Candidatul potrivit a fost deja găsit - BMW Seria 3 Cabriolet E46 în „Swirl Black”.
Va fi ceva de luat. Înființată în serie de teste, noua formulă îmbunătățită menzerna
HCC400 a fost testată cu diferite tampoane pentru a afla cum este procesarea respectivă. Toate cu o mașină de lustruit excentric , LUPUS cu cursă de 15 mm.
De sus în jos: -
Rupes Pad galben, mediu-dur
- Menzerna Heavy Cut Foam Pad ( recomandat de Menzerna pentru această lustruire ) - Lake Country Low
Lint Lambswool Pad, acestea ar trebui să fie potrivite și pentru mașinile de lustruit excenter . Ceea ce s-a remarcat a fost că polonezul s-a uscat relativ repede cu tamponul de lână și s-a făcut puțin praf.
Probabil pentru că tamponul era complet proaspăt și pur și simplu nu folosea suficient polonez pentru a acoperi toate fibrele.
Ceea ce se observă imediat este că noua pastă este mult mai ușor de îndepărtat!
Înainte ca cineva să pretindă că polonezul doar pete... Direct cu detergent de control peste
el Corectarea defectelor este absolut în regulă, dar sunt câteva urme de lustruire și o ceață gri foarte ușoară de văzut, care poate fi din cauza pielii de miel în legătură cu excentrul.
Să vedem dacă celelalte plăcuțe o pot face mai bine.
Apropiați-vă puțin...
Din nou menzerna HCC400 a îmbunătățit Formulation Polish pe menzernaHeavy Cut Pad... este foarte valoros.
Mai aruncați o privire...
Terminat
Din nou, ștergerea este un vis!
Corectarea defectelor funcționează și la mine, vârtejurile au dispărut, doar zgârieturile foarte adânci sunt vizibile. Pentru 1 trecere cu Excenter, pe această vopsea tare, destul de remarcabilă.
Vă puteți da seama că tamponul se potrivește bine cu lustruitul . Aproape că ai putea să o lași așa ca un singur pas.
Continuați cu Rupes Pad galben.
Aici puteți vedea că finisajul cu tampoanele galbene este foarte bun, dar lustruirea nu își poate epuiza capacitățile.
Din păcate, rămân prea multe defecte.
Frumos 50/50, fund cu blană, deasupra cu tampon roșu de spumă.
Finisajul după pad roșu este de-a dreptul impresionant
Cu break am continuat pe capotă, până la următorul „natural” 50/50
Mai aproape:
Aici puteți vedea cât de transparent devine lustrul când este trecut prin...
Exact așa ar trebui să arate, o corectare decentă a defectelor, cu un finisaj frumos când este extins.
Concluzie intermediară:
Foarte mulțumit până acum! Oameni buni, vorbim de defecte grave de vopsea și doar o trecere cu o mașină de lustruit excentric semi-profesională, cu câțiva ani în urmă, acest lucru a fost posibil doar cu mașini rotative de lustruit și apoi mai ales cu reprelucrare cu o lustruire de finisare .
Următorul candidat...
Să vedem dacă merge ceva.
Niște lustruit pe un tampon vechi roșu și alb:
Și dă-i-o.
Și aici, după un timp ajungi lacul de la lăptos la transparent, durează doar ceva timp...
Pentru o trecere manuală cu vopseaua tare BMW, sunt pe deplin mulțumit!
Pentru o comparație directă: deasupra după și dedesubt înainte, destul de remarcabil pentru lustruirea rapidă manuală.
Concluzie finală:
Menzerna și-a făcut temele.
Se simte ca compoundul dureaza putin mai mult decat cel vechi si este mult mai usor de sters .
Este într-adevăr potrivit optim cu plăcuțele de tăiere menzerna roșii (cel puțin în testul meu aici cu mașina de lustruit excenter Lupus ) și poate fi folosit pentru a oferi un finisaj frumos.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu