Cuprins
Dacă credeți că tot ceea ce este nevoie pentru a conduce o afacere de succes de detaliere este munca grea, trebuie să vi-l oferim - lumea în care trăim astăzi pur și simplu nu funcționează așa.
Da, cuvântul în gură și strategiile tradiționale de marketing vă pot ajuta în continuare afacerea să ajungă în fața potențialilor clienți. Dar, având în vedere că mai mult de 93% dintre adulții americani folosesc internetul, nu vrei să ratezi marketingul digital.
Înțelegem că afacerea dvs. mică nu are un buget masiv de marketing. Cu toate acestea, există o modalitate prin care puteți accesa lumea marketingului digital fără să plătiți un ban - social media.
Valoarea rețelelor sociale pentru întreprinderile mici
Rețelele sociale au devenit profund integrate în viața noastră de zi cu zi. The ultimele proiecții arată că în 2024 vor fi 5.35 miliarde de utilizatori de internet, dintre care aproximativ 5,04 miliarde vor folosi rețelele sociale.Numai SUA are peste 302 milioane utilizatori activi de social media, un număr estimat să ajungă la 327,22 milioane. În 2022, un utilizator mediu de rețele sociale a petrecut două ore și jumătate pe zi pe diferite platforme. Este jumătate din timpul total pe care îl petrecem pe telefoanele noastre!
Indivizii folosesc rețelele sociale din mai multe motive inclusiv divertisment, comunicare și căutare de informații. Dar și afacerile o fac!
Potrivit Statista, în 2021, 91,9% dintre agenții de marketing din SUA din companiile mai mari de 100 de angajați erau de așteptat să folosească rețelele sociale în scopuri de marketing.
Cu toate acestea, utilizarea rețelelor sociale nu se limitează la marile afaceri. De fapt, 71% dintre întreprinderile mici și mijlocii folosesc rețelele sociale pentru a se promova, iar 52% postează o dată pe zi.
De ce?
Ei bine, pentru că perspectivele lor sunt deja acolo! 55% dintre consumatori învață despre noi companii pe rețelele de socializare, iar 200 de milioane de utilizatori de rețele sociale vizitează cel puțin un profil de afaceri în fiecare zi.
Rețelele de socializare au egalat condițiile de joc. Acesta permite întreprinderilor mici să concureze cu întreprinderile pentru atenția consumatorilor.
Așadar, dacă rețelele de socializare au fost jos pe lista dvs. de priorități de afaceri, este timpul să se schimbe.
Să ne uităm la câteva dintre modalitățile prin care afacerea ta poate profita de pe urma prezenței tale pe rețelele sociale.
Creșteți gradul de cunoaștere a mărcii și generați mai mulți clienți potențiali
Câștigarea vizibilității este crucială pentru orice afacere nouă. Dar concurența în lumea detalierii este acerbă, mai ales în unele zone, și va deveni mai intensă.
Aici intervine social media! Vă permite să vă promovați afacerea într-un mod rapid și rentabil.
Fiecare postare socială pe care o face afacerea ta are potențialul de a fi văzută de milioane de oameni. Acest lucru se poate traduce în mai multe aprecieri și adepți, dar și mai multe potențiali și clienți. Prin urmare, rețelele sociale pot avea un impact direct asupra vânzărilor și asupra rezultatului dvs.
Cu cât apari mai mult pe rețelele sociale, cu atât mai mulți oameni se vor familiariza cu marca ta și vor începe să ia în considerare oferta ta.
Înțelege-ți clienții și concurenții tăi
Cunoașterea și înțelegerea clienților este în centrul oricărei afaceri de succes, în special al unei afaceri orientate spre servicii, cum ar fi detalierea.
Acum, probabil că știți deja câteva lucruri despre clienții dvs. - lucruri pe care le-ați adunat interacționând cu ei zilnic. Dar rețelele sociale vă pot ajuta să aflați informații mai detaliate despre interesele, nevoile, comportamentele și dorințele lor.Aceste date valoroase vă vor ajuta să oferiți servicii mai bune și să creșteți eficacitatea tuturor eforturilor dumneavoastră de marketing.
În ceea ce privește concurenții tăi direcți și indirecti, sperăm că ai aruncat deja o privire la ceea ce fac aceștia pe rețelele sociale. Dacă nu ai făcut-o, fă-o chiar acum. Analizarea prezenței sociale a concurenților vă va ajuta să obțineți idei despre ce să includeți în propria strategie de social media. Veți afla ce funcționează și ce nu funcționează pentru alte afaceri la fel ca a dvs.
A, și nu vă fie teamă să vă inspirați și din succesul afacerilor din afara industriei de detaliere!
Conectează-te cu publicul tău și promovează loialitatea mărcii
Loialitatea clienților este esențială pentru construirea unei afaceri de succes. Și, deși acest lucru poate părea evident, este greu să exagerezi valoarea construirii unei baze puternice de clienți.
Pentru detalierea afacerilor , rețelele de socializare sunt un canal puternic pentru a avea interacțiuni semnificative, pentru a dezvolta conexiuni și pentru a construi relații de lungă durată cu clienții potențiali și existenți.
Sfat profesionist : Gândiți-vă la modalități inteligente de a încuraja conținutul generat de utilizatori în rândul clienților dvs.
Atunci când clienții potențiali care vă cercetează afacerea văd că alți oameni sunt mulțumiți de serviciile dvs., vor avea mai multe șanse să devină ei înșiși clienți.
Cum să găsești strategia social media: pas cu pas
Eficacitatea marketingului social media făcut corect este de netăgăduit. Dar cum poate afacerea dvs. de detaliere să se descurce fără o echipă de marketing dedicată?
Prin strategie și creativitate!
Când vine vorba de succes pe rețelele de socializare, puțină planificare înseamnă mult. Trebuie să știi cu cine vorbești, cu cine concurezi, pe ce platforme ar trebui să te concentrezi, care sunt obiectivele tale și ce fel de conținut vrei să creezi.
Dacă ai postat la întâmplare lucruri în contul de socializare al companiei tale, oprește-te!
O strategie de social media bine gândită și executată vă va ajuta să creați conținut care este interesant și relevant pentru publicul țintă; conținut cu care se vor interacționa potențialii și clienții tăi, ceea ce, la rândul său, îți va crește vizibilitatea online.
Înainte de a începe să vă dezvoltați strategia de socializare, acordați-vă timp pentru a vă analiza prezența existentă în rețelele sociale. Acest lucru vă va ajuta să puneți lucrurile în perspectivă.
Pentru a vă face mai ușor, utilizați un șablon gratuit de audit al rețelelor sociale, cum ar fi cel de la Hubspot sau SproutSocial .
Pasul 1 - Identificați-vă publicul țintă
Primul lucru pe care ar trebui să-l faci în orice activitate de marketing este să identifici publicul țintă. Rețelele de socializare nu fac excepție.
Dacă nu știi cu cine vorbești, nu vei ști ce să spui!
Chiar dacă credeți că înțelegeți bine cine sunt clienții dvs., cel mai bine este să extrageți câteva date pentru a vă verifica ipotezele.
Fiecare platformă socială oferă conturilor de afaceri acces la anumite valori, dar puteți recurge și la instrumente de analiză a rețelelor sociale terță parte pentru informații mai aprofundate.
Următorul pas în definirea audienței dvs. pe rețelele sociale este crearea personajelor din rețelele sociale - personaje semi-ficționale care descriu și evocă un anumit tip de adepți sociali.
Pe lângă date demografice precum vârsta, sexul, venitul, educația și locația, asigurați-vă că includeți date care vă vor ajuta să faceți un marketing mai bun pe rețelele sociale, cum ar fi:
Problemele pe care le are clientul pe care serviciile dumneavoastră le pot ajuta să le rezolve
Provocările, temerile și obiecțiile pe care le are clientul cu privire la serviciul dvs
Cum serviciile dvs. fac viața clientului mai ușoară și mai plăcută (beneficii)
Platformele sociale pe care le folosesc și tipurile de conținut pe care le consumă etc.
Puteți avea una, două sau mai multe persoane de public , în funcție de diversitatea publicului dvs. Oricât de multe persoane ai crea, nu le lăsa să adune praf. Folosiți aceste informații pentru a vă ghida deciziile cu privire la ce tip de conținut ar trebui să creați, unde și când ar trebui să îl distribuiți, ce puncte dureroase ale clienților ar trebui să abordați, ce aspecte ale serviciului dvs. ar trebui să evidențiați și multe altele.
Pasul 2 - Efectuați o analiză competitivă
Acum că aveți o imagine clară a audienței dvs. de pe rețelele sociale, este timpul să vedeți ce face concurența dvs.
În primul rând, determinați cine sunt concurenții dvs. și ce platforme sociale folosesc. Apoi parcurge conținutul lor și analizează-le performanța. Luați în considerare cât de des postează și ce fel de conținut le distribuie. Acest lucru vă va ajuta să vă dați seama cât de eficientă este strategia lor de social media. Căutați punctele lor forte, precum și punctele slabe pentru a identifica atât amenințările, cât și oportunitățile pentru prezența companiei dvs. pe rețelele sociale.
O analiză competitivă vă va ajuta să stabiliți o strategie de social media rezistentă la eșec pentru afacerea dvs. și să determinați punctele de referință pe care doriți să le atingeți.
În timp ce vă cercetați concurenții pe rețelele sociale, încercați să identificați modele ale rețelelor populare și ce tipuri de conținut funcționează cel mai bine pe fiecare platformă. Scrieți ideile pe care le obțineți pentru propriul conținut pe parcurs și descoperiți cum vă puteți deosebi afacerea în spațiul aglomerat de rețele sociale.
Pasul 3 - Alegeți platformele potrivite
Pe baza a ceea ce ați învățat despre comportamentul publicului și al concurenților în rețelele sociale, alegeți una sau mai multe platforme pe care afacerea dvs. le va folosi pentru promovare.
Cel mai bine este să rămâi cu 2 sau 3 rețele sociale, cu excepția cazului în care poți dedica mult timp și energie pentru a crea conținut pe rețelele sociale.
Și nu spunem că ar trebui să copiați strategia de socializare a concurenților. Dacă sunt pe Instagram și Facebook, poate că ar trebui să fii pe Twitter și TikTok!
Un utilizator mediu de internet are conturi pe aproape 9 platforme de social media. Acest lucru se datorează faptului că oamenii folosesc diferite rețele din motive diferite - pentru a face cumpărături, a intra în legătură cu prietenii și familia, pentru a fi la curent cu știri și evenimente curente, pentru a găsi conținut distractiv, pentru a împărtăși opinii și idei, pentru a umple timpul liber etc. afacerile pot utiliza diferite canale sociale în scopuri diferite.
De exemplu, TikTok pentru vizibilitate, Facebook pentru generarea de clienți potențiali, Twitter pentru serviciul clienți - ați înțeles esențialul!
Dar cum decideți pe ce platforme să vă concentrați dacă timpul și resursele dvs. sunt limitate?
Aflând mai multe despre unii dintre giganții rețelelor sociale! Hai s-o facem împreună.
Indiferent de zvonurile că este în declin, Facebook este încă cea mai folosită platformă de socializare la nivel global. Se mândrește cu peste 2,96 miliarde de utilizatori activi lunar și peste 200 de milioane de companii. În SUA au existat aproximativ 233 de milioane de utilizatori Facebook în 2021, o cifră care se estimează că va ajunge la 260 de milioane până în 2027.
Asta înseamnă că competiția pe Facebook este brutală. Dar înseamnă, de asemenea, că există o gamă largă de utilizatori și că publicul dvs. este probabil deja acolo.
Dacă doriți să utilizați Facebook pentru afacerea dvs. de detaliere, va trebui să vă creați un cont de afaceri. Seamănă mult cu profilul Facebook standard, dar este conceput pentru afaceri. Folosind un profil de afaceri, veți avea acces la mai multe analize, oportunități de publicitate, abilitatea de a atribui roluri de administrator și multe altele.
Când vă creați pagina de Facebook, încărcați sigla ca imagine de profil și adăugați o fotografie de copertă relevantă, precum și informații de afaceri actualizate și o descriere scurtă și captivantă a ceea ce faceți. Nu uitați să alegeți o adresă URL personalizată pentru Facebook . Faceți din acesta numele companiei dvs. sau cât mai aproape de acesta, astfel încât clienții să vă poată găsi cu ușurință online.
Apoi, informați toți clienții, prietenii și familia dvs. despre pagina dvs. Includeți mâna dvs. de Facebook în semnătura de e-mail, cărți de vizită și alte materiale de marketing. Acest lucru vă va ajuta să construiți o bază inițială de audiență pe care să vă puteți construi.
Acum este timpul să începeți să distribuiți . Clienții dvs. vor dori probabil să afle mai multe despre serviciile dvs., să primească actualizări despre lucruri precum reduceri și promoții, să învețe despre evenimentele viitoare, să citească recenziile clienților și să vadă înainte și după, să urmărească instrucțiuni despre îngrijirea ulterioară și întreținerea, precum și să ia ocazional aruncă o privire în culise.
Conținutul dvs. trebuie să fie distractiv, educațional sau inspirațional; scurt și vizual.
Este important să testați diferite tipuri de conținut Facebook pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru afacerea dvs. și pentru publicul dvs. Apoi puteți determina ce tipuri de postări să distribuiți mai mult.
Orice ai face, nu posta prea puțin sau prea mult. Studiile arată că ratele de implicare pe Facebook scad semnificativ pentru companiile care postează de mai mult de două ori pe zi și pentru cele care postează doar o dată pe săptămână. Vă sugerăm să faceți 3-5 postări pe săptămână, în funcție de cât de mult conținut aveți la dispoziție.
Instagram are peste 2 miliarde utilizatori activi și peste 25 de milioane afaceri, ceea ce o face a patra cea mai mare platformă socială din lume. În 2023, site-ul de partajare a fotografiilor este proiectat să ajungă 127,2 milioane utilizatori activi lunar în Statele Unite, în creștere de la 114,6 milioane în 2020.
Deoarece Instagram este aproape exclusiv o platformă vizuală, este perfect pentru a detalia companiile pentru a-și etala munca. Vă permite să partajați fotografii și videoclipuri direct de pe telefon și să le editați în aplicație.
Instagram înregistrează implicarea consumatorilor de 18 ori mai mare decât Facebook și de 48 ori mai mare decât Twitter.
Dacă doriți să utilizați Instagram pentru afacerea dvs. de detaliere, va trebui să vă configurați un cont de afaceri, la fel ca pe Facebook. De asemenea, puteți converti un cont personal într-un cont de afaceri. Acest lucru vă va permite să accesați funcții suplimentare care vă vor aduce beneficii afacerii. Apoi, încărcați sigla ca imagine de profil, veniți cu o scurtă biografie Instagram și creați o adresă URL personalizată pentru Instagram.
Sfat profesionist : Dacă aveți o pagină de afaceri pe Facebook, conectați-o la contul dvs. de Instagram. Acest lucru vă va permite să postați conținut pe ambele platforme simultan!
Postările de pe Instagram pot fi imagini individuale, carusele de fotografii sau videoclipuri scurte (bobine). De asemenea, aveți opțiunea de a posta povești care dispar în 24 de ore și pot include autocolante, o casetă de întrebări, link, sondaj, numărătoare inversă, locație, mențiune, muzică și multe altele. Sunt o modalitate excelentă de a vă duce publicul în culise și de a intra în legătură cu ei la un nivel mai profund. De asemenea, puteți partaja recenzii și mărturii ale clienților în Stories. Vă sugerăm să „ Evidențiați ” aceste postări pentru a le păstra permanent pe profilul dvs.
Când vine vorba de postări de feed, opțiunile sunt nelimitate. Tipul nostru preferat de postări de feed Instagram sunt înainte și după - cel mai simplu mod de a vă „uimi” publicul și de a arăta diferența enormă pe care o poate face o lucrare de detaliu. De asemenea, puteți pur și simplu să partajați imagini cu mașinile strălucitoare pe care le-ați detaliat recent sau să prezentați tratamente specializate, cum ar fi restaurarea farurilor, instalarea stratului de acoperire sau nuanțarea geamurilor.
Asigurați-vă că încărcați imagini de înaltă calitate în raportul de aspect corect.
Videoclipul preia internetul. Atât de mult încât mai mult de jumătate dintre specialiști în marketing spun că este cel mai valoros tip de conținut pentru atingerea obiectivelor de marketing pe rețelele sociale.
Pe Instagram, puteți partaja scurte videoclipuri educaționale și tutoriale pe subiecte relevante. De exemplu, puteți face o serie despre îngrijirea mașinii de iarnă sau curățarea interioară. Pentru a distra și a inspira publicul, filmați reacțiile clienților atunci când își văd vehiculele pentru prima dată, răspundeți la întrebările frecvente despre dvs. și afacerea dvs. și prezentați-vă echipa.
Dacă te simți aventuros, urcă-te pe o bobină sau pe un trend TikTok. Cine știe, poate deveniți viral!
Indiferent de tipul de conținut pe care decideți să îl publicați pe Instagram, adăugați o legendă convingătoare cu un CTA clar. De exemplu, le puteți spune oamenilor să facă o programare prin intermediul site-ului dvs. web sau să vă sune pentru a obține o cotație.
Și nu uitați de hashtag-uri! Instagram permite până la 20 pentru fiecare postare de fotografie. Dacă le folosești cu înțelepciune, poți crește semnificativ șansele de a fi descoperit de potențialii clienți. Puncte bonus dacă includeți o locație sau o etichetă geografică în fiecare postare pe Instagram, distribuirea ta.
În ceea ce privește frecvența postării, vă sugerăm să urmăriți 3-5 postări de feed pe săptămână. Dacă sună a prea mare bătăi de cap, nu-ți face griji. Cheia pentru Instagram este consecvența . Dacă poți crea în mod constant 1 sau 2 postări pe săptămână, probabil vei obține rezultate mai bune decât cineva care a postat în fiecare zi o perioadă și apoi s-a oprit brusc.În ceea ce privește poveștile, le poți posta mai des, chiar și zilnic, în timp ce ești în deplasare.
Stare de nervozitate
Twitter este al 9-lea cel mai vizitat site la nivel global, cu peste 450 de milioane de utilizatori activi, dintre care 77,75 milioane sunt în SUA și 118 milioane de companii. Este conversațional și prietenos cu hashtag-urile, ceea ce îl face o resursă excelentă pentru întreprinderile mici.
Aproape jumătate dintre agenții de marketing business-to-consumer folosesc Twitter; 73% dintre utilizatorii Twitter urmăresc mărci pe platformă.
Oamenii merg pe Twitter pentru a afla ce se întâmplă acum. Este un mediu cu ritm foarte rapid, care vă permite să partajați conținut original cu text și media, sau să retweeteți/repostați conținutul altor utilizatori în profilul dvs.
Dacă doriți să utilizați Twitter pentru afacerea dvs. de detaliere, primul pas este să creați un profil Twitter. Adăugați sigla dvs. ca imagine de profil și alegeți o fotografie relevantă pentru antet. Apoi introduceți numele companiei dvs. ca afișaj și numele contului și scrieți o prezentare in bio. În cele din urmă, personalizați-vă profilul cu un fundal care se potrivește cu marca dvs.
Când profilul tău este complet, începe să trimiți pe Twitter! Rețineți că Twitter este o platformă bazată pe text concepută pentru conținut scurt. Și, deși Elon Musk a anunțat schimbări mari ale platformei în scurt timp, limita de caractere pentru un tweet este încă de 280.
Pe Twitter, afacerea dvs. de detaliere poate împărtăși știri din industrie, actualizări rapide, sfaturi și trucuri, reduceri, oferte speciale, evenimente, meme-uri, citate, mărturii, sondaje și pune întrebări. Pentru a adăuga interes vizual, includeți fotografii, infografice, videoclipuri, GIF-uri și emoji-uri în tweet-urile dvs. Și nu uitați să folosiți hashtag-uri relevante . Ele vă vor ajuta să eliminați zgomotul și să vă faceți tweet-urile văzute de publicul interesat de lumea detaliilor.
În fiecare secundă, în jur de 6.000 de tweet-uri sunt postate pe Twitter, ceea ce corespunde la peste 350.000 de tweet-uri pe minut, 500 de milioane pe zi și 200 de miliarde pe an.
În ceea ce privește frecvența postării, dacă decideți să vă promovați afacerea de detaliere pe Twitter, va trebui să vă angajați. Vă recomandăm să scrieți pe Twitter de cel puțin 1 până la 5 ori pe zi pentru a fi văzuți de urmăritorii dvs. și pentru a le oferi șansa de a interacționa cu dvs.
TIC-tac
Iubește-l sau urăște-l, de la lansarea sa în 2016, TikTok a explodat și este acum a șasea cea mai folosită rețea de socializare la nivel mondial. Disponibilă atât pentru iOS, cât și pentru Android, aplicația a fost descărcată 3,5 miliarde de ori, devenind prima aplicație care nu este deținută de Meta care realizează acest lucru.
Ascensiunea lui TikTok la un fenomen global a fost incredibil de rapidă. Și-a dublat baza de utilizatori între 2019 și 2021. Până în 2025, se va apropia de 1 miliard de utilizatori.
În SUA, există aproximativ 80 de milioane de utilizatori TikTok activi lunar. Și în ciuda a ceea ce spun oamenii, nu sunt doar adolescenți. Da, aproape jumătate din audiența de pe TikTok este generația Zer, care se încadrează în intervalul de vârstă 18-24 de ani. Și da, există o mulțime de copii și adolescenți. Dar sunt și oameni mai în vârstă. De fapt, aproximativ 24% dintre utilizatorii TikTok au peste 35 de ani. Aceasta este o parte semnificativă a bazei de utilizatori a aplicației și este în prezent în creștere.
Dacă doriți să utilizați TikTok pentru afacerea dvs. de detaliere, trebuie să vă configurați un cont de afaceri primul. Pur și simplu descărcați aplicația și utilizați contul dvs. Google, adresa de e-mail comercială sau numărul de telefon pentru a crea un profil. Pentru numele dvs. de utilizator, vă sugerăm să rămâneți la numele companiei dvs. sau să utilizați același nume de utilizator pe care îl aveți pe alte platforme de socializare. Apoi accesați setările profilului dvs. și faceți clic pe „trece la un cont pro”. Selectați „afacere” și adăugați adresa URL a site-ului dvs. la profilul dvs.
Doriți să obțineți acces la sunetele TikTok în tendințe? Treceți la un cont de creator în loc de un cont de afaceri. Totuși, nu vei putea afișa un link în profilul tău.
Acum pentru partea distractivă! Este timpul să vă creați și să partajați TikTok-urile. Nu vă faceți griji dacă nu vă puteți permite echipamente de filmare de lux - telefonul dvs. va fi suficient. Trucul aici este să fie scurt și la obiect.
Aproximativ 81% dintre întreprinderile mici spun că TikTok este distractiv și 73% spun că este ușor de utilizat.
Iată câteva idei pentru contul TikTok al afacerii tale de detaliere:
Dezminți miturile comune ale industriei
Oferă publicului tău un tur rapid al magazinului
Filmați fotografii satisfăcătoare cu vehicule curate și strălucitoare
Anunțați oferte speciale și evenimente viitoare
Arată-ți procesul prin intervale de timp de la început la sfârșit
Împărtășiți opinii controversate despre subiecte în tendințe din industrie
Promovați serviciile prin împărtășirea unei imagini de ansamblu asupra beneficiilor acestora
Vă încurajăm să fiți creativ cu TikTok-urile și să gândiți în afara cutiei. Dacă conținutul tău este bun, ai o șansă solidă să devii viral. De ce? Pentru că acoperirea organică medie a mărcilor de pe TikTok este de aproximativ 118% ! Pentru referință, acoperirea organică a Facebook este de doar aproximativ 5,2% , iar Instagram este de aproximativ 20% .
Pinterest probabil că nu este prima rețea de socializare care vă vine în minte atunci când vă gândiți să vă promovați afacerea de detaliere. Cu toate acestea, are un potențial incredibil pentru marketeri.
Dacă Pinterest ar fi o țară, ar fi a treia țară ca mărime din lume. În 2022, așa-numitul „motor de căutare vizuală” se lăuda cu 445 de milioane de utilizatori activi lunar pe tot globul, dintre care 50% se află în state.
Pinterest a crescut cu peste 100 de milioane de utilizatori doar în ultimul an, în mare parte datorită Millennials și Gen Z-ers. Impresionant, nu?
Ideea Pinteres este ca acesta să fie un fel de panou virtual sau album de însemnări în care oamenii pot colecta, salva, partaja și organiza imagini și videoclipuri. Oamenii caută mai ales idei, sfaturi, motivație și inspirație.
Dacă vrei să ieși în evidență din mulțime, folosirea Pinterest pentru a-ți promova afacerea de detaliere este o idee grozavă. Pur și simplu introduceți e-mailul și parola pentru a crea un cont de afaceri Pinterest. Alegeți limba și locația dvs., introduceți numele companiei dvs., adăugați un link către site-ul dvs. și revendica-l. Apoi încărcați sigla ca imagine de profil, adăugați o fotografie de copertă, alegeți un nume de utilizator cel mai apropiat de numele companiei dvs. și scrieți secțiunea „Despre”.
Dacă aveți alte conturi de social media pentru afacerea dvs., conectați-le la contul dvs. Pinterest.
Apoi începeți să distribuiți pini și să creați panouri Pinterest dedicate . Vă sugerăm să postați înainte și după impresionante, fotografii de înaltă calitate și videoclipuri cu mașini proaspăt detaliate, conținut generat de utilizatori, recenzii despre produse, tutoriale, sfaturi de întreținere, mărturii... De exemplu, puteți crea pini pe subiecte precum cel mai bun săpun de spălat auto, Cum să obțineți geamuri impecabile pentru mașini , chiar aveți nevoie de un strat de protecție pe o mașină nouă etc.
Pinterest vă recomandă să creați cel puțin un pin nou pe saptamana. Dar dacă vrei să vezi rezultatele rapid, noi spunem să mergi la un pin pe zi. Oricât de des decizi să postezi pe Pinterest, asigură-te că pinurile tale sunt de înaltă calitate, relevante și valoroase pentru publicul tău. Nu fixați doar de dragul! Ah, și dacă doriți să obțineți mai mult trafic pe site-ul dvs., includeți-l ca link de destinație la fiecare postare.
Un ultim lucru - țineți cont de cuvintele cheie atunci când utilizați Pinterest pentru a vă promova afacerea de detaliere. Gândiți-vă la cuvintele sau expresiile pe care publicul țintă le caută și includeți-le în titlurile și descrierile de pin, precum și în numele panourilor Pinterest. Dacă doriți să faceți eforturi suplimentare, includeți text alternativ în toate pinii noi pentru a stimula SEO.
Pasul 4 - Planificați, creați și programați conținut
Acum că v-ați hotărât asupra rețelelor sociale pe care doriți să se concentreze afacerea dvs. de detaliere, este timpul să vă planificați conținutul. Cel mai bun mod de a face acest lucru este prin crearea unui calendar de social media.
O calendar de rețele sociale este o listă a postărilor viitoare pe diferite platforme sociale. Pe lângă elementele creative (fotografii și videoclipuri) pe care le veți partaja, ar trebui să includă informații precum: când și unde este difuzată fiecare postare, ce copie va fi în legendă, precum și ce hashtag-uri și ce link-uri sunt vei include.
Acest lucru ar putea suna ca un obstacol, dar crede-ne, merită din plin.
Cu un calendar de conținut, veți putea veni cu o combinație de diferite tipuri de conținut pentru a vă maximiza șansele de succes în rețelele sociale. Vă va ajuta să vă concentrați asupra obiectivelor și să identificați lacunele de conținut, să creați conținut cu o calitate mai bună și să reduceți greșelile.
În timp ce vă completați calendarul de conținut, rețineți tot ce ați învățat în primele 3 etape ale acestui proces. Planifică să creezi conținut care este valoros și relevant pentru publicul țintă, diferit de cel al concurenților și conceput pentru platforma potrivită. Luați în considerare bugetul pentru crearea de conținut și capacitățile interne. Atunci ajunge la el!
Sfatul nostru pentru crearea de conținut este să o faceți în loturi . Pentru aceasta, trebuie să aveți o cantitate bună de materie primă cu care să puteți lucra. Faceți fotografii și clipuri de film cu cât mai multe vehicule pe care le detaliați - în exterior și în interior; înainte, în timpul și după; exterior & interior; precum și produsele pe care le utilizați, magazinul sau platforma mobilă etc. Apoi alegeți o zi în care vă veți edita și pregăti tot conținutul pentru următoarea săptămână sau două.
Nu creați conținut din mers - este mai consumator de timp și mai stresant.
Acum tot ce trebuie să faceți este să vă programați postările folosind un instrument gratuit de programare a rețelelor sociale.
Odată ce te pricepi la planificarea, crearea și programarea conținutului în avans, vei fi uimit de cât timp economisești în fiecare zi!
Pasul 5 - Identificați obiectivele și indicatorii cheie de performanță
Obiectivele rețelelor sociale pentru detalii, afacerile se pot referi la creșterea gradului de conștientizare a mărcii, gestionarea reputației mărcii, creșterea traficului pe site-ul web, îmbunătățirea angajamentului comunității, generarea de clienți potențiali, creșterea conversiilor, creșterea veniturilor, furnizarea de servicii pentru clienți, obținerea de perspective de marketing, atragerea de talente și noi oportunități de afaceri etc.
Pentru a le defini, vă recomandăm să utilizați cadrul SMART de stabilire a obiectivelor .
Obiectivele SMART sunt clare, ușor de măsurat, realizabile și sensibile pentru circumstanțele dvs. Fiecărui obiectiv i se atribuie un interval de timp specific.
După ce v-ați definit obiectivele rețelelor sociale, identificați valorile pe care le veți atribui. Unele dintre valorile pe care le puteți urmări includ acoperirea, afișările, implicarea, vizitele la profil, mențiunile etc. Explorați ce înseamnă fiecare dintre aceste valori pentru a decide care sunt de fapt relevante pentru afacerea dvs. Nu vă lăsați prins de „ valori vanitare ”, cum ar fi aprecierile și urmăritorii – acestea vă pot face să vă simțiți bine, dar nu vă vor ajuta să vă atingeți obiectivele.
Afacerea dvs. de detaliere va beneficia mai mult de pe urma unei persoane locale mici și angajate decât de o mare urmărire internațională de oameni care nu vor ajunge niciodată să vă devină clienți.
După ce alegeți valorile pe care doriți să le urmăriți, definiți-vă indicatorii cheie de performanță și reperele prin compararea numerelor și proceselor dvs. cu standardele din industrie.
Pasul 6 - Gestionați, evaluați și optimizați
Bănuim că afacerea dvs. de detaliere nu va angaja un manager de rețele sociale cu normă întreagă in viitorul apropiat. Deci va trebui să fii tu, cel puțin deocamdată.
Management comunitar este procesul continuu de transformare a audienței tale din rețelele sociale într-o comunitate prin interacțiuni online. Aceasta include răspunsul la întrebări, răspunsul la comentarii și interacțiunea cu conținutul altor creatori.
Scopul managementului comunității este de a face oamenii să se simtă conectați la marca dvs., astfel încât să devină clienții dvs. și, în cele din urmă, susținătorii mărcii . Este, de asemenea, un factor important în clasarea în algoritmi, deoarece toate rețelele de social media recompensează conturile care sunt active și angajate.
Cu cât interacționezi mai mult cu adepții tăi, cu atât este mai probabil să apari în fluxurile lor.
Un alt lucru pe care va trebui să-l faceți în mod continuu este să vă evaluați prezența pe rețelele sociale . Urmăriți cum funcționează diferite tipuri de conținut pe diferite platforme, ce zile și orele de postare se dovedesc a fi cele mai eficiente, ce tactici duc la vânzări și care sunt o pierdere de timp, bani și energie. Apoi luați aceste date și folosiți-le pentru a implementa modificări în strategia dvs. de social media.
În concluzie
Știm că ești ocupat și că timpul tău este valoros, dar la fel și rețelele sociale.
Adevărul este că, dacă vrei să-ți vezi afacerea de detaliere crescând, trebuie să intri online și să începi să folosești marketingul digital. Pentru cei dintre voi care au un buget, cel mai bun mod de a face acest lucru este prin intermediul rețelelor sociale. Clienții și potențialii tăi sunt deja acolo, așteaptă să primească vești de la tine!
Pentru a vă asigura că profitați la maximum de prezența dvs. pe rețelele sociale, urmați acest ghid în 6 pași și dezvoltați o strategie puternică de rețele sociale pentru afacerea dvs. de detaliere.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu