Totalul afișărilor de pagină

luni, 9 mai 2022

Medii de spălare slabe, riscuri de rotație, daune documentate și rețeaua de detaliere

 

Puterea rețelei profesionale de detaliere!

Unul dintre cele mai bune instrumente pentru un detalier profesionist este crearea de rețele! Valorificând puterea internetului (bloguri, forumuri, Facebook...) nu numai că putem învăța unii de la alții, dar este și un instrument excelent pentru a ajuta clienții să găsească un detalier profesionist de renume în zona lor. În timp ce plătirea unui profesionist să zboare sau să conducă la tine este o opțiune pentru unii clienți, cea mai logică și mai economică alegere ar fi să cauți recomandarea unui detalier profesionist din zona ta și aici este cu adevărat puterea rețelei de detaliere. strălucește.

Un prim exemplu al rețelei noastre în acțiune este de fapt subiectul articolului meu, Corvette C5. Proprietarul vehiculului este un transplantat recent din Texas în Minnesota, care a contactat inițial Josh Ottmann de la Ottmann Detailing din fostul său oraș natal, Dallas, Texas. Josh și-a ascultat îngrijorările cu privire la starea/deteriorarea mașinii, l-a asigurat că un detalier profesionist l-ar putea ajuta cu siguranță la îmbunătățirea vopselei și apoi l-a îndrumat către managerul blogului „Ask-A-Pro”, Todd Cooperider, care i-a referit apoi la proprietar pentru mine….destul de cool, nu?🙂

Importanța documentării daunelor existente la vehicul înainte de a lucra la o mașină

Așa că, înainte de a ajunge la pozele dinainte, vreau să vă ofer câteva informații despre această mașină. Când proprietarul a cumpărat recent vehiculul, a observat că ceva nu era în regulă cu vopseaua (a crezut că arăta ca uscată pe ceară), dar a primit atât de mult pe mașină încât a existat suficient spațiu pentru a avea mașina detaliată. . Inițial, proprietarul a urmat recomandarea de a aduce mașina la o caroserie locală. Deși acea companie a reușit să îmbunătățească puțin finisajul, după ce a văzut câteva fotografii detaliate pe un forum Corvette, el era încă nemulțumit de felul în care arăta și a simțit că ar putea fi mai bine. În acest moment, proprietarul a cerut sfatul lui Josh, un membru al acelui forum.

După ce am schimbat câteva e-mailuri cu proprietarul, am convenit să ne întâlnim o noapte după muncă pentru a evalua starea mașinii. Mașina era puțin murdară când a sosit, dar mai erau holograme foarte vizibile în vopsea (atelier de caroserie tipic) și mai multe RIDS (Random Isolated Deep Scratches) erau, de asemenea, evidente. Cu toate acestea, lovitura aleatorie prin semne de pe diferite margini a fost cea mai îngrijorătoare. Nu este niciodată ușor să subliniați problemele proprietarilor, mai ales atunci când aceștia nu erau conștienți anterior, dar este foarte important ca un detalier profesionist să vă educați clientul din timp și să documentați defectele preexistente înainte de a lucra la mașină. Făcând acest pas are multiple beneficii; construirea unei relații cu clientul dvs., educația și protecția afacerii dvs.

Odată ce a sosit mașina, am spălat-o temeinic pentru a îndepărta toate uleiurile de lustruire și materialele de umplere lăsate în urmă de caroserie, care apoi a dezvăluit starea sa adevărată. Acum, cu mașina curată și uscată, „uscat pe ceară” menționat mai sus a dezvăluit culorile sale adevărate sub controlul lui Brinkmann . Ceea ce părea ceară de la distanță a fost de fapt zgârieturi adânci lăsate în urmă de la o persoană necunoscută care a spălat mașina cu un tampon de zgârieturi sau un tampon Scotch Brite!!!

Iată câteva dintre daunele aduse roților de la mediile de spălare necorespunzătoare. Oricât de trist ar fi, pagube ca aceasta se întâmplă de fapt mai des decât ai crede!

Chestii bune nu?

Privind peste vopseaua mașinii, povestea despre modul în care s-a produs deteriorarea a devenit mai clară; puzzle-ul a început să se pună la loc. Au existat dovezi că atelierul de caroserie a șlefuit umed finisajul în încercarea de a elimina zgârieturile adânci, dar, făcând acest lucru, părea să fi frecat și prin mai multe margini cu un tampon rotativ și, de asemenea, au lăsat în urmă o mulțime de urme de șlefuire în vopsea.

Iată câteva imagini cu deteriorarea plăcuței de zgârieturi încă din vopsea.

Aici puteți vedea cât de adânci sunt aceste zgârieturi... asta după ce atelierul de caroserie le-a șlefuit și șlefuit!

Unele au rămas urme de șlefuire umedă...

Holograme de asemenea!

De departe, cea mai proastă parte a fost să vezi toate semnele lovite, deoarece nu există o soluție reală, în afară de revopsirea panoului. Corvette-urile sunt renumite pentru că au muchii ascuțite pe multe dintre panourile lor și, în calitate de detalier profesionist, trebuie să fii foarte atent la această caracteristică, deoarece durează doar o secundă pentru ca un rotativ (sau chiar DA) să ardă până la capăt o margine. Înainte de a face orice lucrare de corecție la mașină, am făcut ocol și am documentat toate marginile arse. Am plasat bandă lângă fiecare punct ca marker și, de asemenea, oferă camerei pe care să se concentreze. Câteva dintre ele pot fi greu de văzut din cauza luminii de pe margine, dar înțelegi ideea.

Oh, atelierul de caroserie a fost suficient de drăguț încât să lase în urmă niște stropi compuse și în câteva zone.😉

Odată ce am finalizat toată documentația, am lipit vopseaua și am lipit toate marginile cu bandă Meguiar's 3/4″ pentru a evita deteriorarea ulterioară. Deoarece aceasta avea să fie o muncă foarte prăfuită, am lăsat capota închisă și acoperită cu un cearșaf.

Sfat pentru bandă: banda 3M 1/4″ Fine Line (PN 06405) este o necesitate pentru orice detalier, deoarece este foarte versatilă, permițându-i să se îndoaie în jurul colțurilor mult mai bine decât banda de mascare tradițională. De asemenea, vă permite să lustruiți mai aproape de marginile panourilor și există, de asemenea, mai puțină tracțiune de adeziv atunci când lustruiți peste ele. Este deosebit de bun pentru a îndepărta curbele ascuțite ale panourilor atunci când șlefuiți umed sau lustruiți agresiv. Singurul dezavantaj este că nu este ușor disponibil și este, de asemenea, destul de scump în comparație cu banda de mascare obișnuită.

Odată ce corpul a fost complet, am deschis capota și am corectat trapa din spate. Cearşaful s-a drapat peste interior pentru a preveni invazia de praf.

Procesul de corectare

Această mașină a generat câteva îngrijorări când a fost vorba de corectare, dar cea mai mare îngrijorare a fost că PTG -ul meu (Paint Thickness Gage) citește doar metale feroase și neferoase, ceea ce însemna că nu aveam cum să verific cât de mult strat transparent a rămas după atelierul de caroserie a terminat cu el. Deși știu că prietenii mei buni Marc și Jacob de la Auto Lavish ar fi fost dispuși să-mi împrumute PTG-ul lor ultrasonic DeFelsko PosiTector 200 , programul meu nebun chiar nu a lăsat timp să aștept să sosească. Am vorbit cu proprietarul despre opțiunile noastre și am convenit să-l facem să arate cât mai bine, în timp ce călcăm pe partea mai sigură.

Pentru corectarea propriu-zisă, am decis să abordez câteva dintre defectele mai profunde cu noul meu rotativ Flex PE 14-2 150 , care era echipat cu un tampon Lake Country PFW și un compus Meguiar's M105 .

Unele M105 de pe DA echipate cu un pad Surbuf au dat rezultate similare și a ajuns să fie metoda mea de utilizare pentru 90% din mașină. Deoarece aceste mașini au un strat transparent atât de dur, acest proces s-a terminat foarte bine!

Aparent, atelierul de caroserie s-a șlefuit umed deasupra mulurilor ușilor laterale, așa că am ajuns să trebuiască să șlefuiesc umed secțiunile inferioare împreună cu capacul barei de protecție spate, care părea și el neatinsă.

Farurile din spate aveau nevoie și de puțină dragoste.

Pentru pasul de rafinare/finisare am ales să merg cu Menzerna SF4000 (106fa) aplicat prin DA care a fost echipat cu un tampon de spumă Lake Country Tangerine Hydro . Pentru protecție, am decis să încerc borcanul cu Dodo Juice Supernatural Hybrid , care stătea nedeschis pe raftul meu de câteva luni... total două degete în sus!

Ploua în ziua în care am terminat mașina așa că am stabilit o oră în după-amiaza următoare să mă întâlnesc cu proprietarul pentru livrare. De asemenea, plănuisem să fac niște poze bune după (soare) înainte de sosirea lui, dar programul lor s-a deschis pe neașteptate și proprietarul și familia lui au ajuns acolo înaintea mea, așa că nu am reușit să obțin atâtea fotografii după (soare) ca în general, le place să aibă; Pot să remarc că urăsc să fac poze în fața proprietarilor și tind să uit ce fotografii am vrut să le fac. Indiferent, cred că am niște poze decente care surprind rezultatul final, care a fost o corecție de aproximativ 90-95%. Arăta ca o mașină complet diferită și proprietarul a fost încântat!

Chiar dacă lustruirea roților nu făcea parte din această muncă, am decis să le petrec puțin timp pentru a încerca să îndepărtez unele dintre zgârieturi... nu sunt perfecte, dar cu siguranță o îmbunătățire uriașă.😉

Poze în aer liber

Deci, iată o recapitulare a principalelor puncte pe care le-am acoperit în acest articol de memento:

  • Importanta folosirii unui mediu de spalare adecvat! O parte din daunele aduse acestei mașini au fost prea profunde pentru a fi înlăturate complet. Finisajul vehiculelor noastre este foarte delicat și este important ca oamenii să devină conștienți de cât de ușor sunt suferite daune.
  • Riscurile rotative și daunele pe care le pot provoca în câteva secunde când sunt în mâinile utilizatorilor fără experiență. În calitate de detalieri, trebuie să încetinim, să facem un pas înapoi și să evaluăm vehiculul înainte chiar să punem un lustruitor pe vopsea. Oricine a dus polizorul rotativ la Corvette înaintea mea a provocat pagube de mii de dolari, toate acestea ar fi putut fi evitate cu o pauză de evaluare. Un detalier cu experiență ar fi trebuit să vadă marginile ascuțite ale panoului și să știe că le îndepărtează. 10 minute și câțiva dolari în bandă ar fi putut salva mașina de daune costisitoare.
  • Documentarea daunelor existente la vehicul. Înainte de a lucra la orice vehicul, este extrem de important să mergeți în jurul mașinii cu proprietarul și să notați orice daune existente. Alocarea acestui timp suplimentar va ajuta la construirea unei relații cu clientul dvs., precum și la protejarea afacerii dvs. de acuzații false de daune ulterioare.
  • Puterea rețelei de detaliere. Odată cu apariția internetului, forumurile de detaliere, blogurile și site-urile de social media au apărut ca focul, mai ales în ultimii ani! Cu aceste instrumente, detalierii și pasionații de mașini sunt capabili să învețe mai repede decât oricând, să-i ajute pe alții, să recomande clienți, să facă publicitate, să afle despre produse noi chiar înainte de a fi lansate și să își facă mulți prieteni noi. De-a lungul anilor în care am fost pe aceste site-uri, mi-am făcut mulți prieteni noi. Acum vorbesc cu alți câțiva detalieri din SUA (și unii din afara SUA) și chiar am avut plăcerea de a-i întâlni pe câțiva dintre ei la show-ul SEMA din 2010 și 2011.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu