Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 3 iulie 2024

Marketing de conținut pentru detalieri: Planul strategiei de conținut

 Cuprins

Te străduiești să atragi vizitatori pe site-ul tău de afaceri de detaliere? 


Dacă ești, nu ești singur. 


Mulți profesioniști în detaliu și magazine se confruntă cu aceeași problemă. La fel ca ei, probabil că ați construit un site web minunat și acum așteptați să vină oameni. 


Realitatea dură, însă, este că nu o vor face.


Există atât de multe site-uri online, inclusiv cele ale concurenților tăi. Dacă nu vrei ca al tău să treacă neobservat, ai nevoie de o strategie de marketing clară. O strategie de conținut mai exact. 

Tradițional vs. Marketing de conținut

Marketing de conținut pentru întreprinderile mici
Google

Marketingul tradițional este, practic, prezentarea serviciilor dumneavoastră către clienții potențiali printr-o varietate de canale, cum ar fi TV, tipărire, corespondență directă, în aer liber etc. - indiferent dacă au cerut sau nu.


Marketingul de conținut este o alternativă la această strategie de marketing întreruptivă, care adesea enervează, mai degrabă decât îi obligă pe consumatori să facă afaceri cu dvs. 

„Marketingul de conținut este o abordare strategică de marketing axată pe crearea și distribuirea de conținut valoros, relevant și consecvent pentru a atrage și menține un public clar definit – și, în cele din urmă, pentru a conduce la acțiuni profitabile ale clienților.” - Institutul de marketing de conținut

Pe scurt, marketingul de conținut oferă materiale utile, de încredere și care pot fi identificate, care îi ajută pe potențialii dvs. și clienții să găsească soluții la problemele lor din lumea reală.

Beneficiile marketingului de conținut pentru întreprinderile mici

Nu ne înțelegeți greșit, anunțurile sunt o modalitate excelentă de a ajunge la noi audiențe, de a genera mai mulți clienți potențiali și de a vă crește baza de clienți, dar pot deveni scumpe. În plus, reclamele sunt în general o soluție pe termen scurt. De îndată ce le dezactivați, clienții potențiali nu mai vin! 


Pe de altă parte, marketingul de conținut are o mulțime de beneficii pe termen lung pentru întreprinderile mici. A numi câteva:


1. Crește SEO și traficul pe site

2. Construiește încrederea clienților

3. Te pozitioneaza ca o autoritate

4. generează în mod constant clienți potențiali

5. Promovează relațiile cu clienții

6. Determină afaceri repetate

7. Te face o resursă de preferat

8. Alimentează alte eforturi de marketing online

Oh, și este complet gratuit ! 

Tipuri de conținut în marketingul de conținut
Google

Dacă acest lucru nu este suficient pentru a vă convinge că ar trebui să luați în considerare marketingul de conținut, și anume bloggingul, pentru afacerea dvs. de detaliere, iată câteva statistici de luat în considerare:

  • companiile care au un blog se pot aștepta la o creștere a clienților potențiali cu 126% mai mare decât cele care nu o fac

  • 95% dintre companiile offline au avut un oarecare succes cu marketingul de conținut

  • 70% dintre clienți ar prefera să învețe despre o companie printr-un articol decât prin orice fel de reclamă

  • 60% dintre companiile care au un blog dobândesc mai mulți clienți decât companiile care nu au

  • companiile care au un blog primesc cu 55% mai mulți vizitatori pe site-ul web decât companiile care nu o fac

Cum să începeți cu marketingul de conținut

Cheia marketingului de conținut pentru întreprinderile mici este să existe o strategie. 


Pentru a crea o strategie de marketing de conținut, trebuie să:

  • stabiliți obiective SMART și stabiliți KPI-uri

  • cunoaște-ți publicul țintă

  • efectuează cercetări competitive

  • brainstorming și dezvolta idei de conținut

  • cercetare și definiți cuvinte cheie țintă

  • creați un calendar editorial/conținut

și, în sfârșit, creați și publicați conținutul dvs.

Strategia de marketing pas cu pas
Google

Toate acestea nu sunt greu de făcut, dar necesită o cantitate substanțială de timp și energie. Și din moment ce știm că aceste lucruri sunt un lux pe care mulți proprietari de afaceri mici ca tine nu îl au - am făcut treaba pentru tine!

Resursă gratuită: Articole Schelete pentru Detalieri

Echipa de marketing Undrdog a venit cu 24 de subiecte pentru blogul dvs. de detaliere. Clic Aici pentru a obține propria copie!


Fiecare dintre titluri este conceput și testat cu atenție folosind un analizor de titluri pentru a se asigura că atrage imediat atenția potențialilor dvs. Fiecare dintre subiecte vine cu 3-12 subtitrări de inclus. Tot ce trebuie să faci este să scrii un scurt paragraf pentru fiecare subtitlu și boom - articol gata! 


În cazul în care ești îngrijorat că a scrie câteva propoziții nu este atât de ușor pe cât pare - nu fi. Toate subiectele sunt lucruri despre care, în calitate de profesionist în detaliu, probabil ați putea (și face) să vorbiți zile întregi. Relaxează-te și preface-te că îi explici ceva unui prieten. Nu fi obsedat de stil, gramatică și punctuație - doar scrie. Când ați terminat, utilizați un instrument gratuit precum Grammarly sau Quilbot pentru a șlefui lucrurile. 


Să scriem împreună un exemplu de articol. Atunci îți vine! 

Exemplu de articol: 6 motive pentru care spălarea mașinii este mai importantă decât crezi

Omul Spăla Mașina
Google

Siguranță


Pentru a asigura siguranța pasagerilor dvs., a celorlalți șoferi și a dvs., aveți nevoie de o bună vizibilitate în jur. Aceasta înseamnă curățarea regulată a tuturor suprafețelor de sticlă din mașină, precum și spălarea frecventă a anvelopelor, deoarece anvelopele murdare reduc tracțiunea, ceea ce poate duce la accidente și defecțiuni.


Eficienta consumului de combustibil


Deși ați putea crede că este imposibil ca curățarea mașinii dvs. să îmbunătățească kilometrajul, nu este. Acumularea de murdărie pe vehicule creează rezistență care devine mai mare cu cât mergi mai repede. Cu toate acestea, dacă vă spălați mașina și mai ales dacă aplicați un strat de protecție, suprafața mașinii dvs. va deveni mai netedă și va deveni mai ușor pentru ca aerul să curgă peste.


Prevenirea daunelor


Mașinile de pe drum sunt expuse la tot felul de contaminanți și condiții meteorologice. Și, deși lucruri precum praful, noroiul, sarea, seva copacilor, razele UV, ploaia acide și zăpada nu vor cauza daune imediate vehiculului dvs., cu siguranță vor fi o problemă mai târziu dacă nu sunt verificate. În afară de decolorarea vopselei, ați putea să vă uitați la așchii, zgârieturi, rugină și multe altele! 


Valoarea de revânzare


După cum am menționat mai sus, dacă neglijezi programul de spălare a mașinii, este inevitabil ca mașina să sufere daune. Indiferent de amploarea acestei daune, aceasta va reduce din valoarea de revânzare a unui vehicul. Și dacă călătoria dvs. este într-o stare foarte proastă - este posibil să nu puteți găsi deloc un cumpărător. Da!


Aspect


Ei bine, acesta se explică de la sine. Nu există nimic ca să conduci într-o mașină strălucitoare și curată - nu-i așa? Mai ales dacă aveți un eveniment important (sau o întâlnire!) care urmează - o călătorie curată vă va ajuta să faceți impresia corectă.


Bunăstare


Acest lucru se leagă de punctul nostru anterior. Cu toții ne simțim mai bine cu noi înșine când casele, birourile și mașinile noastre sunt curate. Este un stimulent natural al încrederii și reduce anxietatea. Puncte bonus dacă vă spălați mașina acasă - veți petrece timp în aer liber și veți face ceva mișcare! 


Apel la acțiune (CTA)


Doriți să beneficiați de toate beneficiile spălării frecvente a mașinilor fără bătăi de cap? Lasă pe seama profesioniștilor. Luați legătura cu noi la (numele companiei) pentru a programa imediat o întâlnire! 

Sfaturi pentru a profita la maximum de blogul dvs

Blogger care promovează conținutul blogului
Google

1 - Includeți media


Împărțiți textul din articolele dvs. cu media pentru a menține publicul implicat. Puteți să vă folosiți propriile fotografii sau să apelați la imagini de stoc gratuite de pe site-uri precum Unsplash , Pixabay și Pexels . Canva are, de asemenea, o selecție decentă de imagini de stoc. În afară de imagini, este o idee bună să încorporați videoclipuri YouTube în postările de pe blog. 


Sfat profesionist : Înscrieți-vă pentru versiunea gratuită a Canva pentru a crea rapid și ușor imagini originale pentru afacerea dvs. de detaliere folosind biblioteca lor masivă de șabloane. 


2 - Concentrați-vă pe cuvintele cheie


Cuvintele cheie sunt cuvintele și expresiile pe care oamenii le introduc în motoarele de căutare. Dacă le includeți în conținutul dvs., este mai probabil ca Google să-l claseze mai sus în rezultatele căutării. 


Vă sugerăm să vă concentrați pe cuvintele cheie cu coadă lungă, cel puțin la început. Cuvinte cheie ample, cum ar fi „detalii auto”, „acoperire ceramică” și „spălătorie auto” sunt căutate mult, dar sunt foarte greu de clasificat din cauza concurenței acerbe. Cuvintele cheie cu coadă lungă precum „detalierea mașinii în Phoenix”, „instalator de acoperiri ceramice” sau „corectarea vopselei Arizona” sunt mult mai ușor de clasificat și vor aduce cel mai relevant trafic pe site-ul dvs. 


Sfat profesionist : asigurați-vă că includeți cuvinte cheie în titluri și subtitrări, nume de fișiere imagine și text alternativ , precum și meta titluri și descrieri pentru a maximiza impactul SEO. 


3 - Promovați-vă conținutul


Când publicați o postare pe blog, doriți să o primiți în fața cât mai multor persoane. Cel mai simplu mod de a face acest lucru este să-l distribui pe profilurile tale de pe rețelele sociale. Pe Facebook și Twitter este simplu - scrieți o legendă scurtă și postați linkul către noul dvs. articol. Instagram nu permite linkuri în subtitrări, dar există o cale de ocolire. Distribuie o postare legată de noul tău blog în feedul tău. Apoi, distribuiți postarea în poveștile dvs. și adăugați un autocolant cu link pentru a direcționa traficul către site-ul dvs. 


Sfat profesionist : Partajați conținut nou de blog ca postări din Profilul de afaceri Google. 


4 - Conectați-vă cu link-uri


Atât linkurile de intrare, cât și cele de ieșire vă pot ajuta să obțineți o autoritate de domeniu mai mare. Link-urile de intrare sunt link-uri care vin către site-ul dvs. de pe alte site-uri web. Legăturile de ieșire sunt cele care duc cititorul în altă parte și pot fi interne sau externe. Link-uri externe leagă către site-uri web din afara domeniului dvs., oferind o altă sursă de informații. Linkurile interne îi ajută pe cititori să găsească alt conținut similar pe site-ul dvs.


Sfat profesionist: dacă doriți să aveți un pas înaintea concurenței, încercați una dintre aceste 10 strategii de creare de legături . 


Crearea de linkuri pentru SEO
Google

În concluzie

Scrierea unui articol și distribuirea lui pe site-ul dvs. web nu va face clienții să treacă prin ușa dvs. a doua zi. Cu toate acestea, partajarea constantă a conținutului valoros cu publicul dvs. vă va pune afacerea în fața succesului și va da rezultate masive pe termen lung. 


Cea mai bună modalitate de a folosi marketingul de conținut este blogging-ul. Vă ajută să vă demonstrați cunoștințele și autoritatea din domeniu, să vă clasați în motoarele de căutare și să ajungeți la un public mai larg și să interacționați cu clienții pentru a construi încredere și loialitate. În afară de toate acestea, blogging-ul oferă în mod regulat oamenilor un motiv să revină pe site-ul tău din nou și din nou, crescând șansa ca în cele din urmă să devină client! 


Cu resursa noastră gratuită, dacă te angajezi să scrii 2 articole pe lună, ești setat cu subiecte de conținut timp de un an. Pentru aceia dintre voi care sunteți puțin mai ambițioși și doriți să faceți 3 sau chiar 4 articole pe lună, vom fi siguri că vom pregăti mai multe schelete de articole în curând! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu