Totalul afișărilor de pagină

duminică, 23 iulie 2023

Koch Chemie - Green Star testat

 Koch Chemie - Green Star testat

 indiferent dacă vecinii spun că „mașina este încă curată”, chiar dacă vopseaua îndrăgită, jantele sau benzile de plastic sunt libere de murdărie (aparent) grosieră, chiar și atunci încercăm să prevenim folosirea influențelor mecanice sau a substanțelor chimice grosiere

cu spume de zăpadă precum Koch Chemie Gentle Washing Snow Foam și tehnici sofisticate de spălare pentru zăpadă .

Dar uneori... uneori trebuie doar să dai jos mănușile de catifea/spălat și să-i înveți pe nenorociți să se teamă cu puțin accent.

Fapte concrete:

detergent universal Koch Chemie Green Star

, fără fosfat și fără solvenți

Miros ușor chimic, nici deosebit de puternic, nici

concentrat neplăcut, curățător alcalin cu o valoare a pH-ului de 12,5 - o privire pe Wikipedia mi-a spus că acesta corespunde aproximativ cu înălbitor și este clasat chiar sub beton - și oricine ar trebui să facă vreodată respect pentru acest beton. În acest moment mă refer, bineînțeles, la betonul neîntărit care cade pe mașină sau așa ceva...

este recomandat de Koch Chemie pentru interiorul și exteriorul mașinii, precum și pentru spălarea motorului. Un test prealabil pe grătar sau lămpile și ferestrele din jur a arătat, de asemenea, o putere foarte mare de dizolvare a grăsimilor

Preț: 7,95 euro pe litru de la partenerul de forum Lupus -Autopflege. E frumos acum, dar practic nu spune nimic despre raportul preț/performanță.



Și cu asta ajungem la primul punct: raportul (proporțiile) de amestecare. Koch Chemie recomandă:

Pentru spalarea exterioară și a motorului între orele 1:5 și 1:30
Pentru curățarea interioară și a textilelor: 1:10 - 1:20
Pentru curățarea atelierului 1:40 - 1:120

Astăzi erau pe ordinea de zi o curățare ușoară a compartimentului motor și îndepărtarea țintită a insectelor. Așa că m-am hotărât asupra unui raport de amestec de 1:20. În acest caz, asta înseamnă: aș primi 21 de litri de detergent universal finit pentru puțin sub 8 €. Chiar dacă folosiți un litru pentru un vehicul murdar, rămâneți cu mult sub limita de 1€ - grozav.

Să vedem mai întâi ce trebuie făcut. Fiecare dintre cei 420 de cai a parcurs intre timp o distanta de 100 de kilometri - cu alte cuvinte, in peste 40.000 de kilometri nimeni in afara de jder nu s-a distrat in compartimentul motor. Și poți vedea un pic asta...



bine, pe alocuri un pic mai mult!





Întotdeauna frumos: gâtul de umplere cu ulei. Dacă băieții din atelier nu sunt atenți la reumplere, lucrurile tind să arate foarte rău aici - tot aici au avut grijă - dar bineînțeles, degetele uleioase trebuie parcate undeva.



La început am fost puțin surprins aici, dar „murdăririle” de la Y FOR sunt în mare parte piese de umbre.



Înainte de a începe și de a începe să lucrați orbește cu un nou produs de curățare, desigur, mai întâi este consultată fișa cu date de securitate relevantă. Chiar aici, pe pagina 2, scrie cu aldine: Provoacă o iritare gravă a ochilor. Doar echipamentul de protecție adecvat poate ajuta...



... Bineînțeles că nu a fost , dar s-ar fi potrivit mai bine mașinii 

Să începem. Pulverez întotdeauna puțin din produsul potrivit în cârpa cu care lucrez apoi cu agentul de curățare. Acest lucru împiedică întregul agent de curățare să dispară în cârpă la primul loc și să provoace uscarea zonei de tratat.



Apoi detergentul se aplica pe suprafetele de tratat, nu se pulverizeaza prea mult, detergentul nu trebuie sa se usuce si sa actioneze maxim 5 minute.



În general, mănușile ar trebui să fie obligatorii pentru toți cei implicați în astfel de activități. Chiar și diluat, Koch Chemie Green Star nu este lipsit de propria piele.

Soluția de curățare este spumată cu o perie pe zonele care nu sunt ușor accesibile cu cârpa, cum ar fi adâncituri pentru șuruburi, colțuri ascuțite și plastic foarte grosier. Pe suprafețe mari, cârpa este mult mai rapidă și nu mai puțin agresivă în ceea ce privește performanța de curățare.

Și amintiți-vă întotdeauna: oriunde aplicați detergentul, trebuie să vă întoarceți mai târziu pentru a elimina detergentul. Așa că nu trage direct materialul în fiecare colț, ci și gândește-te la cum poți să te întorci la puncte.





Când aparatul de curățat a fost introdus peste tot și a avut suficient timp pentru a funcționa, acesta este scos din nou. Este important ca ultimul pas să fie întotdeauna o curățare ulterioară cu o cârpă umedă. Puteți vedea de ce aici:

Acest lucru se întâmplă dacă nu ștergeți, se formează un voal frumos la suprafață - acesta este mai mult sau mai puțin pur. Nu e drăguț în compartimentul motor, dar nu prea contează - dar amintește-ți întotdeauna că va lăsa în urmă și pe scaunele tale (plastic/țesătură) sau pe volan, panourile laterale sau pedale... așa că șterge întotdeauna cu o cârpă umedă!:



Aici am șters mai întâi cu o cârpă uscată:



Se curăță... atât de ușor



Scoatem un subiect mai curățat din colțuri...



Ei bine, care parte a fost curățată?





Din păcate/din fericire nu numai plastic este instalat în compartimentul motor. Galeturile de admisie sunt din aluminiu turnat? Piese și nu prea plăcut de curățat. Tot aici se desenează pensula. În prealabil:



Nici nu cred că trebuie să vă spun care două canale au fost curățate aici...



capacul rezervorului de apa stergator:







Iată-ne înapoi la jocul de umbre, dar există un progres clar!



Ceea ce rămâne este un rezultat pur și onest. Plasticul nu mai este la fel de negru ca atunci când a fost livrat acum nu cu 2 ani, mai rău pe alocuri, mai bun pe alocuri... dacă doriți, puteți folosi, desigur, Plaststar pentru a ajuta piesele din plastic să arate din nou noi, dar nu asta este ideea aici.





Iată un mic fragment din lucrurile testate pentru care este potrivită Koch Chemie Green Star:

  • Degresarea balamalelor vechi înainte de aplicarea noului lubrifiant
  • Îndepărtarea cadavrelor de muște masive și arse
  • Curățarea pragurilor pe care a aterizat unsoare anticoroziune sau, în general, curățarea tuturor suprafețelor care intră în mod regulat în contact cu uleiuri și grăsimi
  • Curățarea covoarelor și hotelor.



Concluzie:

Paralel cu Gentle Snow Foam, avem un alt produs multifuncțional de la Koch Chemie care lasă puțin de dorit. Gamă versatilă de utilizări, de la „ascuțirea” spumei de zăpadă sau curățarea gâtului murdar al rezervorului de motorină, la compartimentul motor până la covorașele din material textil bej din interior sau podeaua atelierului, un agent pentru aproape orice.

Preț/performanță: Top
Încă o dată fabricat în Germania: TOP
uşurinţă în utilizare: grozav dacă ai un amestec de 1:10 și un amestec de 1:30 gata în două sticle de pulverizare separate, ar trebui să fii pregătit pentru 98% din problemele auto de zi cu zi și nu atât de cotidiene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu