Totalul afișărilor de pagină

luni, 18 aprilie 2022

Stabilirea așteptărilor clienților pentru serviciile de detaliere: Film de protecție pentru vopsea (Pt 4/4)

 În industria de detaliere auto, afacerile de succes se bazează pe măiestrie superbă, produse și instrumente de calitate și servicii pentru clienți de top. Aceste afaceri sunt create pentru a rezista testului timpului și au întotdeauna o reputație pozitivă.

Serviciul eficient pentru clienți identifică dorințele sau nevoile exacte ale clientului și le potrivește cu servicii de valoare și calitate adecvate, care sunt pe deplin explicate clientului.

Pentru afacerile de detaliere de succes, acest proces se bazează în mare măsură pe educația clienților. Prin urmare, pentru a încheia o vânzare și pentru a stabili terenul pentru o tranzacție de succes și o relație pe termen lung cu clienții, stabilirea așteptărilor clare ale clienților pentru anumite servicii este o componentă de bază a succesului. Acest lucru este vital deoarece unii clienți nu vor avea cunoștințe realiste despre anumite servicii.

Această serie de articole îi va ajuta pe detailerii auto să înțeleagă cum să stabilească așteptările clienților, pentru unele servicii comune și să demonstreze câteva practici etice și utile care vor servi cel mai bine clienții.

Primul articol va examina Filosofia generală a serviciilor. Al doilea va examina Corectarea vopselei. Al treilea articol va explora Acoperirile ceramice. Iar articolul final se va concentra pe Filmul de protecție a vopselei. Pentru a vedea toate articolele din această serie !

De ce să stabiliți așteptările clienților pentru folie de protecție a vopselei?

Filmul de protecție pentru vopsea (alias PPF sau Clear Bra) este cea mai bună formă de protecție împotriva impactului pentru a proteja suprafețele de așchii de rocă și resturi de drum. Acest lucru se datorează faptului că este un strat durabil de folie de plastic transparentă, cu o grosime medie de 8-10 mils. Acesta este cu 125-200% mai gros decât majoritatea lucrărilor moderne de vopsea.

Este important ca afacerile detaliate să clarifice clienților exact pentru ce este destinat PPF. Există o mulțime de informații care plutesc pe web și poate crea multă confuzie clienților care încep cercetările. Prin urmare, prin includerea educației despre film în fiecare conversație cu clientul, acesta va ajuta clientul să înțeleagă atât abordarea filmului, cât și a afacerii dvs. De asemenea, PPF este o investiție mai costisitoare decât alte forme de protecție, prin urmare clienții vor avea în mod natural mai multe întrebări. Crearea clarității clienților deschide întotdeauna calea pentru o experiență de calitate.

Puncte importante de informații PPF care trebuie incluse atunci când educați clienții:

  • Etapele de pregătire care au condus la instalarea PPF.
  • Cât de multă muncă este implicată în procesul de instalare.
  • Cum funcționează practic folie de protecție a vopselei pentru a proteja suprafețele.
  • Ce pachete de acoperire PPF se potrivesc cel mai bine unui vehicul și nevoilor clientului.
  • Prețul companiei pentru un proiect estimat.
  • Falsurile miturilor comune despre PPF vs acoperirile ceramice care pot exista.

Care sunt așteptările realiste pentru PPF?

Folia de protecție a vopselei este cea mai bună soluție pentru a proteja suprafețele vehiculelor de impact. Acest lucru se datorează grosimii materialului și compoziției sale, care permite absorbția forței de la impact.

Deși PPF este cea mai bună protecție la impact disponibilă, nu este un câmp de forță magic. Piesele extrem de zimțate sau bucăți grele de resturi dense pot pătrunde în film. Cu toate acestea, aceasta este o excepție rară. Majoritatea impacturilor (95+%) sunt ușor protejate de film.

Este important să menționăm clientului că filmul este un articol purtabil care este destinat protecției. Nu este un element de fixare permanent la suprafața vehiculului și va necesita în cele din urmă îndepărtat. Din experiența clienților Signature Detailing din nordul New Jersey, durata de viață realistă a filmului pe un vehicul condus frecvent este în intervalul 6-8 ani. Desigur, durata de viață a filmului este influențată în mare măsură de mulți factori, cum ar fi frecvența de conducere, terenul condus, obiceiurile de depozitare și de îngrijire, etc. Ideea aici este că PPF nu este un dispozitiv permanent și va necesita în cele din urmă înlocuit pentru a proteja corespunzător suprafețele. .

PPF a avansat foarte mult în tehnologie în ultimii 5-10 ani. Filmele își îmbunătățesc constant calitatea generală, aspectul și caracteristicile.

Caracteristicile benefice suplimentare ale multor mărci populare de PPF pot include următoarele:

  • Un strat de acoperire cu auto-vindecare care previne zgârieturile fine și deteriorarea în timp.
  • Protecție UV îmbunătățită.
  • Protecție împotriva contaminanților mediului.
  • O posibilă reducere a aspectului texturii vopselei (coaja de portocală).

Factorii de evaluare ai foliei de protecție a vopselei de luat în considerare în estimări

Următorii factori sunt importanți de evaluat și explicat în estimările serviciilor PPF pentru a stabili așteptările clienților pentru rezultatele finale:

  • Ce zone de pe vehicul sunt cele mai susceptibile la impact.
  • Cât de „moale” este vopseaua. (cât de ușor pot apărea semnele de impact)
  • Complexitatea instalării suprafețelor vehiculelor.
  • Dacă vehiculul este un candidat viabil pentru instalarea PPF. Are multe așchii existente sau alte probleme care necesită lucrări de vopsea înainte de instalarea filmului?

Cum să găsiți așteptările unui client pentru serviciile PPF

Pentru a înțelege dorințele și nevoile unui client, afacerile de detaliere trebuie să comunice cu clienții pentru a găsi serviciul potrivit pentru fiecare client.

Discutați cu clienții pentru a înțelege situația vehiculului lor. Uneori, circumstanțele importante din jurul vehiculelor clienților nu sunt menționate decât dacă sunt adresate întrebări adecvate.

Prin urmare, se recomandă să adresați întrebări specifice clienților care solicită informații despre serviciile de folie de protecție a vopselei. Următoarele întrebări le vor permite detalienților să ofere cele mai bune rezultate generale, adaptate nevoilor specifice ale clienților:

  • Cât timp intenționați să păstrați acest vehicul?
  • Care este utilizarea tipică a acestui vehicul?
  • Unde este parcat de obicei vehiculul?
  • Care este obiectivul dumneavoastră general pentru un serviciu de folie de protecție a vopselei?
  • Urmăriți sau faceți curse cu vehiculul dvs.? (pentru a ști dacă impactul particulelor este obișnuit)
  • Pe o scară de la 1 la 10, cât de mult vă deranjează să priviți așchiile de rocă sau urmele de impact de vopsea?
  • Există ceva special pe care vrei să-l știu despre vehiculul tău?

Răspunsurile la aceste întrebări vor ghida o afacere să ofere în mod eficient cea mai bună instalare PPF pentru un vehicul, care să satisfacă cel mai bine nevoile clientului.

Stabilirea așteptărilor unui client pentru folie de protecție a vopselei

După ce clienții răspund la întrebările din secțiunea anterioară, este esențial ca o companie să explice de ce toate aceste răspunsuri sunt importante pentru a găsi soluția potrivită pentru vehiculul și preferințele lor. Clienții doresc să înțeleagă că afacerea dvs. are cea mai bună grijă posibilă de vehiculul lor și, ca urmare, afacerea dvs. îi caută ca oameni.

După ce a pus întrebările, revine apoi afacerii de detaliere să cântărească așteptările realiste ale serviciilor PPF față de dorințele clientului, pentru a găsi cea mai bună soluție pentru client și vehicul.

Pentru a stabili în mod eficient așteptările clienților, o companie trebuie să:

  • Oferiți o soluție PPF personalizată pentru vehiculul clientului.
  • Explicați de ce serviciul se potrivește dorințelor și nevoilor clientului, subliniind cele mai importante preocupări ale acestora.
  • Nu uitați să explicați rezultatele realiste sau longevitatea pe baza factorilor de evaluare ai vehiculului și a tipului de soluție.
  • Descoperiți așteptările percepute de client cu privire la servicii. Acest lucru permite companiei să educe clienții cu privire la orice informații despre care nu sunt conștienți sau despre orice așteptări false pe care le pot avea.
  • Includeți filozofia afacerii pentru a explica abordarea unică a companiei față de soluția de servicii.
  • Asigurați-vă că întrebați clientul dacă are întrebări sau nelămuriri cu privire la soluție după ce aceasta este prezentată. Folosiți întrebările lor ca o oportunitate de a construi încredere cu răspunsuri explicate complet.

Toți acești pași se dovedesc foarte eficienți pentru a construi valoarea cunoștințelor și aptitudinilor afacerii în timpul procesului.

Concluzie

Deoarece Paint Protection Film este un serviciu de semnătură pentru unele companii de detaliere auto și o opțiune de protecție mai costisitoare, este esențial să înțelegeți corect ce caută un client.

De asemenea, există o mulțime de informații contradictorii sau false despre PPF. Prin urmare, este esențial să înțelegeți așteptările clienților și să comunicați așteptări realiste pentru folie de protecție a vopselei și posibile opțiuni de acoperire.

Transmiterea așteptărilor clienților și stabilirea de rezultate realiste pentru PPF va ajuta la:

  • Consolidați încrederea și încrederea clientului în cunoștințele și expertiza afacerii dvs.
  • Oferiți-i clientului claritate exactă a ceea ce va obține, din serviciile dvs., pentru banii lor.
  • Creați valoare pentru servicii și validați prețul estimat pentru client.
  • Generați entuziasmul clienților cu privire la protecția vehiculului.
  • Îmbunătățiți experiența generală din perspectiva clientului.

În cele din urmă, întregul scop al acestor pași este de a construi un sentiment de încredere utilă în mintea clienților că afacerea și soluția ta este cea mai bună opțiune pentru ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu