Totalul afișărilor de pagină

vineri, 15 septembrie 2023

Indicatorul de grosime a vopselei pentru automobile (PTG): Ghidul utilizatorului de detaliere

 În calitate de detalier auto profesionist, v-ați întrebat vreodată: „Este cu adevărat necesar să folosiți un indicator de grosime a vopselei auto (contor de vopsea) pentru detalierea proiectelor de corectare a vopselei?”

„Nu”, este un răspuns acceptabil DACĂ...

– Ești un drogat de adrenalină/haos care trăiește să arunce zarurile, trăind pe margine ori de câte ori este posibil.

– Sau afacerea dvs. locală este în regulă să deterioreze vehiculele clienților și să piardă bani, reputație și încredere în piață.

Cu toate acestea, răspunsul: „da, este necesar să se folosească un indicator de grosime a vopselei detaliat pentru proiectele de corectare a vopselei”, evidențiază un set complet diferit de motive și motivații.

Folosirea unui indicator de grosime a vopselei auto (contor de vopsea) pentru corectarea vopselei este CRITICĂ pentru detalierea afacerilor concentrate pe:

  • furnizarea de lucrări de înaltă calitate
  • limitarea răspunderii
  • maximizarea eficienței
  • creșterea profitabilității
  • creșterea unei reputații pozitive
  • oferind cea mai bună îngrijire pentru vehiculele clienților

Este un indicator de grosime a vopselei auto (PTG) esențial pentru obținerea unor rezultate de corectare a vopselei de calitate?

Nu, dar are o listă uriașă de beneficii pozitive, care odată realizate și înțelese, sunt aproape imposibil de ignorat.

Prin urmare, obiectivele acestui articol său, axat pe utilizarea indicatorului de grosime a vopselei pentru detalierea automată, sunt următoarele:

  1. Explicați de ce instrumentele de măsurare a grosimii vopselei (PTG) sunt instrumente esențiale pentru întreprinderile moderne de detaliere auto
  2. Definiți ce face (și nu face) un PTG în mod eficient
  3. Explicați cum măsurătorile de grosime a vopselei măsoară vopseaua auto
  4. Discutați cum să măsurați eficient vopseaua vehiculului folosind un PTG sau un contor de vopsea
  5. Prezentați situații ideale de detaliere automată pentru utilizarea PTG (contorului de vopsea).
  6. Ilustrați modul în care utilizarea PTG reduce răspunderea pentru serviciile de detaliere auto a vehiculelor noi
  7. Explorați ce înseamnă citirile despre grosimea vopselei pentru automobile pentru corectarea detaliată a vopselei

Indicatoarele de grosime a vopselei sunt instrumente vitale, deoarece vopseaua auto modernă este mai subțire decât oricând

După cum sa discutat într-un articol anterior, explicând sistemele de vopsea auto și straturile individuale de vopsea pentru vehicule, vopseaua auto modernă este mai subțire ca niciodată.

Vopsea mai subțire pentru vehicule înseamnă că există un strat mai puțin transparent (stratul protector al vopselei) de la producătorul de automobile. Prin urmare, nivelurile mai subțiri ale stratului transparent din fabrică înseamnă că pot fi efectuate mai puține servicii de corecție a vopselei pe durata de viață a vehiculelor noi.

Ca referință rapidă, grosimea totală medie a vopselei pe vehiculele OEM (fabrică) contemporane variază între 95-125 microni (~3,7-4,3 mils) grosime.

Stratul de vopsea transparentă reprezintă în general ~40% din grosimea generală a sistemelor de vopsea auto. Prin urmare, cele mai moderne vopsele pentru vehicule cu grosimea stratului transparent variază între 38-50 microni (~1,49-1,97 mils).

Această tendință de vopsea mai subțire pentru vehicule este un semnal de alarmă pentru industria de detaliere auto. Cu toate acestea, nu este nou. Nivelurile vopselei auto au scăzut constant în grosime de la producătorii de vehicule în ultimii 20 de ani.

Profesioniștii în detaliu, ca industrie, trebuie să își ajusteze procedurile de corectare a vopselei pentru a îndeplini constrângerile impuse de sistemele moderne de vopsea din fabrică mai subțiri. Cu cât întreprinderile de detaliere înțeleg și își ajustează mai repede abordarea și metodologia către servicii de corecție a vopselei mai puțin agresive, cu atât mai bine.

În caz contrar, proprietarii de afaceri detaliați vor învăța în cele din urmă lecțiile dure ale corectării excesiv de agresive a vopselei pe vopseaua subțire de la:

  • pierderea de bani: din cauza greșelilor și a oportunităților de muncă pierdute
  • clienți nemulțumiți: din cauza reparațiilor vopselei vehiculelor cauzate de practicile de corectare a vopselei prea agresive
  • reputație comercială potențial dăunătoare: răspândită prin potențiale recenzii negative din rețelele sociale
  • angajați descurajați și/sau schimbarea frecventă a angajaților: din cauza daunelor vehiculului apărute în urma procedurilor din magazin

Adevărate capacități ale unui indicator de grosime a vopselei auto pentru citirea vopselei pentru vehicule

Indicatorul de grosime a vopselei pentru automobile (denumit și contorul de vopsea sau indicatorul de adâncime a vopselei) este un instrument critic și de neprețuit pentru corectarea detaliată a vopselei. Cu toate acestea, ca orice tehnologie, are limitări. În ciuda marketingului unor site-uri web populare de furnizare de detalii, PTG-urile nu se pot ridica la înălțimea multor afirmații de marketing exagerate.

Ceea ce urmează sunt câteva linii directoare care definesc abilitățile și limitările unui indicator de grosime a vopselei pentru detalierea automată.

Ce face eficient un indicator de grosime a vopselei auto (PTG).

Un indicator de grosime a vopselei (contor de vopsea) măsoară totalitatea filmului (grosimea) tuturor straturilor de vopsea auto pe panourile metalice ale vehiculelor. Straturile de vopsea pentru automobile includ: fosfat de zinc, strat E, grund, strat de bază (culoare) și strat transparent - stratul protector al sistemului de vopsea.

Două sarcini pe care un indicator de grosime a vopselei auto (PTG) nu le poate face

De-a lungul timpului, calibrele de grosime a vopselei (contoare de vopsea) s-au dovedit a fi extrem de nesigure pentru a citi filmul total al vopselei construit pe substraturi nemetalice (neferoase). Prin urmare, componentele vopsite ale vehiculului realizate din plastic, fibră de carbon, fibră de sticlă și alte materiale de panouri nemetalice nu pot oferi estimări precise ale grosimii totale a vopselei dintr-un PTG.

În timp ce unii producători de PTG susțin această abilitate, atunci când sunt puse în practică, dispozitivele returnează rezultate nesigure și/sau extrem de variate în cel mai bun caz. Afișarea unor citiri foarte diferite în aceeași zonă cu măsurători succesive este opusul consistenței. Și niciun profesionist adevărat nu dorește să ia decizii bazate pe informații nesigure sau incomplete - este doar o afacere proastă.

În al doilea rând, un indicator de grosime a vopselei auto (contor de vopsea) nu poate citi cu exactitate straturile individuale de vopsea de pe un vehicul. Acest lucru este adevărat, indiferent de ce pot pretinde producătorii sau site-urile web bazate pe vânzări. Acest lucru a fost confirmat de multe ori cu multe conversații telefonice cu mai mulți producători de PTG – 

Când să folosiți un indicator de grosime a vopselei pentru automobile (PTG) pentru a detalia corectarea vopselei

Ceea ce urmează sunt teorii majore despre când să utilizați un indicator de grosime a vopselei auto (contor de vopsea) pentru a detalia corectarea vopselei.

#1 – Folosiți un indicator de grosime a vopselei pentru a măsura nivelurile de vopsea pentru vehicule înainte de toate lucrările de corecție a vopselei

Numai în principiu, cea mai bună practică este de a folosi un indicator de grosime a vopselei (PTG) pentru a măsura nivelurile de vopsea autovehiculului înainte de fiecare serviciu de corectare a vopselei de detaliere auto. Această practică verifică dacă toate panourile auto conțin suficient strat transparent pentru a lucra în siguranță pentru servicii de corecție a vopselei (alias șlefuire sau lustruire).

Dacă nu există niciun alt motiv, această politică permite companiilor care detaliază să știe dacă au potențialul de a oferi rezultatul dorit de client.

În cele din urmă, această practică protejează atât companiile care detaliază, cât și proprietarii de vehicule de conversații dificile și de tone de stres, care rezultă din deteriorarea accidentală a vehiculului din cauza lustruirii excesiv de agresive a vopselei subțiri.

Unii ar putea crede sau argumenta că este o practică prostească să măsoare vopseaua tuturor vehiculelor, inclusiv a vehiculelor noi. Cu toate acestea, limitarea expunerii la răspundere este, în general, atât o practică inteligentă de servicii pentru clienți, cât și o politică de afaceri solidă. Prin urmare, a petrece ~10 minute pentru a măsura sistemul de vopsea disponibil pentru fiecare vehicul pare pragmatic și merită din toate punctele de vedere.

Din nou, în calitate de proprietar de afaceri, practica de măsurare a vopselei înainte de fiecare serviciu de corecție a vopselei ar putea salva afacerea multe bătăi de cap. De fiecare dată când un vehicul este avariat accidental în magazin, afacerea pierde bani din: a) forța de muncă și consumabilele utilizate la acel loc de muncă și b) din reparațiile daunelor. În plus, afacerea acumulează costuri de oportunitate pierdute din proiecte profitabile din cauza vehiculelor avariate.

Aceste costuri de oportunitate ratate apar în două intervale de timp. În primul rând, oportunitatea inițială de a lucra profitabil dispare atunci când un vehicul este avariat. În al doilea rând, alte proiecte profitabile nu pot apărea atunci când vehiculul avariat se întoarce de la reparații și trebuie refăcute serviciile originale.

În concluzie, alocarea intenționată a ~10 minute pentru a testa nivelurile de bază ale stratului transparent al fiecărui vehicul, înainte de a începe serviciile de corecție a vopselei, poate salva companiile de la pierderea veniturilor, niveluri ridicate de stres și semne negative asupra reputației. Și, potențial, o factură pentru un telefon nou pentru persoanele cu temperatură rapidă și reactive.

#2 - Utilizați un indicator de grosime a vopselei pentru a analiza diferențele vizuale ale vopselei unui vehicul

Un indicator de grosime a vopselei auto este un instrument neprețuit pentru a investiga finisajele inconsistente ale vopselei observate de ochi.

Nimic nu înlocuiește ochii umani ascuțiți, bine pregătiți și instinctele experimentate pentru localizarea zonelor repetate, a panourilor întregi sau a amestecurilor de puncte din mijlocul panoului. Cu toate acestea, un indicator de grosime a vopselei de detaliu permite detaliatorilor auto cu ochi de vultur să verifice dacă reparațiile vopselei au avut loc sau nu pe un panou.

De obicei, inconsecvențele vizuale ale vopselei se afișează sub formă de diferențe de culoare sau textura vopselei. Cel mai frecvent și probabil cel mai ușor de detectat pentru detalierii auto experimentați sunt modificările texturii vopselei (alias coajă de portocală) între panouri.

După cum sa menționat anterior, instrumentele pentru grosimea vopselei auto (contoare de vopsea) nu pot măsura cu precizie panourile neferoase. Cu toate acestea, panourile de caroserie metalice, imediat adiacente panourilor neferoase, sunt măsurabile. Măsurarea acestor panouri învecinate oferă informații utile pentru detalii pentru a găsi indicii de revopsire.

Când revopsesc panourile auto, vopsitorii încearcă să potrivească cel mai bine zonele nou vopsite cu vopseaua originală a vehiculului. Amestecarea are loc prin potrivirea vopselei noi cu cea originală, fie pe un panou mare, fie pe panouri adiacente care ating zona reparată. De exemplu, imaginea revopsirea unei uși pline. În funcție de vârstă și stare, în general, aproximativ 30 cm (12 inchi) din panoul adiacent, pe ambele părți, pot fi ușor vopsite pentru a „amesteca” cel mai bine acea ușă cu vopseaua originală.

Prin urmare, dacă o bară de protecție este suspectată de revopsire, investigați întreaga scenă. Măsurați panourile adiacente care mărginesc fiecare parte a barei de protecție. Dacă primii 30 cm (12 inchi) din panourile adiacente afișează niveluri de vopsea vizibil mai groase decât restul vehiculului, este probabil că bara de protecție a fost revopsită.

#3 – Folosiți un indicator de grosime a vopselei dacă vehiculul este: mai vechi de 5 ani și/sau istoricul său este necunoscut

Dacă un vehicul are o vechime de peste 5 ani sau are istoric necunoscut de proprietate și îngrijire, este o bună poliță de asigurare să știi câtă vopsea este pe vehicul. Mai ales dacă vehiculul pare gri texturat și proprietarul dorește să fie restaurat într-o oglindă ca finisajul negru jet!

Cea mai bună practică este de a măsura nivelul de vopsea de pe panourile vehiculului, dacă se aplică oricare sau toate următoarele condiții:

  • Vehiculul are 5 ani sau mai mult
  • Vehiculul și-a trăit întreaga viață în afara 24/7
  • Vehiculul are proprietar necunoscut și istoric de îngrijire

Cum măsoară un indicator de grosime a vopselei auto (contor de vopsea) pentru vopseaua vehiculului

Indicatoarele de grosime a vopselei pentru automobile (contoare de vopsea) măsoară cu precizie vopseaua pe substraturile metalice ale vehiculelor folosind o tehnologie similară cu sonarul unei nave.

Indicatoarele de grosime a vopselei folosesc unde sonore pentru a efectua măsurători. PTG-urile generează sunete cu ultrasunete care coboară, prin toate straturile de vopsea auto, către metal și revin și revin la contor pentru analiză.

Contorul determină grosimea totală a tuturor straturilor de vopsea auto prin calcularea duratei de timp a undei ultrasonice se deplasează în jos la substratul metalic și înapoi la senzorul intern.

Aflați cum un indicator de grosime a vopselei (PTG) sau un contor de vopsea pentru vehicule citește nivelurile de vopsea auto de la OCDCarCare Los Angeles Auto Detailing Training Classes USA.

Modul în care instrumentele de grosime a vopselei scad răspunderea pentru serviciile de corectare a vopselei pentru vehicule noi

Contrar credinței populare, multe vehicule noi-nouțe conțin reparații la fața locului. Prin urmare, este esențial ca întreprinderile de detaliere auto să includă măsurarea grosimii vopselei în toate procedurile de admisie a vehiculului, înainte de începerea oricăror servicii.

Majoritatea problemelor potențiale legate de corectarea vopselei pentru detaliile auto, pe panouri individuale sau pe vehicule întregi, sunt descoperite și potențial prevenite prin măsurarea grosimii vopselei a panourilor disponibile pentru vehicule. Acest lucru este demn de remarcat, deoarece reparațiile, cauzate de daunele transportate de vehicule străine noi, au loc frecvent în interiorul instalațiilor producătorilor din portul SUA.

Aceste locații ale producătorilor auto operează în zonele libere (ZF). FTZ-urile, chiar dacă sunt situate pe teritoriul SUA, sunt zonate legal ca teritoriu în afara SUA.

În locațiile FTZ, producătorii de automobile pot asambla, produce, repara, depozita, testa, distruge sau modifica la nesfârșit bunuri – toate acestea fiind considerate în afara teritoriului SUA.

Numai atunci când mărfurile părăsesc un FTZ sunt considerate că locuiesc pe teritoriul SUA. În momentul în care articolele părăsesc oficial FTZ (fabrica secundară), acestea devin legal mărfuri, supuse imediat taxelor de import, accizelor etc.

Acest lucru este relevant deoarece vehiculele străine proaspăt bătute sunt expediate direct către zonele franțoase din interiorul sau adiacente porturilor de intrare din SUA. La sosirea SUA, aceste automobile sunt supuse unei inspecții în interiorul instalațiilor FTZ ale producătorului auto.

Dacă un vehicul suferă orice daune în timpul procesului de transport, acesta este imediat reparat în interiorul unității FTZ. Orice reparații ale vehiculelor și/sau panouri revopsite, efectuate în cadrul facilităților FTZ, sunt considerate OEM (fabrică).

Deoarece reparațiile din interiorul zonelor ZF sunt considerate „oficiale din fabrică”, reparațiile sunt rareori dezvăluite – dacă vreodată. Acest lucru explică cum și de ce vehiculele importate afișează frecvent remedieri minuscule, panouri întregi revopsite sau chiar secțiuni întregi de vehicul – chiar dacă vehiculul este considerat „nouț-nouț”.

Singura modalitate de a ști dacă vehiculele noi au reparații la fața locului este să măsori cu un indicator de grosime a vopselei auto.

4 pași pentru utilizarea eficientă a indicatorului de grosime a vopselei de detaliere automată (PTG).

Pentru întreprinderile de detaliere auto, un indicator de grosime a vopselei auto (PTG) sau un contor de vopsea este un instrument puternic atât pentru a evalua corect vehiculele pentru a genera profit, cât și pentru a evita răspunderea. Cu toate acestea, instrumentul este practic lipsit de valoare dacă nu este precis, iar utilizarea sa nu produce rezultate consistente și de încredere.

Măsurarea precisă a vopselei autovehiculelor, folosind un indicator de grosime a vopselei auto, necesită pași corespunzători și obiceiuri consecvente de utilizare.

Următorii 4 pași descriu procedurile eficiente pentru măsurarea vopselei auto și evaluarea vehiculelor, folosind un indicator de grosime a vopselei (PTG).

Pasul 1 pentru detalierea eficientă a indicatorului de grosime a vopselei Utilizare: Verificați calibrarea PTG

Toate calibrele de grosime a vopselei (contoare de vopsea sau calibre de adâncime a vopselei) necesită verificarea calibrării, imediat scoase din cutie, pentru a asigura acuratețea.

Orice indicator de grosime a vopselei de calitate (PTG) conține un „kit de calibrare”, inclus în ambalajul din fabrică. În mod obișnuit, aceste „kituri de calibrare” includ diverse bucăți de metal pentru a simula diferite substraturi de panouri și asortate de foi subțiri de plastic transparent. Foile subțiri de plastic transparent, etichetate cu nivelurile lor de grosime, permit testarea calibrării manometrului.

Pentru a testa calibrarea contorului de vopsea, puneți contorul în modul de calibrare. Conform instrucțiunilor producătorului, foile specifice de plastic transparent (de grosimi fixe) se așează deasupra plăcuțelor metalice incluse pentru testare. PTG măsoară toate foile de plastic subțiri, care conțin diferite niveluri de grosime, pentru a valida acuratețea contorului.

Testarea de calibrare confirmă precizia contorului pentru a citi grosimea vopselei auto cu o abatere standard de aproximativ +/- 1-3%. Prin urmare, dacă foaia de plastic a filmului de testare afișează 30 de microni și contorul arată oriunde între 29,7-29,1 microni, contorul se încadrează în calibrarea corespunzătoare. Cu alte cuvinte, este precis și gata să testeze profesional nivelurile de vopsea ale vehiculelor!

Dacă contorul de vopsea nu se încadrează în abaterea standard de 1-3%, atunci urmați manualul producătorului PTG pentru o procedură de resetare. Dacă contorul nu are capacitatea de reglare, returnați imediat contorul pentru o înlocuire precisă.

Notă: Testele de calibrare și setările pentru toate PTG-urile diferă, așa că este întotdeauna cel mai bine să consultați manualul de instrucțiuni inclus de producător.

Pasul 2 pentru detalierea eficientă a indicatorului de grosime a vopselei Utilizarea: Găsiți nivelul de referință al grosimii vopselei unui vehicul

Pentru a vă asigura că un vehicul este un candidat pentru corectarea detaliată a vopselei, este necesar să cunoașteți linia de bază a grosimii vopselei pe întregul vehicul.

Grosimea de bază a sistemului de vopsea auto este cantitatea medie de vopsea care există pe toate panourile.

Găsirea nivelurilor de vopsea de bază dezvăluie informații sau indicii despre grosimea medie a vopselei originale, panourile pulverizate și/sau starea curentă a sistemului de vopsea.

Obținerea acestor date permite proprietarilor de afaceri să aleagă apoi cel mai bun curs de acțiune pentru serviciile de corecție a vopselei.

Pentru vehiculele mai vechi, o linie de bază a grosimii vopselei OEM (din fabrică) ajută la determinarea celor mai siguri pași de corectare a vopselei pentru serviciile dorite ale proprietarului vehiculului - în funcție de cantitatea disponibilă de vopsea pe vehicul.

Dacă un vehicul este extrem de vechi și/sau are un istoric necunoscut, uneori este aproape imposibil să găsești grosimea de bază a vopselei. Cele mai bune surse de informații provin din examinarea oricăror zone protejate vopsite ca puncte de referință. Aceste puncte acționează frecvent ca niște capsule ale timpului, arătând atât vechea estetică a sistemului de vopsea, cât și adesea aproape de grosimea sa inițială.

În mod obișnuit, zonele de stâlpi, în special de uși, vor furniza informații despre grosimea originală a sistemului de vopsea din fabrică.

În plus, marginile verticale mari ale ușilor (în apropierea ansamblurilor de zăvor) rămân de obicei neatinse pe durata de viață a unui vehicul.

Cantoanele ușilor din partea șoferului și pasagerului vor oferi probabil cele mai mari și mai precise informații pentru grosimea vopselei din fabrică. Cu toate acestea, știți că nivelurile de grosime a vopselei ale stâlpilor nu este o evanghelie, ci un ghid potențial pentru cât de multă vopsea a început vehiculul.

Unii producători de automobile au reputație pentru tăierea colțurilor, pulverizarea foarte puțină vopsea în aceste zone pentru a limita costurile și timpul de producție.

Pasul 3 pentru detalierea eficientă a indicatorului de grosime a vopselei Utilizare: Măsurați zonele comune de impact

Atunci când evaluați grosimea totală a vopselei unui vehicul, este, de asemenea, o practică excelentă să verificați temeinic zonele de impact comune pentru a verifica dacă un vehicul conține reparații ale caroseriei.

Zonele obișnuite de impact ale vehiculelor în care au loc frecvent reparații de vopsea sau caroserie includ:

  • Bara de protectie frontala
  • Capota
  • Aripa fata (partea sofer si pasager)
  • De-a lungul marginilor șoferului, pasagerului și altor uși
  • Marginile anterioare adiacente ale panourilor direct în fața sau în spatele ușilor șoferului sau pasagerului
  • Sferturi din spate

Acordarea unei atenții sporite acestor zone aduce dovezi definitive dacă un vehicul a fost sau nu într-o coliziune. Informațiile de măsurare precise sunt de neprețuit pentru evaluarea profundă a vehiculelor uzate sau pentru a ajuta la determinarea nivelului adecvat de corecție a vopselei pentru toate panourile vehiculelor.

Valoarea vehiculelor rare și/sau „clasice” este cu mult mai mare dacă sunt originale, adică nu conțin vopsea sau caroserie. Măsurarea filmului pe un întreg vehicul cu un indicator de grosime a vopselei va dezvălui dacă vehiculele pline, panourile individuale sau zonele mici conțin reparații.

Deși aceste date nu vor dezvălui informații despre ce lucrare a fost făcută, când sau de ce, acestea vor demonstra dacă vânzătorul sau brokerul înclină spre tactici de vânzări oneste sau grase. Și, având în vedere datele disponibile din măsurare, adresarea unor întrebări simple poate fie să valideze, fie să facă găuri în istoricul vehiculului declarat de vânzător.

Pasul 4 pentru detalierea eficientă a indicatorului de grosime a vopselei: stabiliți un proces de încredere și repetabil

Pentru a obține informații precise și de încredere, un indicator de grosime a vopselei necesită o abordare metodică consecventă. Prin urmare, o procedură fiabilă pentru măsurarea fizică a grosimii vopselei auto este la fel de importantă ca și un contor precis.

Afacerile de detaliere auto trebuie să stabilească o procedură solidă și repetabilă pentru măsurarea grosimii vopselei pe vehicule.

Această procedură trebuie să includă următoarele elemente:

  • O ordine de operații. Stabiliți de unde să începeți și ordinea de urmat în jurul vehiculului până la finalizarea măsurătorii
  • Un set stabilit de puncte de măsurare pentru fiecare panou, în funcție de tip. Cea mai bună practică: împărțiți un panou în cadrane egale, măsurând fiecare cadran în mod independent.
  • Stabilirea panourilor care sunt de importanță critică de măsurat și verificat, în funcție de tipul de muncă.
  • O metodă de urmărire și afișare a măsurătorilor medii pe panouri sau zone *
  • O metodologie de revizuire pentru evaluarea globală a vehiculului *
  • O metodă de stocare a datelor despre grosimea vopselei fiecărui vehicul pentru asigurarea de răspundere civilă *

* Unele PTG-uri au capacitatea de a stoca și media informații pentru panouri și vehicule întregi. În plus, ei pot exporta rezultatele măsurătorilor din fișierele digitale pentru ca afacerea să le ardă.

Ce înseamnă citirile PTG despre grosimea vopselei auto pentru detalierea corectării vopselei

Din 2016, nivelurile de grosime a vopselei auto ale producătorilor globali de vehicule au fost în medie între 110-125 microni (~4,3-4,9 mils).

Cu toate acestea, în Statele Unite, Ford și General Motors produc în mod constant vehicule cu sisteme de vopsea OEM (fabrică) de până la 95-105 microni (~3,7-4,15 mils).

Prin urmare, este esențial să înțelegem ce înseamnă sau implică citirile indicatorului de grosime a vopselei (PTG) pentru serviciile de corecție a vopselei de detaliu automat.

Următoarele secțiuni vor explora și explica intervalele de măsurare ale calibrelor de grosime a vopselei (contor de vopsea).

Aceste intervale sunt clasificate în patru categorii generale:

  • binele
  • Răul
  • urâtul
  • straniul

BUNE Citiri despre grosimea vopselei auto | 110-125 microni (~4,3-4,9 mils)

Citirile indicatorului de grosime a vopselei auto, cu o medie între 110-125 microni (~4,3-4,9 mils) se încadrează în gama generală a celor mai moderne vehicule din fabrică. În plus, unele sisteme de vopsea, cum ar fi finisajele sidefate, pot afișa niveluri medii de grosime cu aproximativ 10-15% mai mari.

Nivelurile de grosime a vopselei pentru vehicule, care se citesc între 110-125 microni (~4,3-4,9 mils) indică faptul că există suficientă vopsea pentru ca profesioniștii din detaliu să își desfășoare activitatea și să corecteze vopseaua „în mod normal”.

Vorbind de corectarea normală a vopselei; hai sa o definim.

Corecția normală a vopselei se referă la serviciile de lustruire a vopselei auto bazate pe conservarea vopselei, prezentând cea mai puțină agresivitate combinată pentru a ajunge la rezultatul dorit de client. Din acest motiv, un termen mai potrivit ar putea fi corectarea responsabilă a vopselei . Deoarece întregul scop al corectării vopselei ar trebui să fie acela de a face fericit proprietarul vehiculului, lăsând în același timp un strat transparent maxim (stratul protector al vopselei) pe vehicul.

Normal NU include șlefuirea vehiculelor întregi pentru a îndepărta textura, numită coaja de portocală, pentru un câștig estetic. Pentru că aceasta este o practică complet inutilă și dăunătoare pentru longevitatea vopselei OEM (fabrică). Slefuirea vehiculelor pentru câștiguri estetice, pentru a îndepărta textura (coaja de portocală), este complet opusă conceptului de conservare a vopselei din fabrică.

Citirile de grosime a vopselei de automobile BAD | 90-100 microni (~3,5-3,9 mils)

Termenul „rău” poate suna prea dur. Cu toate acestea, este important să marcați această gamă de grosime a vopselei vehiculului ca teritoriu de alertă galbenă în mintea oricărui detalier.

Nivelurile de grosime a vopselei auto, care măsoară între 90-100 microni (~3,5-3,9 mils), este locul în care detalierii trebuie să înceapă să își cântărească opțiunile. În acest interval, nivelurile de grosime a vopselei vehiculelor intră în partea subțire a spectrului și necesită considerații diferite.

Această gamă de grosime a vopselei obligă companiile de detaliere să aleagă o cale de acțiune. Afacerile de detaliere fac alegeri de corectare a vopselei pe baza fie beneficiilor pe termen lung pentru vehicule și proprietari, fie pentru propriul lor buzunare pe termen scurt.

Dacă vopseaua citește spre partea de jos a acestui interval (90 de microni), atunci efectuarea unei corectări profunde a vopselei în doi pași se poate dovedi mai dăunătoare în timp. Deși poate înlătura majoritatea defectelor și poate înfrumuseța suprafața, poate îndepărta prea mult strat transparent atunci când stratul total de film de început este deja la capătul inferior al spectrului. Prin urmare, o corecție invazivă de tăiere profundă a vopselei în două etape poate îndepărta o mare parte a stratului transparent rămas. În timp, acest lucru ar putea pune în pericol integritatea pe termen lung a vopselei vehiculului.

În mod alternativ, efectuarea unei corectări ușoare a vopselei într-un singur pas la acest interval de grosime a vopselei ar îmbunătăți în continuare aspectul vehiculului. Beneficiul unei corectări a vopselei într-o singură etapă este lăsarea în urmă a unui strat transparent de protecție mai original pentru a asigura o viață mai lungă a sistemului de vopsea auto.

Citiri urate despre grosimea vopselei auto | Sub 75 microni (~3 mils)

Orice grosime a vopselei de vehicule de 75 de microni sau ~3 mils, sau mai mică, este un semnal roșu major.

Cea mai bună practică pentru grosimea vopselei auto de 75 de microni sau mai mică este de a evita serviciile majore de corecție a vopselei. Și poate fi înțelept să evitați în întregime orice corecție a vopselei. Cu vopsea atât de subțire, un accident poate cauza un panou sau o secțiune arsă care este reparată doar prin revopsire.

Cu toate acestea, dacă este nevoie de un fel de corectare sau lustruire a vopselei, atunci cea mai bună abordare este să te obsedezi intenționat de conservare.

Păstrați corectarea vopselei super ușoară, lăsând cât mai mult strat transparent pe vehicul. Aceasta înseamnă să vă concentrați pe crearea de suprafețe de vopsea curate și strălucitoare, în loc să prioritizați eliminarea defectelor. Aceasta este definiția manuală a unui serviciu de corecție a vopselei pentru îmbunătățirea luciului.

Pentru a obține „vopsea cu aspect frumos”, fără a îndepărta prea mult defectele, utilizați un lac de finisare asociat cu un tampon mediu de spumă.

În plus, nivelurile de vopsea auto, la sau sub 75 de microni, sunt scenarii ideale pentru lichidele de corectare a vopselei care conțin umpluturi durabile. Materialele de umplutură, lichidele de corectare a vopselei care detaliază în interior, „îmbunătățesc” finisajele auto prin acoperirea defectelor. Agenții de umplere durabili vizează defectele ușoare, cum ar fi zgârieturile fine până la medii, prin „umplerea” acestora, astfel încât să nu mai fie vizibile.

În cele din urmă, cea mai bună practică este să folosiți un grund pentru acoperire ceramică care oferă o corecție luminoasă, potențial umple, adaugă grosimea stratului de acoperire și pregătește suprafața pentru o lipire optimă a stratului.

În acest scenariu, cel mai bine este să combinați lacul de grund cu un strat ceramic blând care conține solvenți purtători moderati. O acoperire cu solvenți purtători agresivi poate interacționa negativ cu sistemul de vopsea deja diminuat.

Pentru niveluri de vopsea auto la sau mai mici de 75 de microni, abordarea lustruirii grundului și a acoperirii ceramice blânde bifează toate casetele de conservare a vopselei. Lasa cel mai bun rezultat estetic, minimizeaza cantitatea de strat transparent indepartat si adauga protectie masurabila si durabila in urma cu stratul ceramic.

Citiri ciudate despre grosimea vopselei auto

Există o varietate de scenarii ciudate sau ciudate de măsurare a vopselei care nu se încadrează exact în categoriile anterioare enumerate mai sus. Aceste situații ridică în mod clar un steag roșu care arată că au avut loc un fel de lucrări de caroserie sau vopsire pe vehicul, indiferent de originea lor necunoscută.

Următoarele sunt situații de obicei ciudate care apar în timpul măsurării vopselei auto cu un indicator de grosime a vopselei:

  • Citirile grosimii vopselei, în zone mici ale unui singur panou, înregistrând cu 10, 20, 30, 50, 100 + microni mai mari decât nivelul mediu de vopsea al restului vehiculului – sunt un semnal roșu.
  • Orice citire a grosimii vopselei, pe panouri individuale întregi, care înregistrează cu 10, 20, 30, 50, 100 + microni mai mare decât nivelul mediu de vopsea al restului vehiculului – reprezintă un semnal roșu.
  • Orice citire „N/A” a contorului sau incapacitatea unui contor de a efectua o citire este, de obicei, un indiciu clar al lucrării de umplere a corpului. În mod obișnuit, Bondo sau o altă marcă de umplere a caroseriei auto este folosită pentru a completa sau chiar pentru a umple zonele caroseriei.

Lucrările la caroserie auto sunt efectuate înainte ca orice grund să fie pulverizat pe un panou. Calitatea caroseriei este verificată pentru a se asigura că se îmbină perfect cu panoul existent sau cu finisajul general al vehiculului. Un punct major de focalizare al caroseriei de calitate este potrivirea înălțimii suprafeței și texturii finisajului existent.

Activitatea corporală de proastă calitate atrage instantaneu atenția ochilor. Adesea, se întâmplă pentru că cineva a aruncat umplutura pentru caroserie (Bondo) pe o zonă și nu s-a deranjat să privească reparația din mai mult de un unghi. Alteori, caroseria defectuoasă nu este șlefuită pentru a se potrivi corespunzător cu restul panoului. Și poate conține chiar o textură ciudată sau dovezi ale semnelor de aplicare.

Concluzie: de ce un indicator pentru grosimea vopselei auto (PTG) este esențial pentru detalierea serviciilor de corecție a vopselei

Măsurarea grosimii vopselei unui vehicul, pe fiecare panou disponibil, este cea mai bună practică pentru detalierea serviciilor de corecție a vopselei. Acest lucru permite companiilor de detaliere auto să înțeleagă cu exactitate starea de pornire a fiecărui vehicul înainte de efectuarea serviciilor.

Măsurătorile precise ale stratului transparent, din proceduri de măsurare PTG consistente și amănunțite, dezvăluie cantitatea totală de material prezentă pe suprafețele vehiculului.

Odată ce nivelurile de grosime a vopselei vehiculelor sunt cunoscute, companiile care detaliază trebuie apoi să cântărească aceste informații în raport cu tipul, cantitatea și gravitatea defectelor. Această metodă permite detaliatorilor să găsească niveluri adecvate de servicii de corecție a vopselei, permițând îndepărtarea sigură și maximă a defectelor pentru fiecare panou.

Cele mai bune afaceri de detaliere auto încorporează un context general pentru serviciile de corecție a vopselei, aliniat cu obiectivele fiecărui proprietar de vehicul. Un context complet include obiectivele estetice, funcționale și pe termen lung ale proprietarului.

Pentru a încheia, să trecem la revizuirea conceptului de conservare a vopselei. Acest lucru a fost tratat inițial mai în profunzime ca subiect final al articolului , care explică cele 5 straturi subțiri de vopsea pentru autovehicule legate de corectarea detaliată a vopselei.

Se așteaptă ca întreprinderile de detaliere să îmbunătățească vehiculele proprietarului, nu să le deterioreze. Dacă corectarea inutil de agresivă a vopselei îndepărtează excesul de strat transparent, stratul protector al vopselei, atunci apare deteriorarea. Deși nu este vizibilă, această deteriorare poate pune în pericol integritatea pe termen lung a sistemului de vopsire al vehiculului.

Prin urmare, toți detalierii auto și întreprinderile de detaliere ar trebui să abordeze toate proiectele de corectare a vopselei cu filozofia conservării vopselei. Sub această mantră, cea mai mică cantitate de strat transparent este îndepărtată, conform serviciului dictat de preferințele clientului.

Mentalitatea și metoda de conservare a corectării vopselei sunt cele mai bune atât pentru vehicul, cât și pentru proprietar.

Și singura modalitate de a ști dacă este sigur să îndepliniți rezultatul dorit de client, pentru vehiculul său unic, este să măsurați vopseaua cu precizie și temeinic cu un indicator de grosime a vopselei auto (PTG).

Prin urmare, pentru afacerile de succes și profitabile de detaliere auto, este absolut esențial să utilizați un indicator de grosime a vopselei auto (contor de vopsea) pentru a testa toate panourile vehiculelor înainte de toate serviciile de corecție a vopselei. Acest adevăr este întărit pe măsură ce sistemele moderne de vopsea din fabrică evoluează continuu și devin mai subțiri în timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu