Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 3 iulie 2024

Cum să începeți o afacere de detaliere

 Ce este Detalierea


Unul dintre lucrurile grozave despre începerea unei afaceri de detaliere este că poate fi o operațiune extrem de profitabilă, cu o barieră scăzută la intrare și costuri de operare reduse. Cu produsele Undrdog - nici măcar nu necesită pregătire extinsă și capital inițial!


Începând cu  2019 , există 276 de milioane de vehicule înmatriculate în SUA, iar 91% dintre gospodăriile din SUA raportează acces la unul. Deci, serviciile de catering pentru proprietarii de mașini nu vor merge nicăieri în curând!

Fie că ești un detalier profesionist care dorește să devină antreprenor sau un pasionat de mașini amator care dorește să devină profesionist cândva în viitor, acest articol este pentru tine. Acesta vă va explica tot ce trebuie să știți despre începerea propriei afaceri de detaliere și vă va oferi o foaie de parcurs pentru a vă angaja în acest efort.

Aceasta include dobândirea de abilități, efectuarea de cercetări de piață și crearea unui plan de afaceri, achiziționarea instrumentelor potrivite, gestionarea legalităților și finanțelor, branding, marketing și multe altele.

începerea unei afaceri de detaliere auto, cum să porniți o afacere de detailing auto, începerea unei afaceri de detailing auto

Ce este Detalierea

Detalierea este actul sau procesul de curățare și renovare meticuloasă a unui vehicul sau a unei nave ( Merriam-Webster Dictionary ).

Aceasta implică curățarea și recondiționarea interiorului și exteriorului unui vehicul sau a unei nave pentru a restabili vopseaua, făcându-l să arate nou-nouț.

Detaliul complet constă din două faze principale: detaliere exterioară și interioară. Să le descompunem.

Detalii exterioare

Detaliile exterioare sunt curățarea și restaurarea finisajului, ornamentele, geamurile, jantele și anvelopele mașinii.

Începe cu o spălare spumoasă pentru a înmuia și a ridica murdăria și noroiul de pe suprafață. Apoi, se aplică perii speciale și produse de curățare a roților pentru a îndepărta tot praful și mizeria. După ce roțile au fost curățate, vopseaua este spălată și uscată de sus în jos folosind prosoape moi sau  microfibră .

detalii exterioare, cel mai bun săpun pentru mașini, începerea unei afaceri de detaliere auto, cum să porniți o afacere de detaliere auto, cel mai bun săpun pentru spălătorie auto, începerea unei afaceri de detaliere

Urmează decontaminarea, care include un  dispozitiv de îndepărtare a fierului și a depunerilor sau o bară de argilă auto, sau uneori ambele. Dacă este necesar, vopseaua este lustruită pentru a elimina orice zgârieturi ușoare, oxidare și urme de vârtej. Uneori, un detaliu va include retușuri cosmetice ușoare, dar procesul în mod normal nu include vopseaua sau repararea caroseriei.

Apoi se aplică o acoperire sau un spray de protecție , care adaugă un strat protector suplimentar. În cele din urmă, elementele exterioare rămase, cum ar fi geamurile și alte materiale plastice, părțile din cauciuc, sunt acoperite cu lustruire pentru a face ca întreaga mașină să strălucească.

Detalii interioare

Detaliile interioare sunt curățarea în profunzime a cabinei interioare a unui vehicul, inclusiv aspirarea, îndepărtarea petelor și curățarea covoarelor.

Toată tapițeria din interiorul mașinii este bine aspirată și (uneori) șamponată pentru a îndepărta murdăria. Dacă mașina are articole din piele, aceasta este curățată pentru a îndepărta toată murdăria și apoi condiționată. Materialele plastice și vinilul sunt, de asemenea, curățate și îmbrăcate corespunzător, iar geamul interior este curățat.

Cum să începeți o afacere de detailing, începerea unei afaceri de detailing, începerea unei afaceri de detailing auto, cum să începeți o afacere de detailing auto, cum să începeți detailing mașini, deschiderea unei afaceri de detailing auto

Pasul final este detalierea compartimentului motorului. Compartimentul motorului este pulverizat ușor cu apă și șters cu un degresant înainte de a clăti totul curat. Odată uscate corespunzător, toate componentele din silicon, plastic și cauciuc sunt acoperite pentru a preveni crăparea.

Industria de detaliere

Industria de detailing din SUA este în creștere și va continua să crească în viitor.

Un raport din 2019 arată că industria de spălătorie auto și de detaliere auto, care este deservită de 66.708 de afaceri, a produs venituri de 12 miliarde de dolari și a angajat 224.874 de oameni. Rata anuală de creștere în ultimii cinci ani este de 4%, iar venitul estimat pentru 2022 este de 14,7 miliarde USD .

Creșterea cererii

Cererea de servicii de detaliere se corelează pozitiv cu creșterea numărului de autovehicule. Pe măsură ce numărul de vehicule crește, crește și cererea de servicii aftermarket.

Dimensiunea  pieței industriei de spălătorie auto și detaliere auto din SUA crește mai rapid decât dimensiunea pieței sectorului Alte servicii (cu excepția administrației publice) în ansamblu.

Cum să începeți o afacere de detailing, începerea unei afaceri de detailing, începerea unei afaceri de detailing auto, cum să începeți o afacere de detailing auto, cum să începeți o afacere de detailing auto, deschiderea unei afaceri de detailing auto, deschiderea unei afaceri de detailing auto
Statistica

Statul SUA cu cea mai mare concentrare de afaceri de detaliere (comparativ cu populația sa) este Delaware. La celălalt capăt al spectrului se află Dakota de Sud, statul cu cea mai scăzută concentrație de afaceri de detaliere.


Potrivit unui  studiu al Asociației Internaționale de Spălătorie Auto, consumatorii preferă din ce în ce mai mult să-și spele mașinile profesional decât să o facă acasă. De fapt, peste 2 miliarde de mașini sunt spălate în fiecare an în America de Nord. În SUA, procentul șoferilor care raportează că primesc cel mai frecvent spălătorii auto profesionale a crescut de la 47% în 1994 la 72% în 2014.

Statul cu cele mai detaliate afaceri este California, cu 3.999. Numai ea reprezintă mai mult de 13% din afacerile de detaliere din întreaga țară. Pe de altă parte, statul cu cel mai mic număr de afaceri de detaliere este Wyoming, cu 43.

De aceea, faptul că numărul de înmatriculări de autovehicule este de așteptat să crească de la an la an reprezintă o mare oportunitate pentru industrie.

Potențial mare de venituri

În plus, se știe că detalierea afacerilor sunt relativ rezistente la recesiune și nu există nicio limită la cât poți câștiga. Cu cât abilitățile tale de afaceri sunt mai puternice și cu cât vei dedica mai multă energie/timp în carieră, cu atât veniturile tale sunt mai mari.

Detalierea afacerii poate genera 40.000 - 120.000 USD/an pentru un operator proprietar și 80.000 - 300.000 USD dacă aveți 4-6 angajați. În plus, fluxul de venituri al companiei dvs. tinde să fie previzibil în funcție de numărul de clienți pe care v-ați înscris. Acest lucru face planificarea financiară mult mai ușoară!

Pentru mai multe statistici interesante despre industria de spălătorie auto și detalii, consultați  acest articol .

Costurile de pornire și cheltuielile generale sunt semnificativ mai mici decât pentru majoritatea celorlalte afaceri. Puteți începe afacerea dvs. de detaliere mobilă cu doar 200 USD, dar dacă doriți să fiți un detalier cu normă întreagă, așteptați-vă la o investiție de 1500 USD - 20000 USD în echipamente și 6000 USD - 45000 USD pe un vehicul de lucru.

Cum să începeți o afacere de detaliere: pas cu pas

Dobândiți abilitățile potrivite

Un alt avantaj al începerii unei afaceri de detaliere este că nu necesită o mulțime de experiență.


Sigur, lucrul pentru un detalier sau pentru o spălătorie auto ajută - cu siguranță vei beneficia de experiență și perspectivă practică - dar nu este o necesitate.

În mod similar, detalierea nu este un domeniu care necesită pregătire formală sub forma unei diplome sau a unei certificări , precum cea emisă de  Asociația Internațională de Detaliere . Cu toate acestea, poate fi util, mai ales dacă ești un începător total.

Aceasta înseamnă că bariera de intrare este destul de scăzută. Cu toate acestea, pentru a-ți începe cariera de detaliere, ar trebui să dobândești un anumit set de abilități tehnice și non-tehnice. Cunoașterea metodelor adecvate de a face lucrurile și înțelegerea părții de afaceri a industriei vă va permite să mergeți pe drumul spre succes.

Abilitati tehnice

cum să porniți o afacere de detailing, de ce aveți nevoie pentru a începe o afacere de detailing, de ce aveți nevoie pentru a începe o afacere de detailing auto, de ce aveți nevoie pentru a începe o afacere de detailing auto

S-ar putea să vă gândiți: „Este doar întreținerea mașinii. Cât de greu poate fi?” Dar nu vă lăsați păcăliți de cât de ușoară poate părea treaba când o face altcineva!

Abilitățile dificile pentru începerea unei afaceri de detaliere includ:

  • corectarea vopselei
  • spălarea mașinii
  • spălare sub presiune
  • condiționarea pielii
  • curatarea tapiteriei
  • aspirare umed/uscat
  • lustruire și lustruire
  • decontaminare
  • instalarea acoperirii

Aceasta nu este o listă exhaustivă, dar este suficientă pentru a începe. Continuați să vă extindeți cunoștințele și setul de abilități și fiți mereu la curent cu industria. Din când în când, vor apărea noi metode și produse care s-ar putea să vă solicite să vă pregătiți din nou și să adăugați noi servicii în meniul dvs. pentru a ține pasul cu tendințele.

tampoane aplicatoare, lucruri de care aveți nevoie pentru a începe o afacere de detaliere, acoperire ceramică undrdog pro, cum să începeți o afacere de detailing auto, începerea unei afaceri de detailing auto, începerea unei afaceri de detailing, ce aveți nevoie pentru a începe o afacere de detailing auto, cum să începeți o afacere afacere de detalii mobile

Poți dobândi aceste abilități înscriindu-te la  formare și cursuri , lucrând pentru un magazin de detaliere sau mergând pe calea non-formală și învățându-te singur!

Există sute de videoclipuri cu instrucțiuni detaliate pe Youtube, precum și ghiduri cuprinzătoare care intră în esențialul afacerii. Cel mai bun lucru - toate sunt gratuite!

Cea mai importantă parte este că exersați aceste abilități până când le înțelegeți cu adevărat. Începeți cu vehiculul dvs. sau detaliați călătoria unui prieten sau membru al familiei. Ei vor aprecia cu siguranță acest lucru, iar tu vei putea să-ți pui cunoștințele în practică și să aduni experiență benefică.

Apoi puteți începe să detaliați part-time ca operator de telefonie mobilă sau acasă. Acest lucru vă va ajuta să vă construiți o bază de clienți în zona dvs., precum și un portofoliu de lucrări care va face ca deschiderea propriului magazin de detalii să fie o sarcină mult mai puțin descurajantă.

Abilități non-tehnice

Abilitățile soft sunt adesea trecute cu vederea în favoarea celor mai tangibile și tehnice. Dar nu vă înșelați, sunt extrem de importante!

Detalierea este o afacere de servicii, iar oferirea unui serviciu bun înseamnă construirea și menținerea relațiilor cu clienții, fiind suficient de flexibil pentru a satisface nevoile acestora și acordând atenție detaliilor. Pe scurt, înseamnă nepromiterea și livrarea excesivă.

Prin urmare, cultivarea abilităților de comunicare, empatie, răbdare, agilitate, încredere și etica în muncă sunt o necesitate. Ah, și trebuie să fii orientat spre detalii, chiar meticulos. Se numește detaliere, nu?

În plus, conducerea unei afaceri de detaliere de succes va necesita să aveți cel puțin un nivel de bază de inteligență în afaceri, așa cum se aplică domeniului. Abilitățile de perspicacitate în vânzări, cum ar fi prezentarea, depășirea obiecțiilor, negocierea, închiderea, upsellingul și vânzarea încrucișată sunt esențiale pentru fiecare antreprenor.

Efectuați cercetări de piață

Înainte de a începe orice afacere, trebuie să cunoașteți peisajul pieței. Acest lucru vă va permite să vă simțiți încrezători că, atunci când începeți, veți avea destui clienți care au nevoie de serviciile dvs., ceea ce vă va asigura că afacerea dvs. este profitabilă.

În cercetarea de piață pentru începerea unei afaceri de detaliere, adunați cât mai multe informații despre oferta și cererea pieței, concurenții dvs. și potențialii clienți.

Luați în considerare câți proprietari de mașini sunt în zona pe care intenționați să o deserviți, cine sunt, care sunt obiceiurile lor de conducere și întreținere a mașinii și câți bani câștigă.

Verificați câte magazine de detaliu și operatori de telefonie mobilă există deja în zona dvs., ce servicii oferă, ce produse folosesc, cât de mult taxează și câtă cotă de piață dețin.

Gândiți-vă și la potențiala concurență - viitorul este aproape în orice moment. Luați în considerare modul în care afacerea dvs. de detaliere se va integra pe piață și va evolua odată cu ea pe măsură ce trece timpul.

Pentru a vă ajuta, puteți obține câteva informații suplimentare din Raportul IBISWorld Industry .

Scrieți un plan de afaceri

plan de afaceri pentru detalierea afacerii, planul de afaceri detaliat, lucruri de care aveți nevoie pentru a începe o afacere de detaliere

Primul pas pentru deschiderea oricărei afaceri este crearea unui plan de afaceri, iar detaliile nu fac excepție.

Și din motive întemeiate. Un plan de afaceri bine gândit vă va ajuta să răspundeți la întrebări cheie, să vă concentrați pe domeniile de bază și să veniți cu o strategie de care veți avea nevoie pentru a vă deschide și a conduce afacerea cu succes.

Elementele unui plan de afaceri

Planurile de afaceri variază de la industrie la industrie și de la o afacere la alta, dar unele componente cheie se găsesc în mod normal în toate. Secțiunile standard includ:

  • Declarație de misiune
  • Nume înregistrat
  • Adresa locației fizice
  • Numele părților interesate cheie
  • Declarație de obiectiv
  • Strategie de afaceri
  • Structura de management
  • Licențe și permise
  • Asigurare de afaceri
  • Pachete de servicii și prețuri
  • Piața țintă și punctele sale dureroase
  • Propoziție de valoare unică
  • Analiza concurenței
  • Plan de marketing și vânzări
  • Plan financiar și proiecții

Scopul acestui document este de a defini ce va face afacerea dvs. și pentru cine, unde va funcționa, cum va câștiga bani, ce o diferențiază de concurență, cum va fi structurată și cum plănuiți să creșteți și să comercializați. serviciile dvs.


Unele dintre întrebările importante la care ar trebui să răspunzi în planul tău de afaceri sunt:

  • Afacerea dvs. de detaliere va fi staționară sau mobilă?
  • Ai de gând să lucrezi singur sau să angajezi personal?
  • Cum veți gestiona cerințele legale?
  • Veți avea nevoie de finanțare pentru afaceri pentru a începe?
  • Cine sunt clienții tăi și cum îi vei ajunge?
  • Ce servicii veți oferi și la ce prețuri?
  • Ce companii de asigurări să alegeți?
  • Cine sunt concurenții tăi și ce poți face mai bine decât ei?

Decideți tipul afacerii

Alegerea tipului de afacere (și a locației) este esențială pentru operațiunile dvs. de afaceri. În calitate de detalier, aveți câteva opțiuni:

  • staționar (loc fix)
  • hibrid (locație temporară)
  • și mobil.

Toate aceste modele de afaceri detaliate au argumente pro și contra unice, iar decizia dvs. depinde de evaluarea lor, de cercetarea de piață pe care ați efectuat-o, precum și de circumstanțele și preferințele personale.

Luați în considerare toate opțiunile și alegeți ceea ce este cel mai bine pentru dvs. 

Detalier staționar cu un magazin

Cum să începeți o afacere de detaliere, idei de magazine de detaliu, de ce aveți nevoie pentru a începe o afacere de detaliere auto, cum să începeți o afacere de detaliere auto de acasă

Modelul de afaceri staționar înseamnă că deții un garaj, un atelier sau orice alt spațiu adaptat pentru servicii de detaliere.

O afacere de detaliere cu locație fixă, sau un magazin de detaliere, este o opțiune mai costisitoare în ceea ce privește costurile de pornire și cheltuielile generale. Acest lucru crește probabilitatea de a fi nevoit să obțineți finanțare prin creditori tradiționali sau un împrumut SBA, care este un proces consumator de timp care vă va întârzia data deschiderii.

Totuși, înseamnă și că vei avea un mediu de lucru ideal și că condițiile meteorologice nu vor afecta afacerea ta. Nu vei pierde timp în trafic, conducând dintr-un loc în altul, astfel încât vei putea detalia mai multe vehicule și vei câștiga mai mulți bani.

Având un magazin, este mai ușor să-ți dezvolți afacerea de detaliere dincolo de efortul individual și să angajezi angajați. În comparație cu alte opțiuni, acest lucru are ca rezultat cel mai mare potențial pentru profituri uriașe pe termen lung.

În plus, o prezență fizică în comunitatea dvs. face ca marketingul afacerii dvs. și prezentarea dvs. ca profesionist să fie mult mai puțin provocatoare. Alegeți o locație care este un centru de trafic natural și clienții vor veni la dvs.

Detalier hibrid

cum să începeți o afacere de detaliere - detalier hibrid, de ce aveți nevoie pentru a începe o afacere de detaliere auto, cum să începeți o afacere de detaliere auto de acasă

Dacă doriți costurile mai mici ale unui detaliu mobil fără inconvenientul călătoriei, puteți încerca modelul de afaceri hibrid.

Instalarea într-o locație temporară înseamnă că aveți acorduri cu parcări sau garaje locale, benzinării sau centre comerciale pentru a oferi clienților serviciile dvs. de detaliere.

Acesta este un bun punct de plecare pentru a conduce o afacere de succes de detaliere, deoarece vă oferă tot ce este mai bun din ambele lumi: vizibilitatea directă a unui site fix, precum și costuri reduse de pornire și cheltuieli generale.

Puteți chiar să alegeți să petreceți câteva zile în locația dvs. temporară și să mergeți direct la clienții altora. În acest fel, vă extindeți baza potențială de clienți către cei care preferă să veniți la ei față de ei să vină la dvs.

Costurile generale de configurare și cheltuielile de operare sunt similare cu o afacere mobilă, cu mai puțini bani cheltuiți pe benzină necesari pentru a călători dintr-o locație în alta și mai mulți pentru orice taxe pe care locația dvs. gazdă le poate solicita.

Detalier mobil

cum să porniți o afacere de detailing mobil, să începeți o afacere de detailing auto, cum să începeți o afacere de detailing, cum să începeți o afacere de detailing, un detalier mobil, cum să începeți o afacere de detailing auto, să începeți o afacere de detailing auto, cum să începeți un mobil Afacere de spălătorie auto, cum să porniți o afacere de detaliere auto de acasă
Gavin Mcgehee, Undrdog Coating Professionals - Facebook​​

Modelul de afaceri de detaliere mobilă este exact așa cum sună: aduci serviciul direct clienților tăi.

Această opțiune a crescut în popularitate recent, deoarece atinge tendința pentru serviciile la cerere. Clienții ocupați apreciază și sunt dispuși să plătească pentru confortul de a nu mai fi nevoiți să-și părăsească casele.

Alegerea acestui model de afaceri înseamnă că puteți începe chiar acum și puteți menține costurile de pornire foarte scăzute. Nu este nevoie să închiriezi un spațiu comercial și poți investi acești bani în achiziționarea de echipamente și finanțarea eforturilor inițiale de marketing.

În plus, costurile de pornire mai mici facilitează deciziile de finanțare. Mai ales dacă puteți asigura finanțare prin economii personale sau prin punerea în comun a resurselor. De aceea, detaliile mobile ar putea fi mai potrivite pentru cei cu mai puțin capital și experiență și este o opțiune deosebit de grozavă dacă dețineți deja o furgonetă, un RV, un camion sau o remorcă.

Un alt avantaj al mobilității este că nu sunteți blocat într-o anumită locație, ceea ce poate limita numărul de vehicule pe care le puteți deservi. De asemenea, vă oferă mai multă flexibilitate ca proprietar de afaceri. Începând cu o afacere mobilă de detaliere, vă permite să decideți dacă doriți să deschideți un magazin de detaliere sau poate oferiți atât servicii mobile, cât și staționare la un moment dat în viitor.

cum să porniți o afacere de detaliere mobilă, cum să începeți o afacere de detaliere mobilă, cum să începeți o afacere de detaliere auto, cum să începeți o afacere de detaliere auto, să începeți o afacere de detaliere mobilă, să deschideți o afacere de detaliere auto

Nu te entuziasma prea tare! 


Detaliile mobile sunt un model de afaceri grozav de care să profitați, dar ar trebui să luați în considerare cu atenție toate dezavantajele și riscurile potențiale.

În primul rând, un detalier mobil depinde de vreme. Dacă locuiți în regiunile sudice ale țării și vă bucurați de ierni blânde - grozav! Puteți lucra confortabil în afara cea mai mare parte a anului. Dar dacă locuiți în nord - zăpada și temperaturile înghețate nu vă vor fi prietene. Chiar dacă clima în care locuiți este moderată - valuri de căldură, ploi abundente și alte condiții meteorologice imprevizibile sunt neapărat să se întâmple.

Acest lucru merge mână în mână cu următoarea contra și aceasta este zona ta de lucru. Uneori, nu veți putea găsi un loc bun - garajul clientului va fi prea mic sau prea aglomerat, va avea iluminare slabă sau nu va avea AC - ceea ce vă va afecta grav eficiența.

În plus, poți avea de-a face cu o singură mașină la un moment dat, ceea ce scade semnificativ profiturile potențiale. Luați în considerare faptul că numărul de clienți către care puteți călători în mod fezabil în fiecare zi vă limitează programul și depinde foarte mult de trafic. Deci, da, confortul mobil este popular în rândul clienților, dar este o pierdere majoră de timp pentru operatori.

Un alt dezavantaj al începerii unei afaceri de detaliere mobilă este că, dacă nu aveți o locație fizică - o prezență vizibilă în comunitate. Dacă nu aveți strategii de marketing puternice, clienții nu vor ști că există.

Pe de altă parte, costurile detalierii mobile sunt mult mai mici în comparație cu o locație fixă. Dar există încă o mulțime de lucruri pentru care afacerea dvs. va trebui să le plătească, cum ar fi echipamentele, acoperirile și lichidele de curățare, asigurări, gaz, telefon, taxe de servicii ale comerciantului și taxe. În cele din urmă, luați în considerare eliminarea deșeurilor, restricțiile de apă și întreținerea sistemului mobil.

Efectuați o analiză SWOT

Este o idee bună să includeți o analiză SWOT în planul dvs. de afaceri. SWOT înseamnă puncte forte, puncte slabe, oportunități și amenințări. O analiză a acestor aspecte interne și externe ale afacerii tale te va ajuta să înțelegi ce faci bine și ce resurse ai, unde te lupți și ce trebuie să îmbunătățești, care sunt oportunitățile și fructele slabe și ce riscuri ar trebui să ai a lua în considerare.

Există o mulțime de șabloane de plan de afaceri gratuite și plătite disponibile online. Iată unul de la Hubspot , disponibil ca PDF interactiv și document Google Docs. Dacă aveți nevoie de asistență suplimentară, luați în considerare un software de plan de afaceri ca o opțiune relativ ieftină.

Obțineți instrumentele potrivite

ce ai nevoie pentru a începe o afacere de detaliere auto, de ce am nevoie pentru a începe o afacere de detaliere auto, de ce ai nevoie pentru a începe o afacere de detaliere, idei de magazine de detaliu, idei de garaje detaliate, consumabile de detaliu, echipamente de detaliere, instrumente de detaliere, ce Am nevoie de echipamente pentru a începe o afacere de detailing auto, lucruri de care aveți nevoie pentru a începe o afacere de detailing

Lansarea oricărui tip de afacere de detaliere necesită să faceți o investiție inițială pentru a achiziționa echipamente esențiale, echipamente individuale de protecție și consumabile necesare pentru a face treaba.

Specificul va depinde de tipul de afacere pe care l-ați ales și de serviciile pe care le veți oferi. De exemplu, o afacere mobilă va trebui să investească într-un vehicul de lucru, o afacere hibridă care închiriază o locație temporară și o afacere staționară în spațiul său fizic.

Dacă aveți deja o furgonetă sau un camion și doriți să începeți o afacere mobilă, puteți investi oriunde de la 3.000 USD la 10.000 USD pentru stocul necesar. Desigur, puteți investi și mai mult dacă doriți să începeți ca o operațiune mai mare, să oferiți servicii de specialitate și să angajați de la bun început angajați.


Deci, de ce aveți nevoie pentru a începe o afacere de detaliere? Să o dezvăluim (lista completă disponibilă în articolul nostru aici )

Echipamente

  • Aparat de spalat cu presiune
  • tun cu spumă
  • Apă deionizată
  • Aparat cu abur cu vapori uscați
  • Compresor de aer
  • Polizor rotativ
  • Aspirator umed-uscat
  • Extractor apa calda
  • Extractor de covoare
  • Lame de ras din plastic
  • Tampoane rotative și orbitale
  • Scaun de lucru rulant
  • Sursă de alimentare și prelungitoare
  • Sursă de lumină și sistem de recuperare a apei
  • Diferiți tampoane de aplicare , mănuși, găleți, bureți și perii
  •  Prosoape din microfibră pentru sticlă, interior, exterior, roți și motor, acoperire și ceruire

EIP

  • Ochelari de protecție și mănuși
  • Respiratoare sau măști
  • Pantofi apropiati si anti-alunecare
  • Îmbrăcăminte potrivită pentru sezon
  • Trusă de prim ajutor complet aprovizionată
  • Elemente necesare pentru siguranța locului de muncă
  • Fișe cu date de securitate pentru toate substanțele chimice utilizate
  • Recipiente adecvate pentru depozitarea produselor chimice
  • Prize electrice cu GFCI

Provizii

Dacă nu puteți acoperi aceste costuri de pornire din buzunar, mai multe metode de finanțare vă pot ajuta să declanșați afacerea.


Un împrumut SBA este o opțiune populară, deoarece are dobânzi scăzute și condiții generoase în comparație cu multe alte forme de finanțare. În mod similar, împrumuturile pe termen de afaceri pot fi o alternativă excelentă dacă nu vă calificați pentru un împrumut SBA. O altă opțiune bună dacă trebuie să achiziționați o mulțime de echipamente este  finanțarea echipamentelor .

Dacă preferați să nu obțineți un împrumut și doriți să vă dezvoltați afacerea încet, puteți începe cu un meniu limitat de servicii și puteți adăuga mai multe atunci când câștigați suficienți bani pentru a investi în echipamente suplimentare.

Gestionați legalitățile

cum să începi o afacere de detailing, cum să pornești mașini de detailing, cum să pornești o afacere de detailing auto, cum să pornești o afacere de detailing auto, demararea unei afaceri de detailing

Ca antreprenor, trebuie să te asiguri că noua ta afacere respectă toate obligațiile legale. Acestea includ o serie de cerințe, inclusiv reglementări financiare, impozite și legile muncii.

Asigură-te că afacerea ta de detaliere se conformează mai întâi cu toate responsabilitățile legale, astfel încât să te poți concentra pe dezvoltarea acesteia fără întreruperi mai târziu.

Înregistrați-vă afacerea

Primul pas în înregistrarea afacerii dvs. este selectarea tipului de entitate în care vă veți structura afacerea de detaliere. Această decizie va afecta totul, de la obligația fiscală până la opțiunile de faliment în cazul în care afacerea eșuează. Cu siguranță nu este ceva de neglijat.

Cele mai comune opțiuni de entitate comercială includ o întreprindere unică, o societate cu răspundere limitată, un parteneriat în general și o corporație. Atunci când alegeți, țineți cont de circumstanțele unice în care începeți și plănuiți să vă derulați afacerea.

Acestea fiind spuse, formarea unui SRL este cea mai simplă opțiune pentru lansarea unei afaceri mici. În comparație cu o întreprindere unică, precum și cu alegerea de a nu înființa în mod oficial compania dumneavoastră (pe care nu o recomandăm), aceasta vă va proteja finanțele personale și vă va limita răspunderea pentru datorii și procese.

Procesul de înregistrare este diferit de la stat la stat. Puteți forma singur un SRL și puteți plăti doar costurile minime ale LLC de stat sau puteți angaja un serviciu SRL pentru o mică taxă suplimentară. Oricare ar fi cazul, va trebui să alegeți un  agent înregistrat - angajați unul sau acționați ca al dvs.

Lucrul cu un avocat de afaceri sau un profesionist fiscal poate fi o opțiune excelentă dacă nu ești sigur care entitate este cea mai bună alegere pentru afacerea ta. Ele vă pot ajuta să înțelegeți avantajele și dezavantajele asociate fiecărei opțiuni și chiar vă pot ajuta la înregistrarea entității dvs. comerciale la biroul local al secretarului de stat sau la camera de comerț.

Aplicați pentru înregistrarea fiscală

Majoritatea întreprinderilor sunt obligate să colecteze impozit pe vânzări pentru bunurile sau serviciile pe care le furnizează.

Forma de afaceri pe care o desfășurați determină ce impozite trebuie să plătiți și cum le plătiți. Următoarele sunt cele cinci tipuri generale de impozite pe afaceri.

cum să porniți o afacere de detailing, cum să începeți o afacere de detailing auto, cum să începeți o afacere de detailing auto, cum să începeți o afacere de detailing auto, cum să începeți o afacere de detailing auto, începerea unei afaceri de detailing, afaceri de detailing auto
Blogul QuickBooks

Acest lucru poate părea confuz, așa că dacă aveți nevoie de ajutor, această listă de verificare de pe site-ul IRS este o resursă bună.


Un număr de identificare a angajatorului, cunoscut și sub numele de ID fiscal federal de afaceri, este un număr din nouă cifre atribuit afacerii dvs. de către IRS. Fiecare companie are nevoie de un EIN pentru a solicita un împrumut de afaceri, pentru a deschide un cont bancar de afaceri, pentru a solicita un card de credit de afaceri și, poate cel mai important, pentru a depune taxe.

Aplicarea pentru EIN este gratuită și ușoară. O puteți face  online , prin poștă sau prin fax. În funcție de metoda de aplicare, vei primi fie numărul instantaneu, fie în câteva zile sau săptămâni.

Unele state au taxe specifice care s-ar putea aplica afacerii dvs., așa că nu uitați să verificați dacă aveți nevoie și de un număr de identificare fiscală de stat.

Obțineți permise și licențe

Pentru a începe orice afacere, va trebui să obțineți permise și licențe la nivel federal și de stat. Cerințele și costurile variază de la o companie la alta, de la stat la stat și chiar de la oraș la oraș.

Asigurarea că afacerea dvs. de detaliere a mașinilor are toate permisele și licențele necesare nu este doar o idee bună, ci este necesară. Neobținerea licențelor și a permiselor corespunzătoare ar putea duce la amenzi, penalități, închiderea afacerii dvs. și, în cel mai rău caz, la închisoare.

Din păcate, este dificil să prescrii o listă completă de permise de care veți avea nevoie pentru a opera o afacere de detaliere, deoarece cerințele precise vor varia în funcție de locul și modul în care alegeți să operați.

Cel puțin, veți avea nevoie de o licență de bază de stat și de operare locală. Vă va acorda dreptul de a începe și de a conduce un anumit tip de afacere în orașul, județul, statul sau țara care o emite. Este un tip de permis care indică faptul că compania are aprobarea guvernului de a funcționa.

Acum, în funcție de mai mulți factori, s-ar putea să trebuiască să obțineți încă câteva permise. Cele obișnuite includ autorizații de zonare și utilizare a terenului, autorizații de construire, permise de pompieri și un certificat de ocupare - dacă intenționați să operați dintr-o locație fizică.

Da, știm, lista de lucruri de obținut este destul de lungă. De aceea, noi, cei de la Undrdog, am decis să vă eliberăm de a avea nevoie de certificare pentru utilizarea produselor noastre. Puteți, totuși, să vă înscrieți la Rețeaua noastră Pro pentru a deveni un Instalator Partener. Avem o singură cerință - să utilizați stratul nostru, Undrdog Pro, în locurile de muncă pe care le rezervați cu ajutorul clienților noștri gratuiti.

Cu toate acestea, rețineți că, dacă intenționați să închiriați o locație, este în general responsabilitatea proprietarului să obțineți un CO. Înainte de a semna un contract de închiriere, confirmați că proprietarul dvs. are sau poate obține un CO valid aplicabil unei afaceri de detaliere. Pe de altă parte, dacă intenționați să cumpărați sau să construiți o locație, veți fi responsabil pentru obținerea unui CO valid de la o autoritate guvernamentală locală.

Probleme de mediu

afaceri de detaliere, cum să porniți o afacere de detaliere, cum să începeți o afacere de detaliu auto, cum să începeți o afacere de detaliere auto, cum să începeți o afacere de detaliere auto, cum să începeți o afacere de detaliere auto, cum să începeți o afacere de detaliere auto, să începeți o afacere de detaliere auto

Atât detalierii mobili, cât și cei staționari trebuie să fie atenți la reglementările privind mediul înconjurător, cum ar fi Legea privind apa curată și Comisia pentru transportul ozonului .

Detalierea necesită, de obicei, multă apă, astfel încât s-ar putea să vă confruntați cu regulile specifice privind utilizarea apei și/sau ape uzate pe care trebuie să le respectați. Din această cauză, unele state și orașe eliberează licențe specifice de spălătorie auto și au departamente dedicate responsabile cu supravegherea poluării aerului și apei.

Este posibil să fie necesar să vă înregistrați afacerea la acest departament din zona dvs. și să demonstrați cum veți respecta reglementările, cum ar fi cerințele de recuperare și eliminare a apei.

Pentru a obține informații despre acest lucru, contactați Departamentul pentru Protecția Mediului și nu ezitați să sunați la primăria locală.

Protocoale de securitate a muncii

Implementarea protocoalelor de siguranță, cum ar fi liniile directoare ale Administrației pentru securitate și sănătate în muncă ( OSHA ), este esențială pentru a atenua riscul.

Luați-le în serios pentru a proteja toate părțile de vătămări, amenzi și acțiuni legale.

De asemenea, familiarizați-vă cu substanțele chimice de detaliere și a echipamentelor și investigați locațiile dacă efectuați detalii mobile.


Pentru mai multe informații despre licențe și permise locale:


Small Business Administration (SBA) are și resurse în acest domeniu.

Protejați-vă cu asigurare

cum să porniți o afacere de detailing, cum să începeți o afacere de detailing auto, începerea unei afaceri de detailing auto, începerea unei afaceri de detailing, cum să începeți o afacere de detailing auto

Construirea unei afaceri de succes necesită multă muncă și bani. Dar oricât de tentant ar fi să reducă costurile doar înscriindu-te la asigurarea de afaceri pe care trebuie să o ai, rezistă.


Un singur accident neasigurat vă poate costa afacerea.


Protejați-vă afacerea cu unul dintre numeroasele tipuri de asigurări de afaceri disponibile. Poate fi dificil să vă dați seama de ce fel aveți nevoie, deoarece fiecare prezintă un nivel diferit de risc, așa că analizați-vă opțiunile cu atenție și luați o decizie strategică.

Există anumite tipuri de asigurări de care majoritatea companiilor care detaliază vor avea nevoie. Acestea includ:

  • asigurare de raspundere generala
  • asigurarea vehiculelor și a bunurilor
  • asigurari de somaj si invaliditate

Poate doriți să luați în considerare și asigurarea de răspundere civilă Garagekeepers , care vă acoperă pentru lucrul la vehicule, deoarece acestea sunt în posesia dvs., precum și  asigurarea pentru echipamente de afaceri .

Acest articol este o resursă excelentă pentru a afla mai multe despre asigurări pentru afaceri de detaliere. Dacă aveți dificultăți, lucrul cu un avocat de afaceri este întotdeauna o idee bună.

De asemenea, am desfășurat un sondaj în rețeaua noastră Pro și iată cele mai bune companii de asigurări pentru care au optat clienții noștri:

Deschideți un cont bancar de afaceri

A nu-ți separa finanțele personale de cele ale afacerii este o greșeală pe care nu vrei să o faci. Acesta este un pas critic pentru a asigura succesul financiar pe termen lung și pentru a vă proteja bunurile personale.

În primul rând, va face foarte dificilă monitorizarea veniturilor și cheltuielilor afacerii. În al doilea rând, utilizarea unui singur cont bancar va provoca multă confuzie în timpul sezonului de depunere a impozitelor sau dacă afacerea dvs. este auditată de IRS.

Deschiderea unui cont bancar de afaceri nu este complicată - trebuie doar să pregătiți documentele adecvate. Alegeți o bancă și contactați-o pentru a vă informa despre documentația necesară pentru tipul de entitate comercială pe care o aveți.

Unele dintre cele mai comune documente includ certificatul de înmatriculare, numărul de identificare a angajatorului (EIN), documentele de formare a afacerii și licența dvs. de afaceri.

În general, o bancă va dura între 1 și 7 zile pentru a vă examina cererea și aproximativ 1 până la 4 săptămâni pentru ca contul dvs. să fie deschis.

Stabiliți Finanțe

cum să porniți o afacere de detailing, cum să începeți o afacere de detailing auto de acasă, cum să începeți o afacere mobilă de detailing, cum să începeți o afacere de detailing auto, începerea unei afaceri de detailing auto, cum să începeți o afacere de detailing auto

Stabilirea bugetului

Ca nou proprietar de afaceri mici, trebuie să-ți dai seama de multe lucruri pe care nu le-ai mai făcut niciodată.

Una dintre ele este cum să creezi un buget de afaceri - și asta poate fi intimidant, mai ales când ai început.

Bugetarea afacerii dvs. înseamnă a face o ghicire educată cu privire la modul în care va arăta viitorul finanțelor afacerii dvs. Necesită examinarea a ceea ce s-a întâmplat în ultima lună, trimestru și an și apoi utilizarea acestor informații pentru a lua decizii financiare pentru viitor.

Evident, cu cât sunteți mai mult timp în afaceri, cu atât acest proces va fi mai ușor, deoarece veți avea mai multe date. dacă afacerea dvs. este nouă, acest pas necesită cercetarea costurilor tipice de pornire și a cheltuielilor generale din industria și zona dvs., pentru a aduna estimări de lucru pentru finanțele estimate.

Primul buget pe care îl creați ar putea fi o provocare, dar este o experiență bună de învățare și o modalitate de a înțelege ce funcționează cel mai bine pentru afacerea dvs.

Există o mulțime de instrumente gratuite online care vă pot ajuta să vă organizați, cum ar fi un șablon de buget de afaceri , iar dacă doriți să stăpâniți bugetul pentru afacerea dvs., consultați Udemy sau Coursera pentru cursuri ieftine.

Un buget detaliat este esențial pentru orice afacere, chiar dacă începi cu mici dimensiuni.

Cel mai bun loc pentru a începe este să vă cunoașteți componentele bugetului:

  • Venitul estimat
  • Costuri fixe
  • Costuri variabile
  • Cheltuieli unice
  • Fluxul de numerar
  • Profit
cum să porniți o afacere de detailing auto, cum să începeți o afacere de detailing mobil, cum să începeți o afacere de detailing, cum să începeți o afacere de detailing auto de acasă, cum să începeți o afacere de detailing auto
Microsoft 365

Costuri de inceput

Pentru o afacere nouă, va trebui să includeți și costurile de pornire în buget. Acestea includ toate cheltuielile efectuate pentru planificarea, înregistrarea, organizarea și lansarea afacerii dvs.

Din fericire, spre deosebire de majoritatea afacerilor noi, o afacere de detaliu necesită foarte puțin capital de investiții. Liderii din industrie estimează că bugetul inițial variază între 5.000 USD și peste 100.000 USD, în funcție de tipul de afacere pentru care decideți. În primul rând, dacă doriți să începeți mai mic în propriul garaj sau ca detalier mobil, și sfârșitul spectrului dacă doriți să vă construiți garajul de la zero.

Mai întâi, dă-ți seama dacă poți autofinanța sau dacă trebuie să iei un împrumut. Alte surse de bani se pot dovedi a fi benefice și ele, cum ar fi prietenii sau familia, fondurile personale, partenerii de afaceri, crowdfundingul, programele guvernamentale, investitorii îngeri, etc. Fiecare metodă are avantajele și dezavantajele sale. De exemplu, fondurile personale vă ajută să dețineți proprietatea deplină și să evitați dobânda, dar vă pot plasa într-o poziție riscantă din punct de vedere financiar.

Venitul estimat

Aceștia sunt banii pe care vă așteptați ca afacerea dvs. de detaliere să câștige din vânzarea de servicii. Venitul estimat constă din două componente principale: prognoza vânzărilor și costul estimat al serviciilor prestate.

Va trebui să verificați veniturile companiilor locale similare și să utilizați aceste cifre pentru a crea cifre estimative pentru dvs. pentru prima dată. Mai târziu, când afacerea ta are mai mult de un an, experiența ta te va ghida în estimarea acestor componente.

Costuri fixe

Când afacerea dvs. plătește aceeași sumă în mod regulat pentru o anumită cheltuială, aceasta este clasificată drept cost fix . Unele exemple includ chiria, utilitățile, salariile, serviciile de contabilitate și asigurările.

Includerea acestor cheltuieli în buget este crucială, deoarece va trebui să le acoperiți continuu. Ele pot fi, de asemenea, un bun punct de referință pentru a verifica problemele dacă finanțele afacerii tale nu merg conform planului.

Costuri variabile

Această categorie include costul bunurilor sau serviciilor care pot fluctua în funcție de succesul afacerii tale.

Luați în considerare lucruri precum reaprovizionarea cu detalii și rechizite de birou, marketing, costurile cu combustibilul, întreținerea și reparațiile echipamentelor, cheltuielile educaționale, uniformele, ridicarea gunoiului, taxele de eliminare a apelor gri și cheltuielile de călătorie. Lista va varia în funcție de dimensiunea afacerii dvs. și de obiectivele dvs. de afaceri.

începerea unei afaceri de detaliere auto, afaceri de detaliere, cum să porniți o afacere de detaliere auto de acasă, cum să începeți o afacere de detaliere auto, cum să începeți o afacere de detaliere auto, cum să începeți o afacere de detaliere mobilă, cum să începeți o afacere de detaliere auto
Finanțe de șervețel

Cheltuieli unice

Acestea sunt costuri unice, neașteptate, pe care afacerea dvs. le-ar putea suporta într-un anumit an. Unele exemple includ înlocuirea echipamentelor stricate sau achiziționarea unui laptop.

Deoarece este dificil să preziceți aceste cheltuieli, nu există o modalitate sigură de a le estima. Cu toate acestea, este înțelept să puneți deoparte niște bani pentru această categorie pentru a rămâne pregătiți.

Fluxul de numerar

Aceasta este o măsură a cât de mult numerar a adus sau cheltuit o afacere în total într-o perioadă de timp.

Doriți să urmăriți nu numai câți bani călătoresc în și din afacerea dvs., ci și când. Acest lucru este important în special pentru detalierii mobili, dar este relevant pentru orice afacere de detaliere.

De ce? Detalierea are un sezon de vârf și un sezon uscat. Dacă știți că fluxul dvs. de numerar va fi cel mai mare, vă va ajuta să planificați când să faceți investiții și achiziții mari.

Din nou, acesta este ceva pe care va trebui să îl estimați pe baza cercetării de piață pentru primul dvs. buget de afaceri. Ulterior, vă puteți folosi înregistrările financiare pentru a estima veniturile mai precis.

Profit

Componenta finală a bugetului este profitul, care este un număr la care ajungeți scăzând costul estimat din venituri.

Detalierea afacerilor generează venituri prin serviciile pe care le oferă și sunt plătite pe bază de loc de muncă. Proprietarii de afaceri cu experiență raportează profituri anuale cuprinse între 40.000 USD și peste 100.000 USD, în funcție de structura prețurilor, tipul de servicii suplimentare oferite, numărul de angajați și regiunea în care locuiesc.

Detalierea prețurilor poate varia foarte mult. Conform datelor provenite de la Yelp și cercetărilor efectuate de Mobile Tech RX, prețul mediu al serviciilor de detaliere în SUA este de 160,16 USD. Intervalul mediu de la toate cele 50 de state este de 114,59 USD la nivelul de jos până la 213,67 USD la nivelul superior. Comparați ceea ce intenționați să încărcați cu mediile naționale, de stat și ale orașului pentru a lua decizii bazate pe date.

afaceri de detaliere, cum să porniți o afacere de detaliere auto de acasă, cum să începeți o afacere de detaliere auto, cum să începeți o afacere de detaliere auto, cum să începeți o afacere de detaliere auto, cum să începeți o afacere de detaliere mobilă, cum să începeți o afacere de detaliere auto
Prețurile medii ale serviciilor de detaliere auto (2022)​​

Prețurile dvs. vor varia, desigur, în funcție de specificul serviciilor pe care le prestați, de experiența dvs., precum și de regiunea pe care o deserviți. Iată câteva sfaturi pentru stabilirea prețurilor serviciilor dvs. de detaliere:

  • Calculați-vă tariful orar
  • Utilizați un model de prețuri pe niveluri
  • Inspectați întotdeauna vehiculul mai întâi
  • Nu reduceți prețurile pentru a se potrivi cu concurența

Odată ce ați proiectat cât de mult profit puteți obține într-un an, veți putea decide cât să investiți în fiecare zonă funcțională a organizației dumneavoastră. De exemplu, vă veți folosi profitul pentru a investi în publicitate sau marketing pentru a genera mai multe vânzări?

Pentru a vă face afacerea mai profitabilă, luați în considerare parteneriatul cu expoziții de mașini, dealeri de mașini și RV, companii de închiriere de mașini, companii de limuzine și chiar hoteluri. O altă modalitate de a câștiga mai mulți bani este oferirea de servicii suplimentare, cum ar fi nuanțarea geamurilor, repararea parbrizului, restaurarea farurilor, eliminarea mirosurilor etc.

Marca-ți afacerea

Branding-ul este important pentru că este ceea ce face impresie și permite clienților tăi să știe la ce să se aștepte de la compania ta.

Există o concurență uriașă astăzi, așa că companiile trebuie să facă eforturi suplimentare pentru a se asigura că ies în evidență într-o mulțime. Pentru a face acest lucru, ar trebui să investești în crearea unui brand puternic, care va capta și va menține atenția oamenilor.

Branding-ul este o modalitate de a vă distinge de concurenți și de a clarifica ceea ce oferiți ceea ce vă face alegerea mai bună. Brandul dvs. este construit pentru a fi o reprezentare reală a cine sunteți ca afacere și a modului în care doriți să fiți perceput, așa că nu o treceți cu vederea.

Există multe domenii care sunt folosite pentru a dezvolta un brand, inclusiv publicitate, servicii pentru clienți, responsabilitate socială, reputație și imagini.

Alegeți un nume de companie

Alegerea unui nume este o parte interesantă a procesului antreprenorial, dar nu o faceți fără să vă gândiți la câteva puncte cheie.

detalierea logo-ului afacerii, logo-ul detalierului, detalierea automată a ideilor de nume de afaceri, detalierea numelui afacerii, detalierea ideilor de nume comerciale, detalierea ideilor de nume de afaceri ale mașinii,

În primul rând, evita orice este greu de scris și de pronunțat. Acest lucru va face ca numele tău să fie dificil de reținut și poate chiar să-ți lase clienții frustrați sau incapabili să te recomande prin cuvântul în gură.

Feriți-vă de numele prea specifice, deoarece acestea ar putea fi limitative pe măsură ce afacerea dvs. crește. De exemplu, ca afacerea dvs. să fie numită Dave's Wax nu va fi potrivit dacă veți începe să oferiți alte tipuri de protecție a vopselei, cum ar fi vopselele, în viitor.

Pe de altă parte, nici nu fi prea vag. Vrei ca oamenii să înțeleagă cine ești și ce faci fără a trebui să te gândești la asta. Și amintiți-vă: a fi clar și simplu nu înseamnă a fi plictisitor.

Numele tău ar trebui să fie captivant și distractiv, ceva care rezonează cu publicul țintă și te diferențiază de concurență.

Odată ce aveți câteva idei, efectuați o căutare amănunțită pe Internet pentru a vedea dacă altcineva folosește acele nume de afaceri. Este foarte important să vă asigurați numele de domeniu înainte ca altcineva să o facă, așa că nu sări peste acest pas.

Vă sugerăm să efectuați și o căutare a mărcii comerciale și a secretarului de stat, precum și o căutare pe platformele de social media pe care intenționați să le utilizați pentru afacerea dvs.

Creați active de marcă

Următorul pas este să creați elementele care vă vor identifica afacerea. Acestea includ culorile, fonturile, sloganul și logo-ul dvs.

Ghid de marcă Undrdog, cum să porniți o afacere de detailing, începerea unei afaceri de detailing, începerea unei afaceri de detailing auto, detaliere a afacerii, cum să începeți o afacere de detailing auto, cum să începeți detailing mașini

Indiferent de logo-ul, schema de culori și stilul pe care îl alegeți, vă asigurați că este distinctiv și ușor de recunoscut. Discutați cu experții și echipa dvs. și jucați-vă cu creatorii de logo online gratuit pentru a obține câteva idei.

Când elementele dvs. de branding sunt gata, distribuiți-le pe toate canalele. Consecvența îi face pe clienți să aibă încredere în marca dvs., ceea ce duce la sentimente pozitive și la creșterea reținerii clienților.

Configurați un site web

Fiecare afacere modernă ar trebui să mențină o prezență online. Îl poți construi pe rețelele sociale, dar ești limitat de platformă în ceea ce privește designul, procesele și tehnologia. Un site web vă poate ajuta să creșteți flexibilitatea, controlul, brandingul și credibilitatea.

Cercetările arată că 84% dintre consumatorii din SUA cred că o afacere cu un site web este mai credibilă decât una care are doar o pagină de socializare. Și trebuie să fii văzut ca fiind credibil pentru ca afacerea ta să prospere! Un site web chiar face diferența. Utilizarea unui punct com în adresa site-ului dvs. web pare foarte oficială. Rulați-vă numele printr-o căutare de nume de domeniu pentru a vedea ce este disponibil. 


Dacă sunteți internațional , luați în considerare utilizarea unui TLD local pentru site-ul dvs. web. 


Apoi, descoperă cum vrei să abordezi designul site-ului web - există  multe opțiuni la prețuri accesibile .

Unele lucruri pe care nu trebuie să le includeți sunt o descriere clară a cine sunteți, unde vă desfășurați activitatea, ce servicii oferiți, cât de mult percepeți pentru acele servicii și cum vă pot contacta clienții. Nu uitați să includeți mărturiile clienților când le aveți și un îndemn evident la acțiune.

Comercializați-vă afacerea

Înregistrarea unui domeniu și construirea unei prezențe web pentru afacerea dvs. sunt locuri grozave de început. Apoi, tot ce trebuie să faci este să atragi clienți!

Dar asta nu este întotdeauna ușor.

La început, efortul tău de marketing va fi încercare și eroare. Vă sugerăm să încercați diferite tactici și canale pentru a găsi ceea ce funcționează cel mai bine pentru dvs. Învață atât din succesele, cât și din eșecurile tale și continuă să te gândești la modul în care poți optimiza strategiile de marketing.

Marketingul este foarte important, iar vânzările aduc venituri. Deci, nu vă zgâriți cu bugetul de marketing.

Creați un plan de marketing

cum să începi o afacere de detailing - creați un plan de marketing, cum să începeți o afacere de detailing, cum să începeți o afacere de detailing auto, cum să începeți o afacere de detailing auto de acasă, începeți o afacere de detailing auto, cum să deschideți o afacere de detailing auto

O strategie de marketing bine gândită vă poate ajuta atât să creșteți cererea la prima lansare, cât și să vă mențineți afacerea în creștere după primele luni inițiale.

În planul dvs. de marketing, încercați să răspundeți la următoarele întrebări:

  1. Care este piața ta țintă? Luați în considerare ce probleme veți rezolva pentru clienții dvs., care sunt dorințele lor și au voința și capacitatea de a plăti pentru serviciile dvs.
  2. Care sunt obiectivele dvs. de marketing? Stabiliți obiective măsurabile pentru eforturile dvs. de marketing și asigurați-vă că urmăriți progresul și rezultatele.
  3. Ce strategii vei folosi? Faceți o listă cu toate strategiile care vă pot ajuta să vă atingeți obiectivele de marketing. Aceasta poate include vânzarea directă, rețelele sociale, e-mailul, POP, reclamele plătite etc.
  4. Ce tactici vei folosi? Pentru a implementa strategii, trebuie să aveți tactici la locul lor. Acestea sunt activitățile specifice pe care le veți folosi pentru a vă executa strategia de marketing.
  5. Ce activități de marketing vei face? Activitățile de marketing sunt metodele pe care le vei urma pentru a-ți promova afacerea pentru a crește gradul de cunoaștere a mărcii, a crește vânzările și a construi relații cu clienții.

Alegeți metode de marketing

Există două metode principale de marketing: marketing tradițional (clasic) și marketing digital (modern). Marketingul tradițional a evoluat de secole, în timp ce digitalul a ajuns acum un deceniu.

Principala diferență dintre ele este mediul prin care un public întâlnește un mesaj de marketing. În timp ce marketingul tradițional folosește mediile tradiționale, cum ar fi reviste și ziare, marketingul digital folosește mediile digitale, cum ar fi rețelele sociale sau site-urile web.

În cele din urmă, ambele tipuri de marketing au beneficiile și dezavantajele lor, dar cheia este înțelegerea nevoilor dvs. specifice de marketing, luarea în considerare a bugetului și înțelegerea publicului țintă.

Marketing traditional

Odată cu ascensiunea rețelelor sociale, marketingul tradițional este adesea subevaluat. Cu toate acestea, are încă foarte mult un loc în viața de zi cu zi a consumatorului.

Canalele tradiționale de marketing includ:

  • În aer liber (panouri publicitare, postere)
  • Vitrine și semne
  • Difuzare (TV, radio)
  • Print (reviste, ziare)
  • Direct Mail (cataloage)
  • Telemarketing

Luați în considerare crearea de corespondență, broșuri, cărți de vizită, fluturași, tricouri și alte articole promoționale pentru afacerea dvs. - este o modalitate excelentă de a vă afișa numele. Distribuiți acele materiale tipărite la întreprinderile și casele locale din zona pe care o deserviți. Este o idee bună să oferi reduceri pentru prima dată și pentru recomandare.

Amintiți-vă: fiți perseverenți, dar nu insistent.

Marketing digital

Oricât de impact este marketingul tradițional, nu putem uita că trăim în era digitală.

Potrivit DataReportal , există 4,95 miliarde de utilizatori activi de internet în lume și 4,62 miliarde de  utilizatori activi de rețele sociale . Cu cifre atât de mari, marketingul online și prin intermediul rețelelor sociale are foarte mult sens.

Unele dintre cele mai populare canale de marketing digital sunt:

Marketing prin e-mail

Un buletin informativ prin e-mail este o modalitate excelentă de a păstra legătura cu clienții și de a aduna recenzii.

Potrivit  cercetărilor , mai puțin de 3% din toate companiile trimit un e-mail de urmărire către potențiali și clienți. Aceasta este o oportunitate uriașă ratată de a intra în legătură cu clienții tăi și de a construi loialitatea mărcii! Un mesaj de urmărire le va arăta că sunteți un profesionist care apreciază feedback-ul lor.

În mod realist, nu veți putea urmări manual fiecare client. Folosiți unul dintre numeroasele servicii economice disponibile, cum ar fi Mailchimp și  Constant Contact , pentru a gestiona e-mailurile și gestionarea relațiilor cu clienții (CRM). Acesta din urmă vă va permite chiar să solicitați recenzii și să construiți o bază de clienți obișnuiți.

Vă sugerăm să păstrați o listă de e-mail cu clienții și potențialii. 


Când vă scrieți e-mailurile, segmentați lista pentru a vorbi direct cu cei care nu v-au achiziționat încă serviciile în unele e-mailuri, în timp ce vă adresați clienților actuali și anteriori în altele.

SEO & SEM

Folosite adesea greșit în mod interschimbabil, SEO (Search engine optimization) și SEM (Search engine marketing) sunt canale de marketing diferite pe care companiile le pot folosi pentru a-și atinge publicul țintă pe motoarele de căutare precum Google, Yahoo și Bing. Diferența este că SEO se referă la căutarea organică, iar SEM este plătit.

SEO este procesul de optimizare a site-ului dvs. pentru a se poziționa mai sus în motoarele de căutare. Scopul este să ajungi în fața celor care ar putea deveni clienții tăi. Este important ca afacerea dvs. să apară și în diferite tipuri de rezultate de căutare – Hărți Google, Fragmente recomandate, imagini, videoclipuri și multe altele – pentru a vă maximiza vizibilitatea.

Găsirea unor servicii SEO la prețuri accesibile pentru întreprinderile mici nu este o sarcină ușoară. Având în vedere că SEO este un domeniu atât de complex, este greu să știi de ce servicii aveți nevoie sau dacă o companie va face o treabă bună sau nu.

Pentru a înțelege mai bine ce este SEO și de ce este important, citiți acest articol pe  care l-am scris pe această temă.

Recenzii Google

Nu uitați de recenzii! Sunt o modalitate rentabilă de a atrage clienții online.

De fapt,  88% dintre consumatori au încredere în recenziile online la fel de mult ca în recomandările personale!

Evaluările Google vă influențează capacitatea de a obține clienți noi nu numai prin reputația dvs., ci și prin rangul dvs. și sunt un instrument extrem de eficient pentru a vă comercializa afacerea de detaliere.

Primul lucru pe care ar trebui să-l faceți este să vă verificați Lista Compania mea pe Google. În acest fel, informațiile despre companie vor apărea pe Maps, Căutare și alte servicii Google. Apoi, începeți să căutați în mod activ recenzii de la clienții dvs.!

Pentru a afla mai multe despre cele mai bune practici, consultați acest articol  despre cum să obțineți mai multe recenzii Google pentru afacerea dvs. de detaliere. 

Social Media

În loc să-ți petreci timp parcurgând lejer prin rețelele sociale, fă-l să funcționeze pentru afacerea ta!

Platformele de social media oferă o oportunitate pentru mărcile mici de a crește și de a se implica cu o comunitate strânsă de clienți prezenți și viitori.

Interacționează cu publicul tău din rețelele sociale - cu cât pagina ta are mai multă interacțiune, cu atât algoritmul o favorizează mai mult.

Luați în considerare rețelele în care se află clienții dvs. și care sunt în tendințe în acest moment. Configurați profiluri de afaceri și profitați de informații gratuite și de oportunitatea de a difuza anunțuri plătite.

Cheia unei prezențe sănătoase în rețelele sociale este consecvența, așa că încercați să respectați un calendar de rețele sociale. Dacă vi se pare că postarea manuală zilnică necesită prea mult timp, luați în considerare utilizarea unui instrument nativ de programare precum Meta Business Suite sau a unei aplicații terță parte, cum ar fi Later .

În concluzie

Dacă v-ați întrebat cum să începeți o afacere de detaliere auto, sperăm că acest ghid cuprinzător v-a dat toate răspunsurile. Urmează-l și vei porni detaliile mașinii pe drumul spre succes!


Rețineți că a fi antreprenor implică un grad mare de risc și incertitudine. Cu toate acestea, este și o experiență extrem de plină de satisfacții. Ca antreprenor, poți să-ți urmezi pasiunea, să faci bani și să fii propriul tău șef! 

În timp ce începerea propriei afaceri de detaliere a mașinilor vine cu propriile provocări unice, nivelul corect de pregătire și gândire poate elimina multe dintre variabilele și confuzia asociate cu aceasta.


Asigurarea că aveți abilitățile potrivite, atât tehnice, cât și non-tehnice, efectuarea de cercetări de piață, elaborarea unui plan de afaceri amănunțit, achiziționarea instrumentelor potrivite, asigurarea că afacerea dvs. este licențiată și înregistrată, crearea unui plan financiar, precum și a brandingului și a unui plan de marketing toate sunt esențiale, dar nu există un plan complet pentru conducerea unei afaceri de detaliere de succes.


Poate părea mult, dar nu este nevoie să complici prea mult lucrurile.

Aveți viziunea de a oferi servicii care vă vor încânta clienții, vă vor distra și vă vor face bani. Atât este nevoie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu