această concepție greșită este perpetuată în publicul principal este că majoritatea cerurilor vândute fără ghișeu sunt ceară mai curată. Cu alte cuvinte, multe produse fără ghișeu sunt toate într-un singur tip. Deci, la aplicare, agenții de curățare a vopselei din produs curăță murdăria de pe drum și îndeplinesc unele dintre sarcinile pe care le-ar îndeplini o bară de lut. Aceste produse au fost realizate știind că consumatorul mediu nu va fi la fel de meticulos ca un profesionist sau un entuziast. În plus, unele dintre aceste produse fără ghișeu au și glazuri încorporate care pot completa temporar unele dintre defecte ale vopselei. Ceara în sine se va umple ușor. Claritatea pe care o aduce aceasta se va disipa pe măsură ce ceara se va degrada. Cu o suprafață mai curată și o mascare foarte temporară a unor defecte de vopsea,
Cred că acesta este principalul motiv pentru care există atât de multă confuzie cu privire la ceea ce fac de fapt produsele. Pe termen scurt, ajută compania să vândă un produs cu un rezultat. Pe termen lung, confuzia prin simplificare excesivă a creat mai multe probleme entuziastului în devenire și profesionistului care încearcă să-și educe clienții.
Acum răspund ce este în neregulă cu vopseaua ta:
Pentru o claritate perfectă asemănătoare oglinzii, aveți nevoie de o suprafață netedă/uniformă pentru ca lumina să se reflecte perfect (reflexie speculară) înapoi în ochi.
Când există o suprafață neuniformă, undele de lumină sunt împrăștiate în mai multe unghiuri diferite (reflexie difuză). În consecință, vopseaua ta va părea plictisitoare.
Nu există un semnal neted către și dinspre ochii tăi cu o pată. Acum imaginați-vă 1.000 de acestea!
O fotografie a unui Jaguar XK8, înainte de o corecție a vopselei în două etape.
Acestea sunt denumite vârtejuri. Mulți oameni fac greșeala de a crede că provin de la un polizor din cauza unei iluzii optice create din lumina directă a soarelui. Dar modelul circular este într-adevăr mii de zgârieturi mici, în linie dreaptă, dacă te uiți la ele îndeaproape. Ochii tăi te păcălesc din cauza modelului din jurul luminii directe a soarelui, unde ochii tăi sunt concentrați. Acesta este motivul pentru care defectele sunt cunoscute sub numele de vârtej (model de vârtej în jurul luminii intense). Ele sunt în primul rând cauza tehnicii de spălare proaste, care include cu siguranță spălarea mâinilor.
Proprietarul acestui Jaguar nu a văzut aceste vârtejuri, totuși a vrut ca eu să „îi fac pictura lui pop”, și încă nu a găsit pe cineva care să poată rezolva problema. Pe scurt, rezolvarea problemei, însemna corectarea vopselei. Oricât de evident pentru unii ce a fost în neregulă cu mașina lui cu ajutorul unei lumini care găsește vârtej, aceasta este o problemă relativ comună.
Videoclipul acestei revolte poate fi vizionat aici:
Sursa: YouTube
Corectarea vopselei este utilizarea de abrazivi (în primul rând lustruire) pentru a îndepărta defectele prin nivelarea suprafeței vopsite sub adâncimea defectelor. Acest lucru, oferind o suprafață plană, îmbunătățește aspectul vopselei. Alți termeni care au fost folosiți pentru a descrie ce este corecția vopselei sunt tăierea și șlefuirea sau șlefuirea.
Etapa 2: Două etape de lustruire
Acesta este pasul pentru eliminarea celui mai vizibil defect.
O lustruire (compusă) de obicei agresivă asociată cu o alegere de tampon de obicei agresivă este utilizată ca primul dintre cei doi pași.
Aceasta este urmată de o lustruire de finisare cu o alegere mai blândă a tamponului care compensează diferența, rafinarea și bijuteriile pentru o claritate ca oglindă.
Etapa 1: Corectarea vopselei
Deși este în primul rând o resursă pentru curățarea și maximizarea luciului pe vopseaua deteriorată înainte de aplicarea protecției, un tampon puțin mai agresiv sau utilizarea unui compus mai puțin agresiv cu un tampon mediu ușor poate produce rezultate de corecție respectabile într-un singur pas.
Atunci când majoritatea defectelor nu sunt îndepărtate, ci nivelate și rotunjite până la punctul în care aspectul vizual este vizibil mai bun, este adesea denumită o îmbunătățire a vopselei.
Toate intr-unul:
Există, de asemenea, un lac de tip All In One care poate îmbunătăți vopseaua. Deși mai eficient, există un anumit sacrificiu atunci când combinăm polish și ceară în ceea ce privește eficacitatea.
Mașini albe: chiar și cu culoarea stratului de bază care face defectele mult mai dificil de văzut, o sesiune eficientă de lustruire poate produce o oglindă ca luciul chiar și din aceste mașini.
Acest BMW M3 a fost lustruit într-un pachet de corectare a vopselei în două etape. Recompensa poate să nu fie la fel de dramatică ca o mașină neagră, dar vopseaua de nivel este încă mai atrăgătoare din punct de vedere vizual.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu