CE ESTE CORECTAREA Vopselei?
Corecția vopselei este ceva ce putem explica în detaliu, dar vom încerca să simplificăm elementele de bază ale corecției vopselei. Corecția vopselei este procesul de nivelare / eliminare a urmelor și a zgârieturilor de vârtej în stratul superior al finisajului vopselei.
CUM ESTE POSIBIL ACEST LUCRU?
Corectarea corectă a vopselei implică o mare cantitate de concentrare, experiență și cunoștințe. Folosim o variație a diferitelor niveluri de compus, tampoane de lustruit și mașini pentru a nivela / elimina zgârieturile și oxidarea de pe suprafața vopselei. Verificăm grosimea vopselei pentru a determina care este cel mai bun și cel mai puțin invaziv proces de readucere a culorii și clarității în vopsea. După ce compoziția noastră a eliminat defectele, începem procesul de lustruire și „bijuterie” pentru a aduce cel mai înalt luciu și luciu la finisajul vopselei.
CÂT DURĂ ACEST PROCES?
Din păcate, corectarea vopselei este un proces care trebuie citat pe bază de vehicul. Timpul necesar pentru a efectua o corectare corectă va varia în funcție de cauza defectelor vopselei și de rezultatele dorite. Vom fi mai mult decât fericiți să vă oferim o estimare și să discutăm procesul necesar pentru a readuce vehiculul în starea dorită. De obicei, acest proces durează minimum 4 ore și poate dura până la 2 săptămâni.
DE unde provin zgârieturile?
Este greu să restrângeți motivul fiecărui vehicul. Dar, iată câteva motive posibile:
- Murdăria drumului
- Praful de frână
- Gudron
- Seva de copac
- Deșeuri de păsări
- Sprinklers Supra-pulverizare / Pete de apă
- Oamenii care se periază de mașină cu hainele sau gențile
- Tehnici și / sau produse de detaliere slabe
- Tehnici incorecte de spălare / spălări auto
Consultați blogul și videoclipul nostru despre corectarea vopselei
Sincer să fiu, este un termen foarte excesiv de folosit.
Termenul CORECTAREA Vopselei a fost inventat acum aproximativ 5-7 ani. Înainte de aceasta, orice îndepărtare a imperfecțiunilor de suprafață a fost denumită RESTAURAREA Vopselei sau ÎNTÂRZIREA Vopselei. Încă îmi amintesc că am avut acești termeni în reclame și pe camioanele cu detalii mobile de acum 15-19 ani! Indiferent de termenul care vi se pare potrivit, practic toți au însemnat și înseamnă în continuare același lucru, ÎNLĂTURAREA (sau corectarea) imperfecțiunilor de pe suprafața vopselei.
Paint Correction, ca termen și serviciu independent, a câștigat o recunoaștere și respect incredibil în ultimii ani. Acest lucru se datorează câtorva factori care contribuie, cum ar fi, progresele tehnologice majore în diminuarea substanțelor abrazive, mașinile specializate care vin pe piață cu cercetare și dezvoltare extinse, videoclipurile de pe YouTube care arată cum să învețe procesul și fiecare detaliu de pe planetă care anunță că sunt „experți”. Deși personal sunt foarte fericit să văd că mai mulți clienți și potențiali clienți devin mai educați și mai informați cu privire la corectarea vopselei, sunt de asemenea supărat să văd câți oameni sunt încă taxați pentru corectarea vopselei și nu o primesc. Am urmărit cum oamenii încep afaceri noi, cu foarte puțină pregătire sau experiență, făcând reclamații „expert în corecția vopselelor” online. Ghinionul legat de termenul CORECTAREA Vopselei, este că de obicei este însoțit de un preț mai mare decât detaliile convenționale. Acest lucru scoate în evidență mulți oportunisti și companii umbrite care folosesc ceva despre care clienții au puține cunoștințe pentru a obține un preț mai mare pentru detalii de bază sau lustruire ușoară. Magazinul nostru repară multe mașini pe an care au plătit pentru corectarea vopselei, doar pentru a afla după câteva spălări auto, că au plătit umpluturile din silicon în loc de îndepărtarea efectivă a imperfecțiunilor din vopseaua lor ...
Deci, acum probabil vă întrebați care este diferența dintre un detaliu și o corecție a vopselei. Ei bine, de fapt este destul de simplu ...
DETALII
Detaliile convenționale (sau de bază) reprezintă procesul de curățare a vopselei vehiculelor, îndepărtarea contaminanților (praf de frână, seva, gudron, excremente de albine etc.), lustruirea ușoară cu o lustruire de curățare / finisare (sau o lustruire / etanșare într-un singur pas ) și protejarea vopselei cu ceară, etanșant sau acoperire. Acest lucru durează de obicei 2-4 ore. Detaliile sunt excelente pentru vehiculele noi sau întreținute în mod constant. Acest proces va menține suprafața vopselei netedă, protejată și o cantitate bună de luciu. Aceasta implică de obicei produse cu ceea ce numim „umpluturi”. Aceste materiale de umplutură nu sunt neapărat un produs rău, atâta timp cât clientul înțelege pentru ce plătește și primește .. Nu vă deteriorează vehiculul și îl fac să arate profund și lucios pentru perioade limitate de timp (de obicei 3 luni). Motivul pentru care longevitatea este limitată la 3 luni sau mai puțin este că umpluturile se eliberează de zgârieturile microscopice pe care le umplu cu utilizarea detergenților și abraziunii în timp ce spălați vehiculul. Apoi, este timpul să repetați procesul și să solicitați din nou detaliile vehiculului.
CORECTAREA Vopselei
Corecția vopselei este procesul de nivelare (eliminare) a imperfecțiunilor de pe suprafața vopselei. Aceasta poate include o varietate de probleme și cauze, cum ar fi pete de apă, vopsea peste spray, zgârieturi de spălare, ștergerea urmelor, pete care cad pete de suprafață, oxidare și holograme tampon. Acest proces poate implica o cantitate semnificativă de timp. Am petrecut peste 60 de ore pe un singur vehicul, dar, 6-12 ore este tipic pentru majoritatea vehiculelor. Aceasta implică utilizarea mașinilor de lustruit de specialitate în diferite dimensiuni, multe nivele diferite de abrazivi în scădere, tampoane de amestecare / lustruire diferite și uneori hârtie de nisip. Procesul nostru este diferit în fiecare lucrare de vopsire. Ele pot varia în ceea ce privește duritatea, grosimea și adâncimea imperfecțiunilor. Fiecare vehicul necesită un proces diferit sau o combinație de mașini bazată pe curbele panourilor.
SA DEBINIM REAL DESPRE CORECTAREA Vopselelor
A deveni grozav, uimitor, expert sau cel mai bun, nu poate fi realizat într-un curs de antrenament de weekend sau săptămână. Nu se realizează vizionând de mai multe ori un videoclip pe YouTube sau lustruind mașinile unor prieteni în garajul dvs. în weekend. Oricine poate obține rezultate excelente și poate realiza o corecție solidă pe mașinile dvs. personale sau pe cele ale prietenilor utilizând aceste metode cu suficient timp.
Nu luați un magazin sau un cuvânt de detaliere pentru calitatea muncii în care intenționați să investiți. Puneți întrebări, multe întrebări. Ei sunt afacerea și tu ești ei client. Solicitați dovada experienței și calității lor. Dacă pretind „xx ani de experiență”, cereți-le să dovedească aceste afirmații. Detalierea propriei mașini de la 16 ani nu este considerată experiență sau dovadă a cunoștințelor diverse de vopsea. Alegerea unei companii reputate și cunoscute pentru a efectua corectarea vopselei pe vehiculul dvs. este o decizie costisitoare și greoaie. Ne luăm timp să educăm și să ne liniștim orice îngrijorare adusă la cunoștința noastră. Ne dăm seama că suntem detalieri și nu ne așteptăm să cunoașteți toate cele mai recente lingouri din industria detaliilor.
Ceea ce diferențiază magazinele, angajații și calitatea noastră este experiența mea de lucru pe diferite mărci de vehicule, lucrări de vopsire și testarea produselor din 1999. Eu personal lucrez cu, predez și îndrum fiecare persoană angajată la Polished Detail. Antrenamentul nostru nu se termină niciodată. Corecția vopselei poate dura ani de zile pentru a se perfecționa. Am un stil de predare foarte eficient și adaptat stilului de învățare al fiecărui angajat. Nu am niciun interes să învăț alte magazine sau detalii despre arta corectării vopselei. Îmi place să dețin mai multe magazine și să lucrez cu angajații mei pentru a ne îmbunătăți toate abilitățile (inclusiv a mea, nu mă opresc niciodată de învățare). Am o vastă cunoaștere a vopselei, detaliind produsele și tehnicile pe care le-am câștigat făcând greșeli și descoperiri de 19 ani. Acest lucru nu poate fi reprodus nici chiar de către operatorul proprietar al unei companii de 5 ani. Sunt probabil unul dintre cei mai grei oameni pentru care lucrez în industria detaliilor. Așteptările mele pentru vehiculele clienților mei, etica muncii angajaților mei, abilitățile angajaților mei și reputația mea, fac o curbă de învățare dificilă. Nu vreau să fiu șef, vreau să fiu profesor al unei abilități pe care mi-am petrecut-o aproape toată viața perfecționând. Nu mă numesc niciodată pe mine sau magazinele mele „cele mai bune”. Cred că acesta este un termen folosit pentru magazinele mai noi care doresc să convingă clienții noi că sunt comparabili cu magazinele cu experiență.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu