Ce înseamnă de
fapt pregătirea vehiculului și ce înțelegem prin asta?
Dacă cauți ceva rapid și ieftin, trebuie să te dezamăgim.
În această industrie în special, există diferențe foarte mari de percepție
între clienți și furnizori. De aceea, sfaturile personale sunt deosebit de
importante în acest segment.
Pretindem că lucrăm deosebit de precis și meticulos, considerăm fiecare
vehicul ca o „operă de artă” și dedicăm câteva zile (și nu ore!) unui rezultat
final absolut perfect - VEHICULUL TĂU!
Imaginați-vă că vă uitați la vopsea la microscop: netratat dedesubt arată
ca șmirghel, aspru și zimțat, plin de zgârieturi și denivelări. Muștele
arse, rășina, excrementele de păsări, varul și gudronul, dar și o suprafață
deteriorată fac vopseaua aspră și plictisitoare. De aceea vehiculul
dumneavoastră este incolor, arată plictisitor și neîngrijit. Apa și
murdăria se pot combina astfel mai bine și vă pot îngreuna viața atunci când vă
spălați vehiculul.
Modul ieftin de prelucrare aplică doar ceară sau ceva asemănător unei
astfel de vopsele după ce a fost spălată. Acest lucru este rapid și ușor,
iar denivelările sunt umplute cu ceară sau silicon. Cu toate acestea,
aceste produse sunt volatile, ceea ce înseamnă că după câteva spălări,
vehiculul dumneavoastră va arăta la fel ca înainte și denivelările sunt din nou
acolo, astfel încât vopseaua este din nou expusă influențelor mediului fără
protecție.
În cazul vopselei și a pielii - Special Car Care.at, vopseaua este netezită
microscopic după o spălare manuală care necesită timp. Aceasta se
realizează printr-un proces de lustruire care durează câteva ore, este complex
și se realizează în mai multe etape. În acest proces, aproximativ 90-95%
din toate micro-zgârieturile de pe întreaga suprafață a vehiculului
dispar. Trebuie doar să lăsăm zgârieturi foarte adânci pentru a nu pune în
pericol grosimea vopselei.
Pentru aceasta folosim mașini de lustruit foarte profesionale (rota &
excentric, care sunt combinate în funcție de zona de aplicare) și agenți de
lustruit de ultimă generație precum și un sistem de iluminat foarte bun, care
este esențial pentru această lucrare. . În plus, putem ridica vehiculul cu
o platformă de ridicare fără stâlpi pentru a putea funcționa perfect în zona
spoilerelor, șorțurilor și panourilor culbutoare.
Vopseaua este apoi acoperită fie cu ceară, polimer, silicon, nano sau
ceramică, în funcție de cerințele clientului, domeniul de aplicare sau sfatul
personal. Tipul de acoperire depinde de preț și este convenit în prealabil
într-un consult personal. Ni se pune în mod repetat întrebarea cu privire
la durata de viață a acoperirilor ceramice: Următoarele: Efectul vizibil al
unei acoperiri, eliminarea apei, nu indică faptul că o acoperire nu mai este
disponibilă. De fapt, acoperirile de astăzi sunt atât de dure și durabile
încât pot fi îndepărtate doar cu lustruire abrazivă sau chiar șlefuit
umed. În funcție de modul în care aveți grijă de vehiculul dvs. mai târziu
(este de preferat spălarea delicată a mâinilor), puteți experimenta și un efect
de mărgele timp de până la 2 ani. Dacă aceasta scade este posibilă și
o reîmprospătare pentru dvs. ca client - dar este mai bine dacă ne aduceți
vehiculul pentru acoperire. Se face un inventar, suprafata este pregatita
individual si apoi se aplica un nou strat.
În sfârșit, chestiunea costurilor: acestea sunt determinate numai după o
inspecție a vehiculului. Din motive de corectitudine față de dumneavoastră,
dar și față de noi, tipul, domeniul de aplicare și posibilitățile sunt decise
și definite individual pentru fiecare comandă. Puteți găsi un ghid în
acest sens în Întrebări frecvente.
Am compilat cele mai importante întrebări pentru tine de-a lungul anilor și
am dori să le răspundem aici în limbajul cel mai ușor de înțeles posibil:
Cum ai venit cu acest nume stupid pentru o companie de mașini? ;-)
Aceasta este de fapt prima întrebare când cineva aude de la noi pentru
prima dată!
Reacțiile sunt diferite, cei mai mulți se gândesc imediat la lucruri
obositoare, dar de fapt acest nume evocă un rânjet pe chipul
tuturor. Credem că este amuzant și - ca să fiu sincer - a fost pe deplin
intenționat. Am vrut să ieșim în evidență din mulțime chiar și cu
numele. Avantajul „vopseaua și pielea” este cu adevărat remarcat de
toată lumea!
În afară de asta, cel mai târziu cu pachetele noastre de lucru, toată lumea
înțelege cu adevărat că acest nume are sens pentru noi și că este trăit și în
practică.
Numele companiei „Lack und Leder - Geri Special Car Care” este acum un nume de
companie protejat la Tribunalul Comercial din Viena. Și, ceea ce ne
mulțumește și mai mult, în țările de limbă germană, dacă introduci „lipsă și
piele” în căutarea pe Google, am împins totul pe pagina 1, în afară de câteva
reclame plătite. „Lac și piele” se găsesc imediat pe Google și cu
planificatorul de traseu de la Google și Apple ne găsești și pe noi imediat.
Mai mult, pe lângă LackundLeder.at, am protejat și domeniul ceramic
coating.at, care este direcționat către această pagină. La urma urmei,
principalul nostru lucru este acoperirea ceramică.
De ce ar trebui să-mi tratez vehiculul, ce rost are?
În general, desigur, opiniile diferă cu privire la cât de departe ar trebui
să meargă îngrijirea vehiculului. Majoritatea proprietarilor de vehicule
văd o mașină/motocicletă ca pe o marfă pură. Unii oameni fac același
lucru, dar totuși își doresc beneficiul unui strat ceramic. Pentru că
chiar și un vehicul care este condus în fiecare zi are nevoie de îngrijire și
protecție adecvată împotriva influențelor mediului. Desigur, acest lucru
este deosebit de interesant pentru vehicule de foarte înaltă calitate, limuzine
impunătoare, SUV-uri, mașini sport, mașini electrice și mașini de epocă cu
proprietari în mod corespunzător.
Un sigiliu ceramic este un strat de suprafață permanent, limpede, dur și
extrem de neted, care garantează o durată de viață foarte lungă. Acestea
au avantajul că insectele, rășina, sarea, acizii, extremele sau urina nu pot
provoca daune. Un vehicul tratat în acest fel este mult mai ușor de
curățat și arată mai bine îngrijit și mai valoros. Un strat ceramic vă
oferă o protecție suplimentară, deși limitată, împotriva așchiilor de pietre și
a zgârieturilor. Datorită unui strat ceramic de pe jante, praful de frână
foarte agresiv și fierbinte poate arde cu greu, iar jantele pot fi curățate
foarte ușor doar cu apă. Puteți chiar să vă curățați vehiculul aproape din
nou conducând în ploaie, deoarece murdăria și apa se rostogolesc când bate
vântul. Cu un strat de sticlă aveți nevoie de la cca. 60 km/h fără
ștergătoare, ceea ce asigură o vedere clară și siguranță activă în condiții de
vizibilitate slabă. Suntem prezenți pentru tine pe Facebook, YouTube și pe
site-ul nostru web și putem fi contactați oricând prin datele noastre de
contact. Suntem bucuroși să acordăm timp pentru întrebarea dvs.!
Ce reprezintă lacul și pielea și de ce este
special?
Prioritatea noastră principală este satisfacția
clienților, „Clienți fericiți”. Așteptăm cu nerăbdare ochii strălucitori
și iubitorii de vehicule entuziaști, așteptăm cu nerăbdare feedback pozitiv și
trăim din recomandarea dvs. către prieteni, familie sau pe forumul clubului /
vehiculului. Suntem pentru fiabilitate absolută și procesare punctuală și
serioasă a fiecărei comenzi. Lucrăm cu dragoste și entuziasm, spre
deosebire de multe alte companii, nu trebuie neapărat să trăim din
asta. De aceea putem implementa fiecare proiect cu o grijă deosebită și cu
mult know-how tehnic. Echipamentele noastre și produsele folosite sunt de
ultimă generație și sunt în permanență îmbunătățite.
Ce face lacul și pielea?
Suntem specializati in acoperiri ceramice pentru
vopsea, piele, jante, sticla, materiale plastice si alte suprafete (metale,
suprafete cromate etc.) precum si pregatirea interioarelor, dar si capote si
geamuri decapotabile. Acum avem 11 ani de experiență în etanșarea ceramică
și vă putem sfătui individual ce tip sau ce componente au sensul de
acoperit. În cadrul unei întâlniri personale cu clienții împreună cu
vehiculul dumneavoastră, vă vom face o ofertă fără caracter
obligatoriu. In aceasta oferta timpul de lucru, materialul necesar,
TVA. precum și efortul pentru o documentare foto inclusă (la cerere
transfer al pozelor pe un stick USB sau prin e-mail). Avem o casă de
marcat austriacă adecvată și veți primi o factură care listează lucrările
efectuate. Această factură servește drept garanție pentru dumneavoastră,
dar și ca posibilă pretenție în caz de avarie în caz de accident. Acceptăm
plata în numerar sau transfer bancar, nu este necesară o depunere deoarece
prețuim calitatea strângerii de mână. Întâlnirile noastre sunt de obicei
programate cu 4-8 săptămâni înainte.
Vopseaua și pielea sunt certificate?
Suntem certificați pentru gama completă de produse
GYEON, SERVFACE, NANOPRO și MATRIX. Aceștia sunt producători ai celor mai
bune acoperiri ceramice din lume. Doar companiile cu experiență personală,
educație (formare) și echipament tehnic adecvate primesc acest lucru. La
fel este de ex. o platformă de ridicare, un sistem de iluminat foarte bun,
un încălzitor și un uscător de vopsea cu infraroșu (radiator IR) pentru
coacerea stratului sunt condiții prealabile pentru primirea
certificării. Astfel, producatorii au certitudinea ca produsele lor sunt
date doar instalatorilor de incredere fara a le distruge reputatia, tu ca
client ai siguranta ca ai ales o companie foarte buna, iar noi ca companie ne
simtim onorati sa fi primit aceste premii. Certificatele noastre pot fi
găsite pe pagina „Despre noi”.
Pregătirea vehiculului este o chestiune de
încredere reciprocă!
Cât costă etanșarea ceramică?
Aceasta este probabil cea mai frecventă
întrebare. Filosofia noastră nu este de la mulțime, ci de a lucra pentru
clasă. Aceasta înseamnă că suntem detalieri și lucrăm în consecință cu
precizie și atenție. Un tratament durează de obicei cel puțin două zile ca
efort de echipă (lac), iar prețurile noastre sunt derivate din
asta. Trebuie să socotiți cu cel puțin 900 de euro pentru o mașină mică,
de la aproximativ 1200 de euro pentru o clasă de mijloc, în jur de 1500 de euro
pentru un SUV. Desigur, prețul real depinde în cele din urmă de
stare. Putem oferi un pachet combinat pentru piele, jante sau sticla
separat sau impreuna. Toate prețurile pe care vi le anunțăm includ toate
cheltuielile pentru timpul de lucru, material, TVA - nu există costuri suplimentare
ascunse.
De ce este atât de scump un strat ceramic?
De multe ori ni se pune și această
întrebare. Profităm de ocazie și vrem să o descriem din punctul nostru de
vedere:
Sigur, mai ieftin este întotdeauna posibil. În
era internetului, este ușor să găsești diferiți furnizori, să le scrii și să le
ceri prețuri sau să cauți pe site-urile lor. Acesta este un proces complet
legitim și procedăm în același mod atunci când, de ex. cumpărați o unealtă
sau piese de schimb. În acest caz specific, însă, nu cumpărați
un produs finit de la raft, ci un serviciu în combinație cu produse.
Să presupunem că ar trebui să premiați cele mai
bune dintre cele mai bune unități din lume unde puteți fi cu adevărat sigur că
serviciul va fi executat perfect. Și presupunând, complet fictiv acum, el
ar unge cu unt pe vopseaua lor ca „acoperire”, ar avea o pregătire grozavă, dar
fără durată de viață. Untul este ieftin și cu siguranță strălucitor, dar
nu le place.
Și presupunând că ai da contractul fiului de 13 ani
al vecinului tău, care „untează” pe vopsea cea mai bună acoperire din lume, dar
nu are idee sau experiență cu ce face de fapt, ai fi economisit și tu bani, dar
inca nicio distractie.
Prin urmare, ieftin într-o parte disponibilă este
în regulă, dar ieftin în comerț poate fi problematic.
Asta ca o introducere. Au învățat că este
importantă calitatea lucrării, dar și calitatea acoperirilor
folosite. Este clar că nimeni nu le-ar unge cu unt pe vopsea, dar adevărul
este că există copii ieftine până la foarte ieftine în acest segment, de
exemplu. pentru a cumpăra în Alibaba. Acestea sunt acoperiri care
sunt uneori chiar întinse cu apă (nu glumesc). Sau ceară cu un conținut
mic de SiO2, care sunt apoi oferite ca „Acoperire” sau „Ceramic”.
Pe lângă copiile ieftine ale
materialului, există și calitatea lucrării. Am subliniat deja de mai multe
ori că le putem oferi o treabă foarte bună. Dar de ce facem asta? Pe
lângă reputația bună și pasiunea pentru munca perfectă, mai există un argument:
plângerile. Și atunci lucrarea de lustruire sub acoperire a fost
proastă. Și lustruirea bine necesită mult timp, know-how etc.
Nu avem nicio reclamație, cel
puțin nu merită menționat. Și dacă se întâmplă ceva, se va face și nu se
va discuta sau argumenta mult timp.
La prepararea cu ceara, ar fi mai mult sau mai
putin irelevant daca lucrarea de lustruire ar fi incurcata, care ar putea fi
reparata oricand. Cu ceramica, vehiculul ar fi fost stricat definitiv.
Dar acum la cifre: Toată lumea știe acum cât
costă o oră de muncă pentru profesioniști (mecanici, instalatori, dulgheri
etc.). 100 de euro și mai mult sunt destul de comune. Pentru noi este
clar că cu un astfel de salariu pe oră nu trebuie să oferim. De multe ori
avem 60 - 65 de ore pentru o pregătire completă, asta ar fi.... să
lăsăm.
Factorizați costurile auxiliare precum chiria,
materialele auxiliare, uneltele, consultantul fiscal, casa de marcat,
internetul, combustibilul etc. să lăsăm asta deoparte.
Să ne mai gândim la un lucru și anume la materialul
folosit. Acum ne-am distrat să extrapolăm prețurile pentru acoperirile
ceramice la litru pentru dumneavoastră dragi clienți, astfel încât să puteți
vedea ce obțineți de fapt (rețineți înainte ca cineva să se plângă aici:
desigur că folosim mult mai puțin de 1000 ml per comandă, dar este ar trebui
doar ca bază pentru comparație și în scopuri ilustrative).
CQuartz Lite: 332 euro/litru (nu folosim)
Liquid Elements EcoShild: 1380 euro/litru (nu
folosim pe vopsea)
CQuartz UK: 1580 - 2100 Euro / litru (folosit rar)
ServFaces Ultima: 1800 - 2100 euro/litru
GYEON One: 1790 euro/litru
Mat GYEON: 2099 euro/litru
GYEON Pure: 2420 - 3165 Euro/litru (acoperirea
noastră standard Gyeon)
GYEON Syncro (Mohs): 3165 euro/litru (Mohs și Base
sunt acoperirile pe care le folosim cel mai mult)
Nanopro Pro 10H: 3600 euro/litru (unul dintre
acoperirile noastre preferate)
MATRIX Black: 4000 euro/litru (nou pentru 2021)
Sursa: Carshine Shop, Carparts Cologne*, Amazon.
(*Apropo, oferă prețuri pe litri pentru informații)
O cutie de ceară bună costă în jur de 50 de euro și
cu asta poți face aproximativ 20 de mașini. Deci acum înțelegeți de ce un
strat ceramic de la noi este de multe ori mai scump decât ceea ce oferă
alții. Nu acoperim segmentul ieftin. Nu compara doar prețurile, ci
pachetul general. Și cu siguranță vei fi pe mâini bune cu noi!
Sfatul nostru: dați comanda doar unei companii care
poate îndeplini standardele de bază precum lumină, platformă de ridicare,
curățenie, calorifere IR și/sau încălzire. Verificați cu furnizorul
low-cost exact ce material doresc să folosească și cât timp va dura
exact. Dacă cineva ar trebui să-ți facă un „acoperire ceramică” într-o
jumătate de zi, atunci nu merită numele și în acest sens nu trebuie luat în
serios. De asemenea, suntem sceptici în privința acestui lucru, deoarece o
astfel de acoperire subcalificată ruinează foarte repede reputația unei întregi
industrii.
Încă ceva, dacă prietenii și concurenții pe care îi
cunoaștem acum se simt adresați: Nu, aceste rânduri NU înseamnă NICIUN dintre
procesoarele cunoscute nouă personal sau chiar doar prin Facebook, atât în AT
cât și DE. Acesta NU este un atac personal împotriva nimănui. Dar noi
toți din scena high-end știm că astfel de candidați există.
Ce materiale folosesc vopseaua și pielea?
in functie de cerinta, vehicul, cererea clientului,
dar si de utilitate si bugetul disponibil, suntem extrem de flexibili cand vine
vorba de acoperirile ceramice selectate. Avem stratul potrivit pentru
fiecare suprafață și suntem, de asemenea, foarte buni la manipularea
vehiculelor care au fost deja acoperite. Lucrăm în principal cu produse de
la GYEON, NANOPRO, CARPRO, LE și SF. De asemenea, suntem bucuroși să
achiziționăm și să procesăm profesional alte produse la cererea clientului.
Cât de precisă este pregătirea înainte de o
acoperire ceramică?
Pregătirea înainte de acoperirea ceramică implică
un efort uriaș și adesea aici se separă grâul de pleava. Încercăm să
profităm la maximum de vopseaua dumneavoastră valoroasă cu multă experiență,
cunoștințe, îndemânare, diligență și răbdare. În primul rând, vehiculul
este curățat temeinic, dacă este necesar și după consultare, de asemenea,
spălat. În colțuri și margini lucrăm cu perii fine, aer comprimat și cârpe
moi. Îndepărtăm rășina și gudronul fie cu abur, fie cu solvenții
noștri. Frământați folia de rugină împreună cu o cârpă de cauciuc și un
agent de îndepărtare a peliculei de rugină. Doar atunci când mașina este
cu adevărat curată, trecem la următorul pas, adesea foarte consumator de
timp. Mascare pentru a proteja piesele și emblemele sensibile din plastic.
Vopseaua este lustruită în mai multe etape și, dacă
este posibil, zgârieturile sunt îndepărtate și aduse la un luciu absolut
ridicat înainte de a fi acoperită. Desigur, trebuie să lucrăm și pentru a
păstra vopseaua și, desigur, putem măsura și grosimea stratului de
vopsea. Până la o curățare repetată (degresare) extrem de precisă a
vopselei după lustruire și înainte de acoperire, acordăm cea mai mare atenție
unei lipiri adezive fiabile. În funcție de dimensiunea și starea
vehiculului, se pot investi până la câteva zile lucrătoare numai în pregătire.
Învelișul este și copt?
Da, mai ales în lunile reci, acesta este un avantaj
extrem. Și dacă se aplică mai multe straturi, acest lucru este
esențial. Suntem specializati in aplicarea stratului ceramic in mai multe
straturi (conform cerintelor clientului).
După acoperire, vehiculul stă în holul nostru cald
timp de cel puțin 24 de ore pentru a se întări.
Cât durează un strat ceramic?
Din două straturi (straturi) în principiu pentru
durata de viață a mașinii. Cu toate acestea, există câteva lucruri de luat
în considerare: După cum am spus, nu mai puteți spăla un strat cu mijloace
„normale”, dacă se acordă îngrijirea corespunzătoare. Există vehicule cu
6-9 straturi, așa că ar fi nevoie de șmirghel pentru a îndepărta stratul din
nou. Totuși, ceea ce se schimbă este comportamentul hidrofob, mărgele
poate scădea în timp. Fiecare client primește de la noi instrucțiuni de
îngrijire adecvate în timpul predării, produsele de îngrijire corespunzătoare pot
fi achiziționate și există un videoclip cu instrucțiuni de spălare pe canalul
nostru de YouTube. Ne poți găsi foarte ușor și pe Youtube/Facebook cu
numele companiei noastre și ne-am bucura foarte mult dacă ți-a plăcut sau te-ai
abonat și acolo!
Ce se întâmplă cu stratul ceramic după durata de
viață oficială/garanție?
Când ar trebui să reacoperi? Și stratul
ceramic se dezlipește?
Putem oricând să reîmprospătam stratul ceramic, să
îl suplimentăm, să aplicăm un alt strat. Acoperirea ceramică poate fi
stratificată, adică construită în straturi. Dacă nu faceți nimic, nu se va
întâmpla nimic nici cu vopseaua, deci nu există daune consecutive din cauza
unui strat neglijat. De fapt, avem o mulțime de clienți obișnuiți care
revin la noi la intervale regulate (1, 2 sau 3 ani) pentru acoperirea în
combinație, de ex. cu o curatenie interioara.
Acoperirea ceramică nu se desprinde, deoarece
devine o parte integrantă a vopselei pe o bază moleculară.
Are sens stratificarea (= mai multe straturi) de
acoperire ceramică?
Aici spiritele diferă enorm. Trebuie neapărat
să faceți diferența între ceramică cu 1 strat plus topping, pe care pur și
simplu NU îl puteți stratifica. Un astfel de lucru este de ex. GYEON
Duraflex. Deci nu e rău, dimpotrivă. Dar corespunde specificațiilor
producătorului și această acoperire este produsul nostru de top atunci când
vine vorba de netezime în combinație cu durata de viață.
Dar există o altă cale. Alte acoperiri sunt
perfect potrivite pentru a le construi în mai multe straturi. Trebuie să
existe o fază de întărire între straturi (fie că este vorba, desigur, folosind
factorul de timp sau un radiator IR). Unul dintre cele mai flagrante
exemple este cu siguranță un finisaj mat. Un singur strat pur și simplu nu
ar fi suficient, doar începând cu al treilea strat, instalatorul observă cum
produsul își poate îndeplini sarcina.
La vopsea netedă, veți observa și o diferență până
la al doilea strat, după care nu se va observa nicio diferență specială la
aplicare. Dar asta nu înseamnă că grosimea generală a stratului nu devine
din ce în ce mai groasă. Pentru că asta face, se acumulează pe strat și
devine din ce în ce mai solid, compact și gros. De fapt, avem experiență
personală cu vehicule cu 4, 6 și 9 schimburi, funcționează
minunat. Această vopsea este sigilată permanent, zgârieturile de suprafață
pot fi lustruite perfect fără a ajunge la stratul transparent real. Am
avut chiar și daune de vandalism (zgârieturi la cheie) pe un strat de 4
straturi, chiar și acesta a ieșit complet fără a intra pe stratul de bază.
Pentru dumneavoastră, ca client obișnuit, este încă
interesant să știți că atunci când veniți la repetare, ne asigurăm că vechea
acoperire este păstrată cât mai mult posibil și că putem construi grosimea
totală a stratului.
Cum arată dacă trebuie vopsit ceva pe vehicul?
Dacă componentele trebuie vopsite, vă rugăm să
furnizați companiei dumneavoastră de vopsire auto informații despre stratul
existent. Trebuie doar să fie pre-măcinat puțin mai conștiincios, apoi nu
sunt probleme. După vopsirea componentelor individuale, suntem bucuroși să
le acoperim din nou cu ceramică, timpul recomandat între ele este de
aproximativ 14 zile.
Are sens să acoperiți un vehicul nou cu ceramică?
Da absolut!! Vă puteți proteja vopseaua
valoroasă deosebit de bine încă de la început și o puteți păstra într-o stare
frumoasă pe termen lung. Deoarece s-ar putea să ne economisim chiar și o
lustruire de șlefuire care consumă mult timp, aveți avantajul că întreaga
grosime a vopselei este păstrată și - dacă vehiculul este într-adevăr
livrat imediat de către dealer - obțineți și o reducere de preț
corespunzătoare.
Reziduuri de lustruire, piese de plastic murdare,
garnituri, cauciuc?
Știm toate acestea din procesarea ieftină și
rapidă. Aceste reziduuri de lustruire/ceară sunt atât de încăpățânate
încât de multe ori nici măcar noi nu putem îndepărta păcatele predecesorilor
noștri. De aceea protejăm aceste componente prin mascare, acoperire sau
pur și simplu acordând mai multă atenție decât altele. Cel mai bun prieten
al nostru după lustruire este scobitoarea, printre altele, tot ce și-a găsit
drumul într-o crăpătură este de obicei îndepărtat cu ea.
Faceți și așchii de piatră?
Inima ne sângerează când trebuie să livrăm o mașină
cu așchii grele de piatră. Avem cele mai multe culori standard în stoc și
tamponăm automat profesional. Pentru culori speciale, vă rugăm să fiți
atât de amabili și să ne aduceți un stilou potrivit pentru
retușuri. Puteți obține acest lucru prin numărul de șasiu din compania
dvs. de service auto / vânzarea de piese de schimb.
Puteți apăsa și lovituri?
Lucruri simple da, dar cu lovituri complicate
trebuie să trecem sau să apelăm la un specialist.
Mașina mea are discuri de frână ceramice și
Centerlock?
Suntem pe deplin conștienți de
cât de delicate și mai ales de scumpe sunt jantele și discurile de frână. O
lovitură neglijentă și janta este zgâriată pe interior și discul de frână s-ar
putea rupe. De multe ori există foarte puțin spațiu între etrierul de
frână și jantă. Nimeni nu este capabil să scoată o astfel de jantă de pe
axă sau să o monteze pe axă fără a o distruge prin simpla ridicare a acesteia
sau fără un dorn de ghidare.
De aceea, roțile sunt împinse
înăuntru și afară cu o potrivire precisă, putem folosi platforma de ridicare
pentru a regla vehiculul la înălțimea dorită la milimetru, iar știftul de
ghidare garantează că nu există nicio deteriorare. Pentru Porsche fără
Centerlock, pentru VAG și BMW avem și mandrine de ghidare
corespunzătoare.
Am realizat și un videoclip
corespunzător cu privire la instalarea Porsche Centerlock, pe care îl găsiți pe
canalul nostru de YouTube.
Ce părere aveți despre diapozitive? Și ce e
mai bine?
În general, trebuie spus că o mașină nu este un
tablou care atârnă pe perete într-un muzeu, în afară de rarele mașini de epocă
care se află și în muzeu. Aceasta înseamnă că un vehicul care este în
mișcare este supus uzurii, deteriorarii constante și, desigur, expunerii
constante la influențele mediului. Mai ales cu ultimele două puncte ne
putem implica și încetini acest proces sau îl putem evita dacă este posibil . Cu
toate acestea, nimeni nu poate pune o mașină sub o „cupolă de sticlă”.
Asta ca o introducere, pentru a încetini pasionații
care susțin că XY este o porcărie și ZX este cel mai bun lucru
vreodată. Ca în orice în viață, totul are limite. Ca să spun clar, un
glonț de 9 mm trage de la un Glock nu contează dacă există 10 straturi de
ceramică sau cea mai bună folie disponibilă pe piață - gaura este gaura.
Poți aborda această întrebare doar enumerand
avantajele și dezavantajele ambelor variante și apoi obținându- ți o idee
bazată pe domeniul tău personal de aplicare/profilul de conducere.
Avantajele foliei:
* Protecție mai bună a așchiilor de pietre.
* poate absorbi mai bine zgârieturile mici fără a
intra în vopsea.
* Unele produse fac publicitate „Self Healing”.
* pentru folii cu culori: Schimbarea culorii
vehiculului este cu siguranță distractivă.
Dezavantaje ale peliculei:
* Tăierea filmului la dimensiunea
vehiculului poate duce, eventual, la daune consecutive. Din
pacate avemvăzut deja de mai multe ori. Plotter pentru
componente întregi, în AT nici unul.
* Adesea trebuie să dezasamblați părți ale
vehiculului sau să îndepărtați emblemele pentru folie.
* Probleme de aderență la margini, colțuri și
pliuri cu mistrie goale. Adezivul este adesea folosit pentru a „ajuta”.
* posibilă legătură chimică a adezivului de film cu
stratul transparent. Am putea scrie cărți pe tema „defoiling”... totul era
acolo, de la stratul transparent distrus până la ridicarea vopselei pe părțile
repetate. În acest context: Da, putem și despacheta. Nu, nu ne asumăm
răspunderea pentru astfel de daune.
* Foliile nu pot fi lustruite și adesea apar imperfecțiuni
de la procesare.
* insectele se pot arde, în combinație cu căldura
(de aceea are sens să acoperim foliile după aceea, ceea ce suntem bucuroși să
facem). De asemenea, praful fierbinte de frână de pe peretele lateral
poate arde.
* Cu folii cu o culoare care nu se potrivește cu
culoarea vehiculului, este adesea distractiv când deschideți
compartimentul motorului, portbagajul, capacul rezervorului sau chiar ușile:
puteți vedea culoarea originală undeva dacă vă uitați cu atenție.
* Pentru folii colorate: Gândiți-vă la o coliziune
din spate după 4 ani, bara de protecție spate trebuie înlocuită. Cine îți
spune să primești din nou același slide?
* Capacitate limitată de a „trage” lovituri din
piesele din tablă. Uneori pur și simplu nu poți apăsa din interior, pentru
asta este tehnica adezivului. Cu o folie poți uita asta.
* transparente ieftine, de asemenea, de
ex. originalele de la Porsche de pe aripile din spate devin gălbui și
plictisitoare în timp , ceea ce este deosebit de inestetic pe vehiculele
de culoare deschisă sau lasă o pată gri ca o desfigurare optică pe vopseaua
neagră lucioasă . Prin urmare, recomandăm adesea
înlocuirea acestor piese în cursul procesării.
* Pentru folii colorate: Vă rugăm să rețineți că nu
toți dealerii vor lua înapoi un vehicul foliat dacă doriți să tranzacționați
vehiculul dumneavoastră. De fapt, dealerii de mașini refuză adesea să facă
schimb, atâta timp cât filmul este pe mașină. Acest lucru corespunde -
oricât de greu este această afirmație - o pierdere de valoare.
* în cele din urmă costul. Folia este de
obicei mult mai scumpă decât acoperirea și durabilitatea finală.
Acoperire ceramică avantajoasă (comparativ cu
folie):
* În comparație cu toate foliile, optica mult mai
bună, luciul profund al unei ceramice bune și netezimea nu vor fi niciodată
obținute de o folie.
* curățare mult mai bună și mai ușoară - „Easy
Clean Effect”.
* o mai bună protecție împotriva insectelor arse,
rășină de copac, excremente.
* nu există risc de deteriorare a vopselei în
timpul aplicării.
* durata de viață a unui strat ceramic. Ai
mereu o ceramică de la 2 straturi în sus, folia poate doar 5 ani.
* capacitatea de a lustrui zgârieturile de pe stratul
ceramic. De la o anumită grosime a stratului, ceramica poate absorbi și
zgârieturi puțin mai adânci fără a intra în stratul transparent.
* Goliturile pot fi presate sau trase din exterior.
* Deteriorarea accidentală (schimbarea pieselor și
revopsirea) nu reprezintă deloc o problemă, doar acoperiți acele părți după
aceea pentru a adăuga protecție.
* În cele din urmă, păstrarea valorii sau chiar
creșterea valorii unui vehicul cu o ceramică de înaltă calitate, cel puțin în
comparație cu un vehicul cu folie colorată. În cazul unui vehicul cu folie
transparentă, se poate însă presupune că ambele variante reprezintă, de
asemenea, un argument de vânzare bun și care formează preț.
Dezavantaj stratul ceramic (comparativ cu filmul)
* protecția puțin mai slabă împotriva așchiilor de
piatră. Totuși, avem vehicule cu 9 straturi, așa că nu există aproape
nicio deteriorare la utilizarea normală, chiar și iarna.
Avantajul filmului și acoperirii ceramice împreună:
* vopseaua de dedesubt este mai bine conservată,
vehiculul își pierde mai puțin din valoare.
* Influentele mediului, UV, fecale, urina etc. nu
mai afecteaza vopseaua originala.
În rezumat: dacă
conduceți Porsche-ul dumneavoastră în Supercup, o folie ar fi de
fapt mai bună. În utilizare normală, eventual chiar și ca vehicul de vară,
un film ar fi un dezavantaj și mult mai scump.
Postscript: tot mai multe transparențe (de exemplu,
Xpel etc.) devin populare. Dacă alegeți o astfel de folie, vă rugăm să luați
în considerare că foarte puține foliere din lume sunt și ele bune de
lustruit. Toate zgârieturile, vopseaua mată și adesea chiar și resturile
de insecte sunt apoi sub peliculă și rămân vizibile. Deci, dacă te
hotărăști pentru un film, putem pregăti perfect mașina pentru tine în avans
pentru a elimina zgârieturile și a arde insectele. După consultări, putem
avea, de asemenea, mici lucrări efectuate direct de noi după pregătirea de
către ambalajul dvs. de folie.
Cu toate acestea, este important în acest context
ca un film să nu adere niciodată de acoperirea ceramică. Chiar dacă
intenționați să aveți doar luneta sau peretele lateral prevăzut cu un logo al
companiei, anunțați-ne în prealabil. Apoi omitem aceste zone și mai târziu
putem să re-acoperim peste folie.
Ți-e frică de întoarcerea în trafic, departe de
motorul cu ardere?
Nu deloc. Suntem chiar foarte bucuroși să
lucrăm pentru vehicule electrice. Din experiență putem spune că vopseaua
dinTESLA este chiar extrem de complicat, insectele ard în el aproape
magic. Înainte de a acoperi un Tesla, insectele nu sunt doar lustruite, ci
și arse (lustruire sub emițătorul IR). Platforma noastră de ridicare este
de ex. conceput pentru Tesla Model X atât în ceea ce privește
ampatamentul, cât și greutatea.
Mașinile electrice au nevoie la fel de multă
atenție, așa că cu siguranță nu rămânem fără muncă!
Cu toate acestea, este important în acest context:
vă rugăm să vă aduceți mașina electrică cu o baterie complet încărcată și să
opriți toți consumatorii. Ne dorim să aveți suficientă „suc” ca să puteți
conduce din nou acasă după câteva zile, amintiți-vă că avem nevoie de curent
electric cu hayon, uși cu aripi de pescăruș etc.
NU taxăm TESLA și Co. !!
Am fost instruiți special de către WKO Viena în
manipularea și posibilele pericole ale vehiculului dumneavoastră electric și,
datorită instruirii HV1+ (= instrucțiuni tehnice aprofundate de siguranță în
conformitate cu ghidul ÖVE 19), suntem, de asemenea, autorizați oficial să
acceptăm și vehicule hibride.
Acoperire ceramică, etanșare ceramică, acoperire pe
sticlă, acoperire, nano-acoperire, nano-etanșare, acoperire cu ceară, etanșare
cu ceară, etanșare cu silicon, etanșare cu polimer, ceară hibridă, ceară,
ceară... care sunt toți acești termeni, nimeni nu mai știe! ?
Desigur, jungla de termeni din această industrie
este de fapt confuză. Și atunci, desigur, apare întrebarea pentru
proprietarul unui vehicul, care este oricum cel mai bun lucru pentru vehiculul
meu? Cu acest articol încercăm să creăm puțin mai multă perspectivă.
Acoperirea ceramică, etanșarea ceramică este una și
aceeași. În engleză se numește „Coating”, care se traduce 1:1 prin
„glazură”, dar este mai probabil să fie înțeles ca „suprapunere”, „strat” sau
„acoperire”. Preferăm cuvântul „acoperire ceramică” pentru că de obicei îl
aplicăm în mai multe „straturi” (=straturi sau treceri) și corespunde, de
asemenea, cu „coating” în engleză. Dar, în sine, o etanșare ceramică nu
diferă de o acoperire ceramică dacă diferiții procesoare îl oferă diferit, dar,
eventual, chiar folosesc același material.
Strict vorbind, „GlassCoating” este un termen mai
devreme, dar destul de rar și – după cum a relevat cercetările – materialul
poate fi, de asemenea, identic cu „Ceramic Coating” și poate fi începutul
acoperirii ceramice. Nu trebuie confundat acest lucru cu celebra „Sticlă
lichidă”, care la vremea respectivă putea fi deja aplicată în straturi, dar nu
poate fi echivalată cu o acoperire modernă nici ca material, nici ca
proprietăți.
Nano acoperire, nano etanșare în cursul pregătirii
vehiculului. Predecesorul și cu siguranță mai cunoscut din terminologie
este nano-acoperirea. În principiu, acoperirea ceramică este și un fel de
nanotehnologie, deoarece „nano” implică cele mai mici particule care se combină
cu vopseaua. Dar marea diferență este materialul folosit. Un nanoacoperire
folosește polimeri, adică materiale plastice, care nu se pot lega niciodată de
vopsea, precum și de un sigiliu ceramic. Acest lucru are ca rezultat o
durată de viață mult mai scurtă și o protecție limitată a vopselei în
comparație cu nano-acoperirea. Nanocoating-ul este învechit de tehnologie.
Etanșare cu polimer, etanșare cu silicon:
Majoritatea oamenilor din industrie se gândesc imediat la uleiuri, siliconi și
polimeri atunci când lustruiesc vopseaua. Bineînțeles că avem și astfel de
produse pe rafturi. O lustruire pură de vânzare nu ne este străină, chiar
dacă este cu adevărat rar. Dar chiar nu are sens să faci o acoperire
ceramică pe un vehicul pe care de fapt vrei doar să-l vinzi. Adevărul este
că acoperirea ceramică și siliconul sunt absolut în conflict atunci când vine
vorba de compatibilitate. De aceea, separăm cu strictețe tampoanele de
lustruit, cârpele și produsele nu numai pe rafturi, ci și în mașina de
spălat. Pentru o acoperire ceramica trebuie sa lucram 100% fara grasime,
ulei, silicon si polimeri, altfel vor fi probleme cu legatura dintre vopsea si
acoperire. unu Vă recomandăm etanșarea cu polimer sau etanșarea cu
silicon pentru vehiculul dvs. utilitar ieftin.
Ceară hibridă, ceară, ceară: Desigur că suntem
bucuroși să vă oferim și acest lucru, iar prepararea clasică cu ceară de înaltă
calitate are sens, mai ales pentru mașini de epocă sau clasice. Vopselele
termice și vopselele nitro ulterior nu au fost la fel de sensibile ca vopselele
moderne pe bază de apă. O mașină clasică care se conduce doar de câteva
ori pe an și dacă se poate doar când vremea este frumoasă, pentru care o bună
pregătire cu ceară ar fi complet suficientă. Desigur, nu trebuie să te
aștepți la miracole în ceea ce privește durata de viață, pentru un „zilic cu
spălătorie auto” care ar fi o risipă de bani. Notă: Chiar și cea mai bună
ceară ar fi dispărut cu o „glisare”. Din acest motiv, chiar și vehiculele
cu un strat de ceară trebuie spălate numai cu apă rece fără agenți
tensioactivi. În opinia noastră personală, prețurile uneori astronomice
pentru anumite ceară din „Elveția” sunt complet exagerate, chiar dacă sunt de
ex. nu-ți pot scăpa din cap în lumea Porsche. Dar, în special, cu
vehiculele Porsche noi, ceara nu vă ajută la nimic în ceea ce privește
protecția împotriva insectelor arse, a prafului de frână sau a peliculei de
rugină. Pur și simplu să strălucească ca o „coriță de slănină” este pur și
simplu prea puțin și depășit din punct de vedere tehnic.
Cerurile moderne sunt adesea denumite „ceară
hibridă”, care au o proporție foarte mică de „ceramică” (particule de
SiO2). E în regulă, dar oricine vinde o astfel de ceară hibridă ca
„acoperire ceramică” este îndoielnic.
Rezumat:
Vehicul nou: vopsea de acoperire ceramică, sticlă,
jante și piele, poate în combinație cu folie de protecție a așchiilor de piatră
pe zonele expuse, ar fi cea mai bună protecție și ar garanta o bună valoare și
reținerea substanței.
Vechi, tineri: De asemenea, recomandăm un strat
ceramic pentru cei tineri, dar pentru cei mai vechi (gândiți-vă la vopsea termică)
recomandăm un strat de ceară clasic. Cu toate acestea, puteți combina și
produse moderne cu mașini clasice, de ex. pentru sticla si janta. În
cazul pielii, în orice caz, și în mod clasic cu produse de îngrijire precum
emulsii, ceară sau uleiuri.
Am fi bucuroși să vă sfătuim individual, vă rugăm
să veniți (cu programare) și vă vom pune împreună o combinație de materiale sau
tehnici.
Grundul de vopsea de la Standox Lacke
Putem repara multe dintre aceste defecte de vopsea, care sunt enumerate în
ghidul Standox.
Dar bineînțeles că nici noi nu suntem zei, totul nu este posibil. Din
păcate, uneori a trebuit să aflu pe calea grea. De exemplu Dârele de
vopsea în care vopseaua proaspătă s-a scurs pe întreaga suprafață a pictorului
nu au nicio șansă.
Sau dacă există probleme de aderență între tablă și vopsea sau chiar
șifonare, nicio șansă.
Vă recomandăm să citiți pe scurt acest ghid dacă doriți să ne comunicați
prin telefon despre defectele vopselei dumneavoastră:
STANDOX COATING GHID (Vă rugăm să faceți
clic, linkul deschide un PDF într-o fereastră nouă)
Standox este unul
dintre cei mai importanți producători de vopsele.
Diferențele de bază dintre un nanocoating și un strat
ceramic
Thaur: Car Team West | Sigiliul nano formează o
rețea cristalină tridimensională pe suprafața vopselei, similar cu un peisaj
montan microscopic. Datorită tensiunii superficiale a apei, picăturile de
apă se rostogolesc și iau particule de murdărie cu ele. Un dezavantaj al
nanocoatingurilor este că nu sunt rezistente la abraziune și, prin urmare,
durează doar pentru un timp relativ scurt. În plus, nano-acoperirea este
dăunătoare sănătății și nu este întotdeauna mai ieftină decât o acoperire
ceramică. Acoperirea ceramică este diferită, totuși, se combină cu
vopseaua pe bază moleculară. Aceasta înseamnă că ceramica și vopseaua
devin una și sunt strâns legate.
Etanșarea ceramică nu numai că umple cele mai fine imperfecțiuni ale
vopselei, ci acoperă și întreaga vopsea cu un strat. Prin urmare, este un
sistem compozit solid, permanent și nu poate fi comparat cu simpla aplicare a
unui lustruire sau a unui nano-acoperire. Datorită stratului extrem de dur
și totuși elastic, vopseaua este nu numai mai strălucitoare, ci și
protejată. Această protecție este permanentă. Nano-etanșarea nu oferă
nicio protecție și este folosită doar pentru procesare optică. Sigiliul
ceramic este foarte transparent, nu schimbă culoarea vopselei, dar păstrează
vopseaua și oferă o protecție sporită împotriva radiațiilor UV, care sunt
adesea cauza decolorării vopselei.
Economisiți timp și bani pentru îngrijirea mașinii costisitoare și inutile și
sigilați mașina cu ceramică, ceea ce garantează un efect de lungă durată de
până la 60 de luni.
fără etanșare ceramică
Spălare manuală:
• Consum mare de apă • Agenți de curățare
chimici • Samponare cu un burete • Spălare cu apă curată și un
furtun • Agent special pentru reziduurile de insecte • Îndepărtare de
piele de pe caroserie și geamuri • Detergent pentru jante
fără etanșare ceramică
Spălătorie auto:
• Praful de frână nu este îndepărtat complet
• De obicei rămân rămășițe de țânțari
• Murdăria se lipește adesea în punctele nevralgice
• • Piele îndepărtată după spălare
cu etanșare ceramică
• consum redus de apă
• fără chimicale, doar șampon de îngrijire
a mașinii cu pH neutru
• pulverizați șamponul cu Pump Sprayer
• ștergeți cu o cârpă umedă din microfibră
• nu sunt necesari agenți speciali și
agenți de curățare a jantei
cu etanșare ceramică
spălătorie auto:
• Praful de frână este complet îndepărtat
• Toate reziduurile de insecte sunt îndepărtate
• Murdăria din zonele nevralgice este
slăbită • Fără zgârieturi de spălătorie auto
• Nu este nevoie de piele
fără etanșare ceramică
Lustruire:
Este nevoie de vopsea
fără etanșare ceramică etanșare
nano:
Termen de valabilitate până la 6 luni, fără efect protector, dăunător
sănătății
cu etanșare ceramică
Lustruire:
Lustruirea este complet eliminată, vehiculul dumneavoastră strălucește fără
a fi nevoie să-l lustruiți cu costuri mari
cu etanșare ceramică
Nano etanșare:
Perioada de valabilitate de până la 5 ani, efect de protecție ridicat,
inofensiv pentru sănătate.
Prin urmare, este un timp relativ scurt în care
sigiliul ceramic și-a plătit singur.
În plus, valoarea vehiculului este menținută sau crescută de luciul
vopselei și de protecția vopselei.
În orice caz, ar trebui să vă decideți într-un stadiu incipient asupra unui
sigiliu ceramic. Nu doar atunci când vrei să-ți vinzi vehiculul. Cu
siguranță ar fi prea târziu, pentru că atunci beneficiază doar
cumpărătorul.Gândiți-vă, dacă vă duceți mașina la spălătorie o dată pe
săptămână pentru o medie de zece euro, veți avea și 500 de euro pe an.
Sursa: Norbert Haindl si
Lack und Leder
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu