Sfaturi și trucuri detaliate: Cum să vă curățați motorul mașinii? ⭐
Pentru curățarea motorului , aici vom vedea multe sfaturi și trucuri specifice detaliilor. S-ar putea să vă întrebați cum să curățați corect motorul , cum ar fi diferitele garnituri, plastic, capacele motorului sau diferitele garnituri din acestea.
Acest articol vă va oferi câteva sfaturi excelente despre cum să curățați corect motorul mașinii . Vom vedea toți pașii pentru curățarea compartimentului motorului, produsele potrivite (degresant, detergenți), precum și instrumentele potrivite precum pensule, perii, microfibre. Acest articol vă va prezenta, de asemenea, diferitele recomandări importante pentru o curățare sigură.
Cum să vă curățați corect motorul mașinii?
🔫Pășii
- Pregătire: îndepărtați frunzele moarte
- Un mic aspirator, dacă este necesar
- Curățare
- glugă
- contururile motorului, inclusiv compartimentul parbrizului
- demontarea sigiliilor care pot fi ușor demontate
- curatarea garniturilor demontate
- curatarea motorului
- Uscarea diferitelor elemente
- Pansament din materiale plastice
- Pansamentul articulațiilor (locașul parbrizului, capacul motorului)
✅Pentru a face
- Protejați bateria și zonele sensibile, cum ar fi filtrul de aer (pentru filtre tip con)
- Curățați motorul cu produse adecvate: degresant sau APC
- Utilizați perii și pensule, clătite regulat
⛔ Ce să nu faci
- Niciodată un agent de curățare de înaltă presiune!
- Nu folosiți niciodată săpun de vase
De ce trebuie să spălați mai întâi motorul?
Când ne uităm la diferitele servicii de valetare de pe forumuri, ne întrebăm adesea de ce profesioniștii încep întotdeauna cu compartimentul motorului.
De fapt, este destul de simplu și destul de logic, deoarece motorul este o zonă uneori foarte murdară. La spălarea motorului, vom folosi diferite produse, clătim și ar fi păcat să recontaminăm elementele deja spălate.
În același mod, spălăm întotdeauna jantele înainte de a spăla mașina, deoarece la spălarea jantelor există riscul de a contamina din nou caroseria proaspăt spălată.
Astfel, prin curățarea motorului încă din primele etape, economisim timp și evităm nevoia să spălăm din nou caroseria, parbrizul sau bara de protecție.
Precauții înainte de curățarea unui motor
Înainte de a curăța motorul, verificați dacă este frig! Nu ar trebui să lucrați niciodată pe un motor fierbinte din mai multe motive.
Într-adevăr, dacă motorul este încă fierbinte, unele produse ar putea lăsa urme prin uscare prea rapidă. Aceste urme sunt uneori destul de complicate de îndepărtat.
În plus, unele zone ale motorului pot fi foarte fierbinți și vă puteți arde.
Prin urmare, vă recomandăm să lucrați la un motor rece.
Echipamentul esențial pentru curățarea motorului
Pentru a vă curăța corect motorul, nu aveți nevoie de mult echipament și probabil că aveți deja câteva elemente de bază.
Veți găsi mai jos lista echipamentelor esențiale pentru curățarea motorului:
- Super Degreaser și / sau APC Meguiars
- Perie și pensule
- O găleată cu apă limpede pentru clătirea pensulelor și a pensulelor
- Microfibre pentru ștergerea părților curățate
- Tampon aplicator pentru dulapul de plastic
- Tampon aplicator pentru dressingul dvs. pentru articulații
- O pereche de mănuși
Etapele curățării motorului
Acum vom parcurge toți pașii pentru a curăța un motor ca un profesionist cu detalii. Aceste sfaturi sunt foarte practice și vă vor face mai eficient și mai rapid.
1Faceți un pic de observare
Înainte de a începe ceva, întotdeauna facem un mic cercetat.
Este nevoie doar de puțin timp și vă va permite, de asemenea, să fiți mai eficienți, deoarece veți identifica rapid dacă va fi multă muncă (și dacă trebuie să eliberați Super Degreaser în versiunea HARD sau SOFT, de exemplu).
De asemenea, vă invit să identificați zonele sensibile și să protejați:
- tobe
- cutii de siguranțe ...
- filtru de aer
Apoi, vom identifica și elementele care pot fi îndepărtate în siguranță pentru a putea face curățarea mult mai ușoară.
Capacele motorului și alte garnituri pot fi astfel curățate în afara compartimentului motorului. Prin urmare, apa cu săpun și clătirea nu vor contamina compartimentul motorului.
2Îndepărtați frunzele moarte și murdăria cu mâna și aspirați dacă este necesar
Vom începe prin a elimina tot ce poate fi eliminat pentru a face loc.
Uneori există frunze moarte, bucăți de hârtie, insecte moarte sau sol.
Luați câteva momente pentru a îndepărta totul și nu ezitați să folosiți un aspirator pentru a merge chiar mai repede dacă există într-adevăr o mulțime de gunoi.
Uneori găsim o mulțime de frunze pe vehiculele parcate afară, la nivelul deschiderii parbrizului sau zone de prize de aer, grile etc.
În unele zone, utilizarea unui compresor și a unui pistol de suflat vă va economisi mult timp mai târziu.
3Eliminați tot ce poate fi
Acum vom elimina toate toppingurile care pot fi eliminate:
- capacul bateriei
- capacul motorului
- izolarea capacului motorului dacă este în stare bună și toate elementele de fixare sunt intacte
4Protejați componentele electrice și ce pot fi!
Pentru această parte, vă recomandăm să utilizați folie de plastic. Scopul aici este de a proteja toate elementele electrice / electronice ale mașinii:
- tobe,
- alternator
- cutie de siguranțe
Apoi, nu uitați să protejați filtrul de aer dacă acesta este un filtru „deschis”, cum ar fi un filtru conic, care se găsește adesea pe vehiculele sportive și cu transmisie.
Niciodată un agent de curățare de înaltă presiune!
Spre deosebire de ceea ce fac unii, nu ar trebui să porniți niciodată motorul printr-un dispozitiv de curățare de înaltă presiune, în special pe vehiculele noastre moderne, îmbrăcate cu electronice.
Prin urmare, curățarea motorului și a locașului său se face cu perii și pensule.
Elementele sunt clătite cu un duș de mână, cu un debit redus la maxim.
5Curățați întregul compartiment al motorului și periferia acestuia.
Acum suntem pregătiți pentru curățarea periferiei motorului și a motorului. Este important să respectați ordinea de mai jos:
- capacul motorului și garnitura acestuia
- contururile motorului, inclusiv compartimentul parbrizului și etanșarea acestuia
- curățarea armăturilor demontate: capacul motorului, capacul bateriei etc.
- curatarea motorului
Veți înțelege, această comandă vă permite să curățați fiecare parte o singură dată, fără a fi nevoie să reveniți la ea. Odată ce o parte este spălată, ar trebui să o clătiți și să nu lăsați niciodată produsul să se usuce.
Pentru curățare, utilizați perii, pensulă și produsul dvs. de curățat universal sau Super degresant. Ambele produse sunt foarte eficiente.
Nu uitați să vă clătiți periodic pensulele și pensulele.
6Clătiți și uscați!
Când clătiți definitiv, profitați de ocazie pentru a verifica dacă nu ați uitat anumite părți ale motorului. Dacă da, începeți din nou cu periile și detergentul.
Aveți grijă să clătiți bine bara de protecție, farurile și distanțierele roților, deoarece deseori murdăria motorului sare pe alte părți ale mașinii atunci când clătiți. În plus, nu spălați motorul sau mai general mașina în lumina directă a soarelui.
Acum că grăsimea și murdăria au dispărut, folosiți aer comprimat sau draga noastră Master Blaster pentru a usca rapid piesele motorului sau o cârpă simplă din microfibră dedicată spălării motorului și uscării cu aer.
Îndepărtați ușor orice folie de plastic sau aluminiu și continuați să ștergeți manual folosind cârpa dvs. din microfibră (utilizată numai pentru motor).
7Alimentați și antrenați materialele plastice
Acum vom revigora și proteja materialele plastice din motor. Obiectivul aici este de a restabili toate garniturile din plastic la negru original, care este mai profund și mult mai plăcut. Odată protejate, aceste materiale plastice pot fi curățate mai ușor, fără efort.
Pentru acest pas, vă recomand să aplicați pansamentul dvs. preferat din plastic ( produs nutritiv din plastic), dar mai ales nu un pansament pentru anvelope (foarte adesea gras).
Aplicarea poate fi efectuată pe toate garniturile din plastic prezente în compartimentul motorului și pe cele pe care le-ați îndepărtat, cum ar fi capacul motorului sau capacul bateriei. Lăsați piesele demontate în exteriorul motorului și aplicați pansamentul din plastic fără a fi remontat plasticul pentru moment. Aplicația va fi mai ușoară, pur și simplu.
Pentru materialele plastice, recomand următoarele produse din care să alegeți:
- PERL COAT PROTECTANT de la Carpro: oferă o durată de viață foarte bună
- Q2M PRESERVE de la Gyeon: care oferă o alternativă foarte bună la versiunea Carpro
- PLAST STAR de Koch-Chemie: dressing din plastic fără silicon, cu durabilitate extremă.
Amintiți-vă că, odată ce aplicația se face pe suprafețe, este importantă lustruirea.
8Alimentați și protejați articulațiile.
Aproape am terminat de curățat și protejat compartimentul motorului. Acum este necesar să îmbrăcați îmbinările cu un produs destinat acestui pas. Odată tratate îmbinările, putem înlocui diferitele garnituri din plastic.
Garniturile protejate sunt, de asemenea, mult mai ușor de curățat.
Pentru produse, sunt câteva și iată cele care se remarcă pentru mine, datorită eficacității lor, a duratei lor de viață și a rezultatului obținut:
- Nextzett Rubber Care (Gummi Pflege)
- Gyeon's Q2 TRIM
Recomandări pentru spălarea motorului
✅Pentru
- Nu vă grăbiți
- Clătiți periodic pensulele și pensulele
- Înlocuiți apa de clătire, dacă este necesar
- Lucrați cu mănuși
⛔ Împotriva
- Niciodată o mașină de spălat de înaltă presiune
- Nu lucrați niciodată pe un motor încă fierbinte
- Nu lucrați niciodată pe un motor în funcțiune
- Nu folosiți niciodată săpun de vase
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu