Ce este o strategie de hashtag?
Rețelele sociale sunt un instrument extrem de eficient pentru întreprinderile mici pentru a atrage noi clienți - nu există nicio îndoială.
Dintre numeroasele platforme, Instagram este una dintre cele mai populare alegeri, în special pentru companiile bazate pe servicii care îl folosesc pentru a-și prezenta ofertele și a intra în legătură cu potențiali clienți.
În special, detalierii și companiile de detaliere pot beneficia foarte mult de pe urma utilizării Instagram ca instrument de marketing. Cu natura sa vizuală, această platformă vă permite să vă prezentați munca și să evidențiați rezultatele uimitoare și beneficiile pe care le aduceți clienților dumneavoastră.
Acum, în primele zile ale Instagram, era o briză pentru afacerile detaliate să-și prezinte conținutul în fața unui număr mare de oameni. Cu toate acestea, cu modificările algoritmului în ultimii câțiva ani, a-ți aduce numele acolo a devenit mult mai dificil. Și cu atât de multe companii care detaliază care folosesc Instagram pentru marketing, să ieși în evidență din mulțime este mai greu ca niciodată.
În ciuda acestor provocări, Instagram este o platformă incredibil de puternică. Cu o abordare strategică și puțină creativitate, poți să ajungi în continuare la un public larg și să generezi clienți potențiali pentru afacerea ta.
Cuvântul cheie aici este „strategic”.
Există o mulțime de piese în mișcare atunci când vine vorba de crearea unei strategii eficiente de marketing Instagram. Hashtag-urile sunt una dintre acele piese și, în acest articol, vom arunca o privire mai atentă asupra modului în care le puteți folosi în avantajul dvs.
Ce este o strategie de hashtag?
Având o strategie de hashtag în loc înseamnă, practic, utilizarea hashtag-urilor relevante în postările tale de pe Instagram pentru a le crește vizibilitatea și a ajunge la publicul țintă - clienți potențiali care sunt interesați de serviciile de detaliere. Acest lucru este foarte important, deoarece hashtag-urile sunt singurul lucru care face că postările tale de pe Instagram pot fi căutate.
Gândiți-vă la hashtag-uri ca niște steaguri care spun Instagram despre ce este postarea dvs. și cine ar putea fi interesat să o vadă.
Deci da, deși hashtag-uri poate părea un mod prostesc de a adăuga un pic de flare postării tale pe Instagram, ele pot fi de fapt cruciale pentru a-ți face afacerile observate de oamenii potriviți.
Cum funcționează algoritmul Instagram?
Să facem un pas înapoi acum pentru a vorbi despre algoritmul Instagram.
Când faci o postare, Instagram se uită la modul în care se comportă cu publicul tău. Dacă adepții tăi interacționează cu acesta dând like, comentând, salvând sau distribuind, algoritmul înțelege că conținutul tău este valoros și începe să îl arate mai multor persoane care sunt interesate de subiecte similare, în acest caz, mașini, bărci, detalii etc.
Algoritmul este ca un bouncer virtual care decide ce postări sunt văzute de ce utilizatori.
Deci, cum se potrivesc hashtagurile în toate acestea?
Ei bine, atunci când adăugați hashtag-uri la postarea dvs., îi oferiți Instagramului câteva informații suplimentare care îl pot ajuta să decidă cui să-i arate postarea.
De exemplu, să presupunem că dețineți o afacere de detaliere aici, în Texas. Dacă adăugați hashtag-urile #premiumdetailing și #texasbusiness la postarea dvs., Instagram va ști că este legat de detaliile mașinilor de lux din Texas. În acest fel, atunci când cineva caută aceste hashtag-uri sau a interacționat cu postări legate de mașini de lux, detalii sau afaceri cu sediul în Texas, este mai probabil ca a ta să apară pe pagina sa de explorare.
Tipuri de hashtag-uri pe care ar trebui să le utilizați
Când alegeți hashtag-uri pentru postările tale pe Instagram, este important să folosești toate tipurile diferite de hashtag-uri. Să le parcurgem unul câte unul.
Hashtag-uri din industrie
Folosit pentru a clasifica conținutul legat de o anumită industrie. De exemplu, #mașină este un hashtag din industrie pentru partajarea diferitelor conținuturi legate de industria auto.
Hashtag-uri de nișă
Folosit pentru a viza comunități specifice, mai mici, dintr-o industrie. De exemplu, #detailing este un hashtag de nișă care ar fi folosit de cei care sunt interesați în special de detaliile auto.
Hashtag-uri pentru produse/servicii
Folosit pentru a promova anumite produse sau servicii. De exemplu, #ceramiccoating este un hashtag de produs/serviciu perfect pentru promovarea acestui tip specific de protecție a vopselei auto.
Hashtag-uri ale comunității
Folosit pentru a intra în legătură cu alții care sunt interesați de un anumit subiect într-o comunitate sau locație. De exemplu, #detailersofig vă va ajuta să vă conectați cu alți pasionați de detalii pe Instagram, iar #dallas vă va pune în fața ochilor localnicilor din Dallas.
Hashtag-uri la modă
Folosit pentru a participa la tendințele și conversațiile actuale. De exemplu, folosirea hashtag-ului #hydrophobic vă va ajuta să săriți în vagonul împărtășirii efectelor și beneficiilor acoperirilor hidrofobe .
Hashtag-uri de marcă
Folosit pentru dezvoltarea gradului de conștientizare a mărcii și încurajarea conținutului generat de utilizatori. De exemplu, #getundrdog este un hashtag de marcă pe care îl folosim pentru a ne promova produsele și clienții fideli.
Important: Păstrați-vă hashtagurile relevante și specifice
Hashtag-uri la modă sunt grozave pentru a ajunge la un public mai larg, dar mulți oameni le folosesc în mod greșit.
Ideea este că includerea hashtag-urilor populare precum #foodporn sau #ootd ar putea părea o idee bună, deoarece mulți oameni le caută, dar dacă postarea ta nu are nimic de-a face cu mâncare sau modă, vei atrage publicul greșit. - oameni care nu vor interacționa cu conținutul tău și care nu vor fi niciodată clienții tăi.
Un alt motiv pentru a evita hashtag-urile la modă este faptul că acestea devin rapid saturate. Și dacă conținutul tău nu este serios bun (cum ar fi bunul de nivel următor), nu vei putea ieși în evidență din mulțime.
Pe de altă parte, dacă folosești hashtag-uri relevante, îți vei primi fotografiile și videoclipurile în fața unui public mai restrâns, dar care este de fapt interesat de lucrurile despre care postezi.
Pe lângă faptul că este relevant, este înțelept să păstrați hashtag-urile Instagram specifice. Aceasta înseamnă să stai departe de hashtag-urile cu volum mare like #detailer dacă nu aveți deja un număr mare și angajat.
De ce?
Pentru că atunci când cauți un hashtag pe Instagram, ești automat dus la fila „Sus”, care conține cele mai populare postări cu acel hashtag. Alături se află fila „Recente”, care arată cele mai recente postări care au folosit-o.
Folosind hashtag-uri care sunt mai de nișă, contul dvs. va avea o șansă mai mare de a apărea în fila Top, care este locul în care se vor afla majoritatea utilizatorilor. Pe măsură ce vă creșteți prezența pe Instagram, puteți (și ar trebui!) să începeți să utilizați hashtag-uri mai mari , care vă vor permite să ajungeți la un public și mai larg.
Iată un exemplu pentru a demonstra ceea ce spunem.
Imaginează-ți că tocmai ai postat o fotografie grozavă a unei mașini pe care ai acoperit-o recent cu hashtag-ul #mașină. Când cineva caută acel hashtag pe Instagram, probabilitatea ca postarea ta să apară în fila „Sup” este foarte mică, deoarece vei concura cu milioane de postări ale unor conturi uriașe. Și chiar dacă cineva observă postarea ta în acel ocean de conținut, dar tu ești în Phoenix și ei în New York City, acea persoană nu va deveni niciodată client.
În schimb, dacă folosești hashtag-uri mai direcționate, cum ar fi #paintcorrectionspecialists sau #arizonalocal, conținutul tău va avea șansa de a fi văzut de potențialii clienți.
Câte hashtag-uri este cantitatea potrivită?
Majoritatea oamenilor folosesc 5-10 hashtag-uri pe postările lor de pe Instagram, dar platforma permite până la 30. Acestea fiind spuse, utilizarea a 30 de hashtag-uri pe fiecare postare poate fi considerată ca spam. Sugestia noastră este să găsiți un loc plăcut de 15-25. În acest fel, veți folosi tot potențialul hashtag-urilor fără riscul de a vă enerva publicul și de a pierde implicarea.
Și dacă încă ești îngrijorat că conținutul tău va arăta ca spam, există o cale de a o ocoli. Pune-ți hashtag-urile în comentarii în loc de legenda. Postarea dvs. va putea fi căutată în continuare, dar nu va părea aglomerată.
Ce sunt seturile de hashtag și cum faci unul?
Să vină cu 15-25 de hashtag-uri de fiecare dată când vrei să faci o postare este foarte frustrant și consumă mult timp.
În schimb, vă puteți eficientiza strategia de hashtag creând seturi de hashtag-uri pe care să le alternați. De exemplu, puteți avea un set pentru detalii înainte și după, unul pentru lucrări de acoperire, unul pentru spălarea mașinii etc. Apoi puteți doar să copiați și să lipiți hashtag-urile fără a fi nevoie să vă gândiți prea mult la asta.
Pe lângă economisirea timpului și a energiei, este grozav să aveți pregătite o varietate de seturi de hashtag-uri, deoarece algoritmului Instagram nu le place când oamenii folosesc aceleași hashtag-uri din nou și din nou. Acest lucru duce la o scădere a acoperirii, ceea ce este o dezamăgire majoră.
Deci, cum procedați pentru a vă crea seturile de hashtag-uri ?
O modalitate este să petreceți ore întregi utilizând funcția de căutare Instagram și să vă uitați la ce folosesc concurenții dvs. pentru a găsi o listă de potențiale hashtag-uri care ar putea sau nu să funcționeze.
Dacă nu sună ca ceva pe care vrei să-l faci, te putem acoperi. Echipa Undrdog a creat o foaie de calcul Google cu peste 500 de hashtag-uri relevante pentru detalierea afacerilor. Puteți descărca copia gratuită aici, împreună cu instrucțiuni simple de utilizare care vă vor ajuta să creați seturi eficiente de hashtag-uri în cel mai scurt timp!
În concluzie
Dezvoltarea unei strategii puternice de hashtag este o necesitate pentru construirea contului de Instagram al afacerii tale de detaliere. Vă va ajuta să vă creșteți vizibilitatea pe platformă, să atrageți clienți potențiali și să generați clienți potențiali pentru afacerea dvs., ghidând algoritmul Instagram pentru a înțelege cui este potrivit conținutul dvs.
Pentru a vă ajuta să începeți, am creat o foaie de cheat care prezintă toate tipurile și volumele diferite de hashtag-uri pe care ar trebui să le utilizați pe Instagram. De la hashtag-uri relevante pentru industrie și nișă până la anumite produse/servicii și hashtag-uri de marcă, această fișă de cheat acoperă cu adevărat totul. În plus, oferă o formulă simplă pentru a crea cu ușurință noile tale seturi de hashtag-uri!
Vă recomandăm să creați mai multe seturi de hashtag-uri și să le testați pe o anumită perioadă de timp. Folosește-ți statisticile Instagram pentru a descoperi care seturi oferă afacerii tale cea mai mare acoperire și implicare și asigură-te că le optimizezi în timp pentru a rămâne la curent cu algoritmul în continuă schimbare al Instagram.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu