Totalul afișărilor de pagină

duminică, 16 mai 2021

Meguiars POLISH D302


Meguiars POLISH D302

Noi poloneze au apărut la Meguiars odată cu sosirea PAD-urilor de lustruire din microfibră. După cum ați observat, POLISH D300 sau D301 sunt foarte des asociate cu acesta, iar marca Meguiars își completează gama cu POLISH D302 .

Când vorbim despre lustruirea mașinilor, vedem adesea PAD-uri din spumă și de ceva vreme am văzut discuri de lustruit din microfibră precum cele de la Meguiars din ce în ce mai regulat. Dacă utilizați acest tip de tampon de lustruit (microfibră), este important să utilizați POLISH-uri adecvate. Discurile de lustruit din microfibră Meguiars au devenit echipamente standard în arsenalul profesioniștilor din comerțul cu amănuntul și chiar esențiale pentru unii.

Prezentare generalăProdusEvaluarePreț
MEGUIAR'S D30216 DA în microfibră poloneză - 16 GMEGUIAR'S D30216 DA în microfibră poloneză - 16 G244 Recenzii

Un polonez de finisare potrivit pentru microfibre PAD-uri: POLISH D302

Meguiars POLISH D302 este, în opinia mea, veriga lipsă în intervalul de la Meguiars POLISHs dezvoltat pentru șlefuire cu discuri din microfibră (cu un polisher DA)!

Acest lustruit a fost creat pentru a funcționa cu plăcile de lustruire din microfibră și vă permite să aveți un finisaj perfect cu lustruitorul dvs. cu acțiune duală. Într-adevăr, D302 este un lac de finisare, spre deosebire de D301 care este un lac de finisare (Finishing Wax) și D300 o ceară all-in-one (AIO)

Am testat Meguiars D302 pe un vehicul recent la care lucram și am putut face testul și pe un vehicul ceva mai vechi. L-am folosit cu noile tampoane de finisare din microfibră Rupes și, de asemenea, cu cele de la Meguiars.

Am amorsat tamponul cu un pic de QD ca întotdeauna și apoi am adăugat două puncte mici de POLOZĂ. Nu are nevoie de mult, spre deosebire de un PAD din spumă.

S-a constatat că POLISH avea un timp de lucru extrem de lung și nu produce praf atunci când este utilizat cu un tampon curat. În plus, după cum puteți vedea, PAD-ul din microfibră din fotografie este un PAD foarte ventilat, care permite un control bun al temperaturii (aici un RUPES).

Apoi, cu Pegu Meguiars, avem și rezultate foarte bune sau chiar mai bune. Considerăm că marca și-a dezvoltat POLISH pentru propriile PAD-uri din microfibră. Cu D300, lustruirea (compusul) este rapidă și eficientă. Când am ajuns la final, a fost foarte ușor și rapid.

De fapt, vom lustrui întotdeauna în același mod din punct de vedere „gestual” și „tehnic”, dar utilizarea unei acțiuni DUAL și a unui PAD din microfibră este într-adevăr un schimbător de jocuri în opinia mea.

Am găsit POLISH șters foarte ușor după terminarea lustruirii, ceea ce este foarte important, deoarece nu trebuie folosită o forță excesivă pentru a îndepărta un produs, deoarece există riscul de a zgâria sau deteriora accidental suprafața.

D302 a dat rezultate bune, după cum se arată în imaginea următoare. Am reușit să elimin destul de ușor vârtejurile și alte defecte. A mai rămas puțin, dar a fost prima o trecere de TEST.

 

Prezentare generalăProdusEvaluarePreț
Meguiar's X1802EU prosop de uscare - 55x76 cm, galbenMeguiar's X1802EU prosop de uscare - 55x76 cm, galben1.248 recenzii30,05 EUR

Prezentarea avantajelor și dezavantajelor finisării D302 POLISH de la Meguiars

✅Pentru

  • Prezentare și ambalare
  • Aplicator precis
  • Timp de lucru impresionant
  • Cantitate rezonabilă de praf
  • Potrivit pentru PAD-uri de lustruit din microfibră și lustruire cu acțiune dublă / orbită

⛔ Împotriva

  • În opinia mea, îi lipsește încă un polonez ultra finit

 

Prezentare generalăProdusEvaluarePreț
Meguiar's X1802EU prosop de uscare - 55x76 cm, galbenMeguiar's X1802EU prosop de uscare - 55x76 cm, galben1.248 recenzii30,05 EUR

Părerea mea și concluzia mea cu privire la D302

POLISH D302 Meguiars: completează gama POLISH DA Microfiber

Numele produsului: POLONIA D302 Meguiars

Descrierea produsului:Cu Polish D302 Meguiars își completează gama de POLISH potrivită pentru lustruire cu PAD-uri din microfibră. Pentru un finisaj perfect, acest D302 este pur și simplu formidabil! Să aflăm toate detaliile acestui polonez în această mică recenzie.

  •     
        
    Prezentare și ambalare
  •     
        
    Raport calitate-preț
  •     
        
    Rezultatul final cu un PAD din microfibră Meguiars
4,67
    
    

În concluzie

Polonez D302 Meguiars mi-a dat un finisaj foarte frumos și am fost surprins de cât de repede a permis corecția.

În timpul testului meu, am putut să atac direct cu D302, dar să folosesc și D300, D301 înainte de a trece la acesta. Trebuie să recunosc, am fost surprins de puterea sa de lustruire, în timp ce lucram la un lac destul de dur (Audi).

Per total, am fost foarte mulțumit de performanța modelului D302. S-a dovedit a fi un lustruit bun, care avea suficiente capacități de tăiere pentru a îndepărta vârtejurile și zgârieturile ușoare, asigurând în același timp un finisaj perfect (și mirosea foarte bine, de asemenea!).

A fost un supliment indispensabil sistemului de microfibră DA al lui Meguiars, cred că asta a spus totul.

Beneficii

  • Foarte puțin pentru a nu vedea praf de frână
  • Lustruire perfect concepută pentru PAD-uri din microfibră
  • Finisaj foarte bun
  • Cea mai bună redare cu un PAD Meguiars
  • Gestionare foarte bună a temperaturii cu un PAD Rupes
  • Foarte ușor de bufing
  • Timp bun de lucru
  • Miros frumos pentru un polonez

Dezavantaje

  • când un finisaj ULTRA?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu