Corecția vopselei în 3 etape este o metodă testată și testată în timp de îndepărtare a defectelor de pe suprafețele vopsite. Cele 3 etape asigură îndepărtarea eficientă și minuțioasă a defectelor și elimină șansa de hologramări (semne de turbionare induse de mașină). Cele 3 etape se referă la 3 etape separate de prelucrare a vopselei. Nu luăm în considerare pregătirea și nici protecția finală în aceste 3 etape. Acesta este ceea ce face din acest proces o adevărată corecție a vopselei în 3 etape.
Pregătire sau „Pregătire”:Înainte de
Etapa 1: Îndepărtarea defectelor grele ( tăiere/lulare )
Acesta este primul pas de corectare a vopselei la Toronto Buffing. În funcție de nivelul defectelor, vom folosi unul dintre cele două tipuri de mașini: un șlefuitor rotativ sau cu dublă acțiune. Mașinile rotative sunt folosite pentru a îndepărta defecte grele, cum ar fi zgârieturile adânci și urmele de turbionare. Un lustruitor cu dublă acțiune poate fi folosit pentru a îndepărta defectele ușoare până la moderate. Fiecare mașină respectivă este de obicei asociată cu o spumă tăiată grea sau un tampon de lână în acest pas. De obicei, folosim un compus tăiat greu în ac
Continuăm să lucrăm pe o zonă mică și să monitorizăm îmbunătățirea clarității vopselei (cunoscută în mod obișnuit ca secțiune de testare). Odată ce rezultatul dorit este atins, procedăm la tăierea întregului vehicul, lucrând câte o secțiune mică la un moment dat. În timpul acestui pas, este obișnuit ca vehiculul să devină praf din cauza „acțiunii de tăiere”. După ce tăierea este completă, vehiculul este spălat prin metoda fără atingere, apoi este purjat și uscat.
Acum este momentul să aplicați orice retușuri de vopsea necesare pe așchii de piatră etc.
Etapa 2: Rafinarea vopselei
În acest pas, scopul este de a aduce vopseaua cât mai aproape de perfecțiune. Cu cât acest pas este efectuat mai bine, cu atât ultimul pas va fi mai ușor. Acest pas se efectuează de obicei cu o lustruire cu dublă acțiune asociată cu un tampon de tăiere medie și compus sau lustruit. Lucrăm câte o mică secțiune la un moment dat pentru a confirma selecția corectă a tamponului și a compusului. Odată ce rezultatele dorite sunt obținute pe secțiunea de testare, continuăm să rafinăm restul panourilor. Dacă vehiculul devine praf în timpul acestui pas, procedați la respalare.
Acesta este rezultatul după a doua etapă a procesului nostru. Panoul este aproape complet fără defecte. Au rămas mici urme de reparație, cunoscute sub numele de micromarring. Aceste defecte sunt greu de surprins cu camera.
Etapa 3: Lustruire finală sau „Îmbrăcăminte”
Protecție „Produs din ultima etapă”
Mașina este acum gata de ridicare!
Timpul total de lucru poate varia de la 8 ore la 30+ ore, în funcție de starea vopselei. Procesul în 3 etape aduce de obicei vopseaua la 95% din potenţialul maxim. Acest proces poate varia!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu