Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 16 februarie 2022

Filosofia preparării vopselelor si a protectiei

 

Ce înseamnă de fapt pregătirea vehiculului și ce înțelegem prin asta?

Dacă cauți ceva rapid și ieftin, trebuie să te dezamăgim. 

În această industrie în special, există diferențe foarte mari de percepție între clienți și furnizori. De aceea, sfaturile personale sunt deosebit de importante în acest segment. 

Pretindem că lucrăm deosebit de precis și meticulos, considerăm fiecare vehicul ca o „operă de artă” și dedicăm câteva zile (și nu ore!) unui rezultat final absolut perfect - VEHICULUL TĂU!

Imaginați-vă că vă uitați la vopsea la microscop: netratat dedesubt arată ca șmirghel, aspru și zimțat, plin de zgârieturi și denivelări. Muștele arse, rășina, excrementele de păsări, varul și gudronul, dar și o suprafață deteriorată fac vopseaua aspră și plictisitoare. De aceea vehiculul dumneavoastră este incolor, arată plictisitor și neîngrijit. Apa și murdăria se pot combina astfel mai bine și vă pot îngreuna viața atunci când vă spălați vehiculul.

Modul ieftin de prelucrare aplică doar ceară sau ceva asemănător unei astfel de vopsele după ce a fost spălată. Acest lucru este rapid și ușor, iar denivelările sunt umplute cu ceară sau silicon. Cu toate acestea, aceste produse sunt volatile, ceea ce înseamnă că după câteva spălări, vehiculul dumneavoastră va arăta la fel ca înainte și denivelările sunt din nou acolo, astfel încât vopseaua este din nou expusă influențelor mediului fără protecție.

În cazul vopselei și a pielii - Special Car Care.at, vopseaua este netezită microscopic după o spălare manuală care necesită timp. Aceasta se realizează printr-un proces de lustruire care durează câteva ore, este complex și se realizează în mai multe etape. În acest proces, aproximativ 90-95% din toate micro-zgârieturile de pe întreaga suprafață a vehiculului dispar. Trebuie doar să lăsăm zgârieturi foarte adânci pentru a nu pune în pericol grosimea vopselei.

Pentru aceasta folosim mașini de lustruit foarte profesionale (rota & excentric, care sunt combinate în funcție de zona de aplicare) și agenți de lustruit de ultimă generație precum și un sistem de iluminat foarte bun, care este esențial pentru această lucrare. . În plus, putem ridica vehiculul cu o platformă de ridicare fără stâlpi pentru a putea funcționa perfect în zona spoilerelor, șorțurilor și panourilor culbutoare.

 

Vopseaua este apoi acoperită fie cu ceară, polimer, silicon, nano sau ceramică, în funcție de cerințele clientului, domeniul de aplicare sau sfatul personal. Tipul de acoperire depinde de preț și este convenit în prealabil într-un consult personal. Ni se pune în mod repetat întrebarea cu privire la durata de viață a acoperirilor ceramice: Următoarele: Efectul vizibil al unei acoperiri, eliminarea apei, nu indică faptul că o acoperire nu mai este disponibilă. De fapt, acoperirile de astăzi sunt atât de dure și durabile încât pot fi îndepărtate doar cu lustruire abrazivă sau chiar șlefuit umed. În funcție de modul în care aveți grijă de vehiculul dvs. mai târziu (este de preferat spălarea delicată a mâinilor), puteți experimenta și un efect de mărgele timp de până la 2 ani. Dacă aceasta scade este posibilă și o reîmprospătare pentru dvs. ca client - dar este mai bine dacă ne aduceți vehiculul pentru acoperire. Se face un inventar, suprafata este pregatita individual si apoi se aplica un nou strat.

 

În sfârșit, chestiunea costurilor: acestea sunt determinate numai după o inspecție a vehiculului. Din motive de corectitudine față de dumneavoastră, dar și față de noi, tipul, domeniul de aplicare și posibilitățile sunt decise și definite individual pentru fiecare comandă. Puteți găsi un ghid în acest sens în Întrebări frecvente.

Am compilat cele mai importante întrebări pentru tine de-a lungul anilor și am dori să le răspundem aici în limbajul cel mai ușor de înțeles posibil:

Cum ai venit cu acest nume stupid pentru o companie de mașini? ;-)

Aceasta este de fapt prima întrebare când cineva aude de la noi pentru prima dată!

Reacțiile sunt diferite, cei mai mulți se gândesc imediat la lucruri obositoare, dar de fapt acest nume evocă un rânjet pe chipul tuturor. Credem că este amuzant și - ca să fiu sincer - a fost pe deplin intenționat. Am vrut să ieșim în evidență din mulțime chiar și cu numele. Avantajul „vopseaua și pielea” este cu adevărat remarcat de toată lumea!

 

În afară de asta, cel mai târziu cu pachetele noastre de lucru, toată lumea înțelege cu adevărat că acest nume are sens pentru noi și că este trăit și în practică.

Numele companiei „Lack und Leder - Geri Special Car Care” este acum un nume de companie protejat la Tribunalul Comercial din Viena. Și, ceea ce ne mulțumește și mai mult, în țările de limbă germană, dacă introduci „lipsă și piele” în căutarea pe Google, am împins totul pe pagina 1, în afară de câteva reclame plătite. „Lac și piele” se găsesc imediat pe Google și cu planificatorul de traseu de la Google și Apple ne găsești și pe noi imediat.

Mai mult, pe lângă LackundLeder.at, am protejat și domeniul ceramic coating.at, care este direcționat către această pagină. La urma urmei, principalul nostru lucru este acoperirea ceramică.

 

De ce ar trebui să-mi tratez vehiculul, ce rost are?

În general, desigur, opiniile diferă cu privire la cât de departe ar trebui să meargă îngrijirea vehiculului. Majoritatea proprietarilor de vehicule văd o mașină/motocicletă ca pe o marfă pură. Unii oameni fac același lucru, dar totuși își doresc beneficiul unui strat ceramic. Pentru că chiar și un vehicul care este condus în fiecare zi are nevoie de îngrijire și protecție adecvată împotriva influențelor mediului. Desigur, acest lucru este deosebit de interesant pentru vehicule de foarte înaltă calitate, limuzine impunătoare, SUV-uri, mașini sport, mașini electrice și mașini de epocă cu proprietari în mod corespunzător.

Un sigiliu ceramic este un strat de suprafață permanent, limpede, dur și extrem de neted, care garantează o durată de viață foarte lungă. Acestea au avantajul că insectele, rășina, sarea, acizii, extremele sau urina nu pot provoca daune. Un vehicul tratat în acest fel este mult mai ușor de curățat și arată mai bine îngrijit și mai valoros. Un strat ceramic vă oferă o protecție suplimentară, deși limitată, împotriva așchiilor de pietre și a zgârieturilor. Datorită unui strat ceramic de pe jante, praful de frână foarte agresiv și fierbinte poate arde cu greu, iar jantele pot fi curățate foarte ușor doar cu apă. Puteți chiar să vă curățați vehiculul aproape din nou conducând în ploaie, deoarece murdăria și apa se rostogolesc când bate vântul. Cu un strat de sticlă aveți nevoie de la cca. 60 km/h fără ștergătoare, ceea ce asigură o vedere clară și siguranță activă în condiții de vizibilitate slabă. Suntem prezenți pentru tine pe Facebook, YouTube și pe site-ul nostru web și putem fi contactați oricând prin datele noastre de contact. Suntem bucuroși să acordăm timp pentru întrebarea dvs.!

Ce reprezintă lacul și pielea și de ce este special?

Prioritatea noastră principală este satisfacția clienților, „Clienți fericiți”. Așteptăm cu nerăbdare ochii strălucitori și iubitorii de vehicule entuziaști, așteptăm cu nerăbdare feedback pozitiv și trăim din recomandarea dvs. către prieteni, familie sau pe forumul clubului / vehiculului. Suntem pentru fiabilitate absolută și procesare punctuală și serioasă a fiecărei comenzi. Lucrăm cu dragoste și entuziasm, spre deosebire de multe alte companii, nu trebuie neapărat să trăim din asta. De aceea putem implementa fiecare proiect cu o grijă deosebită și cu mult know-how tehnic. Echipamentele noastre și produsele folosite sunt de ultimă generație și sunt în permanență îmbunătățite.  

Ce face lacul și pielea?

Suntem specializati in acoperiri ceramice pentru vopsea, piele, jante, sticla, materiale plastice si alte suprafete (metale, suprafete cromate etc.) precum si pregatirea interioarelor, dar si capote si geamuri decapotabile. Acum avem 11 ani de experiență în etanșarea ceramică și vă putem sfătui individual ce tip sau ce componente au sensul de acoperit. În cadrul unei întâlniri personale cu clienții împreună cu vehiculul dumneavoastră, vă vom face o ofertă fără caracter obligatoriu. In aceasta oferta timpul de lucru, materialul necesar, TVA. precum și efortul pentru o documentare foto inclusă (la cerere transfer al pozelor pe un stick USB sau prin e-mail). Avem o casă de marcat austriacă adecvată și veți primi o factură care listează lucrările efectuate. Această factură servește drept garanție pentru dumneavoastră, dar și ca posibilă pretenție în caz de avarie în caz de accident. Acceptăm plata în numerar sau transfer bancar, nu este necesară o depunere deoarece prețuim calitatea strângerii de mână. Întâlnirile noastre sunt de obicei programate cu 4-8 săptămâni înainte.

Vopseaua și pielea sunt certificate?

Suntem certificați pentru gama completă de produse GYEON, SERVFACE, NANOPRO și MATRIX. Aceștia sunt producători ai celor mai bune acoperiri ceramice din lume. Doar companiile cu experiență personală, educație (formare) și echipament tehnic adecvate primesc acest lucru. La fel este de ex. o platformă de ridicare, un sistem de iluminat foarte bun, un încălzitor și un uscător de vopsea cu infraroșu (radiator IR) pentru coacerea stratului sunt condiții prealabile pentru primirea certificării. Astfel, producatorii au certitudinea ca produsele lor sunt date doar instalatorilor de incredere fara a le distruge reputatia, tu ca client ai siguranta ca ai ales o companie foarte buna, iar noi ca companie ne simtim onorati sa fi primit aceste premii. Certificatele noastre pot fi găsite pe pagina „Despre noi”.

Pregătirea vehiculului este o chestiune de încredere reciprocă!  

Cât costă etanșarea ceramică?

Aceasta este probabil cea mai frecventă întrebare. Filosofia noastră nu este de la mulțime, ci de a lucra pentru clasă. Aceasta înseamnă că suntem detalieri și lucrăm în consecință cu precizie și atenție. Un tratament durează de obicei cel puțin două zile ca efort de echipă (lac), iar prețurile noastre sunt derivate din asta. Trebuie să socotiți cu cel puțin 900 de euro pentru o mașină mică, de la aproximativ 1200 de euro pentru o clasă de mijloc, în jur de 1500 de euro pentru un SUV. Desigur, prețul real depinde în cele din urmă de stare. Putem oferi un pachet combinat pentru piele, jante sau sticla separat sau impreuna. Toate prețurile pe care vi le anunțăm includ toate cheltuielile pentru timpul de lucru, material, TVA - nu există costuri suplimentare ascunse. 

De ce este atât de scump un strat ceramic?

De multe ori ni se pune și această întrebare. Profităm de ocazie și vrem să o descriem din punctul nostru de vedere:

 

Sigur, mai ieftin este întotdeauna posibil. În era internetului, este ușor să găsești diferiți furnizori, să le scrii și să le ceri prețuri sau să cauți pe site-urile lor. Acesta este un proces complet legitim și procedăm în același mod atunci când, de ex. cumpărați o unealtă sau piese de schimb. În acest caz specific, însă, nu cumpărați un produs finit de la raft, ci un serviciu în combinație cu produse.

 

Să presupunem că ar trebui să premiați cele mai bune dintre cele mai bune unități din lume unde puteți fi cu adevărat sigur că serviciul va fi executat perfect. Și presupunând, complet fictiv acum, el ar unge cu unt pe vopseaua lor ca „acoperire”, ar avea o pregătire grozavă, dar fără durată de viață. Untul este ieftin și cu siguranță strălucitor, dar nu le place.

 

Și presupunând că ai da contractul fiului de 13 ani al vecinului tău, care „untează” pe vopsea cea mai bună acoperire din lume, dar nu are idee sau experiență cu ce face de fapt, ai fi economisit și tu bani, dar inca nicio distractie.

 

Prin urmare, ieftin într-o parte disponibilă este în regulă, dar ieftin în comerț poate fi problematic.

 

Asta ca o introducere. Au învățat că este importantă calitatea lucrării, dar și calitatea acoperirilor folosite. Este clar că nimeni nu le-ar unge cu unt pe vopsea, dar adevărul este că există copii ieftine până la foarte ieftine în acest segment, de exemplu. pentru a cumpăra în Alibaba. Acestea sunt acoperiri care sunt uneori chiar întinse cu apă (nu glumesc). Sau ceară cu un conținut mic de SiO2, care sunt apoi oferite ca „Acoperire” sau „Ceramic”.

Pe lângă copiile ieftine ale materialului, există și calitatea lucrării. Am subliniat deja de mai multe ori că le putem oferi o treabă foarte bună. Dar de ce facem asta? Pe lângă reputația bună și pasiunea pentru munca perfectă, mai există un argument: plângerile. Și atunci lucrarea de lustruire sub acoperire a fost proastă. Și lustruirea bine necesită mult timp, know-how etc.

Nu avem nicio reclamație, cel puțin nu merită menționat. Și dacă se întâmplă ceva, se va face și nu se va discuta sau argumenta mult timp.

La prepararea cu ceara, ar fi mai mult sau mai putin irelevant daca lucrarea de lustruire ar fi incurcata, care ar putea fi reparata oricand. Cu ceramica, vehiculul ar fi fost stricat definitiv.

Dar acum la cifre: Toată lumea știe acum cât costă o oră de muncă pentru profesioniști (mecanici, instalatori, dulgheri etc.). 100 de euro și mai mult sunt destul de comune. Pentru noi este clar că cu un astfel de salariu pe oră nu trebuie să oferim. De multe ori avem 60 - 65 de ore pentru o pregătire completă, asta ar fi.... să lăsăm.

Factorizați costurile auxiliare precum chiria, materialele auxiliare, uneltele, consultantul fiscal, casa de marcat, internetul, combustibilul etc. să lăsăm asta deoparte.

Să ne mai gândim la un lucru și anume la materialul folosit. Acum ne-am distrat să extrapolăm prețurile pentru acoperirile ceramice la litru pentru dumneavoastră dragi clienți, astfel încât să puteți vedea ce obțineți de fapt (rețineți înainte ca cineva să se plângă aici: desigur că folosim mult mai puțin de 1000 ml per comandă, dar este ar trebui doar ca bază pentru comparație și în scopuri ilustrative).

 

CQuartz Lite: 332 euro/litru (nu folosim)

Liquid Elements EcoShild: 1380 euro/litru (nu folosim pe vopsea)

CQuartz UK: 1580 - 2100 Euro / litru (folosit rar)

ServFaces Ultima: 1800 - 2100 euro/litru

GYEON One: 1790 euro/litru

Mat GYEON: 2099 euro/litru 

GYEON Pure: 2420 - 3165 Euro/litru (acoperirea noastră standard Gyeon)

GYEON Syncro (Mohs): 3165 euro/litru (Mohs și Base sunt acoperirile pe care le folosim cel mai mult)

Nanopro Pro 10H: 3600 euro/litru (unul dintre acoperirile noastre preferate)

 

MATRIX Black: 4000 euro/litru (nou pentru 2021)

 

 

Sursa: Carshine Shop, Carparts Cologne*, Amazon.

(*Apropo, oferă prețuri pe litri pentru informații)

 

O cutie de ceară bună costă în jur de 50 de euro și cu asta poți face aproximativ 20 de mașini. Deci acum înțelegeți de ce un strat ceramic de la noi este de multe ori mai scump decât ceea ce oferă alții. Nu acoperim segmentul ieftin. Nu compara doar prețurile, ci pachetul general. Și cu siguranță vei fi pe mâini bune cu noi!

 

Sfatul nostru: dați comanda doar unei companii care poate îndeplini standardele de bază precum lumină, platformă de ridicare, curățenie, calorifere IR și/sau încălzire. Verificați cu furnizorul low-cost exact ce material doresc să folosească și cât timp va dura exact. Dacă cineva ar trebui să-ți facă un „acoperire ceramică” într-o jumătate de zi, atunci nu merită numele și în acest sens nu trebuie luat în serios. De asemenea, suntem sceptici în privința acestui lucru, deoarece o astfel de acoperire subcalificată ruinează foarte repede reputația unei întregi industrii.

 

Încă ceva, dacă prietenii și concurenții pe care îi cunoaștem acum se simt adresați: Nu, aceste rânduri NU înseamnă NICIUN dintre procesoarele cunoscute nouă personal sau chiar doar prin Facebook, atât în ​​AT cât și DE. Acesta NU este un atac personal împotriva nimănui. Dar noi toți din scena high-end știm că astfel de candidați există.

Ce materiale folosesc vopseaua și pielea?

in functie de cerinta, vehicul, cererea clientului, dar si de utilitate si bugetul disponibil, suntem extrem de flexibili cand vine vorba de acoperirile ceramice selectate. Avem stratul potrivit pentru fiecare suprafață și suntem, de asemenea, foarte buni la manipularea vehiculelor care au fost deja acoperite. Lucrăm în principal cu produse de la GYEON, NANOPRO, CARPRO, LE și SF. De asemenea, suntem bucuroși să achiziționăm și să procesăm profesional alte produse la cererea clientului.

Cât de precisă este pregătirea înainte de o acoperire ceramică?

 

Pregătirea înainte de acoperirea ceramică implică un efort uriaș și adesea aici se separă grâul de pleava. Încercăm să profităm la maximum de vopseaua dumneavoastră valoroasă cu multă experiență, cunoștințe, îndemânare, diligență și răbdare. În primul rând, vehiculul este curățat temeinic, dacă este necesar și după consultare, de asemenea, spălat. În colțuri și margini lucrăm cu perii fine, aer comprimat și cârpe moi. Îndepărtăm rășina și gudronul fie cu abur, fie cu solvenții noștri. Frământați folia de rugină împreună cu o cârpă de cauciuc și un agent de îndepărtare a peliculei de rugină. Doar atunci când mașina este cu adevărat curată, trecem la următorul pas, adesea foarte consumator de timp. Mascare pentru a proteja piesele și emblemele sensibile din plastic.

Vopseaua este lustruită în mai multe etape și, dacă este posibil, zgârieturile sunt îndepărtate și aduse la un luciu absolut ridicat înainte de a fi acoperită. Desigur, trebuie să lucrăm și pentru a păstra vopseaua și, desigur, putem măsura și grosimea stratului de vopsea. Până la o curățare repetată (degresare) extrem de precisă a vopselei după lustruire și înainte de acoperire, acordăm cea mai mare atenție unei lipiri adezive fiabile. În funcție de dimensiunea și starea vehiculului, se pot investi până la câteva zile lucrătoare numai în pregătire.

Învelișul este și copt?

 

Da, mai ales în lunile reci, acesta este un avantaj extrem. Și dacă se aplică mai multe straturi, acest lucru este esențial. Suntem specializati in aplicarea stratului ceramic in mai multe straturi (conform cerintelor clientului).

După acoperire, vehiculul stă în holul nostru cald timp de cel puțin 24 de ore pentru a se întări.   

Cât durează un strat ceramic?

 

Din două straturi (straturi) în principiu pentru durata de viață a mașinii. Cu toate acestea, există câteva lucruri de luat în considerare: După cum am spus, nu mai puteți spăla un strat cu mijloace „normale”, dacă se acordă îngrijirea corespunzătoare. Există vehicule cu 6-9 straturi, așa că ar fi nevoie de șmirghel pentru a îndepărta stratul din nou. Totuși, ceea ce se schimbă este comportamentul hidrofob, mărgele poate scădea în timp. Fiecare client primește de la noi instrucțiuni de îngrijire adecvate în timpul predării, produsele de îngrijire corespunzătoare pot fi achiziționate și există un videoclip cu instrucțiuni de spălare pe canalul nostru de YouTube. Ne poți găsi foarte ușor și pe Youtube/Facebook cu numele companiei noastre și ne-am bucura foarte mult dacă ți-a plăcut sau te-ai abonat și acolo!

Ce se întâmplă cu stratul ceramic după durata de viață oficială/garanție?

Când ar trebui să reacoperi? Și stratul ceramic se dezlipește?

 

Putem oricând să reîmprospătam stratul ceramic, să îl suplimentăm, să aplicăm un alt strat. Acoperirea ceramică poate fi stratificată, adică construită în straturi. Dacă nu faceți nimic, nu se va întâmpla nimic nici cu vopseaua, deci nu există daune consecutive din cauza unui strat neglijat. De fapt, avem o mulțime de clienți obișnuiți care revin la noi la intervale regulate (1, 2 sau 3 ani) pentru acoperirea în combinație, de ex. cu o curatenie interioara.

Acoperirea ceramică nu se desprinde, deoarece devine o parte integrantă a vopselei pe o bază moleculară.

 

Are sens stratificarea (= mai multe straturi) de acoperire ceramică?

 

Aici spiritele diferă enorm. Trebuie neapărat să faceți diferența între ceramică cu 1 strat plus topping, pe care pur și simplu NU îl puteți stratifica. Un astfel de lucru este de ex. GYEON Duraflex. Deci nu e rău, dimpotrivă. Dar corespunde specificațiilor producătorului și această acoperire este produsul nostru de top atunci când vine vorba de netezime în combinație cu durata de viață.

 

Dar există o altă cale. Alte acoperiri sunt perfect potrivite pentru a le construi în mai multe straturi. Trebuie să existe o fază de întărire între straturi (fie că este vorba, desigur, folosind factorul de timp sau un radiator IR). Unul dintre cele mai flagrante exemple este cu siguranță un finisaj mat. Un singur strat pur și simplu nu ar fi suficient, doar începând cu al treilea strat, instalatorul observă cum produsul își poate îndeplini sarcina.

 

La vopsea netedă, veți observa și o diferență până la al doilea strat, după care nu se va observa nicio diferență specială la aplicare. Dar asta nu înseamnă că grosimea generală a stratului nu devine din ce în ce mai groasă. Pentru că asta face, se acumulează pe strat și devine din ce în ce mai solid, compact și gros. De fapt, avem experiență personală cu vehicule cu 4, 6 și 9 schimburi, funcționează minunat. Această vopsea este sigilată permanent, zgârieturile de suprafață pot fi lustruite perfect fără a ajunge la stratul transparent real. Am avut chiar și daune de vandalism (zgârieturi la cheie) pe un strat de 4 straturi, chiar și acesta a ieșit complet fără a intra pe stratul de bază.

Pentru dumneavoastră, ca client obișnuit, este încă interesant să știți că atunci când veniți la repetare, ne asigurăm că vechea acoperire este păstrată cât mai mult posibil și că putem construi grosimea totală a stratului.

Cum arată dacă trebuie vopsit ceva pe vehicul?

 

Dacă componentele trebuie vopsite, vă rugăm să furnizați companiei dumneavoastră de vopsire auto informații despre stratul existent. Trebuie doar să fie pre-măcinat puțin mai conștiincios, apoi nu sunt probleme. După vopsirea componentelor individuale, suntem bucuroși să le acoperim din nou cu ceramică, timpul recomandat între ele este de aproximativ 14 zile.

Are sens să acoperiți un vehicul nou cu ceramică?

 

Da absolut!! Vă puteți proteja vopseaua valoroasă deosebit de bine încă de la început și o puteți păstra într-o stare frumoasă pe termen lung. Deoarece s-ar putea să ne economisim chiar și o lustruire de șlefuire care consumă mult timp, aveți avantajul că întreaga grosime a vopselei este păstrată și - dacă vehiculul este într-adevăr livrat imediat de către dealer - obțineți și o reducere de preț corespunzătoare.   

Reziduuri de lustruire, piese de plastic murdare, garnituri, cauciuc?

 

Știm toate acestea din procesarea ieftină și rapidă. Aceste reziduuri de lustruire/ceară sunt atât de încăpățânate încât de multe ori nici măcar noi nu putem îndepărta păcatele predecesorilor noștri. De aceea protejăm aceste componente prin mascare, acoperire sau pur și simplu acordând mai multă atenție decât altele. Cel mai bun prieten al nostru după lustruire este scobitoarea, printre altele, tot ce și-a găsit drumul într-o crăpătură este de obicei îndepărtat cu ea.  

Faceți și așchii de piatră?

 

Inima ne sângerează când trebuie să livrăm o mașină cu așchii grele de piatră. Avem cele mai multe culori standard în stoc și tamponăm automat profesional. Pentru culori speciale, vă rugăm să fiți atât de amabili și să ne aduceți un stilou potrivit pentru retușuri. Puteți obține acest lucru prin numărul de șasiu din compania dvs. de service auto / vânzarea de piese de schimb.

Puteți apăsa și lovituri?

 

Lucruri simple da, dar cu lovituri complicate trebuie să trecem sau să apelăm la un specialist. 

Mașina mea are discuri de frână ceramice și Centerlock?

 

Suntem pe deplin conștienți de cât de delicate și mai ales de scumpe sunt jantele și discurile de frână. O lovitură neglijentă și janta este zgâriată pe interior și discul de frână s-ar putea rupe. De multe ori există foarte puțin spațiu între etrierul de frână și jantă. Nimeni nu este capabil să scoată o astfel de jantă de pe axă sau să o monteze pe axă fără a o distruge prin simpla ridicare a acesteia sau fără un dorn de ghidare.

De aceea, roțile sunt împinse înăuntru și afară cu o potrivire precisă, putem folosi platforma de ridicare pentru a regla vehiculul la înălțimea dorită la milimetru, iar știftul de ghidare garantează că nu există nicio deteriorare. Pentru Porsche fără Centerlock, pentru VAG și BMW avem și mandrine de ghidare corespunzătoare. 

Am realizat și un videoclip corespunzător cu privire la instalarea Porsche Centerlock, pe care îl găsiți pe canalul nostru de YouTube.

 

Ce părere aveți despre diapozitive? Și ce e mai bine?

 

În general, trebuie spus că o mașină nu este un tablou care atârnă pe perete într-un muzeu, în afară de rarele mașini de epocă care se află și în muzeu. Aceasta înseamnă că un vehicul care este în mișcare este supus uzurii, deteriorarii constante și, desigur, expunerii constante la influențele mediului. Mai ales cu ultimele două puncte ne putem implica și încetini acest proces sau îl putem evita dacă este posibil . Cu toate acestea, nimeni nu poate pune o mașină sub o „cupolă de sticlă”.

 

Asta ca o introducere, pentru a încetini pasionații care susțin că XY este o porcărie și ZX este cel mai bun lucru vreodată. Ca în orice în viață, totul are limite. Ca să spun clar, un glonț de 9 mm trage de la un Glock nu contează dacă există 10 straturi de ceramică sau cea mai bună folie disponibilă pe piață - gaura este gaura.

 

Poți aborda această întrebare doar enumerand avantajele și dezavantajele ambelor variante și apoi obținându- ți o idee bazată pe domeniul tău personal de aplicare/profilul de conducere.

 

Avantajele foliei:

* Protecție mai bună a așchiilor de pietre.

* poate absorbi mai bine zgârieturile mici fără a intra în vopsea.

* Unele produse fac publicitate „Self Healing”.

* pentru folii cu culori: Schimbarea culorii vehiculului este cu siguranță distractivă.

 

Dezavantaje ale peliculei:

* Tăierea filmului  la dimensiunea vehiculului poate duce, eventual, la daune consecutive. Din pacate  avemvăzut deja de mai multe ori. Plotter pentru componente întregi, în AT nici unul.

* Adesea trebuie să dezasamblați părți ale vehiculului sau să îndepărtați emblemele pentru folie. 

* Probleme de aderență la margini, colțuri și pliuri cu mistrie goale. Adezivul este adesea folosit pentru a „ajuta”.

* posibilă legătură chimică a adezivului de film cu stratul transparent. Am putea scrie cărți pe tema „defoiling”... totul era acolo, de la stratul transparent distrus până la ridicarea vopselei pe părțile repetate. În acest context: Da, putem și despacheta. Nu, nu ne asumăm răspunderea pentru astfel de daune.

* Foliile nu pot fi lustruite și adesea apar imperfecțiuni de la procesare.

* insectele se pot arde, în combinație cu căldura (de aceea are sens să acoperim foliile după aceea, ceea ce suntem bucuroși să facem). De asemenea, praful fierbinte de frână de pe peretele lateral poate arde.

* Cu folii cu o culoare care nu se potrivește cu culoarea vehiculului, este adesea distractiv când deschideți compartimentul motorului, portbagajul, capacul rezervorului sau chiar ușile: puteți vedea culoarea originală undeva dacă vă uitați cu atenție.

* Pentru folii colorate: Gândiți-vă la o coliziune din spate după 4 ani, bara de protecție spate trebuie înlocuită. Cine îți spune să primești din nou același slide?

* Capacitate limitată de a „trage” lovituri din piesele din tablă. Uneori pur și simplu nu poți apăsa din interior, pentru asta este tehnica adezivului. Cu o folie poți uita asta.

* transparente ieftine, de asemenea, de ex. originalele de la Porsche de pe aripile din spate devin gălbui și plictisitoare în timp , ceea ce este deosebit de inestetic pe vehiculele de culoare deschisă sau lasă o pată gri ca o desfigurare optică pe vopseaua neagră lucioasă . Prin urmare, recomandăm adesea înlocuirea  acestor piese în cursul procesării.

 

* Pentru folii colorate: Vă rugăm să rețineți că nu toți dealerii vor lua înapoi un vehicul foliat dacă doriți să tranzacționați vehiculul dumneavoastră. De fapt, dealerii de mașini refuză adesea să facă schimb, atâta timp cât filmul este pe mașină. Acest lucru corespunde - oricât de greu este această afirmație - o pierdere de valoare.

* în cele din urmă costul. Folia este de obicei mult mai scumpă decât acoperirea și durabilitatea finală.

 

Acoperire ceramică avantajoasă (comparativ cu folie):

* În comparație cu toate foliile, optica mult mai bună, luciul profund al unei ceramice bune și netezimea nu vor fi niciodată obținute de o folie.

* curățare mult mai bună și mai ușoară - „Easy Clean Effect”.

* o mai bună protecție împotriva insectelor arse, rășină de copac, excremente.

* nu există risc de deteriorare a vopselei în timpul aplicării.

* durata de viață a unui strat ceramic. Ai mereu o ceramică de la 2 straturi în sus, folia poate doar 5 ani.

* capacitatea de a lustrui zgârieturile de pe stratul ceramic. De la o anumită grosime a stratului, ceramica poate absorbi și zgârieturi puțin mai adânci fără a intra în stratul transparent.

* Goliturile pot fi presate sau trase din exterior.

* Deteriorarea accidentală (schimbarea pieselor și revopsirea) nu reprezintă deloc o problemă, doar acoperiți acele părți după aceea pentru a adăuga protecție.

* În cele din urmă, păstrarea valorii sau chiar creșterea valorii unui vehicul cu o ceramică de înaltă calitate, cel puțin în comparație cu un vehicul cu folie colorată. În cazul unui vehicul cu folie transparentă, se poate însă presupune că ambele variante reprezintă, de asemenea, un argument de vânzare bun și care formează preț.

 

Dezavantaj stratul ceramic (comparativ cu filmul)

* protecția puțin mai slabă împotriva așchiilor de piatră. Totuși, avem vehicule cu 9 straturi, așa că nu există aproape nicio deteriorare la utilizarea normală, chiar și iarna.

 

Avantajul filmului și acoperirii ceramice împreună:

* vopseaua de dedesubt este mai bine conservată, vehiculul își pierde mai puțin din valoare.

* Influentele mediului, UV, fecale, urina etc. nu mai afecteaza vopseaua originala.

 

În rezumat: dacă conduceți  Porsche-ul dumneavoastră în Supercup, o folie ar fi de fapt mai bună. În utilizare normală, eventual chiar și ca vehicul de vară, un film ar fi un dezavantaj și mult mai scump. 

 

Postscript: tot mai multe transparențe (de exemplu, Xpel etc.) devin populare. Dacă alegeți o astfel de folie, vă rugăm să luați în considerare că foarte puține foliere din lume sunt și ele bune de lustruit. Toate zgârieturile, vopseaua mată și adesea chiar și resturile de insecte sunt apoi sub peliculă și rămân vizibile. Deci, dacă te hotărăști pentru un film, putem pregăti perfect mașina pentru tine în avans pentru a elimina zgârieturile și a arde insectele. După consultări, putem avea, de asemenea, mici lucrări efectuate direct de noi după pregătirea de către ambalajul dvs. de folie.

 

Cu toate acestea, este important în acest context ca un film să nu adere niciodată de acoperirea ceramică. Chiar dacă intenționați să aveți doar luneta sau peretele lateral prevăzut cu un logo al companiei, anunțați-ne în prealabil. Apoi omitem aceste zone și mai târziu putem să re-acoperim peste folie.

  

Ți-e frică de întoarcerea în trafic, departe de motorul cu ardere?

 

Nu deloc. Suntem chiar foarte bucuroși să lucrăm pentru vehicule electrice. Din experiență putem spune că vopseaua dinTESLA este chiar extrem de complicat, insectele ard în el aproape magic. Înainte de a acoperi un Tesla, insectele nu sunt doar lustruite, ci și arse (lustruire sub emițătorul IR). Platforma noastră de ridicare este de ex. conceput pentru Tesla Model X atât în ​​ceea ce privește ampatamentul, cât și greutatea.

Mașinile electrice au nevoie la fel de multă atenție, așa că cu siguranță nu rămânem fără muncă!

 

Cu toate acestea, este important în acest context: vă rugăm să vă aduceți mașina electrică cu o baterie complet încărcată și să opriți toți consumatorii. Ne dorim să aveți suficientă „suc” ca să puteți conduce din nou acasă după câteva zile, amintiți-vă că avem nevoie de curent electric cu hayon, uși cu aripi de pescăruș etc.

NU taxăm TESLA și Co. !!

 

Am fost instruiți special de către WKO Viena în manipularea și posibilele pericole ale vehiculului dumneavoastră electric și, datorită instruirii HV1+ (= instrucțiuni tehnice aprofundate de siguranță în conformitate cu ghidul ÖVE 19), suntem, de asemenea, autorizați oficial să acceptăm și vehicule hibride.

 

 

Acoperire ceramică, etanșare ceramică, acoperire pe sticlă, acoperire, nano-acoperire, nano-etanșare, acoperire cu ceară, etanșare cu ceară, etanșare cu silicon, etanșare cu polimer, ceară hibridă, ceară, ceară... care sunt toți acești termeni, nimeni nu mai știe! ?

 

Desigur, jungla de termeni din această industrie este de fapt confuză. Și atunci, desigur, apare întrebarea pentru proprietarul unui vehicul, care este oricum cel mai bun lucru pentru vehiculul meu? Cu acest articol încercăm să creăm puțin mai multă perspectivă.

 

Acoperirea ceramică, etanșarea ceramică este una și aceeași. În engleză se numește „Coating”, care se traduce 1:1 prin „glazură”, dar este mai probabil să fie înțeles ca „suprapunere”, „strat” sau „acoperire”. Preferăm cuvântul „acoperire ceramică” pentru că de obicei îl aplicăm în mai multe „straturi” (=straturi sau treceri) și corespunde, de asemenea, cu „coating” în engleză. Dar, în sine, o etanșare ceramică nu diferă de o acoperire ceramică dacă diferiții procesoare îl oferă diferit, dar, eventual, chiar folosesc același material.

 

Strict vorbind, „GlassCoating” este un termen mai devreme, dar destul de rar și – după cum a relevat cercetările – materialul poate fi, de asemenea, identic cu „Ceramic Coating” și poate fi începutul acoperirii ceramice. Nu trebuie confundat acest lucru cu celebra „Sticlă lichidă”, care la vremea respectivă putea fi deja aplicată în straturi, dar nu poate fi echivalată cu o acoperire modernă nici ca material, nici ca proprietăți.

 

Nano acoperire, nano etanșare în cursul pregătirii vehiculului. Predecesorul și cu siguranță mai cunoscut din terminologie este nano-acoperirea. În principiu, acoperirea ceramică este și un fel de nanotehnologie, deoarece „nano” implică cele mai mici particule care se combină cu vopseaua. Dar marea diferență este materialul folosit. Un nanoacoperire folosește polimeri, adică materiale plastice, care nu se pot lega niciodată de vopsea, precum și de un sigiliu ceramic. Acest lucru are ca rezultat o durată de viață mult mai scurtă și o protecție limitată a vopselei în comparație cu nano-acoperirea. Nanocoating-ul este învechit de tehnologie.

 

Etanșare cu polimer, etanșare cu silicon: Majoritatea oamenilor din industrie se gândesc imediat la uleiuri, siliconi și polimeri atunci când lustruiesc vopseaua. Bineînțeles că avem și astfel de produse pe rafturi. O lustruire pură de vânzare nu ne este străină, chiar dacă este cu adevărat rar. Dar chiar nu are sens să faci o acoperire ceramică pe un vehicul pe care de fapt vrei doar să-l vinzi. Adevărul este că acoperirea ceramică și siliconul sunt absolut în conflict atunci când vine vorba de compatibilitate. De aceea, separăm cu strictețe tampoanele de lustruit, cârpele și produsele nu numai pe rafturi, ci și în mașina de spălat. Pentru o acoperire ceramica trebuie sa lucram 100% fara grasime, ulei, silicon si polimeri, altfel vor fi probleme cu legatura dintre vopsea si acoperire. unu Vă recomandăm etanșarea cu polimer sau etanșarea cu silicon pentru vehiculul dvs. utilitar ieftin.

 

Ceară hibridă, ceară, ceară: Desigur că suntem bucuroși să vă oferim și acest lucru, iar prepararea clasică cu ceară de înaltă calitate are sens, mai ales pentru mașini de epocă sau clasice. Vopselele termice și vopselele nitro ulterior nu au fost la fel de sensibile ca vopselele moderne pe bază de apă. O mașină clasică care se conduce doar de câteva ori pe an și dacă se poate doar când vremea este frumoasă, pentru care o bună pregătire cu ceară ar fi complet suficientă. Desigur, nu trebuie să te aștepți la miracole în ceea ce privește durata de viață, pentru un „zilic cu spălătorie auto” care ar fi o risipă de bani. Notă: Chiar și cea mai bună ceară ar fi dispărut cu o „glisare”. Din acest motiv, chiar și vehiculele cu un strat de ceară trebuie spălate numai cu apă rece fără agenți tensioactivi. În opinia noastră personală, prețurile uneori astronomice pentru anumite ceară din „Elveția” sunt complet exagerate, chiar dacă sunt de ex. nu-ți pot scăpa din cap în lumea Porsche. Dar, în special, cu vehiculele Porsche noi, ceara nu vă ajută la nimic în ceea ce privește protecția împotriva insectelor arse, a prafului de frână sau a peliculei de rugină. Pur și simplu să strălucească ca o „coriță de slănină” este pur și simplu prea puțin și depășit din punct de vedere tehnic. 

Cerurile moderne sunt adesea denumite „ceară hibridă”, care au o proporție foarte mică de „ceramică” (particule de SiO2). E în regulă, dar oricine vinde o astfel de ceară hibridă ca „acoperire ceramică” este îndoielnic.

 

 

Rezumat:

Vehicul nou: vopsea de acoperire ceramică, sticlă, jante și piele, poate în combinație cu folie de protecție a așchiilor de piatră pe zonele expuse, ar fi cea mai bună protecție și ar garanta o bună valoare și reținerea substanței.

 

Vechi, tineri: De asemenea, recomandăm un strat ceramic pentru cei tineri, dar pentru cei mai vechi (gândiți-vă la vopsea termică) recomandăm un strat de ceară clasic. Cu toate acestea, puteți combina și produse moderne cu mașini clasice, de ex. pentru sticla si janta. În cazul pielii, în orice caz, și în mod clasic cu produse de îngrijire precum emulsii, ceară sau uleiuri.

 

Am fi bucuroși să vă sfătuim individual, vă rugăm să veniți (cu programare) și vă vom pune împreună o combinație de materiale sau tehnici.  

 

 

Grundul de vopsea de la Standox Lacke

 

Putem repara multe dintre aceste defecte de vopsea, care sunt enumerate în ghidul Standox.

Dar bineînțeles că nici noi nu suntem zei, totul nu este posibil. Din păcate, uneori a trebuit să aflu pe calea grea. De exemplu Dârele de vopsea în care vopseaua proaspătă s-a scurs pe întreaga suprafață a pictorului nu au nicio șansă.

Sau dacă există probleme de aderență între tablă și vopsea sau chiar șifonare, nicio șansă.

 

Vă recomandăm să citiți pe scurt acest ghid dacă doriți să ne comunicați prin telefon despre defectele vopselei dumneavoastră:

STANDOX COATING GHID (Vă rugăm să faceți clic, linkul deschide un PDF într-o fereastră nouă)

 

  Standox este unul dintre cei mai importanți producători de vopsele.

 

Diferențele de bază dintre un nanocoating și un strat ceramic    


Thaur: Car Team West | Sigiliul nano formează o rețea cristalină tridimensională pe suprafața vopselei, similar cu un peisaj montan microscopic. Datorită tensiunii superficiale a apei, picăturile de apă se rostogolesc și iau particule de murdărie cu ele. Un dezavantaj al nanocoatingurilor este că nu sunt rezistente la abraziune și, prin urmare, durează doar pentru un timp relativ scurt. În plus, nano-acoperirea este dăunătoare sănătății și nu este întotdeauna mai ieftină decât o acoperire ceramică. Acoperirea ceramică este diferită, totuși, se combină cu vopseaua pe bază moleculară. Aceasta înseamnă că ceramica și vopseaua devin una și sunt strâns legate.

 

Etanșarea ceramică nu numai că umple cele mai fine imperfecțiuni ale vopselei, ci acoperă și întreaga vopsea cu un strat. Prin urmare, este un sistem compozit solid, permanent și nu poate fi comparat cu simpla aplicare a unui lustruire sau a unui nano-acoperire. Datorită stratului extrem de dur și totuși elastic, vopseaua este nu numai mai strălucitoare, ci și protejată. Această protecție este permanentă. Nano-etanșarea nu oferă nicio protecție și este folosită doar pentru procesare optică. Sigiliul ceramic este foarte transparent, nu schimbă culoarea vopselei, dar păstrează vopseaua și oferă o protecție sporită împotriva radiațiilor UV, care sunt adesea cauza decolorării vopselei.

 

Economisiți timp și bani pentru îngrijirea mașinii costisitoare și inutile și sigilați mașina cu ceramică, ceea ce garantează un efect de lungă durată de până la 60 de luni.

fără etanșare ceramică

Spălare manuală:

• Consum mare de apă • Agenți de curățare chimici • Samponare cu un burete • Spălare cu apă curată și un furtun • Agent special pentru reziduurile de insecte • Îndepărtare de piele de pe caroserie și geamuri • Detergent pentru jante 

fără etanșare ceramică

Spălătorie auto:

 

• Praful de frână nu este îndepărtat complet

• De obicei rămân rămășițe de țânțari

• Murdăria se lipește adesea în punctele nevralgice

• • Piele îndepărtată după spălare

cu etanșare ceramică 

•  consum redus de apă

•  fără chimicale, doar șampon de îngrijire a mașinii cu pH neutru

•  pulverizați șamponul cu Pump Sprayer

•  ștergeți cu o cârpă umedă din microfibră

•  nu sunt necesari agenți speciali și agenți de curățare a jantei

cu etanșare ceramică

spălătorie auto:

• Praful de frână este complet îndepărtat

• Toate reziduurile de insecte sunt îndepărtate

• Murdăria din zonele nevralgice este

slăbită • Fără zgârieturi de spălătorie auto

• Nu este nevoie de piele

fără etanșare ceramică

Lustruire:

 

Este nevoie de vopsea

fără etanșare ceramică etanșare

nano:

 

Termen de valabilitate până la 6 luni, fără efect protector, dăunător sănătății

cu etanșare ceramică

Lustruire:

 

Lustruirea este complet eliminată, vehiculul dumneavoastră strălucește fără a fi nevoie să-l lustruiți cu costuri mari

cu etanșare ceramică

Nano etanșare:

 

Perioada de valabilitate de până la 5 ani, efect de protecție ridicat, inofensiv pentru sănătate.

Prin urmare, este un timp relativ scurt în care sigiliul ceramic și-a plătit singur. 

În plus, valoarea vehiculului este menținută sau crescută de luciul vopselei și de protecția vopselei.

În orice caz, ar trebui să vă decideți într-un stadiu incipient asupra unui sigiliu ceramic. Nu doar atunci când vrei să-ți vinzi vehiculul. Cu siguranță ar fi prea târziu, pentru că atunci beneficiază doar cumpărătorul.Gândiți-vă, dacă vă duceți mașina la spălătorie o dată pe săptămână pentru o medie de zece euro, veți avea și 500 de euro pe an.

Sursa: Norbert Haindl si Lack und Leder

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu