Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 14 mai 2022

Eliminarea variabilelor: ecuația de corecție a vopselei

 Polisare-variabile

Când am început să intru în detalii, citeam postări ale unor detalieri care efectuau corectarea vopselei. Ei își făceau punctele de testare și spuneau lucruri precum: „După testare, am găsit că cea mai bună combinație este 3 picături din acest compus, 1 din acest polish și 2.456 de pulverizări de apă deionizată”. M-aș gândi în sinea mea, cum naiba ai ajuns la concluzia asta? Există deja o mulțime de combinații de produs și tampon pentru a vă obține rezultatele dorite, este unul dintre aspectele de detaliere care îmi place, nici un fel ne dăm 100% dreptate, dar fac și confuzie pentru un nou detalier. Deci, de ce să introducem și MAI MULTE combinații cu produse de amestecare? Ce se întâmplă când introduci 3 panouri și acum acel tampon este încărcat cu mai multe produse? Dacă nu se defectează în același mod? Ce-ar fi dacă…

Nu știu despre tine, dar am luat algebră și am primit cel puțin un B. Dacă am învățat un lucru, este că vrei să reduci sau să izolezi variabilele pentru a rezolva ecuația. Care este mai ușor:

A – 25=X+10

B – 25=X+Y

În ecuația B există mai multe răspunsuri „corecte”, dar ecuația A are doar 1.

Acum gândiți-vă la numărul de variabile care există în corecția vopselei; tampon, produs, viteza brațului, presiunea brațului, temperatura aerului, umiditatea aerului, starea vopselei, tipul de vopsea etc. Haideți deci să tăiem cât mai multe dintre acestea.

Deci, dacă sunt în stadiul de amestecare, de exemplu, voi lua un Meguiars Microfiber Pad și fie Mezerna SHCC 300 , fie Heavy Cut Compound , în funcție de cât de grav este. Știu în ce se află temperatura aerului, umiditatea și starea vopselei și în timpul testării pot vedea tipul de vopsea este în două etape sau are un strat transparent, este tare sau moale etc. Dacă părăsește tamponul și produsul, la fel, acum am redus variabilele la două, viteza brațului și presiunea brațului, ambele fiind complet sub controlul meu. Așa că reduceți viteza brațului și creșteți presiunea pentru a oferi produsului mai mult timp să funcționeze și obțin rezultatul de care am nevoie.

Dacă nu reduceți numărul de variabile, puteți fi lăsat să urmăriți ceea ce schimbați pentru a obține rezultatul potrivit. Apoi, de-a lungul timpului, puteți vedea ce combo funcționează în ce situații și puteți începe acolo la următoarea mașină, făcându-vă să testați cronometrarea spotului din ce în ce mai scurt. Reduce refolosește reciclează? Acele reclame trebuie să ajungă la mine.

Detalierea nu are o modalitate corectă, aș spune 1.000 de moduri de a jupui o pisică, dar de ce ai jupui o pisică, asta e ciudat. Dacă vă place să rulați combinații de produse și să obțineți rezultate bune, atunci grozav, dar mai ales când începeți, izolarea numărului de variabile vă va ajuta să obțineți rezultate mai bune și să înțelegeți rezultatele pe care le obțineți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu