Totalul afișărilor de pagină

joi, 5 mai 2022

Plătirea pentru un detaliu: Sfaturile mele pentru profesioniștii de screening

 Când vorbiți cu un proprietar de afaceri de detaliere, explicați cu entuziasm motivul pentru care într-un proces sau utilizarea unui produs este de obicei un semn bun. Vreau să ții cont de asta atunci când îmi citești sfaturile pentru a găsi un detalier profesionist de încredere.

În calitate de consumator, iată câteva lucruri la care să vă gândiți (FIȚI PREOCUPAT).

1.) Acest material de etanșare de șase luni poate avea nevoie de 6 până la 12 ore sau mai mult pentru a se întări, dar detalierul spune „veți primi mașina înapoi seara în 3 ore”. Prin timpul de vindecare mă refer la timpul de care are nevoie un produs de protecție într-un mediu curat pentru a forma o legătură completă, astfel încât să își atingă întregul potențial. Unele produse se vindecă mai repede decât altele, dar dacă întrebați despre disponibilitatea mașinii dvs. în acest sens și proprietarul afacerii pare pierdut mental sau evident confuz, poate fi un semnal roșu. Acesta este mai ales cazul acoperirilor ceramice. Este probabil ca un serviciu de acoperire ceramică să vină cu instrucțiuni suplimentare de la proprietarul afacerii, cu privire la cât timp trebuie să așteptați înainte de spălare și tipurile de produse de întreținere care pot fi aplicate.

2.) Semne că eliminarea contaminării lipite nu este o prioritate într-un detaliu. Obținerea încrederii este un proces, la fel și detalierea. Folosirea cuvântului decontaminare și înțelegerea sensului într-o conversație este un pas în direcția corectă. În mod realist, chiar și mașinile nou transportate au contaminare lipită pe suprafețele vopsite. Contaminarea lipită este adesea murdăria invizibilă care rămâne după o spălătorie blândă a mașinii. Îndepărtarea îmbunătățește vizibil aspectul mașinii dvs. și, în unele cazuri, vă poate proteja mașina în timp de daune suplimentare. Dar eliminarea tuturor impurităților lipite din vopsea poate permite unui etanșant de vopsea (cu siguranță o acoperire) să funcționeze optim și, potențial, să dureze mai mult. Utilizarea unui tratament amănunțit (nu ușor) cu argilă este un exemplu de etapă de decontaminare. Utilizarea unui produs de îndepărtare a fierului este un alt exemplu. Eu in general folosesc cel putin ambele produse. Cred că așa ar trebui să fie atunci când se aplică o acoperire ceramică pe termen lung. Motivul este că produsele de îndepărtare a fierului excelează în îndepărtarea particulelor pe care argila se luptă uneori să le scoată din vopsea.

3.) Oferirea opțiunii de lustruire ușoară după un tratament cu argilă este un semn bun. Înțeleg că un serviciu numai de spălare, argilă și sigilare vă poate oferi o valoare MARE. Deși este adesea minor, s-ar putea să fiți dezamăgit să vedeți la un moment dat potențiala acumulare de micro-marting pe prima mașină neagră sau pe prima mașină de weekend păstrată în garaj pe care ați răsfățat-o. Deși (inclusiv eu) unele companii nu oferă un serviciu de bare de lut fără o formă de lustruire, nu este nimic în neregulă cu o opțiune mai economică (bară de lut și etanșare fără lustruire) dacă în asta vă aflați și afacerea. acord asupra.

4.) Ce nivel/tip de calitate a produselor sunt utilizate? Îngrijire (mai mult pe termen lung – adesea înseamnă mai mult mai scump, o varietate mai largă și mult mai mult timp). Doar, în general, dacă nu mi-ar păsa să vă pătesc (pe termen scurt sau lung) interiorul, să vă umezesc excesiv țesătura (creând potențial multe probleme), mi-aș putea reduce o treime până la jumătate din timpul meu făcând detalii interioare. De data aceasta, disparitatea crește atunci când vorbim despre utilizarea chimică în colțuri. Este în regulă să întrebați ce fel de produse sunt folosite pe un detaliu interior!

5.) Cineva care poate răspunde prea ușor la întrebările tale fără să vadă sau chiar să știe nimic despre mașina ta, pentru mine este o problemă. Arată-mi pe cineva care să-ți spună că poate șlefui orice imperfecțiune la telefon fără observație (poză sau în persoană) și îți voi arăta pe cineva care nu va avea credibilitate față de mine. Un citat de detaliu interior în care se arată puțin interes pentru a vedea starea mașinii, țipă cineva care va lucra la un ceas de timp în loc de obiectivul final de a detalia meticulos. Această persoană întreabă sau dorește să știe ce fel de material este pe interiorul mașinii tale? Există atât de multe produse care funcționează bine pe unele scaune și părți din plastic, care pot provoca daune pe termen scurt și lung altora.

6.) Pentru cei care caută pe cineva care să efectueze o corecție extinsă a vopselei mașinii lor: ți-a spus proprietarul afacerii că o corecție în doi pași durează aproximativ același timp sau doar puțin mai mult decât o corecție într-un singur pas? Vă asigur că nu ar trebui să fie așa! Timpul necesar ar trebui să fie semnificativ mai lung!

7.) În ceea ce privește curiozitatea dvs. autentică cu privire la procesul de detaliere, sunt acestea disprețuitoare sau îmbietoare? O să fiu foarte direct aici! Am foarte puțină răbdare sau toleranță față de consumatorii care își etalează presupusa lor perspicacitate în detaliu față de mine. Sunt, de asemenea, în gardă față de potențiali clienți confruntați sau nerezonabil de exigenți. Există o mulțime de acei indivizi. O experiență înjositoare nu merită banii. Având în vedere asta, știu diferența dintre o persoană negativă plină de ego și cineva care este curios curios. Îmbrățișez pe cineva care este curios curios și are o preocupare reală cu privire la cine își atinge mașina. Si eu sunt unul dintre acei oameni! Cele mai multe dintre experiențele mele în setările mobile transmit energia unei prietenii între client și detalier.  Acesta este probabil cel mai important sfat pe care vi-l pot da.   Presupunând că sunteți respectuos, dacă cineva este disprețuitor în ceea ce privește curiozitatea, întrebările sau preocupările dvs., acesta este probabil cel mai evident și îngrijorător steag roșu pe care mi-l pot imagina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu