Cuprins
Detalierea proprietarilor de afaceri știu cât de greu poate fi atragerea de noi clienți.
Uneori, afacerea este în plină expansiune și ești rezervat pentru următoarele două săptămâni. Alteori lucrurile sunt atât de lente încât începi să te simți frustrat și descurajat, întrebându-te dacă a deveni un detalier a fost alegerea potrivită până la urmă.
Din fericire, există o modalitate de a schimba asta definitiv. Se numește SEO .
Ce este SEO?
SEO reprezintă optimizarea pentru motoarele de căutare. Și, deși termenul poate suna complicat, chiar nu este. În esență, SEO este practica de a vă face site-ul mai atractiv pentru motoarele de căutare, în special pentru cel mai mare dintre ele - Google.
Prin optimizarea site-ului dvs. pentru SEO, puteți îmbunătăți clasarea acestuia în rezultatele motoarelor de căutare, ceea ce duce la mai mult trafic. Traficul pe site înseamnă mai mulți potențiali care învață despre afacerea dvs., vă verifică serviciile și pot deveni clienți. Deci, practic, SEO mai bun = mai multe afaceri.
Gândește-te așa: SEO este cel mai bun wingman pentru site-ul tău. Vă va prezenta oamenii potriviți, viitorii dvs. clienți și vă va ajuta să lăsați o impresie grozavă.
În acest ghid practic, vom face o adâncime în lumea SEO și vă vom arăta cum să-l folosiți pentru a vă dezvolta afacerea de detaliere . Indiferent dacă sunteți un profesionist experimentat sau abia la început, dacă știți multe despre SEO sau nu ați auzit niciodată de el, noi vă oferim.
Beneficiile SEO pentru afacerile de detaliere
SEO are numeroase beneficii pentru întreprinderile mici locale. Iată câteva dintre cele mai importante:
- Mai mult trafic pe site
SEO poate ajuta la creșterea gradului de cunoaștere a mărcii și la atragerea de mai mult trafic pe site-ul companiei dvs. Și nu orice trafic - vorbim despre trafic organic de la oameni care caută în mod activ servicii de detaliere în zona dvs. Prin optimizarea site-ului dvs. pentru cuvinte cheie locale și listarea în directoare locale, vă veți îmbunătăți șansele de a apărea în rezultatele căutării locale și de a atrage clienți potențiali care sunt gata să vă rezerve serviciile.
- Credibilitate și Autoritate
Cu conținut de înaltă calitate a site-ului web optimizat pentru cuvinte cheie relevante, le arătați motoarelor de căutare și, mai important, clienților potențiali că sunteți un expert în domeniul dvs. Este grozav pentru că atunci când oamenii au încredere în tine , este mai probabil să-ți aleagă serviciile decât concurenții tăi. Mai ales când vine vorba de o industrie precum detalierea, în care clienții trebuie să te lase să te ocupi de una dintre cele mai prețuite bunuri ale lor.
- O experiență mai bună a utilizatorului
Nimănui nu-i place un site prost. Le știți pe cele - timpi de încărcare lenți, machete învechite, confuze și ferestre pop-up care pur și simplu nu se vor închide. Dacă al tău este ceva de genul acesta, este timpul pentru o renovare. De ce? Pentru că atunci când oamenii vin pe un site web, vor să poată găsi ceea ce caută în câteva secunde. Acest lucru se numește ușurință în utilizare. Este semnificativ pentru SEO, deoarece menține clienții potențiali pe site-ul tău mai mult timp, crescând probabilitatea ca aceștia să interacționeze cu conținutul tău și să-ți rezerve serviciile.
- Marketing rentabil
SEO este gratuit, cu excepția cazului în care doriți să o luați foarte în serios și să investiți într-un instrument precum Ahrefs , Semrush , Moz sau Bright Local . Și chiar dacă plătiți un abonament pentru software-ul SEO, va fi totuși mult mai ieftin decât publicitatea tradițională și multe forme de marketing digital disponibile astăzi. În plus, SEO oferă întotdeauna un bun ROI (rentabilitatea investiției) dacă știi cum să o faci, spre deosebire de alte tactici de marketing care pot sau nu reuși.
Deci, cum procedați pentru a vă îmbunătăți SEO pentru site-ul dvs.? Continuați să citiți pentru a afla!
Cercetarea cuvintelor cheie
Primul pas pe care trebuie să-l faceți pentru a vă îmbunătăți SEO este efectuarea unei cercetări extinse de cuvinte cheie.
Vom fi sinceri cu tine și vom admite că cercetarea cuvintelor cheie nu este o activitate distractivă. Ei bine, cel puțin nu pentru majoritatea oamenilor. Dar este foarte valoros să știi exact ce cuvinte și expresii folosesc potențialii tăi atunci când caută online servicii locale de detaliere.
Identificați cuvintele cheie țintă
Pentru a începe, luați în considerare serviciile pe care le oferiți și tot ceea ce vă face afacerea unică. De exemplu, dacă sunteți specializat în detalierea mașinilor de ultimă generație, notați cuvinte cheie precum „detalii de mașini de lux” și „servicii de detaliere premium”. Aceeași logică este valabilă pentru detalierii mobili specializați în acoperiri ceramice, magazine de detaliu care fac PPF și vopsit vitrine etc.
Scopul aici este de a veni cu o listă de cuvinte cheie potențiale pe care veți dori să le vizați. Odată ce aveți o listă de dimensiuni decente, utilizați un instrument gratuit precum Google Keyword Planner sau Wordstream pentru a vedea cât de des sunt căutate acele cuvinte cheie și cât de competitive sunt. În mod ideal, doriți să identificați cuvinte cheie care sunt foarte relevante pentru afacerea dvs., care au concurență scăzută și un volum mare de căutare.
Dacă doriți să aflați mai multe despre cum să utilizați Google Keyword Planner pentru cercetarea cuvintelor cheie, iată un articol grozav al Search Engine Journalar trebui să verificați.
Cercetați Concurența
Înainte de a finaliza lista de cuvinte cheie viabile, este o idee bună să vă uitați la ceea ce fac concurenții dvs. Pentru a vedea ce detalii de cuvinte cheie vizează magazinele din zona dvs., introduceți domeniul lor într-un instrument gratuit de analiză a concurenței SEO. Acest lucru vă va permite să identificați lacunele în conținutul lor și să găsiți și mai multe oportunități de clasare pentru site-ul dvs.
Optimizare pe pagină
Următorul pas pentru optimizarea SEO este abordarea site-ului dvs. on-page elemente. Aceasta înseamnă să găsiți toate locurile în care puteți utiliza cuvintele cheie țintă, inclusiv etichete de titlu, meta descrieri, titluri, corp și text alternativ.
Actualizați titluri, titluri și metadescrieri
Etichete de titlu și meta descrieri sunt fragmente de text care apar în rezultatele motoarelor de căutare (SERP-uri). Ar trebui să descrie cu exactitate despre ce este vorba despre o pagină și să includă un cuvânt cheie țintă. De exemplu, dacă doriți să vă clasificați pentru cuvântul cheie „servicii de detaliere mobile”, eticheta dvs. de titlu ar putea fi „Servicii de detaliere mobile profesionale - Detalieri din apropierea mea”.
Titlurile și subtitlurile (în special H1 și H2) vă ajută să vă organizați conținutul și să vă fie mai ușor de înțeles pentru motoarele de căutare și pentru ca oamenii să îl urmărească. Pentru a le optimiza pentru SEO, includeți întotdeauna o etichetă H1, dar numai una pe pagină și asigurați-vă că conține cuvântul cheie principal. În ceea ce privește subtitlurile, acestea trebuie să fie legate de H1, dar se pot concentra pe cuvinte cheie cu coadă lungă sau pe cele care nu sunt la fel de semnificative.
Optimizați conținutul corporal și imaginile
Corpul este locul în care va fi cea mai mare parte a conținutului tău. Pentru a-l optimiza pentru SEO, produceți conținut original de înaltă calitate, cu o lungime de peste 150 de cuvinte. Rețineți că 150 de cuvinte este numărul minim de cuvinte pe care ar trebui să-l conțină o pagină web. În mod optim, veți avea, de asemenea, pagini pe site-ul dvs. cu conținut de formă lungă, care este semnificativ mai eficient pentru a vă ajuta să vă poziționați mai sus în rezultatele căutării. În ceea ce privește cuvintele cheie, este esențial să le folosiți în tot corpul. Cu toate acestea, mergeți cu atenție aici. Umplutura de cuvinte cheie sau folosirea excesivă a anumitor cuvinte cheie vă poate afecta SEO. În schimb, includeți cuvintele cheie în mod natural, cu scopul de a scrie pentru oameni, nu pentru motoarele de căutare.
Sfat profesionist : o modalitate inteligentă de a evita umplerea cuvintelor cheie este să folosești versiuni la singular și la plural ale cuvintelor tale cheie sau să recurgi la sinonime ale cuvintelor cheie atunci când este cazul.
Imagini sunt un alt element pe care ar trebui să-l optimizați. Asigurați-vă că numele de fișiere ale imaginilor site-ului dvs. sunt descriptive și includ întotdeauna text alternativ cu cuvinte cheie țintă. Acest lucru nu numai că ajută motoarele de căutare să înțeleagă despre ce este vorba despre imaginile dvs., dar îmbunătățește și accesibilitatea pentru cititorii cu deficiențe de vedere.
Examinați legăturile interne și structura URL
În această etapă, veți dori, de asemenea, să vă uitați la strategia de conectare internă și la structura adreselor URL.
Legătura internă înseamnă conectarea la alte pagini de pe site-ul dvs. care sunt relevante pentru conținutul paginii pe care o optimizați. Acest lucru ajută motoarele de căutare să înțeleagă structura site-ului dvs. și poate îmbunătăți experiența utilizatorului. Să presupunem că aveți o pagină pe blogul dvs. care vorbește despre beneficiile detaliilor pentru menținerea aspectului, performanței și valorii unei mașini. În acea pagină, puteți include link-uri interne către pagini de pe site-ul dvs. care oferă mai multe informații despre diferitele tipuri de servicii de detaliere oferite de afacerea dvs.
În cele din urmă, structura URL-ului este importantă atât pentru motoarele de căutare, cât și pentru vizitatorii site-ului. Trucul aici este să utilizați adrese URL descriptive, dar curate, concise, cu cuvinte cheie relevante.De exemplu, în loc de „www.bluemoondetailing.com/page12,” mergeți cu ceva de genul „ www.bluemoondetails.com/ppf” sau„www.bluemoondetails.com/ceramic-coating”.
Optimizare în afara paginii
Optimizare off-page se referă la acțiunile pe care le întreprindeți în afara site-ului dvs. pentru a vă îmbunătăți clasarea SEO. În acest articol, ne vom uita la două strategii SEO simple off-page. Cu toate acestea, dacă doriți să explorați alte opțiuni, citiți această postare de blog.
Obțineți backlink de calitate
Construirea de legături este procesul prin care alte site-uri web se leagă înapoi la ale dvs. Dacă este făcut corect, acest lucru vă poate îmbunătăți autoritatea domeniului, ceea ce, la rândul său, vă îmbunătățește rangul în rezultatele motoarelor de căutare.
Iată 3 tehnici simple de creare a link-urilor pe care le puteți folosi chiar acum:
Întrebați-vă partenerii : dacă aveți parteneri de afaceri și mărci preferate de produse de detaliere , cereți-le să facă un link către site-ul dvs. Acest lucru este eficient în special dacă asociații dvs. au site-uri web cu autoritate de domeniu ridicată.
Găsiți mențiuni nelegate : uneori (mai des decât credeți), oamenii vă menționează afacerea online, fără a crea linkuri către site-ul dvs. Pentru a găsi aceste mențiuni, Google numele companiei dvs. ca acest „intext: numele companiei”.
Faceți postări și colaborări cu invitații : una dintre cele mai eficiente modalități de a obține backlink-uri relevante este să vă adresați blogurilor din industrie, companiilor locale și site-urilor de știri care oferă postarea invitaților sau colaborarea la crearea de conținut.
Există multe alte tehnici excelente de construire a legăturilor acolo, dar amintiți-vă că, în cele din urmă, cea mai bună modalitate de a construi profilul de backlink al site-ului dvs. este să creați conținut captivant la care oamenii doresc în mod natural să facă linkuri. Lucruri precum ghidurile și tutorialele, precum și materialele vizuale precum infograficele și diagramele se descurcă în mod deosebit în acest domeniu.
Sfat profesionist: evitați orice practici umbrite de construire a legăturilor care vă pot afecta SEO.
Îmbunătățiți-vă SEO local
SEO local este esențială pentru detalieri, atât operatorii de telefonie mobilă, cât și magazinele de detaliu, deoarece vă ajută compania să apară în rezultatele căutării atunci când oamenii caută servicii de detaliere în zona lor. Aceasta înseamnă că veți putea atrage oameni care caută activ serviciile pe care le oferiți într-o anumită zonă geografică. Minunat, nu-i așa?
Prin optimizarea pentru SEO local, puteți trece înaintea concurenței și vă puteți face afacerea mai vizibilă pentru potențialii clienți.
Iată câteva sfaturi pentru SEO local:
Utilizați cuvinte cheie locale : cuvintele cheie bazate pe locație sunt o modalitate excelentă de a semnala către Google unde se află afacerea dvs. și zonele pe care o deservește, astfel încât să arate site-ul dvs. persoanelor potrivite.
Optimizează-ți înregistrarea în GBP : am scris un articol despre cum (și de ce) să-ți optimizezi înregistrarea Google Business pentru succes. Pe scurt, dacă nu utilizați la maximum acest instrument gratuit, trebuie să începeți - ca chiar acum.
Înregistrați-vă în directoarele locale : în afară de GBP, există multe alte directoare de afaceri în care vă puteți lista afacerea. Acest lucru nu numai că ajută oamenii să vă găsească, dar vă îmbunătățește și credibilitatea în ochii Google. Iată o listă cuprinzătoare de directoare pe care poate doriți să le luați în considerare, dar vă sugerăm să vă concentrați mai întâi pe listările locale și pe asociațiile de afaceri.
SEO tehnic
SEO tehnic este o parte importantă a optimizării motoarelor de căutare, dar aici lucrurile devin puțin complicate pentru noi, oamenii obișnuiți.
Nu vă faceți griji. Nu vom intra în chestii complexe aici. Să ne uităm doar la elementele de bază - lucruri pe care chiar trebuie să le știi despre SEO tehnic ca afacere de detaliere proprietar.
În primul rând, ce este SEO tehnic? Ei bine, așa cum sugerează și numele, SEO tehnic se referă la optimizarea elementelor tehnice ale site-ului tău. Aceasta include viteza site-ului, compatibilitatea cu dispozitivele mobile, arhitectura site-ului și marcarea schemei.
Viteza site-ului
În general, site-urile mai rapide se clasează mai sus în Google. Aceasta înseamnă că, dacă site-ul tău se încarcă lentă, acest lucru poate avea un impact negativ asupra clasamentului tău SEO. În plus, oamenii vor avea mult mai multe șanse să facă clic departe dacă paginile dvs. web nu se încarcă rapid.
Pentru a identifica problemele legate de viteza de încărcare, utilizați un instrument gratuit precum Google PageSpeed Insights . Dacă găsiți vreunul, consultați aceste 5 sfaturi practice pentru a îmbunătăți viteza site-ului .
Utilitate pentru mobil
Din ce în ce mai mulți oameni își folosesc telefoanele pentru a accesa internetul în zilele noastre, iar această tendință nu dispare. Din acest motiv, este esențial să vă optimizați site-ul web pentru navigare pe smartphone-uri și tablete.
Vă recomandăm să utilizați Testul de compatibilitate cu dispozitivele mobile de la Google pentru a verifica dacă site-ul dvs. are nevoie de modificări. Dacă descoperiți că da, consultați acest ghid de optimizare pentru mobil pentru companiile locale .
Arhitectura site-ului
Arhitectura site-ului este organizarea și structura site-ului dvs., ceea ce influențează cât de ușor este pentru motoarele de căutare să acceseze cu crawlere și să indexeze paginile dvs.
Modul corect de structurare a site-ului dvs. este utilizarea categoriilor și subcategoriilor pentru a vă organiza conținutul și a face navigarea cât mai simplă posibil. Dacă sunteți interesat să aflați mai multe despre acest subiect, iată o lectură excelentă despre elementele de bază ale arhitecturii site-ului pentru întreprinderile mici locale, pe care o veți aprecia.
Markup Schema
Markup schema, cunoscut și ca date structurate, este un tip de microdate care ajută Google să înțeleagă conținutul de pe site-ul dvs.
Ai grijă de noi aici.
Gândiți-vă la marcarea schemei ca la un GPS pentru site-ul dvs. Ajută motoarele de căutare să navigheze prin afișarea conținutului într-o limbă pe care o pot înțelege - cod.
Din fericire, Google ne-a făcut destul de ușor să generăm date structurate pentru conținutul nostru. Iată un ghid pe care îl puteți urma și care îl descompune în pași gestionați.
Analiză și urmărire
Acum că v-ați optimizat site-ul web pentru SEO, este logic să vă măsurați rezultatele și să faceți ajustări în timp. Dreapta? Ei bine, duh!
Vă sugerăm să utilizați Google Analytics și Google Search Console în acest scop, deoarece vă permit să urmăriți o gamă largă de valori utile, cum ar fi numărul de vizitatori web pe care îi primiți, de unde provin aceștia și modul în care interacționează cu conținutul dvs. Ca bonus, aceste instrumente la îndemână sunt complet gratuite!
Dacă nu v-ați configurat încă contul Google Analytics, iată un ghid simplu de la Hootsuite . În ceea ce privește Google Search Console, consultați acest tutorial pentru începători .
În ceea ce privește KPI-urile, iată câteva pe care probabil doriți să le urmăriți:
Trafic organic
Vizibilitate de căutare
Clasamentul cuvintelor cheie
Backlink-uri
Rata de respingere
Durata sesiunii
În concluzie
În era digitală de astăzi, una dintre cele mai bune modalități de a vă face afacerea de detaliere vizibilă pentru potențialii clienți este prin optimizarea pentru motoarele de căutare.
Găsind termenii potriviți pentru clasarea prin cercetarea cuvintelor cheie și a concurenților, optimizând activele pe pagină și în afara paginii și implementând cele mai bune practici atunci când vine vorba de SEO tehnic, puteți atrage mai mulți vizitatori ai site-ului care caută în mod activ detalii în zona dvs. ceea ce înseamnă că afacerea ta va crește și va prospera.
Să investești timp și energie în optimizarea site-ului tău pentru motoarele de căutare ar putea părea o sarcină descurajantă, dar merită efortul. Sperăm că v-am făcut mai ușor cu acest ghid practic!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu