Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 20 iunie 2020

Teava de eșapament curățare și lustruire pentru mai multă strălucire

Astăzi dorim să vă arătăm cum puteți șlefui rapid și ușor sfaturile de evacuare cromate pentru un luciu ridicat. Pacientul nostru este un bătrân Saab, cu o garnitură de cernă cromată, care nu a fost niciodată îngrijită în mod corespunzător în viața ei.
Starea inițială a capacului tubului de evacuare / evacuării
Suntem „norocoși”, deoarece tubul nostru de coadă nu conține doar diferite jetoane de piatră (puncte mici), ci și vârtejuri clar vizibile din campaniile de curățare din trecut. În plus, observăm o coroziune foarte pronunțată, care poate fi recunoscută de petele albe.
Testerul cromat înainte de tratament
Testerul cromat înainte de tratament
Imediat la deschiderea evacuării, va trebui să ne luptăm și cu funinginea arsă, rugina și deteriorarea ireparabilă a suprafeței cromului datorită proceselor termice și chimice.
Scopul nostru este o pregătire simplă a capacului de evacuare cromat cu ajutorul unui lac de metal.

Pasul 1: curățați în prealabil capacul tubului de evacuare / evacuare

Ca și în cazul pregătirii vopselei, suprafața țintă trebuie mai întâi curățată minuțios. Datorită poziției apropiate de sol, evacuarea este un adevărat magnet de murdărie. Un dispozitiv de curățare cu scop general ( APC ), ca măsură minimă, ar trebui să îl stabilească. Amestecul APC poate fi puțin mai puternic în acest scop - nu trebuie să fie mai mare de 1: 2 raport de diluție.
Pulverizează intens vasul de coadă și ajutăm cu o perie de detalii mai fermă. În acest proces vom produce o cantitate decentă de spumă „neagră”. Acesta este un lucru bun, deoarece toată funinginea și murdăria desprinsă trebuie să scadă. Apoi se spală bine cu apă și se lasă să se usuce.
Opțiunea unui aluat de curățare sau o combinație de îndepărtare a ruginii și îndepărtarea gudronului este de asemenea posibilă. Acest lucru depinde în mare măsură de gradul real de contaminare al tubului tău.
Trebuie să fiți conștienți că, în funcție de starea și vârsta garniturii de eșapament, curățarea singură va aduce puțină sau deloc îmbunătățire vizuală. Scopul real al etapei de pre-curățare este eliminarea contaminării suprafeței. Aceste particule de murdărie nu ar trebui să influențeze negativ procesul de lustruire sau chiar să conducă la zgârieturi suplimentare.
Tăiere curată
Coroziune cauzată termic de capacul de evacuare curățat
Produse utilizate pentru etapa de măcinare

Pasul 2: lustruiți capacul de evacuare / evacuare

După curățarea capătului de priză, putem curăța pasul propriu-zis. Pentru polizare folosim un așa-numit lac de metal. Lustruirile metalice sunt paste abrazive special formulate, care pe lângă îndepărtare au adesea și un convertor de rugină și funcție de etanșare. Desigur, lustruirile metalice pot fi prelucrate atât manual, cât și cu mașini de lustruit.
Atâta timp cât capacul de evacuare nu poate fi îndepărtat, accesul mașinii este adesea restricționat. Așa sunt excepțiile așa-numitele mini lustruitoare precum Proxxon WPE , Rupes Ibrid sau soluții de nanopolizare, cum ar fi APS X- Polisher sau Autotriz Nano Polischer Kit 2.0 . Cu aceste soluții sunteți aproape nelimitat.
Ca lac de metal, luăm un produs profesional ieftin și popular: Autosol Metal Polish. Acest produs este destinat explicit pentru suprafețele cromate. Autosol oferă, de asemenea, lustruiri metalice pentru alte suprafețe metalice, cum ar fi aluminiu sau oțel inoxidabil. Aplicația este realizată cu o cârpă din microfibră dens țesută.
Metal polonez de la Autosol
Metal polonez de la Autosol reprezentativ pentru lustruirea metalelor
Utilizarea Autosol Metal Polish
Puneți cârpa de microfibră peste degetul arătător sau mai multe degete și puneți o cantitate de mazăre de mazăre de dimensiuni mari pe ea. Mai întâi, polonul este întins pe o suprafață mai mică și apoi „masat” direct pe suprafața metalică.
Imediat după această acțiune, în pânză pot fi observate pete negre. Nici un motiv să vă faceți griji. Acestea sunt reziduurile de oxidare ale lacului de metal și doar o mică parte din acesta este de fapt murdăria dezlegată și materialul eliminat de pe capacul de evacuare. Cu toate acestea, ar trebui să existe deja o schimbare vizibilă în aspectul suprafeței cromate tratate.
Dacă suprafețele cromate sunt intacte, oxidările au dispărut și vârtejurile au scăzut semnificativ. Un caz moderat dificil este suprafețele corodate termic direct pe eșapament. Aici trebuie să adăugați puțin mai multă pastă și să lustruiți mai intens. O restaurare completă a stratului de crom nu mai este posibilă aici.
Lustruirea conductelor de evacuare - rezultat intermediar
În condiții de „lumină” puternică: capac de evacuare cu stadiul intermediar de tratament
O sursă de lumină puternică și focalizată, cum ar fi o lampă de control LED sau un bliț foto, dezvăluie orice mic defect pe suprafața cromului. Unele defecte, cum ar fi așchii de piatră sau zgârieturile profunde nu mai pot fi eliminate cu efort rezonabil. În ceea ce privește prețurile de decupaj din epocă, trebuie de asemenea luat în considerare dacă o reparație care consumă mai mult timp este economică.
Avantajul este, însă, că majoritatea microdefectelor nu se observă în condiții normale de iluminare. Putem fi mulțumiți de rezultatul nostru final.
Placa de acoperire a evacuării - rezultatul final
Linia de jos în condiții normale de iluminare
Produse utilizate pentru etapa de lustruire
Alternative la Autosol Metal Polish
O altă aplicație a Autosol Metal Polish folosind exemplul piulițelor cu roti cromate și gărzile de noroi pentru biciclete poate fi găsită aici:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu