Totalul afișărilor de pagină

joi, 5 mai 2022

Achiziționarea camerei și memento pentru eticheta rețelelor sociale

 Mai simplu spus, era timpul să fac upgrade! Învățarea fotografiei profesionale poate fi descurajantă atunci când începi cu cunoștințe minime despre subiect. Dar, în același timp, simți că ar trebui să fie simplu. Facem poze cu prietenii și înregistrăm videoclipuri cu camera telefonului nostru tot timpul. Dacă mă gândesc bine, poate că am nevoie doar de o cameră bună de îndreptat și fotografiere, nu de ceva fantezist. Aud aceste voci în capul meu răsunând „doar ia-mi o ceară bună! este doar o spălătorie auto!” Între timp, mă uit la colecția mea amator de fotografii făcute de telefonul cu camera foto în modul automat. Am avut privilegiul de a avea o conversație plăcută cu un fotograf profesionist de evenimente. Amândoi avem de-a face cu percepția comună că meșteșugul nostru nu este un comerț cu adevărat legitim.

Iată o idee despre unde mintea mea pătrundea în această nouă lume a creării de conținut profesional. Îmi fac cumpărăturile pentru o cameră frumoasă, ceea ce înseamnă că trebuie să învăț cum să profit mai mult de această investiție. Aflu repede că diafragma, viteza obturatorului și ISO sunt elemente de bază ale fotografiei care îmi sunt complet străine. Mă simt deja copleșită. Câteva recenzii video mai târziu, mă conving să-mi dublez bugetul camerei. Acum mi se spune de majoritatea așa-numiților experți, probabil că voi dori să cumpăr mai multe lentile. Glumești cu mine! Oh, stai, cam așa cum am mai mult de un șlefuitor. Dar cheltuiesc deja o mică avere pe acest dispozitiv așa cum este. Sunt destul de sigur că unii dintre cei mai buni creatori de conținut s-ar putea bate în joc chiar acum.

După ce am vizionat câteva videoclipuri YouTube de către vloggeri populari care explică elementele de bază despre funcționarea camerei într-un mod pe care îl pot înțelege, am simțit un oarecare optimism. Îți amintești prima dată când ai spălat o mașină? Primul tău detaliu?! Ai putea crede că acum șase ani am fost probabil unul dintre acei oameni care au întrebat: „Deci lustruiești, lutuiești, apoi ceară sau te ceară, apoi tu?” De asemenea, probabil că m-aș fi speriat de prețul meu actual.

O lună din viața mea arăta cam așa. Am vizionat prea multe videoclipuri YouTube despre opțiunile camerei. Am pus o mulțime de întrebări stupide. Am devenit nervos și mai târziu încântat de decizia mea de a cumpăra ceva care era de două ori bugetul meu inițial. Am avut prieteni care mi-au spus că va fi o investiție grozavă pentru afacerea ta, în timp ce alții mi-au batjocorit decizia. M-am plimbat prin Best Buy cu entuziasm, în timp ce membrii personalului mi-au spus cât de mult o să-mi plac noua mea cameră. M-am întrebat apoi dacă clienții mei de corecție și acoperire trec prin aceleași emoții.

Sper că povestea mea este o reamintire că a fi uman este ceva ce avem cu toții în comun. Acel potențial client pune sute de întrebări pentru că îi pasă de mașina lui. Sunt, de asemenea, nervoși și încântați de ceea ce aveți de oferit. Tipul sau fata care pune o întrebare unui grup de detaliere este încântat de această nouă lume a detaliilor. Poate veni un moment în care ar dori să plătească pentru ca un profesionist să facă ceva care nu este în domeniul lor. Modul în care tratezi pe cineva îi modelează percepțiile despre noi toți. Fii bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu