Totalul afișărilor de pagină

duminică, 12 februarie 2023

Corecția vopselei în 3 etape

 Corecția vopselei în 3 etape este o metodă testată și testată în timp de îndepărtare a defectelor de pe suprafețele vopsite. Cele 3 etape asigură îndepărtarea eficientă și minuțioasă a defectelor și elimină șansa de hologramări (semne de turbionare induse de mașină). Cele 3 etape se referă la 3 etape separate de prelucrare a vopselei. Nu luăm în considerare pregătirea și nici protecția finală în aceste 3 etape. Acesta este ceea ce face din acest proces o adevărată corecție a vopselei în 3 etape.

Pregătire sau „Pregătire”:

Înainte de

orice corectare a vopselei, este necesar să curățați bine vopseaua. Orice contaminare lăsată în urmă poate provoca urme de vârtej în timpul procesului de lustruire. În primul rând, folosim de obicei un produs chimic pentru a îndepărta murdăria și resturile de vopsea, prin intermediul unui tun de spumă. Apoi procedăm la o spălare foarte atentă de mână cu două găleți. Vehiculul este apoi purjat cu aer comprimat, apoi uscat cu un prosop din microfibră premium. În continuare, evaluăm nivelul de contaminare și folosim gradul corespunzător de argilă. Etapa de pregătire cu argilă îndepărtează contaminanții încăpățânați care au aderat în vopsea. Vehiculul este apoi spălat din nou prin metoda fără atingere, apoi purjat și uscat. Continuăm să aplicăm bandă de mascare pe orice zone sensibile, cum ar fi piesele ornamentale și emblemele. Vopseaua vehiculului este acum gata pentru a fi evaluată și prelucrată.


Etapa 1: Îndepărtarea defectelor grele ( tăiere/lulare )

Acesta este primul pas de corectare a vopselei la Toronto Buffing. În funcție de nivelul defectelor, vom folosi unul dintre cele două tipuri de mașini: un șlefuitor rotativ sau cu dublă acțiune. Mașinile rotative sunt folosite pentru a îndepărta defecte grele, cum ar fi zgârieturile adânci și urmele de turbionare. Un lustruitor cu dublă acțiune poate fi folosit pentru a îndepărta defectele ușoare până la moderate. Fiecare mașină respectivă este de obicei asociată cu o spumă tăiată grea sau un tampon de lână în acest pas. De obicei, folosim un compus tăiat greu în ac


Continuăm să lucrăm pe o zonă mică și să monitorizăm îmbunătățirea clarității vopselei (cunoscută în mod obișnuit ca secțiune de testare). Odată ce rezultatul dorit este atins, procedăm la tăierea întregului vehicul, lucrând câte o secțiune mică la un moment dat. În timpul acestui pas, este obișnuit ca vehiculul să devină praf din cauza „acțiunii de tăiere”. După ce tăierea este completă, vehiculul este spălat prin metoda fără atingere, apoi este purjat și uscat.

Acum este momentul să aplicați orice retușuri de vopsea necesare pe așchii de piatră etc.


Etapa 2: Rafinarea vopselei

În acest pas, scopul este de a aduce vopseaua cât mai aproape de perfecțiune. Cu cât acest pas este efectuat mai bine, cu atât ultimul pas va fi mai ușor. Acest pas se efectuează de obicei cu o lustruire cu dublă acțiune asociată cu un tampon de tăiere medie și compus sau lustruit. Lucrăm câte o mică secțiune la un moment dat pentru a confirma selecția corectă a tamponului și a compusului. Odată ce rezultatele dorite sunt obținute pe secțiunea de testare, continuăm să rafinăm restul panourilor. Dacă vehiculul devine praf în timpul acestui pas, procedați la respalare.

Acesta este rezultatul după a doua etapă a procesului nostru. Panoul este aproape complet fără defecte. Au rămas mici urme de reparație, cunoscute sub numele de micromarring. Aceste defecte sunt greu de surprins cu camera.


Etapa 3: Lustruire finală sau „Îmbrăcăminte”

În acest pas final de corectare a vopselei, lustruim sau „bijuterăm” vopseaua. Acest lucru se face pentru a îmbunătăți luciul și claritatea vopselei. Folosim un tampon de finisare din spumă cu o lustruire fină, asociată cu un polizor cu dublă acțiune, lucrând câte un panou. După terminarea lustruirii finale, reinspectăm vopseaua, asigurându-ne că nu mai rămân reziduuri de lustruire. Acest lucru va avea ca rezultat ceea ce este cunoscut sub numele de „Produsul din ultima etapă” sau LSP pe scurt.


Protecție „Produs din ultima etapă”

În această etapă, încercăm să punem o formă de protecție pe vopseaua proaspăt corectată.


Mașina este acum gata de ridicare!

Timpul total de lucru poate varia de la 8 ore la 30+ ore, în funcție de starea vopselei. Procesul în 3 etape aduce de obicei vopseaua la 95% din potenţialul maxim. Acest proces poate varia!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu