Totalul afișărilor de pagină

luni, 18 aprilie 2022

Stabilirea așteptărilor clienților pentru serviciile de detaliere: corecția vopselei (Pt 2/4)

 În industria de detaliere auto, afacerile de succes se bazează pe măiestrie superbă, produse și instrumente de calitate și servicii pentru clienți de top. Aceste afaceri sunt create pentru a rezista testului timpului și au întotdeauna o reputație pozitivă.

Serviciul eficient pentru clienți identifică dorințele sau nevoile exacte ale clientului și le potrivește cu servicii de valoare și calitate adecvate, care sunt pe deplin explicate clientului.

Pentru afacerile de detaliere de succes, acest proces se bazează în mare măsură pe educația clienților. Prin urmare, pentru a încheia o vânzare și pentru a stabili terenul pentru o tranzacție de succes și o relație pe termen lung cu clienții, stabilirea așteptărilor clare ale clienților pentru anumite servicii este o componentă de bază a succesului. Acest lucru este vital deoarece unii clienți nu vor avea cunoștințe realiste despre anumite servicii.

Această serie de articole îi va ajuta pe detailerii auto să înțeleagă cum să stabilească așteptările clienților, pentru unele servicii comune și să demonstreze câteva practici etice și utile care vor servi cel mai bine clienții.

Primul articol va examina Filosofia generală a serviciilor. Al doilea va examina Corectarea vopselei. Al treilea articol va explora Acoperirile ceramice. Iar articolul final se va concentra pe Filmul de protecție a vopselei. Pentru a vedea toate articolele din această serie!

De ce să stabiliți așteptările clienților pentru corectarea vopselei?

Deoarece Corectarea vopselei (denumită lustruirea sau lustruirea vopselei) are un efect major asupra rezultatelor generale asupra multor alte servicii de detaliere auto și asupra esteticii generale a vehiculului, este important să definiți clienților cât de multă îmbunătățire va primi un anumit vehicul.

Procedând astfel, clienții vor înțelege:

  • Etapele de pregătire care duc la corectarea vopselei.
  • Cât de multă muncă intră în procesul de corecție, în funcție de punctul de plecare și rezultatul vizat.
  • Cum afectează tipurile de pași rezultatele generale și costul.
  • Cum afectează corectarea vopselei alte servicii precum instalațiile de acoperire ceramică.
  • Prețul companiei pentru un proiect estimat.

Factorii de evaluare ai corectării vopselei de luat în considerare în estimări

Următorii factori sunt importanți de evaluat și explicat în estimările serviciului de corecție a vopselei pentru a stabili așteptările pentru rezultatele finale:

  • Câți pași necesită procesul de corectare.
  • Procentul de defecte vizate pentru eliminare.
  • Tipurile de defecte prezente pe vehicul pentru îndepărtare.
  • Ce defecte, dacă există, nu pot fi eliminate.
  • Vârsta generală și starea vehiculului, înainte de începerea serviciilor.
  • Dacă vehiculul este un candidat viabil pentru servicii de corectare a vopselei.

Cum să găsiți așteptările unui client pentru serviciile de corecție a vopselei

Pentru a înțelege dorințele și nevoile unui client, afacerile de detaliere trebuie să comunice cu clienții pentru a găsi serviciul potrivit pentru fiecare client.

Discutați cu clienții pentru a înțelege situația vehiculului lor. Uneori, circumstanțele importante din jurul vehiculelor clienților nu sunt menționate, cu excepția cazului în care sunt adresate întrebări adecvate.

Prin urmare, se recomandă să adresați întrebări specifice clienților care solicită informații despre serviciile de corecție a vopselei. Următoarele întrebări le vor permite detalienților să ofere cele mai bune rezultate generale, adaptate nevoilor specifice ale clienților:

  • Cât timp intenționați să păstrați acest vehicul?
  • Care este utilizarea tipică a acestui vehicul?
  • Care este obiectivul dumneavoastră general pentru acest serviciu de corectare a vopselei?
  • Îți duci vehiculul la orice fel de cluburi sau spectacole auto?
  • Există ceva special pe care vrei să-l știu despre vehiculul tău?

Răspunsurile la aceste întrebări vor ghida o afacere pentru a evalua în mod eficient cel mai bun nivel de corecție necesar pentru un vehicul, care satisface cel mai bine nevoile clientului.

Stabilirea așteptărilor clientului pentru corectarea vopselei

După ce clienții răspund la întrebările din secțiunea anterioară, este esențial ca o companie să explice de ce toate aceste răspunsuri sunt importante pentru a găsi soluția potrivită pentru vehiculul și preferințele lor. Clienții doresc să înțeleagă că afacerea dvs. are cea mai bună grijă posibilă de vehiculul lor și, ca urmare, afacerea dvs. îi caută ca oameni.

După ce a pus întrebările, revine apoi afacerii de detaliere să cântărească așteptările realiste ale serviciilor de corecție a vopselei față de dorințele clientului, pentru a găsi cea mai bună soluție pentru client și vehicul.

Pentru a stabili în mod eficient așteptările clienților, o companie trebuie să:

  • Oferiți o soluție de corecție personalizată pentru vehiculul clientului.
  • Explicați de ce serviciul se potrivește dorințelor și nevoilor clientului, subliniind cele mai importante preocupări ale acestora.
  • Nu uitați să explicați rezultatele realiste sau longevitatea pe baza factorilor de evaluare ai vehiculului și a tipului de soluție.
  • Descoperiți așteptările percepute de client cu privire la servicii. Acest lucru permite companiei să educe clienții cu privire la orice informații despre care nu sunt conștienți sau despre orice așteptări false pe care le pot avea.
  • Includeți filozofia afacerii pentru a explica abordarea unică a companiei față de soluția de servicii.
  • Asigurați-vă că întrebați clientul dacă are întrebări sau nelămuriri cu privire la soluție după ce aceasta este prezentată. Folosiți întrebările lor ca o oportunitate de a construi încredere cu răspunsuri explicate complet.

Toți acești pași se dovedesc foarte eficienți pentru a construi valoarea cunoștințelor și aptitudinilor afacerii în timpul procesului.

Concluzie

Deoarece Paint Correction este un serviciu de bază pentru unele companii de detaliere auto sau un serviciu de bază de care depind alte servicii, este esențial să înțelegeți corect ce caută un client.

În plus, deoarece corectarea vopselei are cel mai mare impact asupra aspectului general al unui vehicul, este esențial să înțelegem și să comunicați așteptările clienților față de rezultatele realiste ale proiectelor specifice vehiculului.

Rezultatul general al stabilirii așteptărilor realiste pentru corectarea vopselei va ajuta la:

  • Consolidați încrederea și încrederea clientului în cunoștințele și expertiza afacerii dvs.
  • Creați valoare pentru servicii și validați prețul estimat pentru client.
  • Oferiți-i clientului claritate exactă a ceea ce va obține, din serviciile dvs., pentru banii lor.
  • Generați entuziasmul clienților cu privire la transformarea vehiculului prin corectarea vopselei.
  • Îmbunătățiți experiența generală din perspectiva clientului.

În cele din urmă, întregul scop al acestor pași este de a construi un sentiment de încredere utilă în mintea clienților că afacerea și soluția ta este cea mai bună opțiune pentru ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu