Produsele de curățare a sticlei de uz casnic, datorită conținutului lor de amoniac, sunt cunoscute că distrug nuanța ferestrelor. Utilizarea unui produs de curățare popular de uz casnic a deteriorat și acest ecran de navigare.
Permiteți-ne să aruncăm o privire mai profundă asupra a ceea ce face ca agenții dvs. de curățare obișnuiți să fie atât de eficienți în îndeplinirea sarcinilor pentru care au fost destinate.
Când încercăm să curățăm un drum, cuptorul sau o baie, prioritățile noastre nu vor fi aceleași. Ne pasă într-o anumită măsură de blândețea unui agent de curățare, dar atenția noastră se va înclina mai mult către opțiunea de curățare cea mai agresivă disponibilă. Materialul pe care îl curățați va fi probabil mai puțin sensibil. Recunosc, de asemenea, că sunt mai puțin preocupat de micro-marting-ul căzii de baie decât de deteriorarea vopselei auto. Detergenții pentru vase de toaletă vor tinde să fie extrem de acizi. Degresanții pentru cuptor vor fi extrem de alcalini. Sper că vei folosi ceva mai blând decât o greblă pe mașină. Ar trebui să aveți același proces de gândire cu substanțele chimice. Desigur, sper că NU ați folosi înălbitor pentru a vă dezinfecta mașina.
Atunci când chimiștii încearcă să formuleze un produs care să abordeze condițiile căzilor și cuptoarelor noastre, păstrarea delicată a vinilului, ornamentele, pielea și nuanța ferestrelor sunt cele mai îndepărtate gânduri din mintea lor. Știi acei agenți de curățare pentru baie sau degresanți de bucătărie care curăță foarte bine mizeria. Producătorii nu se gândesc la cât de sensibilă este vopseaua la zgârieturi și nici nu le pasă de petele chimice sau de reacțiile adverse permanente ale produselor destinate curățării betonului.
Chiar și în domeniul auto, există versiuni mai scumpe de produse similare care la suprafață îndeplinesc sarcini similare. De ce folosesc anumite produse care costă mai mult și care pot curăța mai puțin eficient decât agentul de curățare auto B? Răspunsul meu: produsul este mai sigur de folosit nu numai pe ceea ce lucrez, ci în același timp și în zonele ÎNîmprejurimi!
Acei agenți de curățare uimitori găsiți pentru aproximativ 1 USD care fac o treabă și mai bună decât acei agenți de curățare dedicati „prețului excesiv” lucrează adesea cu o avertizare. De multe ori, pe forumurile pasionaților de detaliere, paginile de afaceri și alte postări de pe rețelele sociale, se face o întrebare despre un produs de curățat multifuncțional foarte ieftin. Mulți oameni se vor lăuda cu cât de grozav sau superior este un produs strict datorită puterii sale de curățare. Multe dintre aceste produse funcționează! Ei lucrează cu consecințe asupra materialului greșit. O mare parte a protecției mașinii tale este să știi cu ce o curăți sau să știi ce poate folosi detalierul tău. Pentru fiecare sărbătoare a cât de mult poate obține cineva dintr-un produs, există o poveste despre un tablou de bord deteriorat, o ușă decolorată și un ecran de navigare deteriorat din cauza utilizării nesăbuite a unui detergent universal ieftin.
Nu ai un Porsche sau un Maserati! Nu detaliezi supermașini! Ar trebui să fii la fel de îngrijorat! Țesăturile și materialele plastice ale vehiculelor dvs. tipice pe care le vedem conduse zilnic, din cauza mișcărilor de reducere a costurilor de producție, sunt de obicei realizate din materiale mai ieftine (mișcări de reducere a costurilor) decât vehiculele dvs. de lux. Aceasta înseamnă că aceleași covoare și materiale plastice sunt și mai ușor deteriorate. De multe ori sunt mai îngrijorat de o Honda decât de un Porsche din același motiv. Când luați un produs dintr-un magazin de aprovizionare auto și PRIMIȚI că îl puteți pulveriza oriunde pe mașina dvs., faceți acest lucru. Când auziți cuvântul APC, prescurtare pentru cuvântul „curățător universal”, și presupuneți că înseamnă universal în sensul LITERAL, faceți același lucru.
Este posibil să nu fie cea mai bună descriere, în parte din cauza VARIETAȚII de daune cosmetice pe vopseaua acestei mașini (mai jos), dar acesta este un exemplu comun de daune chimice pe care le văd de la utilizarea produselor caustice în efortul de a obține un preț ieftin. si rezultat rapid.
Această mașină a fost pregătită/deteriorată la reprezentanță astfel pentru vânzare. Proprietarul a dus vehiculul la un alt detalier pentru un strat ceramic. Proprietarul vehiculului mi-a menționat detalier, precum și managerul unui atelier de caroserie foarte reputat, la care s-a dus pentru o a doua opinie, i-au spus că a fost un fel de daune chimice ca urmare a neglijenței în lucrările de pregătire ale reprezentanței. . Mai târziu avea să mă contacteze pentru părerea mea. Estimarea mea foarte educată a ceea ce sa întâmplat în mod specific; în efortul de a îndepărta rapid și ieftin praful de frână de pe roți a fost folosit un acid foarte puternic. Acest produs nu a fost clătit complet și suficient de rapid pentru a preveni într-o oarecare măsură deteriorarea care ar putea necesita o revopsire. Probabil că patarea chimică, vizibilă mai ales la roți și la partea inferioară a vehiculului, a fost un produs de pulverizare excesivă.
Unul dintre motivele pentru care agenții de curățare a roților mai scumpi care schimbă culoarea, cum ar fi Iron X sau doar săpunul și apa simplă pentru mașină, sunt opțiuni populare pentru profesioniștii de ultimă generație este că multe dintre aceste produse (nu neapărat toate) sunt enumerate ca PH neutru. Dar pentru unele dealeri și magazine cu volum mare, acidul pentru roți este încă folosit în mod obișnuit. Acidul clorhidric, un ingredient din acizii din roți, se găsește și în agenții de curățare a vaselor de toaletă.
Acidul clorhidric și hidroxidul de sodiu sunt foarte caustice. Substanțele chimice caustice ard, deshidratează și corodează suprafețele pe care le ating. Substanțele chimice caustice cresc PH-ul produselor la niveluri foarte ridicate. Produc produse de curățare puternice, dar sunt dure nu numai pentru o mașină, ci pot fi și pentru sănătatea dumneavoastră. Adesea, aceste substanțe chimice dure sunt înlocuite cu substanțe chimice mai scumpe pentru a menține prețul unui produs scăzut. Hidroxidul de sodiu poate fi găsit în produse de curățare universale foarte ieftine. Hidroxidul de sodiu se găsește și în agenții de curățare a scurgerilor comerciale și a cuptoarelor.
Am văzut vinil negru de mai multe ori pe vehicule mai vechi, unde zonele (supuse curățării mai frecvente) păreau vizibil mai albite decât altele.
Hidroxid de sodiu vs D-Limonen
D-Limonene este un compus care provine din uleiuri de citrice. Este folosit în unele produse de curățare universale de înaltă calitate pentru a contribui la puterea lor de curățare alcalină. Nu este un produs care crește alcalinitatea la niveluri mari caustice, spre deosebire de o alternativă precum hidroxidul de sodiu. D-Limonene este un exemplu, dar nu singura alternativă de înaltă calitate la hidroxidul de sodiu.
Când oamenii mă întreabă ce sunt detaliile sau care este semnificația cunoștințelor despre produsele utilizate. În partea definiției de detaliere, ceea ce descriu cu adevărat este găsirea unei modalități de a elibera legătura puternică pe care substanțele străine unice o au de la piesele de mașină deosebit de delicate și sensibile în cel mai sigur mod posibil. Există multe preparate care pot da un rezultat, dar pot să nu fie adecvate într-o situație sau utilizate în mod corespunzător. Pentru mine, să produc sau să investesc în produse care trec cu vederea acest lucru cu intenția explicită de a obține un rezultat dramatic în cel mai ieftin mod posibil este cel mai îndepărtat lucru de detaliere.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu