Totalul afișărilor de pagină

vineri, 15 septembrie 2023

Cum funcționează hidrofobii de acoperire ceramică: Auto Detailing Science

 Acoperirile ceramice sunt hidrofobe și hidrofobice, subiectele și termenii apar aproape oriunde sunt comercializate, promovate sau discutate acoperirile ceramice pentru automobile.

Dar ce înseamnă de fapt termenii „hidrofobic” și „hidrofobic” pentru proprietarii de vehicule, pasionații de mașini și detalierii profesioniști?

Sincer, este deseori dificil să treci cu târăs pe lângă marketingul vorbind despre produse pentru a înțelege cum funcționează beneficiile acestora.

Acest articol a fost scris deoarece există puține sau deloc informații practice, care explică știința proprietăților hidrofobe (comportamentul apei), pentru a educa proprietarii de vehicule, consumatorii sau detalierii auto.

Conceptele acestui articol se concentrează în primul rând pe performanța și caracteristicile hidrofobilor de acoperire ceramică.

Cu toate acestea, CELE MAI MULTE din aceste informații sunt aplicabile pentru înțelegerea caracteristicilor suprafeței pentru toate produsele din ultima etapă. Acestea includ nano acoperiri ceramice, ceară și etanșanți.

Înțelegerea modului în care funcționează hidrofobii de acoperire ceramică va duce direct la o performanță și o satisfacție mai mare pe termen lung atât pentru proprietarii de vehicule, cât și pentru detalierii profesioniști.

V-ați întrebat vreodată CUM funcționează straturile ceramice pentru autovehicule hidrofobe (comportamentul apei) pentru a:

  • Cauți apa să alunece rapid de pe o suprafață?
  • Faceți spălarea autovehiculelor atât de rapidă și ușoară?
  • Păstrați vehiculele mai curate pentru mai mult timp?

Răspunsul constă într-un concept științific: Surface Free Energy.

Dacă oricare dintre acestea ^^^ explică de ce citiți acest articol – atunci știți că sunteți în locul potrivit!

Acoperirea ceramică Hidrofobă, alias Comportamentul apei, alias Energia de suprafață: Ce naiba este asta?

În detalierea automată, conceptul de hidrofob al unui strat ceramic, sau comportamentul apei, se referă la modul în care apa (și uneori contaminanții lumini) interacționează cu suprafața unui vehicul. Mai exact, dificultatea apei de a se odihni și/sau de a lipi (a adera) de o suprafață de automobile acoperită cu ceramică.

Energia de suprafață scăzută (prescurtarea de la „ energie liberă de suprafață ”) este conceptul științific responsabil pentru nivelul proprietăților hidrofobe (comportamentul apei) pe care o afișează o suprafață acoperită cu ceramică.

În curățarea generală a vehiculelor, conținutul scăzut de energie de suprafață pe o suprafață este bun, deoarece creează o suprafață hidrofobă, provocând perle de apă și strat de apă.

Perla de apă este starea de suprafață în care apa formează rapid picături de apă individuale strânse pe o suprafață. Picăturile trebuie să cadă se îmbină una în alta pentru a câștiga suficientă masă pentru ca gravitația să le tragă de pe o suprafață. Stratul de apă este starea de suprafață în care apa tinde să se formeze în bazine și apa acumulată cade de pe o suprafață împreună ca o foaie.

Proprietățile de curățare a apei și a stratului de apă ale acoperirii ceramice ajută suprafețele auto să rămână mai curate pentru perioade mai lungi de timp și fac suprafețele mai ușor și mai rapid de curățat.

Înțelegerea modului în care se obține comportamentul apei al unui strat ceramic și cum este întreținută în mod corespunzător este importantă pentru detalierea auto profesională modernă de înaltă calitate.

În ceea ce privește nanoacoperirile ceramice, conceptul științific de energie de suprafață scăzută explică comportamentul pozitiv al unei suprafețe hidrofobe pe suprafețele auto.

Acest lucru este important deoarece substanțele hidrofobe (comportamentul apei) sunt comercializate, detaliorilor și proprietarilor de vehicule, ca principal punct de vânzare și beneficiu cheie pentru suprafețele acoperite cu ceramică, economisind timp și frustrare proprietarilor cu spălarea rapidă și ușoară a vehiculului. Prin urmare, cunoașterea aprofundată a condițiilor care promovează energia de suprafață scăzută (hidrofobă) permite detaliatorilor profesioniști o mai bună înțelegere pentru a menține și a depana potențialele probleme ale suprafeței acoperirii ceramice.

De exemplu, deseori proprietarii de vehicule și chiar detalierii se grăbesc să susțină că unele acoperiri ceramice „eșuează” atunci când proprietățile hidrofobe ale unei acoperiri s-au diminuat sau s-au oprit.

Destul de des, acesta nu este deloc un caz de „eșec”. Caracteristicile hidrofobe (comportamentul apei) ale unei acoperiri ceramice sunt doar un mic aspect al protecției globale a acoperirii. Mai mult, comportamentul susținut al apei a unei suprafețe depinde de mulți factori, nu doar de formularea acoperirii.

Citiți mai departe pentru a explora natura volubilă a proprietăților hidrofobe ale acoperirilor ceramice.

Aflați cum comportamentul apei este doar un aspect al numeroaselor caracteristici de protecție ale unui strat ceramic.

Cum este energia de suprafață relevantă și importantă în detalierea auto?

Nivelul de energie de suprafață liberă conținut în protecția suprafeței auto este rar discutat, dar are o mare importanță în detaliile auto moderne. De fapt, este vital pentru hidrofoba (comportamentul apei) a oricărei suprafețe acoperite cu ceramică.

Deoarece nanoacoperirile ceramice sunt o opțiune standardizată de protecție a suprafeței în cadrul autodetailingului, înțelegerea energiei de suprafață (alias proprietățile hidrofobe sau „comportamentul apei”) este mai relevantă astăzi ca niciodată.

Prin urmare, detalierii auto moderni ar trebui să înțeleagă caracteristicile modului în care funcționează acoperirile ceramice. Aceste cunoștințe se vor dovedi de neprețuit pentru problemele relevante care pot apărea în jurul întreținerii și întreținerii acoperirii ceramice.

Acoperirea ceramică Proprietăți hidrofobe: Termeni și concepte științifice definite

Următorii termeni științifici sunt utilizați pentru a măsura, testa, defini multe caracteristici despre hidrofoba (comportamentul apei) a unei acoperiri ceramice.

Energia de suprafață a unei acoperiri ceramice

Energia de suprafață măsoară tensiunea superficială a unei piese solide de materie. Simplu explicat, tensiunea superficială măsoară capacitatea apei (lichidului) de a se odihni pe o suprafață într-o formațiune strânsă sau liberă. În ceea ce privește detaliile auto și îngrijirea mașinii, tensiunea de suprafață se referă la modul în care un lichid reacționează la suprafața unui vehicul.

Energia de suprafață ridicată înseamnă că un lichid va avea un mare succes aderând și „umezindu-se” suprafața respectivă. Gândiți-vă la un bazin de apă pe un trotuar.

Energia de suprafață scăzută înseamnă că un lichid are dificultăți în a adera sau a lipi de o suprafață, ceea ce îl face să cadă de pe suprafață cu relativă ușurință. Gândiți-vă la picăturile de apă care cad rapid de pe suprafața unei umbrele.

Unghiul de contact al unei acoperiri ceramice

Unghiul de contact măsoară modul în care un lichid interacționează cu energia de suprafață a suprafeței unui vehicul. Cu cât măsurarea unghiului de contact este mai mare, cu atât este mai mare dificultatea unui lichid în aderare la o suprafață solidă.

Unghiul de contact analizează cât de bine o picătură de apă atinge sau „umedă” o suprafață.

La un unghi de contact foarte mare, să zicem 145 de grade, apa apare aproape ca trei sferturi de sferă așezată deasupra unei suprafețe. Cu unghiuri de contact mari, o mică parte a picăturii sferice atinge (umedă) suprafața.

La un unghi de contact mic, să zicem 30 de grade, o picătură de apă apare ca o mică piscină largă. O picătură cu un unghi de contact de 30 de grade atinge în mare parte sau udă suprafața.

Cel mai simplu: unghiul de contact cuantifică „umecbilitatea” unei suprafețe solide cu un lichid.

Unghiul de alunecare al unui strat ceramic

Unghiul de alunecare măsoară cât de ușor apa se eliberează (alunecă) de pe o suprafață ca răspuns la gravitație. În mod specific, măsoară unghiul (și, prin urmare, cantitatea de forță gravitațională) la care o picătură de apă începe să cadă pe o înclinație pe o suprafață. Cu cât unghiul de alunecare este mai mic, cu atât este mai ușor pentru apa și orice contaminare locală să se elibereze, să alunece sau să cadă de pe o suprafață.

Unghiul de alunecare este, fără îndoială, mai important decât unghiul de contact pentru măsurarea eficacității caracteristicilor hidrofobe ale unui nano acoperire ceramic. Acest lucru se datorează faptului că un unghi scăzut de alunecare indică de obicei că apa și contaminarea sunt îndepărtate cu ușurință de pe suprafețele vehiculului atunci când sunt curățate.

Un unghi scăzut de alunecare ajută în multe aspecte ale protecției și îngrijirii suprafețelor auto. Unghiurile de alunecare scăzute ajută acoperirile ceramice să evite crearea de pete de apă dura lăsate de depozitele de minerale conținute în apa evaporată.

Un unghi scăzut de alunecare ajută foarte mult la capacitatea de „autocurățare” a formulărilor de acoperire ceramică. Acest lucru se datorează faptului că apa care alunecă pe o suprafață are șansa de a capta și de a îngloba contaminarea suprafeței în ea însăși, potențial eliminând contaminarea în întregime de pe suprafață.

Notă: Este important să înțelegeți că atunci când se măsoară unghiul de alunecare, sursele de apă ar trebui să includă cele pe care le întâlnesc de obicei proprietarii de vehicule medii. Acestea includ furtunuri de grădină (cu duze diferite), mașini de spălat cu presiune, sticle de pulverizare sau ploaie. Acest lucru este demn de remarcat deoarece multe dintre aceste surse tind să aplice pe suprafețe apă în picături mici care se combină rapid în picături mai mari. Cu toate acestea, testarea unghiului de alunecare ar putea fi manipulată cu ușurință folosind mașini pentru a crea picături excesiv de mari sau bazine de apă care vor tinde în mod natural să cadă de pe majoritatea suprafețelor, din cauza atracției gravitaționale a unui corp mare de apă.

Hidrofoba unei acoperiri ceramice

În detaliile auto și îngrijirea mașinii, termenul „ Hidrofobic” sau „ Hidrofobic”  se referă la tendința (și măsura) apei de a se odihni sau de a „udă” o suprafață. În general, discuția despre hidrofobă se referă la cât de ușor se scurge apa de pe o suprafață, adică comportamentul acesteia.

Hidrofob se traduce literal prin „frica de apă”. O suprafață este hidrofobă atunci când contactul cu lichidul demonstrează un unghi de contact de 90 de grade sau mai mare. Aceasta indică niveluri scăzute de energie de suprafață.

Suprafețele hidrofobe sunt greu de umezit; ei resping apa.

Gândiți-vă la o nouă umbrelă; turnarea apei de ploaie se formează rapid, căzând de pe suprafață. Este foarte dificil să umezi o umbrelă, deoarece suprafața ei conține o energie de suprafață scăzută, ceea ce creează un unghi de contact foarte mare al oricărei ape care intră în contact cu suprafața. 

Notă: Conceptele de hidrofob și hidrofil folosesc ambele conceptul de unghi de contact pentru a defini modul în care o suprafață solidă interacționează cu lichidul.

Hidrofil

În schimb, cuvântul hidrofil înseamnă „prietenul apei”. Suprafețele hidrofile au unghiuri de contact cu apa sub 90 de grade. Aceste suprafețe demonstrează niveluri ridicate de energie de suprafață.

Suprafețele hidrofile sunt ușor de umezit; ei acceptă apă.

Un exemplu perfect de suprafață hidrofilă este apa din furtun care intră în contact cu un trotuar. Apa se odihnește ușor pe trotuarul de beton. Nu există aproape nicio diferență vizibilă între apă și beton. Apa pare să fuzioneze cu betonul și să întunece, umidându-l aproape complet. 

Mărgele | Mărgele de apă | Mărgele de apă ale unei acoperiri ceramice

Termenii „Beading”,  „Water Beading” și „Water Beading” se referă la picăturile de apă strânse, individuale, în mare parte sferice, care se formează pe o suprafață auto.

Suprafețele care prezintă margele de apă pe suprafața lor sunt de natură hidrofobă. Cu cât o perlă de apă seamănă mai mult cu o sferă completă, așezată deasupra unei suprafețe, cu atât unghiul de contact al picăturii pe acea suprafață este mai mare.

De obicei, perlele de apă se așează sau se sprijină pe suprafețe orizontale ale autovehiculelor care sunt imune la forțele gravitaționale. Cu toate acestea, atunci când un vehicul se mișcă, fluxul de aer împinge cu ușurință mărgelele lichide pe suprafețele orizontale pentru a aluneca de pe suprafață.

Folie | Stratul de apă a unui strat ceramic

Termenii „Placi” sau  „Placi cu apă” sau  „Proprietăți de eliberare” se referă la o suprafață cu tendința de a elibera rapid lichide de pe suprafață. O suprafață cu o tendință puternică de a „foaia” lichid de pe ea însăși va reține mai puțin lichid pe suprafața sa.

Cu cât lichidul „foi” de suprafață se desprinde mai ușor este direct legat de unghiul său de alunecare. Suprafețele cu unghiuri de alunecare extrem de mici nu au nevoie de multă forță gravitațională pentru ca lichidul să cadă. Acest lucru este important deoarece placarea panourilor orizontale pentru automobile, care sunt imune la sau au o capacitate mult redusă pentru ca lichidele să cadă de pe suprafață, vor conține mai puțin lichid care se odihnește pe suprafața lor în timp.

În ceea ce privește acoperirile ceramice, suprafețele care afișează foi sunt încă de natură hidrofobă. Cu cât se află mai puțină apă pe o suprafață, se corelează direct cu un unghi de alunecare mai mic.

Folia este, fără îndoială, cel mai bun și/sau cel mai important atribut al comportamentului apei unui strat ceramic. Acest lucru se datorează faptului că ajută foarte mult la efectul de „autocurățare” și la evitarea petelor de apă. Datorită unghiului de alunecare scăzut, lichidul nu poate sta pe o suprafață și a evacuat rapid suprafața. Pe măsură ce acest lichid alunecă în jos pe panou, el poate ridica și înlătură mult sau toată contaminarea pe care o intră în contact de la suprafață.

Unii ar putea argumenta că o suprafață hidrofilă este cea mai bună modalitate de a obține cea mai bună suprafață de folie. Cu toate acestea, este necesară o linie de bază de hidrofobie pentru a muta mai rapid apa pentru a elibera complet lichidul de pe o suprafață.

Cum contaminarea topică modifică comportamentul hidrofob al suprafeței unui vehicul

TOATE opțiunile de protecție a vehiculelor, inclusiv acoperiri ceramice, ceară și etanșanți, sunt parțial proiectate pentru a proteja vehiculele prin menținerea suprafețelor curate.

Nivelul de energie de suprafață pe care îl oferă un produs de protecție auto ține cont de capacitatea sa de a respinge contaminanții și lichidele de pe suprafețele auto.

Energia de suprafață explică științific felul în care acoperirile ceramice și ceara „mărgele” și unele acoperiri ceramice „foaie” udă de pe o suprafață.

Când orice formă de contaminare, cum ar fi praful, seva, polenul, pulverizarea excesivă, substanțele chimice fine etc. cade pe panoul vehiculului și se lipește, proprietățile hidrofobe (comportamentul apei) ale acelei suprafețe pot începe să scadă. Proprietățile hidrofobe se pot diminua, de asemenea, atunci când stratificați un alt tip de protecție peste un strat de protecție deja existent.

Singura modalitate de a păstra comportamentul optim al apei al unui strat ceramic, al unui etanșant sau al cerei este păstrarea unui program regulat de spălare a vehiculului. Spălarea regulată a vehiculelor menține suprafețele vehiculului ferite de contaminanți care se pot ateriza și se pot lipi de suprafață. Acesta este singurul mod de a vă asigura că protecția suprafețelor auto își păstrează proprietățile hidrofobe pentru perioade lungi de timp.

Când suprafețele vehiculelor NU sunt curățate în mod regulat, pe suprafață se formează straturi de contaminare locală. De-a lungul timpului, se adună unul peste altul ca un zid de cărămidă. Praful și contaminarea din zi sunt cărămizi. Roua sau precipitația ușoară este mortarul care blochează contaminarea din ziua precedentă.

Fără o rutină obișnuită de spălare a vehiculelor, straturile de contaminare topică se stivuiesc suficient pentru a acoperi și depăși complet suprafața acoperirii ceramice. Când se întâmplă acest lucru, proprietățile hidrofobe ale suprafeței vehiculului afișează comportamentul apei al contaminării. Acest lucru rezultă din cauza faptului că contaminarea suprafeței reacționează acum direct cu mediul.

Acesta este motivul pentru care înțelegerea modului în care energia de suprafață afectează caracteristicile hidrofobe și cum să le menținem prin intervale de spălare adecvate este esențială pentru performanța și longevitatea suprafeței acoperirii ceramice.

Vorbind de acoperiri ceramice în special; Adesea, publicul sau chiar unii detalieri declară rapid că un strat de acoperire a eșuat atunci când nu mai prezintă proprietăți hidrofobe pozitive. Acest lucru nu este în întregime cazul când se investighează problema la nivel de suprafață.

De cele mai multe ori, un „eșec” de acoperire proclamat se datorează contaminării topice care se odihnește sau se lipește deasupra stratului de acoperire. Această contaminare poate modifica drastic caracteristicile energiei de suprafață ale suprafeței, mascând majoritatea sau întregul comportament al apei acoperirii.

Tensiune de suprafață scăzută din articolul de instruire pentru detalii auto de Christopher Brown de la OCDCarCare Los Angeles.

Energie de suprafață ridicată. Această suprafață acceptă lichid și, prin urmare, este „umezibilă”, ceea ce înseamnă că lichidul are capacitatea de a rămâne pe suprafață.

Produse adecvate pentru acoperiri nano ceramice „stratificare” sau „acoperire”.

Ca ceară, Swissvax Concourso este o alegere uimitoare pentru finisarea auto. Conținutul său ridicat de carnauba face ca vehiculele să strălucească cu un halou cinematografic sexy în jurul lor.

Cu toate acestea, dacă un vehicul are o acoperire nano ceramică aplicată pe suprafața sa, atunci ceara NU este produsul corect pentru a-l întreține. Chiar dacă intenția este de a adăuga o barieră sacrificială suplimentară de protecție.

SINGURUL lucru cu care trebuie să „stratați” sau să „superi” o acoperire este un sigilant pe termen lung sau un alt produs de acoperire semipermanent.

Este foarte recomandat ca orice produs de top să rămână în aceeași familie chimică ca și acoperirea ceramică. Rămânerea într-o familie chimică ajută la asigurarea că produsul de acoperire aplicat pe o acoperire ceramică menține continuitatea comportamentului inițial la apă al acoperirii. În plus, produsele din aceeași familie chimică asigură aderența optimă a produsului local la acoperirea ceramică.

Dacă puneți orice altceva peste un strat de vopsea ceramică, în afară de aceste tipuri de produse de top, modifică energia de suprafață în rău.

După cum s-a menționat anterior, unele caracteristici de protecție ale unei acoperiri ceramice auto depind de capacitatea de a rămâne hidrofob. Această capacitate este menținută prin energie de suprafață scăzută. Aplicarea produsului greșit deasupra unui strat de acoperire poate schimba comportamentul apei în rău și poate anula unele dintre beneficiile de protecție oferite de un strat ceramic.

Natura volubilă a hidrofobei unei acoperiri ceramice (comportamentul apei)

Proprietățile hidrofobe (comportamentul apei) ale unei acoperiri ceramice auto sunt cele mai ușor de verificat caracteristicile de performanță. Cu toate acestea, ele sunt extrem de volubile dacă nu sunt întreținute corespunzător sau sunt neglijate pentru perioade lungi de timp.

Este destul de simplu să modifici negativ comportamentul apei al unei acoperiri. Acesta este motivul exact pentru care majoritatea companiilor de acoperiri insistă asupra intervalelor regulate de spălare pentru suprafețele acoperite ale vehiculelor.

Cu o rutină obișnuită de spălare a vehiculelor, suprafețele rămân curate și netede, evitând acumularea de contaminare topică. O suprafață curățată în mod regulat permite comportamentului apei unui strat de acoperire să funcționeze la niveluri de vârf. Acest lucru se întâmplă deoarece proprietățile hidrofobe ale acoperirii interacționează direct cu mediul. Acest lucru permite proprietarilor de vehicule și detalierii auto să identifice cu ușurință proprietățile hidrofobe semnificative ale acoperirii.

Ușurința întreținerii și capacitatea de a menține suprafețele vehiculelor curate sunt avantajele principale și punctele de vânzare ale tehnologiei de nano acoperire ceramică. Aceste trăsături apar numai atunci când stratul de acoperire își menține proprietățile hidrofobe originale de energie de suprafață scăzută.

Pe scurt, vehiculele trebuie spălate în mod regulat pentru a menține caracteristicile optime de comportare a apei și longevitatea unui strat ceramic pentru autovehicule.

Pentru o privire mai aprofundată asupra beneficiilor spălării vehiculelor și a unei metode pentru a determina cât de des ar trebui să vă spălați vehiculul, citiți articolul nostru „ Detalierea modului de bricolaj: cât de des ar trebui să îmi spăl mașina? 

Detalierea automată și interpretările greșite ale comportamentului apei de acoperire ceramică 

O schimbare a caracterului hidrofob al vehiculului sau a comportamentului apei nu este niciodată un indiciu de încredere al defecțiunii acoperirii.

„Eșecul” hidrofob s-ar putea întâmpla cu ușurință prin ungerea cu ulei de măsline sau grăsime peste o secțiune acoperită. Orice reziduu rămas după ștergerea uleiului sau grăsimii ar modifica negativ comportamentul apei a acelei secțiuni acoperite. Hidrofoba stratului ar părea foarte slabă sau ar putea să dispară complet în zonele cu reziduuri de ulei și grăsime.

Acest exemplu indică în mod clar că energia de suprafață a acestor zone s-a deplasat de la caracteristicile ideale ale acoperirii la proprietățile uleiului sau grăsimii rămase. Acest lucru nu înseamnă automat defectarea acoperirii, ci mai degrabă proprietățile hidrofobe sunt mascate de orice se află deasupra stratului de acoperire.

Adesea, proprietarii de vehicule sau detalierii formează judecăți sau concluzii rapide cu privire la eficacitatea sau durabilitatea acoperirii ceramice pe baza proprietăților hidrofobe.

Adesea, aceste opinii nu au o înțelegere adevărată sau deplină a principiilor din spatele energiei de suprafață a vehiculului. Acest tip de dialog neinformat inundă literalmente sute de forumuri online și grupuri de social media, de multe ori legate de marketing.

Să clarificăm recordul:

Hidrofoba sau comportamentul apei în sine nu oferă o imagine exactă a caracteristicilor generale de protecție a unui nano acoperire ceramică pentru automobile.

Hidrofobii sunt doar un aspect foarte specific al protecției globale oferite de acoperirile ceramice.

Când o acoperire „nu reușește” să producă mărgele sau foi de apă, de cele mai multe ori contaminarea topică a suprafeței este de vină. Contaminarea suprafeței se formează, în general, din neglijarea curățirilor regulate sau de la un contaminant greu și durabil.

Cuvinte finale despre hidrofobii de acoperire ceramică în detalierea auto 

Suprafețele vehiculelor necesită întreținere regulată (spălare) pentru a le menține fără contaminare locală. Suprafețele curate optimizează proprietățile hidrofice (comportamentul apei) ale tuturor protecției suprafețelor, inclusiv nanoacoperiri ceramice, etanșanți și ceară.

Dacă contaminarea suprafeței se acumulează suficient, aceasta devine suprafața vehiculului. În cele din urmă, panourile vehiculelor contaminate adoptă proprietățile de energie de suprafață (hidrofobă) ale acestui strat de contaminare exterior. O suprafață acoperită complet de contaminare topică nu mai are mărgele sau foi de apă.

Lipsa mărgelelor de apă sau a foilor nu este un indiciu clar că un strat ceramic a eșuat automat. Cel mai probabil, contaminarea suprafeței maschează proprietățile hidrofobe ale acoperirii ceramice.

Dacă un strat de acoperire prezintă un comportament hidrofob sau al apei slab, celelalte calități protectoare ale sale nu dispar automat. Beneficiile și capacitățile de protecție ale unui nano acoperire ceramic: protecție UV, rezistență chimică, „duritate” îmbunătățită, luciu și grosime măsurabilă; nu dispare dacă suprafața nu prezintă mărgele sau foaie de lichid.

Mitul există în lumea detalierii că calitatea generală și durabilitatea unui strat de acoperire sunt legate direct de comportamentul apei. Din păcate, unii indivizi proclamă cu îndrăzneală eșecuri complete ale acoperirii în decurs de 6 luni, din cauza lipsei de comportament hidrofob al apei pe suprafețele vehiculelor. Acest lucru cu siguranță nu este întotdeauna cazul.

**Avertisment: data viitoare când credeți că un nano acoperire ceramică sau ceară este „proastă” sau „a eșuat”, luați în considerare mai întâi proprietățile hidrofobe ale panoului vehiculului legate de energia de suprafață. Energia de suprafață joacă un rol esențial în îngrijirea suprafeței în cadrul detalierii auto. Înțelegerea științei și a proprietăților asociate cu energia de suprafață va înarma detalierii cu cunoștințe pentru a rezolva mai bine problemele potențiale ale suprafeței acoperirii ceramice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu