Totalul afișărilor de pagină

duminică, 12 februarie 2023

3 moduri de a vă comercializa afacerea de detaliere

 

Detalier cu experiență, nou proprietar de afaceri

Afaceri de detaliere de marketingAșa că ai lucrat în detaliu în ultimii ani și ai decis să-ți înființezi propria afacere de detaliere. Ați urmat toate procedurile corecte, sunteți acum proprietar de afaceri sau, mai bine, plătitor oficial de impozite. Știi că ești grozav în ceea ce faci, mai ales având în vedere cât de TOC ești. Dar acum nu ai idee de unde să începi să obții afaceri stabile. Munca ta este bună, afacerea ta este organizată, dar acum ai nevoie de volum. Și nu mă refer la un volum de 10 mașini pe zi, ci doar suficient pentru a avea succes, stabil și profitabil. Trebuie să înveți cum să-ți promovezi afacerea de detaliere.

Aceasta este o situație în care se găsesc toți detalierii. Afacerile sunt competitive și trebuie să găsești o modalitate de a-ți poziționa marca, imaginea și compania, astfel încât să ai succes în anii următori. Am conceput acest articol pentru companiile mai noi care încearcă să-și ude picioarele și banii să curgă rapid. Este posibil ca aceste idei să nu funcționeze în regiunea dvs. sau să fie sezoniere, dar aceste sfaturi sunt în general de succes pentru toate tipurile de afaceri.

1. Obțineți socializare, obțineți un Instagram

Facebook, Linkedin și Twitter sunt utile, dar nu neapărat platforma de socializare exactă în care vă veți găsi afacerea. Cel mai important aspect al marketingului este mai întâi găsirea demografică-țintă. Cine este clientul tău ideal, ce fac, ce conduc, cu cine vorbește și unde să iasă. La ce se uită ei online. Ce hashtag-uri urmăresc. Luați-vă ceva timp, scrieți-vă clientul demografic și principal țintă. Apoi alegeți primele 3 platforme de social media pe care le puteți găsi și începeți marketingul. Folosește hashtag-uri similare, postează fotografii de care se vor bucura (folosește-ți propriile media!) și începe să faci socializare.

Marketing pe Instagram

Pentru un detalier, imaginea este totul . Suntem artiști estetici. Imaginile arată clienților noștri ce servicii vor primi. Și ce platformă mai bună pentru a partaja fotografii decât Instagram? Puteți să vă comercializați direct către clientela locală folosind hashtag-uri locale și, de asemenea, să vă prezentați munca detalienților din întreaga lume folosind hashtag-uri de detaliere, cum ar fi #paintcorrection, #autodetailer, #itsbetterwaxed sau chiar doar #detailing.

2. Du-te să vorbești cu oamenii

Unii oameni ar spune că acesta este evident, dar este prea evident și toată lumea îl trece cu vederea. Marketingul din gură în gură este încă la fel de puternic, dacă nu mai puternic decât oricând. Păstrați mereu cărțile de vizită în torpedou și portofel. Vezi o mașină drăguță? Du-te la proprietar. Vorbește cu ei, întreabă-i cum arată atât de curat și fă-ți timp menționând că ești un detalier. Concentrați-vă pe client, concentrați-vă pe a vorbi despre ei. Ești un detalier și ar trebui să fii cu adevărat interesat și de interesele altor oameni în detaliere. Ieșirea la cluburile auto locale, întâlnirile de mașini și discuțiile cu cei care coordonează evenimentele reprezintă o modalitate fantastică de a aduce un grup mare de potențiali clienți. Acești oameni le place să vorbească cu colegii membri și pot fi o bază excelentă pentru a-ți începe afacerea.

3. Obțineți un site web minunat

Prin obținerea unui site web, nu mă refer la crearea unui „Wix” făcut de sine stătător sau la un site web de bricolaj ieftin și slab. Obțineți un site web real și faceți-o corect de prima dată. Unele site-uri web realizate cu Wix sau alte programe DIY pot ieși fantastice, dar încă îi lipsește profesionalismul unui site web bine făcut. În calitate de dezvoltator, înțeleg și văd defecte în fiecare site web, în ​​special în al meu. Dar, fiind atât de critic, vă pot ajuta să vă proiectați propriul site web, care să se poată clasa bine în motoarele de căutare, să prezinte un aspect profesional și să ofere o rentabilitate a investiției.

Site-ul tău web va fi ușa ta din față, coperta ta, fața ta . Când cineva caută compania dvs. de detaliere (sau doar detalierea în zona dvs.), va vedea mai întâi site-ul dvs. Vrei ca aceasta să fie o primă impresie de durată și eficientă. Primele impresii sunt aproape imposibil de spart. Aceasta este o singură șansă, așa că de ce să ieși ieftin acum? Începeți simplu, obțineți informațiile potrivite pe site, informații de contact și imagini eficiente ale muncii dvs. Eliminați toate prostiile strălucitoare, cuvintele mari și afirmațiile exagerate. Oamenii nu au nevoie să vadă cuvinte grozave, cum ar fi vopsea ceramică super hidrofobă cu dioxid de siliciu. Fiți simplu cu ei și explicați ce faceți, ce oferiți și cum vă va ajuta în cele din urmă clientul. Cu cât este mai simplu, cu atât se va clasa mai bine.Dacă aveți nevoie de ajutor pe site-ul dvs. de detaliere, aș fi mai mult decât bucuros să vă ajut, doar e-mail la info (la) itsbetterwaxed (dot) com.

Iar atunci când vă lansați site-ul, vă recomand să urmați câțiva pași simpli. Începeți prin a găsi o gazdă de încredere și accesibilăcare are un serviciu bun. Eu personal am avut mult noroc în trecut cu StableHost. Serviciul lor pentru clienți nu este pe măsură, iar prețurile lor sunt cu adevărat eficiente. Dacă doriți să economisiți 40% reducere la achiziția dvs. cu StableHost, utilizați codul de cupon DetailersBox. În ceea ce privește domeniile, puteți folosi multe, dar locuri precum NameCheap și StableHost au prețuri cu adevărat accesibile. Și uitați-vă la începerea site-ului dvs. cu WordPress ca platformă dacă vă dezvoltați singur. Acest lucru va face ca procesul să fie încă foarte prietenos cu bricolaj și puteți „pe Google” jumătate dintre întrebările dvs. și puteți învăța. Doar asigurați-vă că vă asigurați instalarea cu oricare dintre pluginurile obișnuite de securitate WordPress pentru a vă asigura că sunteți gata și ferit de atacurile de bază.


Deci iată-l. 3 moduri simple și eficiente de a-ți stimula afacerea la început. Dacă sunteți un brand sau o companie consacrată, vă recomand să implementați toți cei 3 pași dacă nu ați făcut-o deja. Acesta va ajuta doar și mai ales va forma o bază stabilă pentru ca compania dumneavoastră să se dezvolte. În curând, mai multe informații despre toate cele 3 subiecte, pe măsură ce am extins aspectele de marketing, creștere și afaceri ale detaliilor auto.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu