Totalul afișărilor de pagină

duminică, 21 iunie 2020

Cum să eliminați zgârieturile din barele de protecție - Ghid pas cu pas

Cum să eliminați zgârieturile din barele de protecție - Ghid pas cu pas

Zgârieturile de protecție și universalitatea lor:

Zgârieturile de protecție a barelor de protecție sunt un eveniment frecvent și cotidian. Probabil că există o mașină care scrâșnește de pe o postare când citești această propoziție. Poate chiar în cartierul tău.
Urmați pașii pentru a elimina zgârieturile din bara de protecție
Îndepărtați zgârieturile din bara de protecție
Nu-l urăști când cineva îți apreciază călătoria și se oprește la jumătatea frazei după ce ai văzut o zgârietură pe bara de protecție care nu se va muta? Facem și noi.
În timp ce zgârieturile barelor de protecție sunt respingătoare, sunt la fel de ușor de descoperit, cu excepția cazului în care autovehiculul tău epuizat într-un garaj. Dacă sunteți pe drum deseori, nu contează cât de bine sunteți de șofer, zgârieturile de bare sunt chiar peste colț!
Acesta este un ghid pas cu pas pentru a scăpa de zgârieturile barelor de protecție și a obține acea strălucire strălucitoare înapoi în exteriorul călătoriei tale.

Îndepărtarea zgârieturilor bara de protecție:

După ce am diagnosticat boala, vom trece în defalcarea treptată a tratamentului. Trebuie să evaluați daunele de pe bara de protecție înainte de a putea repara.
Există în principal trei categorii în care zgârieturile de pe un bara de protecție pot fi împărțite.
  • Zgârieturi slabe
  • Zgârieturi minore
  • Zgârieturi majore
Vom discuta despre metoda de a elimina toate aceste zgârieturi separat.

Îndepărtarea zgârieturilor slabe:

Acestea sunt zgârieturi care v-au pasat cu greu bara de protecție și nu ies în evidență. Un test bun pentru a stabili acest lucru este (vom folosi acest lucru și pentru zgârieturi majore și minore) dacă trageți unghia peste zgârieturi, nu ar trebui să se blocheze.
Urmați acești pași pentru a elimina aceste zgârieturi.

Pasul 1:

Folosind o hârtie de șlefuit umedă, șlefuiește zona de impact. O granulatie recomandata de hartie de slefuit este in jur de 2 - 3 mii granule. Frecați-o într-o direcție pentru a îndepărta stratul de culoare externă. Nu o frecați prea tare; dacă deteriorați vopseaua de dedesubt.

Pasul 2:

Chiar și pe suprafața, acum acoperită cu nisipul extras și deteriorarea externă, folosind o cârpă curată, de preferință din microfibră.

Pasul 3:

Spălați suprafața cu apă curată și fără niciun fel de substanță chimică sau detergent pentru a preveni exteriorul vopselei acum fragile. Nu spălați sub presiune zona de impact.

Pasul 4:

Uscați suprafața umedă și aplicați lacul după ce deteriorarea s-a stins. Așteptați câteva zile înainte de a vă lăsa vehiculul în zona deteriorată.
Ești binevenit să cumperi și să folosești un burghiu de lustruit orbital pentru un finisaj mai nou!

Îndepărtarea zgârieturilor minore:

Zgârieturile minore reprezintă un pic de o problemă pentru a face față. Acestea vor arăta mult mai groaznic decât zgârieturile slabe, deoarece de obicei deteriorează prima bază a vopselei, dar pot fi totuși tratate la propriile mâini.

Pasul 1:

De data aceasta, în loc de șmirghel, veți folosi un compus de frecare pentru a amortiza zgârieturile. În mod similar, aplicați-o într-o singură direcție. Compușii de frecare au granule variabile până la 5000, astfel încât să puteți alege a ta în conformitate cu adâncimea zgârieturii.

Pasul 2:

La fel ca și înainte, chiar și în afara suprafeței folosind o cârpă din microfibră. Îndepărtarea zgârieturii reziduale tamponate înainte de a trece la pasul 3 este necesară, astfel încât să nu se rezolve din nou.

Pasul 3:

Spălați zona pe care ați aplicat compusul de frecare și lăsați-o să se usuce. Cele mai multe zgârieturi de grad minor ar trebui să fie inexistente până acum.

Pasul 4:

Dacă mai vedeți zgârieturi, repetați cele trei etape de mai sus în ordine, iar dacă zgârierea este de fapt o zgârietură minoră, aplicarea compusului de frecare de două ori ar trebui să fie suficient pentru a se estompa.

Pasul 5:

Aplicați compusul de lustruit pe zona pe care tocmai ați reparat-o pentru a-i da un aspect frumos. Ar trebui să-ți vezi bara de protecție arătând bine ca acum. Dacă nu, daunele sunt probabil mai mari decât ați anticipat și, dacă acesta este cazul, va trebui să urmați cu repararea unei zgârieturi majore.

Eliminarea unei zgârieturi majore:

Această pagubă este în detrimentul perspectivei mașinii dvs. și este greu să scapi. Dacă unghia ta se blochează la târârea prin zona deteriorată, fii sigur, aceasta va fi o zi lungă pentru tine în sala de reparații!

Pasul 1:

Deoarece acest pas vă va solicita să vă scoateți bara de protecție, ar trebui să identificați plasticul din care este confecționat bara de protecție. Unele materiale plastice se ung atunci când sunt șlefuite cu hârtie de șlefuit și altele din pulbere atunci când faceți acest lucru. Verificați și continuați în consecință.

Pasul 2:

Acum pentru partea grea, scoateți bara de protecție! Este oficial. Mașina dvs. este acum deschisă pentru afaceri.
Dacă sunteți confuz despre cum vă puteți scoate bara de protecție, consultați manualul de instrucțiuni al vehiculului.

Pasul 3:

Clătiți zona deteriorată cu șmirghel cu 100 de granule pentru a-l îndepărta de orice particule suplimentare înainte de a aplica produsul de curățare. Aplicați produsul de curățare și lăsați să se usuce.

Pasul 4:

Aplicați hârtia de șlefuit pe caneluri în formă de „V” dacă pulberile din plastic de protecție și aplicați-o pe discuri rotative folosind un burghiu cu disc orbital sau doar hârtia de șlefuit dacă bara de protecție se uită.

Pasul 5:

Acum este momentul să umpleți aceste găuri sau să taiați adânc. Aplicați chit umplutură pentru bara de protecție și lăsați-l să se așeze și să se usuce. De asemenea, puteți aplica adezivi sau benzi din fibră de sticlă pentru a fixa capetele din spate.

Pasul 6:

Aplicați două straturi de vopsea în trusa pe care ați cumpărat-o probabil cu chit de umplutură și șlefuiți-o cu o hârtie de șlefuit cu 80 de granule. Lasă să se usuce aproximativ 30 de minute.

Pasul 7:

Unghia finală din sicriu va acoperi amorsa, urmată de alte două acoperiri de vopsea pulverizată de bază. Ar trebui să le lăsați să se usuce timp de 15 minute fiecare după aplicare, pentru a evita anomaliile de culoare.

Pasul 8:

Poloneză peste zona re-vopsită după ce ai egalat-o cu o hârtie de șlefuit cu 400 de granule. După aceea, puneți bara de protecție acolo unde arată cel mai bine! În mașină! Asigurați-vă că lăsați polonezul și ceară să se usuce înainte de a continua.
Nu vă spălați mașina sau cel puțin zona deteriorată timp de 3 până la 6 săptămâni după noua lucrare de vopsea. După trecerea acestei perioade de timp, asigurați-vă că întrețineți și ceriți în mod corespunzător mașina și zona zgâriată anterior, astfel încât vopseaua nouă să nu difere de cea mai veche!

De ce va trebui să eliminați zgârierea:

Este posibil să fi văzut vehicule uimitoare de mai multe ori fiind tras în atracția lor de hidoza pură care este o zgârietură de protecție.
Trecând pe lângă o căsuță poștală sau conducând pe un trotuar, avariile provocate de o zgârietură a barelor de protecție se reduc adânc atât în ​​bara de protecție, cât și în inima proprietarului vehiculului, în timp ce el înțelege taxa pe care acest mic proiect îl va face în portofel.
Locurile de muncă pentru zgârieturi costă o sumă mare de bani și vor fi în mare parte doar mai mici decât cererea dvs. de asigurare. Cum să te descurci cu această muratură în care te găsești?
Nu este absolut nevoie să vă faceți griji. Spre deosebire de majoritatea reparațiilor vehiculului, acesta este recomandat să fie făcut singur de unul singur! Aceasta se datorează diferenței monetare dintre magazinul auto și reparația la domiciliu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu