În industria de detaliere auto, afacerile de succes se bazează pe măiestrie superbă, produse și instrumente de calitate și servicii pentru clienți de top. Aceste afaceri sunt create pentru a rezista testului timpului și au întotdeauna o reputație pozitivă.
Serviciul eficient pentru clienți identifică dorințele sau nevoile exacte ale clientului și le potrivește cu servicii de valoare și calitate adecvate, care sunt pe deplin explicate clientului.
Pentru afacerile de detaliere de succes, acest proces se bazează în mare măsură pe educația clienților. Prin urmare, pentru a încheia o vânzare și pentru a stabili terenul pentru o tranzacție de succes și o relație pe termen lung cu clienții, stabilirea așteptărilor clare ale clienților pentru anumite servicii este o componentă de bază a succesului. Acest lucru este vital deoarece unii clienți nu vor avea cunoștințe realiste despre anumite servicii.
Această serie de articole îi va ajuta pe detailerii auto să înțeleagă cum să stabilească așteptările clienților, pentru unele servicii comune și să demonstreze câteva practici etice și utile care vor servi cel mai bine clienții.
Primul articol va examina Filosofia generală a serviciilor. Al doilea va examina Corectarea vopselei. Al treilea articol va explora Acoperirile ceramice. Iar articolul final se va concentra pe Filmul de protecție a vopselei. Pentru a vedea toate articolele din această serie !
De ce să stabiliți așteptările clienților pentru acoperirile ceramice?
Acoperirile ceramice (alias acoperirile de sticlă) sunt cea mai bună formă de protecție a vopselei disponibilă în prezent în comparație cu cerurile și etanșanții tradiționali din trecut. Deși sunt cu ani lumină înaintea metodelor tradiționale de protecție a suprafețelor, nu sunt antiglonț. Prin urmare, este important ca întreprinderile de detaliere să clarifice clienților exact ce pot și nu pot face anumite formulări de acoperire. Crearea clarității clienților deschide întotdeauna calea pentru o experiență de calitate.
Procedând astfel, clienții vor înțelege:
- Etapele de pregătire care duc la instalarea acoperirii ceramice.
- Cât de mult forță de muncă merge la instalare, în funcție de produs și de procesul acestuia.
- Modul în care stratul ales de client afectează costul total.
- Cum funcționează practic acoperirile ceramice pentru a proteja suprafețele.
- Modul în care formulările specifice de acoperire se potrivesc cu dorințele și nevoile generale ale clientului.
- Prețul companiei pentru un proiect estimat.
- Falsurile miturilor comune despre acoperirile ceramice care pot exista.
Care sunt așteptările realiste pentru acoperirile ceramice?
Acoperirile ceramice sunt o modalitate excelentă de a adăuga o protecție sporită suprafețelor vehiculelor și ajută la reducerea semnificativă a timpului și a efortului în timpul curățării regulate de întreținere.
Principalele beneficii ale majorității nanocoatingurilor ceramice majore sunt următoarele:
- O suprafață mai lucioasă și mai reflectorizantă.
- O suprafață mai dură decât vopseaua OEM: o rezistență crescută la zgârieturi la vârtejele fine și deteriorarea. (Acest lucru depinde foarte mult de formula de acoperire și de caracteristicile vopselei de bază)
- O suprafață hidrofobă: Acoperirile creează o suprafață care elimină ușor apa. Acest lucru ajută vehiculul să rămână mai curat mai mult timp, făcându-l mai ușor și mai rapid de curățat.
- Rezistență sporită a mediului la: seva copacilor, insecte, gudron și bombe de păsări.
- Rezistență chimică crescută la: contaminarea cu fier, precipitații industriale și alte substanțe chimice.
- Protecție UVA și UVB îmbunătățită pentru longevitatea vopselei și păstrarea culorii.
** IMPORTANT ** Notă: Acoperirile ceramice nu vor preveni așchiile sau urmele de impact de la resturile rutiere, cum ar fi filmul de protecție a vopselei (alias PPF sau Clear Bra).
Factorii de evaluare a acoperirilor ceramice de luat în considerare în estimări
Următorii factori sunt importanți de evaluat și explicat în estimările serviciilor de acoperire ceramică pentru a stabili așteptările pentru rezultatele finale:
- Câți pași necesită procesul de acoperire.
- Cât de „moale” (mai dificil) trebuie să lucreze cu vopseaua pentru instalarea vopselei.
- Dacă vehiculul este un candidat viabil pentru anumite formulări de acoperire.
Cum să găsiți așteptările unui client pentru serviciile de acoperire ceramică
Pentru a înțelege dorințele și nevoile unui client, afacerile de detaliere trebuie să comunice cu clienții pentru a găsi serviciul potrivit pentru fiecare client.
Discutați cu clienții pentru a înțelege situația vehiculului lor. Uneori, circumstanțele importante din jurul vehiculelor clienților nu sunt menționate decât dacă sunt adresate întrebări adecvate.
Prin urmare, se recomandă să adresați întrebări specifice clienților care solicită informații despre serviciile de acoperiri ceramice. Următoarele întrebări le vor permite detalienților să ofere cele mai bune rezultate generale, adaptate nevoilor specifice ale clienților:
- Cât timp intenționați să păstrați acest vehicul? (pentru durabilitate)
- Unde este parcat de obicei vehiculul?
- Cât de des se spală vehiculul?
- Cum se spală vehiculul? (pentru a consolida ceea ce acoperirea poate sau nu poate rezista)
- Care este utilizarea tipică a acestui vehicul?
- Care este obiectivul dumneavoastră general pentru un serviciu de acoperire ceramică?
- Urmăriți sau faceți curse cu vehiculul dvs.? (pentru a ști dacă impactul particulelor este obișnuit)
- Te deranjează așchiile de piatră sau urmele de impact de vopsea? (dacă da, atunci PPF este singura soluție reală, deoarece acoperirile nu protejează împotriva impactului rutier.)
- Există ceva special pe care vrei să-l știu despre vehiculul tău?
Răspunsurile la aceste întrebări vor ghida o afacere să ofere în mod eficient cea mai bună formulă de acoperire pentru un vehicul, care satisface cel mai bine nevoile clientului.
Stabilirea așteptărilor unui client pentru acoperiri ceramice
După ce clienții răspund la întrebările din secțiunea anterioară, este esențial ca o companie să explice de ce toate aceste răspunsuri sunt importante pentru a găsi soluția potrivită pentru vehiculul și preferințele lor. Clienții doresc să înțeleagă că afacerea dvs. are cea mai bună grijă posibilă de vehiculul lor și, ca urmare, afacerea dvs. îi caută ca oameni.
După ce a pus întrebările, revine apoi afacerii de detaliere să cântărească așteptările realiste ale serviciilor lor de acoperire ceramică față de dorințele clientului, pentru a găsi cea mai bună soluție pentru client și vehicul.
Pentru a stabili în mod eficient așteptările clienților, o companie trebuie să:
- Oferiți o soluție de acoperire personalizată pentru vehiculul clientului.
- Explicați de ce serviciul se potrivește dorințelor și nevoilor clientului, subliniind cele mai importante preocupări ale acestora.
- Nu uitați să explicați rezultatele realiste sau longevitatea pe baza factorilor de evaluare ai vehiculului și a tipului de soluție.
- Descoperiți așteptările percepute de client cu privire la servicii. Acest lucru permite companiei să educe clienții cu privire la orice informații despre care nu sunt conștienți sau despre orice așteptări false pe care le pot avea.
- Includeți filozofia afacerii pentru a explica abordarea unică a companiei față de soluția de servicii.
- Asigurați-vă că întrebați clientul dacă are întrebări sau nelămuriri cu privire la soluție după ce aceasta este prezentată. Folosiți întrebările lor ca o oportunitate de a construi încredere cu răspunsuri explicate complet.
Toți acești pași se dovedesc foarte eficienți pentru a construi valoarea cunoștințelor și aptitudinilor afacerii în timpul procesului.
Concluzie
Deoarece acoperirile ceramice sunt serviciul principal pentru unele companii de detaliere auto, este esențial să înțelegeți corect ce caută un client.
În plus, există o mulțime de informații contradictorii sau false care plutesc pe internet despre cum funcționează acoperirile ca protecție. Prin urmare, este esențial să înțelegem așteptările clienților și să comunicați rezultate realiste ale formulărilor specifice de acoperire.
Transmiterea așteptărilor clienților și stabilirea de rezultate realiste pentru acoperirile ceramice va ajuta la:
- Consolidați încrederea și încrederea clientului în cunoștințele și expertiza afacerii dvs.
- Creați valoare pentru servicii și validați prețul estimat pentru client.
- Generați entuziasmul clienților cu privire la transformarea generală a vehiculului.
- Oferiți-i clientului claritate exactă a ceea ce va obține, din serviciile dvs., pentru banii lor.
- Îmbunătățiți experiența generală din perspectiva clientului.
În cele din urmă, întregul scop al acestor pași este de a construi un sentiment de încredere utilă în mintea clienților că afacerea și soluția ta este cea mai bună opțiune pentru ei
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu