Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 8 februarie 2023

Cum faci un testspot

 Un punct de testare este o zonă mică în care încercați diferite combinații de lustruire , tampoane de lustruit și chiar mașini sau tehnici, pentru a vedea ce funcționează cel mai bine în situația dată.

De ce să faci un punct de testare 

Nu toate vehiculele, suprafețele sau materialele sunt la fel. Și, de asemenea, nu toți reacționează la fel la un anumit produs. 
Unele mașini au vopsea moale, altele au vopsea foarte dura. Acest lucru ar putea necesita o lustruire diferită, tampoane de lustruit diferite, mașini diferite și chiar tehnici diferite. 

Un punct de testare vă poate arăta ce combinație dintre cele de mai sus vă va oferi cel mai bun rezultat. Acest lucru vă va ajuta să economisiți timp pe termen lung, având o combinație mult mai eficientă și mai eficientă. Mai multe despre acest lucru puteți găsi în „Ce este un punct de testare”
Unde să faci un punct de testare 

Un punct de testare se face de obicei într-o zonă discretă, asta pentru că testați combinații. Pentru a face acest lucru, încercați să găsiți pe vehicul o zonă care se potrivește cu cea mai mare parte a suprafeței pe care urmează să lucrați, dar care să fie, de asemenea, ușor ascunsă din vedere. 

Câteva zone bune de luat în considerare ar putea fi: spatele hayonului sau partea inferioară a unei uși. Se poate alege și o bară de protecție, dar deoarece bara de protecție este adesea realizată din plastic, materialul însuși poate face ca vopseaua să reacționeze ușor diferit față de restul vehiculului. 
Pe o motocicletă , o zonă bună de luat în considerare ar putea fi aripa față.

 De ce să țineți cont atunci când faceți un punct de testare 

Există câteva lucruri pe care le poți lua în considerare atunci când faci un testspot , nu toate acestea sunt întotdeauna necesare, dar încercăm să facem lista cât mai completă. 
Experiența și cunoștințele vă vor ajuta să înțelegeți mai bine care sunt relevante pentru situația dvs. și care nu.

Ce lacuri vei folosi. Începeți întotdeauna cu cel mai puțin agresiv și mergeți cu atenție pentru a găsi cel care oferă cel mai bun rezultat. Luați în considerare și SMAT și DAT 

Ce polishpad vei folosi. Începeți întotdeauna cu cei mai puțin agresivi 

Veți folosi un rotativ sau un DA 

Câtă presiune vei aplica. Rețineți că va trebui să aplicați această presiune în timp ce faceți întregul vehicul Te interesează cea mai rapidă soluție sau cea mai bună soluție. Cea mai rapidă soluție vă va economisi timp, dar un finisaj mai puțin impecabil. Cea mai bună soluție vă va oferi un finisaj impecabil, dar va costa mai mult timp (și poate mai mult produs) 

Ce viteză vei folosi. O viteză mai mare va face lustruirea să funcționeze mai repede, dar și să se usuce mai repede. S-ar putea chiar să provoace mai mult praf. Lucrul mai lent va produce mai puțin praf și va face produsul să se usuce mai puțin rapid și, de asemenea, ar putea oferi particulelor de lustruit o șansă mai mare de a se rupe. (citiți: SMAT sau DAT ) 

Ce produs de protecție va fi aplicat. O ceară va umple imperfecțiuni foarte mici , așa că este posibil să aveți nevoie de mai puțină muncă. Ceara va funcționa un pic ca o glazură . Un etanșant sau un strat de acoperire nu va umple nimic, ceea ce înseamnă că finisajul trebuie să fie impecabil. 

Verificați dacă zona pe care lucrați a fost pulverizată. Acest lucru ar putea fi dificil de găsit, dar un indicator de adâncime a vopselei ar putea ajuta 

Lucruri generale de reținut

Există mai multe sfaturi de care ar trebui să ții cont întotdeauna: 

Nu îndepărtați zona. 
50/50 de fotografii ar putea fi frumos pentru a arăta diferența, dar va provoca și un finisaj neuniform Începeți întotdeauna cu cea mai puțin agresivă combinație 
Ar putea fi necesar să vă hazardați combinația 
Nu faceți niciodată un punct de testare pe un panou care a fost pulverizat, acesta poate fi dificil de văzut, dar un indicator de adâncime a vopselei ar putea ajuta 
Când utilizați o presiune suplimentară pe locul dvs. de testare , rețineți că va trebui să mențineți această presiune pe tot parcursul vehiculului. 
Acest lucru ar putea să nu fie foarte bun pentru spate și/sau mușchi




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu