Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 3 iulie 2024

Optimizați-vă profilul companiei Google pentru succes

 Cuprins

Google procesează peste 8,5 miliarde de căutări în fiecare zi. Este atât de utilizat pe scară largă încât a devenit sinonim cu căutarea. 


Nici măcar nu mai spunem „căutați online”, ci „Google it!”. 


Pentru a ajuta companiile locale să-și sporească vizibilitatea în rezultatele căutării Google, Google Inc., a creat Google Business Profile (cunoscut oficial ca Google My Business).Acest serviciu vă permite să ajungeți la un public mare, să vă construiți o reputație puternică și să atrageți noi clienți în cel mai scurt timp și gratuit. Este una dintre cele mai bune modalități de a-ți promova afacerea online, dar numai dacă este făcută corect. 


Dacă doriți să profitați din plin de înregistrarea dvs. Google și să vă prezentați mai multe persoane afacerea de detaliere, urmați acest ghid simplu pas cu pas! 

Cum funcționează Căutarea Google

Cautare Google
Google

Nu vă faceți griji, nu vom intra în esențialul algoritmului Google aici, dar există câteva lucruri pe care ar trebui să le aveți în vedere.


În primul rând, 46% din toate căutările Google includ intenții locale. Deci, cu siguranță există oameni în zona dvs. care caută ceea ce aveți de oferit. Întrebarea este: îți găsesc afacerea în rezultatele căutării sau concurenții tăi? 


Potrivit LawRank , acest lucru depinde de 3 factori:

  • Relevanță : cât de aproape se potrivește lista dvs. în GBP cu căutarea
  • Proximitate : cât de aproape/depărtare este locația dvs. de cea a celui care caută
  • Proeminență : cât de populară este afacerea dvs. (pe baza numărului de recenzii Google pe care le aveți, scorul recenziilor dvs. Google, cuvinte cheie, SEO, linkuri etc.)

Beneficiile utilizării Profilului de afaceri Google

Profil de companie Google este un instrument incredibil pentru a-i detalia pe proprietarii de afaceri pentru a-și gestiona prezența online. Este gratuit, ușor de utilizat și super eficient. 


Unele dintre beneficiile de a avea un profil excelent GBP includ:

Profil de afaceri Google, Gmail pentru afaceri, cont Google Business, aplicația Google My Business, cont Gmail Business
Google
  • A fi descoperit : prin revendicarea afacerii dvs. și furnizarea de informații actualizate și aprofundate despre înregistrarea dvs. în GBP, veți ajuta Google să clasifice și să clasifice corect afacerea dvs. în căutările locale. 

  • Creșterea atractivității dvs .: companiile cu informații corecte de afaceri și o mulțime de imagini în GBP par firesc mai demne de încredere și mai profesioniste decât cele care nu au. Acest lucru duce la creșterea angajamentului și a conversiei! 

  • Obținerea de informații valoroase : utilizarea GBP vă va ajuta să colectați date pentru a afla mai multe despre ceea ce caută oamenii atunci când vă găsesc afacerea. 

  • Crearea dovezilor sociale : 60% dintre clienți verifică recenziile Google înainte de a vizita o companie. Aceasta înseamnă că achiziționarea acestora este o modalitate semnificativă de a spune povestea despre calitatea serviciilor dvs. de detaliere.

  • Conversia mai multor clienți : Cu un GBP optimizat, afacerea dvs. va fi descoperită prin căutări de cuvinte cheie, va primi apeluri și vizite pe site-ul web, precum și solicitări de oferte și programări mult mai des.

Cum se face: pas cu pas

1 - Configurați-vă profilul

În primul rând, pentru a avea un profil de afaceri Google, aveți nevoie de un cont de afaceri Google. Dacă nu aveți deja unul, creați-l cu adresa dvs. de e-mail de afaceri. 


După ce v-ați conectat, veți vedea Managerul dvs. de profil Google Business . Acum este timpul să introduceți numele companiei dvs. și să-l selectați din meniul derulant. Dacă nu îl găsiți, faceți clic pe „Adăugați afacerea dvs. pe Google”. Selectați categoria corespunzătoare de afaceri, introduceți locația dvs. sau enumerați zonele dvs. de servicii și completați informațiile de contact. 

2 - Revendicați-vă profilul

Pentru  a revendica profilul dvs. de companie Google, introduceți numele companiei și locația dvs. în căutarea Google când sunteți conectat la Contul dvs. de afaceri Google. Veți vedea o fereastră pop-up Profilul dvs. de companie Google în partea dreaptă a ecranului. Găsiți „Dețineți această afacere?” opțiunea și faceți clic pe ea. Apoi urmați doar instrucțiunile.


Puteți face acest lucru și prin Google Maps. Introduceți numele companiei dvs. în Google Maps și faceți clic pe Profilul dvs. de companie Google . Veți vedea o opțiune de revendicare a companiei dvs. Faceți clic pe el și urmați instrucțiunile, asigurându-vă că sunteți conectat cu contul dvs. de afaceri Google, nu cu cel personal. 

3 - Verificați-vă afacerea

Butonul de verificare a profilului companiei Google, cont gmail de afaceri, revendicați afacerea pe google, directorul de afaceri local, cum să revendicați o afacere pe google
Google

Acum este timpul să  vă verificați afacerea. Acest pas este puțin mai complicat, dar merită, deoarece numai companiile verificate pot profita la maximum de acest instrument de afaceri excelent.


Procesul de verificare depinde dacă afacerea dvs. are o locație fizică. Dacă se întâmplă, va trebui să introduceți adresa dvs. reală și să așteptați să sosească o carte poștală prin poștă. Când apare, pur și simplu conectați-vă la tabloul de bord Google Business Profile și introduceți codul pe care îl conține. 


Din păcate, uneori oamenii nu primesc cartea poștală sau se confruntă cu alte probleme în acest proces. Dacă vi se întâmplă acest lucru, contactați serviciul de asistență Google Business Profile folosind una dintre aceste 6 moduri . 


În cazul în care afacerea dvs. nu are o locație fizică, puteți fi verificat prin telefon sau e-mail. Dacă sunteți eligibil, veți vedea opțiunea „Verificați prin telefon” sau „Verificați prin e-mail” în profilul dvs. Doar faceți clic pe el și veți primi un apel automat sau un e-mail. Introdu codul primit în cutie și gata. 


Acum puteți să vă actualizați informațiile despre companie, să gestionați recenziile și să vă optimizați înregistrarea pe Google!  

4 - Remediați listele duplicate

Înainte de a face altceva, vă sugerăm să vă asigurați că nimic nu stă în modul de clasare al companiei dvs., cum ar fi  înregistrările duplicat


Problema cu înregistrările duplicate este că vei ajunge să concurezi cu tine în căutările locale. Deoarece Google nu știe care dintre înregistrările tale este „reala”, poate arăta celor care caută una care nu are informații importante, recenzii, fotografii și postări.  Acest lucru va afecta clasamentul afacerii dvs. și va afecta reputația dvs. online. În plus, înregistrările duplicat contravin regulilor Google. Eșecul îmbinării acestora poate duce la suspendarea uneia sau a ambelor înregistrări! 


Sfat profesionist : Dacă găsiți o înregistrare duplicată pentru afacerea dvs. de detaliere, transferați recenziile de la o listă la alta urmând acest tutorial înainte de a îmbina sau șterge duplicatul! 

Exemplu de înregistrări de afaceri Google duplicat, cum să revendicați o companie pe google, să creez o pagină de afaceri pe google, să îmi verificați afacerea, să creez un cont gmail de afaceri
Google

Îmbinați listele duplicate


Procesul de  îmbinare a înregistrărilor Google duplicate depinde dacă afacerea ta are sau nu o vitrină. În primul caz, dacă ați revendicat și verificat ambele înregistrări, trebuie să anulați verificarea înregistrării pe care doriți să o îmbinați. Dacă ați verificat ambele înregistrări, dar ați revendicat doar una, trebuie să revendicați și cealaltă înregistrare. Și dacă ați verificat doar o înregistrare, accesați Google Maps și copiați adresa URL atât pentru cea verificată, cât și pentru cea neverificată. Apoi contactați Asistența pentru profil de afaceri Google pentru a le îmbina pe cele două. 


Sfat profesionist : Dacă una dintre înregistrările magazinului dvs. de detalii se află pe vechea dvs. adresă, contactați asistența GBP și cereți-le să vă combine profilurile. În cazul în care aveți o înregistrare la o adresă unde nu a existat niciodată, accesați Google Maps și utilizați funcția „Sugerați o modificare”. Marcați „Locul este închis definitiv” și „nu a existat niciodată” drept motiv. 


Dacă sunteți un detalier mobil, pașii pe care trebuie să îi urmați pentru îmbinarea înregistrărilor Google sunt aceiași. Singura excepție este atunci când aveți o înregistrare duplicată care nu este verificată. Dacă acesta este cazul pentru dvs., trageți mesajul neverificat pe Google Maps și utilizați funcția „Sugerați o modificare”. Marcați „Locul este închis definitiv” și „privat” drept motiv. 


Ștergeți înregistrările duplicate


Dacă nu vă interesează să îmbinați înregistrările Google duplicate, le puteți și șterge . 


Ștergerea unui profil de companie Google este simplă. Conectați-vă, navigați la fila Informații și faceți clic pe „Eliminați listarea”. 


Fii atent, totuși - nu vrei să ștergi o înregistrare cu o locație verificată sau va trebui să o verifici din nou. 

5 - Completați fiecare secțiune

Manager de profil de afaceri Google, pagini de afaceri Google, cont de afaceri Google, înregistrări de afaceri noi, înregistrări locale Google, asistență pentru profil de afaceri Google
Google

Având o listă informativă pe Google, vă ajută să vă poziționați în rezultatele căutării locale. În plus, crește numărul de acțiuni pe care oamenii le fac atunci când îți găsesc profilul. 


Potrivit  Google, clienții au șanse de 2,7 ori mai mari să considere o afacere de renume dacă are un CBP complet. De asemenea, au cu 70% mai multe șanse să viziteze locația sa fizică.


Să trecem prin toate secțiunile pe care ar trebui să le completați una câte una. 

Nume

Utilizați numele real al companiei, exact așa cum apare în lumea reală. Adăugarea numelui locației sau a cuvintelor cheie suplimentare (cu excepția cazului în care acestea sunt de fapt în numele companiei dvs.) este considerată spam de către  Google și vă puteți penaliza înregistrarea.

Abordare

Evident, doriți ca adresa companiei dvs. de pe Google să fie corectă și verificată. Dacă aveți mai multe locații, verificați-le pe toate. De asemenea, asigurați-vă că utilizați în mod consecvent lucruri precum „st” sau „street” în Profilul companiei Google și în alte înregistrări de pe web.

Profil de afaceri Google pe Hărți Google, director de afaceri local, creați o pagină de afaceri Google, căutați pe google gestionarea afacerii mele
Google

Telefon

Pentru a semnala Google că sunteți o companie locală legitimă, este important să aveți un număr de telefon local în GBP. Dacă utilizați un număr de urmărire a apelurilor, introduceți-l în primul  număr de telefonr și introduceți numărul de telefon local în al doilea.

Site-ul web

Asigurați-vă că linkul pe care îl includeți în profilul dvs. de companie Google indică pagina de pornire sau o altă pagină relevantă de pe site-ul dvs. Pentru a oferi înregistrării dvs. o șansă mai mare de a se clasa în Căutare Google și Hărți, adăugați o adresă URL securizată cu protocolul HTTPS.

Ore

Introduceți programul  corect de lucru, și nu uitați să indicați și orele de vacanță. Acest lucru va încuraja vizitele la locație și vă va ajuta să evitați recenziile negative din partea persoanelor care au plecat la magazinul dvs. doar pentru a-l găsi închis.

Categorie

Alegerea categoriei de afaceri potrivite  este o necesitate pentru orice profil optimizat GBP. Vă va crește șansele de a fi găsit în căutările de descoperire (de către persoanele care tastează „servicii de detaliere”, „detalier în apropiere”, „magazin de detalii”, etc.) și vă va permite să evidențiați caracteristici speciale pentru a vă face profilul mai atractiv. 


Puteți selecta până la 10 categorii în profilul dvs. de companie Google. Pentru categoria dvs. principală, vă sugerăm să selectați „Servicii de detaliere auto”. Apoi puteți adăuga mai multe categorii care se aplică din această listă , cum ar fi Spălătorie auto, Reparații și întreținere auto etc. Acum veți putea afișa o listă de servicii și veți putea accesa diferite tipuri de butoane în funcție de categoriile pe care le-ați ales, cum ar fi rezervări de întâlniri. 


Sfat profesionist : nu exagerați și selectați categorii care nu se potrivesc cu oferta dvs. 

Categorie de profil de afaceri Google, cont de afaceri Google, creați o pagină de afaceri Google, pagini de afaceri Google, înregistrări de afaceri noi
Google

Atribute

Când alegeți categorii de afaceri, Google vă oferă o listă de atribute pe care le puteți bifa pentru a vă descrie în continuare afacerea. Există o mulțime de caracteristici speciale și alte calități pe care le puteți adăuga la GBP. Consultați această  listă pentru a obține niște idei.

Servicii

Această secțiune este o idee simplă. Completați-l cu nume, descrieri și prețuri pentru  serviciile dvs. de detaliere. Vă va ajuta să vă clasați în căutările locale și să arătați mai reputați pentru clienții potențiali.  

De la Afaceri

„ Din afaceri” din GBP vă permite să scrieți până la 750 de caractere despre afacerea dvs. Vă sugerăm să includeți informații cheie în primele 250 și să folosiți restul pentru a vorbi despre ceea ce vă diferențiază de concurenți. Nu includeți link-uri sau HTML și nu repetați nicio informație care poate fi găsită în alte secțiuni ale profilului dvs.


Sfat profesionist : Dacă nu vă simțiți inspirat, puteți oricând să reutilizați pagina Despre noi” sau declarația de misiune pentru secțiunea „Din afaceri” din GBP.


Trucul aici este să încorporezi cuvinte cheie relevante - termeni și expresii pe care oamenii le folosesc în mod natural pentru afaceri precum a ta. Nu exagera însă. Umplerea cuvintelor cheie sau folosirea celor irelevante vă poate afecta de fapt clasarea. 


Sfat profesionist : dacă nu știți ce cuvinte cheie să utilizați, consultați Google Trends sau unul dintre aceste instrumente gratuite de cercetare a cuvintelor cheie. 

6 - Activați mesageria

Mesaje de afaceri Google
Google

Mesaje este o funcție care permite oamenilor să ia legătura cu dvs. direct din profilul dvs. de companie Google. Acest lucru este grozav pentru că 57% dintre căutările locale sunt efectuate folosind un dispozitiv mobil sau o tabletă. Pentru a activa funcția, selectați fila „Messagerie” din Tabloul de bord al profilului de afaceri Google și urmați instrucțiunile pentru a instala aplicația Google Allo. Apoi configurați alerte bifând „Mesaje client” din setări.

7 - Menține-ți profilul

Fotografii și videoclipuri 


Google raportează că „Afacerile cu fotografii primesc cu 42% mai multe solicitări pentru indicații de orientare către locația lor și cu 35% mai multe clicuri către site-urile lor decât companiile care nu au fotografii”.


Primele două lucruri pe care doriți să le acoperiți sunt profilul dvs. și fotografia de copertă. Primul apare ca avatar atunci când faci o postare sau răspunzi la o recenzie a unui client. Vă sugerăm să utilizați pur și simplu logo-ul dvs. pentru asta. În ceea ce privește coperta, alege o fotografie care reprezintă cel mai bine marca ta. Deoarece aceasta este cea mai proeminentă parte a GBP-ului dvs., alegeți o imagine care să atragă oamenii să facă clic pe înregistrarea dvs. și să vă ajute să vă evidențiați din mulțime. Poate fi o imagine a unui vehicul/navă pe care l-ați detaliat, a dvs. și a echipei dvs., exteriorul sau interiorul magazinului dvs. etc. 


Apoi, începeți să încărcați fotografii și videoclipuri cu munca dvs., urmând Regulile Google pentru fotografii și videoclipuri . Întrucât companiile cu mai mult de 100 de imagini pe GMB primesc cu 520% ​​mai multe apeluri, cu 2717% mai multe solicitări de direcție și cu 1.065% mai multe clicuri pe site-uri decât compania medie, vă sugerăm să adăugați media la înregistrarea dvs. în mod regulat - cel puțin o dată pe săptămână. Dacă doriți să mergeți mai departe, etichetați-vă imaginile folosind un instrument gratuit precum Geolmgr și includeți cuvinte cheie în toate numele fișierelor foto și video. 


Sfat profesionist : utilizați aplicația Google Street View pentru a adăuga o fotografie la 360º la profilul dvs.


Google Posts


Crearea de postări în GBP vă ajută compania să ajungă la un public mai larg, să se claseze mai sus în căutare și să mărească numărul de acțiuni întreprinse de cei care caută. Acestea apar în secțiunea „Actualizări”, în partea de jos a Profilului dvs. de companie Google. În plus, clienții pot chiar să vă urmărească GBP pentru a primi notificări ori de câte ori distribuiți o nouă postare Google . 


Există trei tipuri principale de postări Google pe care le puteți face: evenimente (de exemplu, ziua spălătorie auto gratuită), oferte/speciale (de exemplu, reduceri de recomandare) și anunțuri (de exemplu, servicii noi). Fiecare postare Google ar trebui să includă o fotografie sau un videoclip de bună calitate, un titlu scurt, o descriere mai detaliată și un îndemn, cum ar fi „aflați mai multe” sau „rezervați acum”. 


Recenzii Google


Vom avea în curând un articol separat despre recenziile Google pentru dvs., dar deocamdată, să spunem că este foarte important să păstrați un flux constant de recenzii care vin în GBP. 


Întrebări și răspunsuri


Întrebările și răspunsurile sunt în general grozave, dar lucrul cu această secțiune a GBP este că oricine poate pune și răspunde la întrebări despre afacerea dvs. Deoarece această funcție nu poate fi dezactivată, trebuie să fii la curent cu întrebările și răspunsurile postate în profilul tău. 


Pentru a face acest lucru, vă sugerăm să configurați Alerte Google și să vă generați propria secțiune de întrebări și răspunsuri. Faceți o listă cu cele mai frecvente întrebări pe care le primește afacerea dvs. Apoi, întrebați, răspundeți și votați-vă răspunsurile. Și nu vă faceți griji - acest lucru nu vă va penaliza GBP, Google îl încurajează! 


Sfat profesionist : țineți cont de cuvintele cheie când scrieți întrebările și răspunsurile. Nu le îndesa - folosește-le organic, când și unde are sens. 


În plus, asigurați-vă că răspunsurile dvs. includ termeni relevanți, cum ar fi ecard , pentru a îmbunătăți și mai mult vizibilitatea căutării profilului dvs. 


Uitați-vă cum au făcut- o unele companii precum acest detalier din Freemont, CA :


https://maps.app.goo.gl/5AmWDNkK5YX3eQYj8

Google Business Profile Manager: Fotografii, Google My Business Management Service, Google My Business Management, Profil Manager
Google

8 - Monitorizare și optimizare

Dacă credeai că ai terminat acum că ți-ai configurat profilul de afaceri Google, îmi pare rău, dar nu ai făcut-o.


Ar trebui să monitorizați și să evaluați în mod continuu rezultatele prin secțiunea Perspective a profilului dvs. Acolo veți găsi date despre câte persoane v-au vizitat site-ul din înregistrarea dvs. Google, câți au solicitat indicații de orientare către locația dvs. sau au sunat la compania dvs., ce termeni de căutare au folosit pentru a vă găsi afacerea etc. Toate aceste informații vă vor ajuta vă optimizați în continuare înregistrarea și maximizați amprenta digitală a afacerii dvs. 


Vă recomandăm să veniți cu un plan pentru a actualiza periodic informațiile despre companie, să puneți și să răspundeți la întrebări, să răspundeți la mesaje, să publicați postări și media în fiecare săptămână, să solicitați recenzii și să răspundeți la acestea și să rămâneți la curent cu noile funcții. 

În concluzie

Un  profil de afaceri Google grozav poate aduce clienții direct la ușa dvs. din față - gratuit. 


De ce nu ai profita la maximum de această oportunitate uimitoare?


Urmați acest ghid simplu pentru a crea, revendica, verifica și optimiza înregistrarea dvs. Google și pentru a pune afacerea dvs. de detaliere pe drumul către succesul online. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu