Totalul afișărilor de pagină

vineri, 14 iunie 2024

CINCI ETAPE DE DETALIERE PE CARE TREBUIE SĂ LE CUNOȘTI

 

BINE AȚI VENIT LA CURSUL CELOR CINCI ETAPE DE DETALIERE PE CARE TREBUIE SĂ LE CUNOAȘTEȚI

Indiferent de experiența dvs. de detaliere, vă puteți duce abilitățile de îngrijire a mașinii la un nivel profesional cu cursul final cuprinzător – Cinci etape de detaliere pe care TREBUIE să le cunoașteți.

De la îmbunătățiri într-o singură etapă și detalii de întreținere până la spălarea prin decontaminare, corecții complete în mai multe etape și adăugarea de protecție, vă vom ghida prin cinci detalii diferite - pe o multitudine de vehicule - învățăndu-vă fiecare proces implicat și produsele esențiale de care veți avea nevoie. pe parcurs.

Vă vom arăta exact cum să efectuați fiecare pas, de la pregătirea suprafeței și decontaminarea până la cum să utilizați cel mai bine mașina dvs. de lustruit și cum să vă protejați munca de elemente, oferind elementele de bază cheie care subliniază munca fiecărui maestru detalier desăvârșit.

În acest curs, descompunem pe deplin o spălare de decontaminare, un detaliu de îmbunătățire, un detaliu de corecție, un detaliu de protecție și un detaliu de întreținere într-o selecție de lecții video și imagini, pas cu pas, ușor de urmărit. Nu citiți doar despre aceste procese - vedeți-le pe fiecare de la început până la sfârșit, în timp ce luăm o serie de defecte de vopsea și procese de curățare intensă, oferind sfaturi profesionale și secrete comerciale care vă vor plasa chiar în vârful jocului dvs.

Marea majoritate a tipurilor de detalii se încadrează în aceste categorii, iar acest curs a fost conceput pentru a vă ghida prin fiecare, cu ghiduri simple pas cu pas care se concentrează pe obținerea celor mai bune produse și echipamente.

Destinat entuziaștilor care doresc să stăpânească etapele mai avansate de detaliere, alături de detalierii și valetarii profesioniști dedicați ascuțirii abilităților lor, acest curs acoperă subiecte precum: tipurile de defecte și modul de depistare a acestora, mascare, criterii de inspecție vizuală, măsurarea adâncimii vopselei, tampoane de lustruit, compuși și produse de lustruit și modul în care variațiile de duritate a vopselei afectează modul în care abordați diferitele proceduri.

De asemenea, vom răspunde la cele mai frecvente întrebări, inclusiv: Cât de des pot fi corectate vopseaua? Ce oferă cea mai durabilă protecție pentru vopsea, roți și sticla vehiculului? Cât timp va dura detaliul meu? Și care este ideea din spatele unui loc de testare?

Acoperind aceste procese și o gamă largă de produse și accesorii - cum ar fi mașinile noastre profesionale de lustruit cu dublă acțiune, acoperiri ceramice Caramics, produse de spălare prietenoase cu ceară și etanșare și colecția noastră Signature Hard Wax - cursul de cinci etape de detaliere pe care TREBUIE să le cunoașteți va asigurați-vă că sunteți pe deplin pregătit pentru orice detaliu, pe orice vehicul, în orice moment.

CELE CINCI ETAPE DE DETALIERE PE CARE TREBUIE SĂ LE CUNOAȘTEȚI CURSUL INCLUD:

Curățarea decontaminare – Înainte de a începe lustruirea, aflați elementele fundamentale ale „decontaminarii” vopselei în 3 etape, necesare pentru a îndepărta vechile straturi de protecție și pentru a vă pregăti pentru orice detaliu sigur de îmbunătățire sau corectare.

Detalii de îmbunătățire – Descoperiți procesele cheie necesare pentru a elimina urmele și hologramele ușoare, pentru a îmbunătăți aspectul vizual al tuturor tipurilor de vopsea pe orice zonă a vehiculului, de orice dimensiune.

Detaliu de corecție – Aflați cum să abordați un detaliu complet de corecție a vopselei în mai multe etape și obțineți informații despre produse, tampoane și lustruitori pe care să le utilizați pentru a elimina defectele și a rafina vopseaua la un finisaj impecabil.

Detaliu de protecție – Aflați etapele vitale ale curățării vopselei și adăugarea de protecție cu ceară după îmbunătățire și detalii de corectare, împreună cu detaliile când lustruirea nu este necesară sau dorită. Această lecție include, de asemenea, aplicarea roții ceramice și a straturilor de sticlă.

Detalii de întreținere – Vezi cum și exact când trebuie efectuată o întreținere care să favorizeze protecția. Această lecție acoperă fiecare proces, de la curățarea roților și spălarea în condiții de siguranță, până la uscare și acele atingeri finale extrem de importante.

SĂ ÎNCEPEM...

Trei dintre cele mai aprofundate capitole ale acestui curs includ Detaliile noastre de Îmbunătățire, Corecție și Protecție, dar înainte de a putea lucra la acestea, haideți să trecem direct la procedura de detaliere esențială pe care va trebui să o finalizați înainte de oricare dintre acestea - un complet, 3 -etapa de spalare de decontaminare.

SPĂLAREA DE DECONTAMINARE

Efectuată imediat după o prespălare completă și o spălare de contact, o curățare de decontaminare (cunoscută și sub denumirea de spălare de decontaminare) este un proces în 3 etape care este conceput pentru a eradica tipul de contaminare a vopselei pe care spălarea tradițională nu o va putea îndepărta.

Folosind o serie de produse de detaliere specializate, acest proces este esențial înainte de a începe orice etapă de lustruire, nu numai pentru a obține cele mai bune rezultate profesionale, ci și pentru a elimina riscul de a provoca deteriorarea suprafeței pe măsură ce lustruiți.

Aici eliminăm particulele înrădăcinate și contaminarea, cum ar fi depozitele de metale feroase, contaminanții de mediu și reziduurile lipicioase din vopsea dumneavoastră. În același timp, vom îndepărta toate straturile de protecție aplicate anterior, pregătind suprafețele pentru etapele ulterioare în care vom folosi abrazivi pentru a îmbunătăți sau corecta.

Este posibil să nu fie întotdeauna evident, sau chiar vizibil, pentru ochi, dar este posibil ca vopseaua dumneavoastră să fi fost expusă la diferite tipuri de contaminare dură în timpul condusului normal. Acest lucru poate varia de la depozitele de proteine ​​și minerale din stropii de insecte, excremente de păsări și pete de apă, până la contaminarea cu praful de frână, reziduurile de gudron și adeziv și chiar stropirea excesivă.

Motivul pentru care completăm acum o spălare de decontaminare este acela de a elimina riscul ca aceste particule (potențial ascuțite) să fie scoase și învârtite mai târziu pe tamponul de lustruit al mașinii. Lustruirea vopselei contaminate poate face adesea mai mult rău decât bine. Cheia pentru un finisaj impecabil, fără vârtej este totul în preparare.

Cu toate acestea, chiar înainte de spălarea vopselei de decontaminare, va trebui să urmați o rutină completă de spălare sigură, inclusiv o prespălare eficientă și spumă de zăpadă. Întregul proces începe cu curățarea roților și se termină cu clătirea reziduurilor din spălarea de contact. Puteți vedea acești pași esențiali în cursul nostru Driveway Warrior . Motivul pentru care folosim întotdeauna tehnici de spălare sigure în pregătirea spălării noastre de decontaminare este simplu - pentru a limita șansele de a provoca și mai multe daune și de a crea mai multe lucrări de lustruire mai târziu.

ÎNDEPĂRTAREA CĂDERILOR DE METAL

Odată ce am terminat spălarea de contact, putem începe decontaminarea în 3 etape cât timp vehiculul este încă ud. Nu este nevoie să uscați mașina după spălarea de contact, spălarea decontaminată este în esență o prelungire a etapelor obișnuite de spălare.

Primul pas este utilizarea Iron Out Contaminant Remover pentru a eradica orice contaminare cu metal.

Contaminarea cu metale feroase - care provine din diverse surse, cel mai frecvent praful de frână - este în esență bucăți ascuțite de schije metalice care tind să se înglobeze în vopsea dumneavoastră. Nu este întotdeauna vizibil, dar în multe cazuri metalul va apărea ca pete minuscule ruginite pe suprafață. Acest tip de contaminare înrădăcinată necesită o reacție chimică intensivă pentru îndepărtarea în siguranță. Ideea aici este de a dizolva chimic metalul în soluția Iron Out pentru a crea un dizolvat care poate fi clătit în siguranță.

Începem procesul aplicând Iron Out generos peste fiecare panou. Este important să acoperiți fiecare zonă de vopsea care va fi lustruită mai târziu, deoarece, deși de obicei veți găsi cea mai mare concentrație în zonele inferioare, este probabil ca întregul vehicul să fi fost expus. Având în vedere acest lucru, nu uitați de capota, plafonul și partea din spate.

Pe măsură ce soluția Iron Out reacționează cu metalul prezent, veți vedea că acesta devine roșu sânge, ceva la care numim „sângerare”.

Înainte de a clăti mașina, amestecăm ușor Iron Out în caroserie. Acest lucru nu numai că oferă produsului mai multă muşcătură prin împrospătarea soluţiei, dar asigură că fiecare parte a panoului a fost contactată. Pentru aceasta puteți folosi o cârpă curată și umedă din microfibră sau o mănușă de spălat dedicată, dar asigurați-vă că agitați în linii drepte. Acest lucru va ajuta la reducerea riscului de a crea urme de vârtej.

Odată agitați, putem clăti întregul vehicul de sus în jos folosind mașina noastră de spălat cu presiune. Asigurați-vă că sunteți extrem de minuțios aici, în timp ce clătiți tot metalul prins în soluție, nu doriți să lăsați nimic în urmă înainte de a trece la pasul următor.

ÎNDEPĂRTAREA GUDRONULUI ȘI A LIPICIULUI

Gudronul și reziduurile de lipici lipicios sunt contaminanții duri pe care îi abordăm în continuare. Din nou, acestea nu pot fi îndepărtate doar prin spălare și necesită un produs de detaliere specializat care folosește solvenți pentru a le dizolva în siguranță, rupându-le legătura cu suprafața și permițându-le să fie șters cu o cârpă curată din microfibră. ObliTARate Gudron & Glue Remover este arma noastră preferată aici, un amestec puternic de solvenți dezvoltat special pentru această lucrare.

Îndepărtarea reziduurilor lipicioase este mai mult un proces țintit decât îndepărtarea metalului, în majoritatea cazurilor veți vedea orice contaminare prezentă, iar marea majoritate se va afla în zonele inferioare ale mașinii.

ObliTARate poate fi utilizat în două moduri. Din cauza nivelului de contaminare de aici, alegem să pulverizăm direct folosind o sticlă de declanșare, evitând orice tăiere de plastic pe măsură ce mergem. Pentru suprafețe mai mici putem aplica ObliTARate direct pe cârpă și ștergem. În multe cazuri, veți vedea că gudronul și reziduurile lipicioase încep să se topească de îndată ce solventul intră în contact.

Odată aplicat, vom folosi o cârpă curată din microfibră pentru a agita ușor soluția. Din nou, nu curățăm aici, ci doar ne asigurăm că solventul nostru ajunge în fiecare zonă și este reîmprospătat atunci când este necesar în zonele cele mai concentrate de contaminare. Putem apoi plia cârpa într-o porțiune curată și ștergem rapid contaminarea prinsă în soluție.

După ce ați folosit ObliTARate, este important să efectuați o clătire completă și apoi să spălați din nou zona folosind soluția de șampon Lather. Acest lucru face este să neutralizeze orice solvent rămas pe suprafață pentru a preveni interferarea cu următoarea etapă de decontaminare. Solvenții puternici și argila de detaliu nu se amestecă - este o modalitate sigură de a face mizerie.

CLAY BARRING

Ultimul pas al contaminării noastre în 3 etape este utilizarea unui Clay Bar pentru a scoate fizic orice contaminare rămasă cu particule mici - cum ar fi depozitele de proteine ​​și minerale - din suprafață. Acest proces ar trebui efectuat pe fiecare parte a vopselei pentru a lăsa în urmă un strat superior super-neted, asemănător sticlei, care este lipsit de orice contaminare.

Prima parte a procesului este să pregătim aproximativ o treime din Clay Bar frământând cu mâinile noastre, încălzind lutul și pliând continuu porțiunea noastră de lut în sine pentru a crea un mic tampon.

Pentru cele mai bune rezultate și pentru a limita riscul de a provoca daune, este important să vă mențineți argila bine lubrifiată în timp ce lucrați. Aici folosim o mulțime de Glide Clay Lube atât pe panou, cât și pe argila în sine.

Lucrăm argila pe vehicul, câte un panou, trecându-ne cu mișcări în linie dreaptă. Argila ta ar trebui să treacă liber peste suprafață și, pe măsură ce preia orice contaminare prezentă, vei simți că rezistența devine din ce în ce mai mică. În esență, vopseaua devine din ce în ce mai netedă pe măsură ce curățați în profunzime suprafața.

Pe măsură ce lucrăm fiecare panou, împăturim în mod regulat argila pentru a dezvălui o porție proaspătă. De îndată ce argila se murdărește, este important să o îndoiți până când aveți un tampon curat pentru a preveni tragerea inutilă a particulelor ascuțite în jurul vopselei.

Dacă scăpați vreodată argila pe podea, aceasta ar trebui aruncată imediat și înlocuită cu un tampon nou.

Odată terminată etapa Clay Bar, vom spăla din nou exteriorul cu soluția noastră Lather. De data aceasta, Lather se va asigura că restul de lubrifiant este îndepărtat pentru a preveni interferarea cu lustruirea dumneavoastră.

După o clătire finală, vom usca mașina folosind un prosop adecvat. Aici folosim prosopul nostru ultra-absorbant Aqua Deluxe pentru a usca vehiculul de sus în jos.

Este important să vă uscați mașina complet după fiecare spălare, fie că este vorba de o spălare de decontaminare sau pur și simplu de întreținere de rutină. În cazul nostru, este evident că nu vrem ca apa să interfereze cu lustruirea noastră, dar și pentru că apa de la robinet - apa pe care am folosit-o pentru a curăța mașina - nu este pură. De fapt, cea mai mare parte a apei de la robinet conține tot felul de zăcăminte minerale, în special în zonele cu apă dure. Când suprafața este lăsată să se usuce în mod natural, în esență, apa se evaporă și lasă în urmă depozitele dure sub formă de pete de apă. În multe cazuri, acestea vor avea nevoie de mai multă lustruire pentru a le îndepărta. Acest lucru explică, de asemenea, de ce este esențial să fii minuțios și să ai grijă la orice picături rătăcite după ce ai terminat.

După uscare, procesul nostru simplu de decontaminare în 3 etape este încheiat și vehiculul este gata pentru următoarea parte a oricărui detaliu complet.

DETALIUL DE ÎMBUNĂTĂȚIRE

Un detaliu de îmbunătățire este exact ceea ce scrie pe cutie - este conceput pentru a îmbunătăți suprafețele vehiculului dvs. fără a merge atât de departe încât să efectueze o corecție completă a vopselei în mai multe etape.

În multe feluri, puteți vedea acest tip de detaliu ca o mașină de lustruit de nivel de intrare pentru a eradica vârtejurile ușoare, murdărirea, hologramele și oxidarea. Un pas înainte de la o simplă lustruire de mână cu rezultate profesionale mai consistente.

Haideți să vă ghidăm pas cu pas prin întregul proces...

DETALIUL DE CORECȚIE

Detaliile de corecție a vopselei în mai multe etape sunt, fără îndoială, cel mai aprofundat proces de detaliere.

Ideea unei corectări este de a elimina toate defectele și de a aduce vopseaua cât mai aproape de perfectă, prin lustruire intensivă a mașinii. După cum vă puteți imagina, este un proces care durează mult mai mult decât o simplă îmbunătățire.

Corecția completă a vopselei necesită utilizarea unei varietăți de compuși de lustruit, tampoane de lustruit pentru mașină și, adesea, mașini de lustruit în sine pentru a vă duce vopseaua cât mai aproape de 100% perfecțiune, cât poate fi obținută numai prin detaliere.

Să ne uităm la un detaliu de corecție pentru 2 mașini diferite, inclusiv un ghid pas cu pas pentru corectarea ornamentelor din plastic lucios...

DETALIUL DE PROTECȚIE

Adăugarea protecției vopselei după orice detaliu de îmbunătățire sau corectare este o necesitate. Acest proces nu numai că protejează munca pe care ați făcut-o deja cu lustruirea, dar nivelează și mai mult finisajul optic al vopselei pentru a adăuga și mai mult luciu.

Ideea principală a protecției este de a proteja suprafața de elemente prin oprirea apei și a contaminării de la lipirea și deteriorarea vopselei de dedesubt. Există câteva tipuri de produse de protecție pe care le puteți folosi, iar ceea ce alegeți va depinde întotdeauna de modul în care utilizați mașina, de finisajul și durabilitatea pe care o căutați și, desigur, de preferințele personale cu privire la ceea ce vă place să aplicați și cum vrei să arate. În esență, totuși, veți adăuga un strat protector deasupra suprafețelor care va crea o barieră pentru elemente, va face curățarea mai ușoară în timpul întreținerii de rutină și va menține mașina dvs. să arate mai mult timp.

Aici, așa cum este preferința proprietarului, aplicăm pe vopsea una dintre ceară dure Signature, un strat ceramic pe sticlă și o ceară specializată la temperatură înaltă pe roți.

DETALIUL DE ÎNTREȚINERE

Până acum, în acest curs, am abordat Decontaminarea, Îmbunătățirea, Corecția și Protecția, dar acum uitați-vă bine la cum să mențineți acel finisaj impecabil după ce ați condus mașina pentru o perioadă de timp.

Efectuarea unui detaliu de întreținere de rutină este pur și simplu locul în care vă curățați mașina pentru a-l păstra să arate cât mai bine. O spălare de întreținere nu necesită decontaminare sau orice formă de corectare a vopselei, este concepută special pentru a elimina orice contaminare care s-ar fi putut acumula de la ultimul detaliu. Cu toate acestea, puteți completa protecția după - și adesea în timpul - detaliile dvs., dacă este necesar. Totuși, punctul cheie aici este că este esențial să desfășurați procesul în siguranță, nu numai pentru a preveni deteriorarea vopselei, ci și pentru a vă menține straturile de protecție în stare maximă.

Utilizarea produselor de curățare sigure pentru protecție și a metodelor profesionale corecte este importantă pentru a evita provocarea de zgârieturi și urme de vârtej. Și, deși vom completa doar un detaliu de întreținere exterioară atunci când este necesar, acesta va depinde întotdeauna de cât de des și în ce condiții meteorologice este condus vehiculul. De fapt, nu există un interval de timp stabilit în care trebuie să vă curățați mașina, dar rețineți că, cu cât o lăsați mai mult timp, cu atât este mai mare riscul ca cele mai dăunătoare tipuri de contaminare să vă degradeze protecția. Excrementele de păsări, sarea din drum și stropii de insecte, de exemplu, pot mânca prin straturile de protecție și în vopseaua sau roțile dvs. dacă nu sunt îndepărtate în timp util. Dar vestea bună este că, atâta timp cât utilizați tehnicile și produsele de detaliu potrivite, vă puteți curăța mașina cât de mult doriți.

ROȚI ȘI ANVELOPE

Ca și în cazul oricărui tip de spălătorie auto, începem mai întâi cu partea cea mai murdară a mașinii. Acest lucru este pur și simplu pentru a preveni răspândirea celei mai dăunătoare contaminări în alte zone mai curate și potențial mai sensibile ale vehiculului.

În ceea ce privește întreținerea de rutină - și prin asta ne referim la detalii în care nu curățăm în profunzime compartimentele motorului sau șasiul - vom începe întotdeauna prin curățarea roților și a anvelopelor.

Roțile și anvelopele suferă de expunerea prelungită la unii dintre cei mai dăunători contaminanți găsiți pe drum. Acestea includ sare și praf de frână, împreună cu nisip și murdărie grea. Chiar și pe roțile complet protejate, vom folosi agenți de curățare puternici pentru a ridica și a încapsula în siguranță aceste particule grele, permițându-le să fie clătite fără abraziunea suprafeței.

Agentul nostru principal de curățare a roților aici este Imperial Wheel Cleaner. Această formulă fără acid este sigură de utilizat pe toate roțile vopsite cu pulbere, vopsite și acoperite cu strat transparent. Pentru un pic de putere de curățare suplimentară și pentru a ajuta la lubrifierea oricăror particule grele, permițându-le să alunece în siguranță peste și de pe suprafață, vom peria Imperial folosind săpunul pentru roți Revolution. Acest șampon pentru roți poate fi folosit ca un detergent puternic pentru roți și este ideal pentru cele mai sensibile finisaje de specialitate, cum ar fi crom, metalul gol și roțile adonizate. Dar este și ideal pentru a profita la maximum de celelalte produse de curățare cu spray-on atunci când agitați.

Pentru a începe procesul, adăugăm câteva capace de Revolution într-o găleată de detaliere care conține apă curată și spumăm spuma de curățare în profunzime cu mașina noastră de spălat cu presiune.

Înainte de a aplica orice agenți de curățare a roților, clătim mai întâi fiecare roată. Această etapă de pre clătire este efectuată pentru a îndepărta orice contaminare liberă care poate fi deplasată numai prin presiunea apei. Acest lucru permite agentului nostru de curățare să lucreze acolo unde este cel mai necesar - pe murdăria lipită - în loc să fie irosită pe murdăria care ar fi putut fi îndepărtată cu ușurință mai întâi.

După clătirea prealabilă, aplicăm în mod generos Imperial pe suprafața roții și pe interiorul butoaielor. În acest caz, folosim un pulverizator sub presiune și o diluție de 1:10 de concentrat Imperial (disponibil în recipiente comerciale de 1 și 5 litri), dar Imperial este, de asemenea, furnizat gata de utilizare în sticle de declanșare de 500 ml.

După ce l-am lăsat pe Imperial să stea un minut sau două (în timp ce începe să descompună murdăria), folosim apoi o perie pentru butoi și șamponul nostru Revolution pentru a agita detergentul în butoaiele roții.

Fie că este vorba de o perie pentru butoi, o perie de detaliu sau o mănușă de spălat pe care o vom folosi în continuare, agitația aici nu se referă la curățarea fizică a murdăriei. Tot ceea ce facem prin agitarea agenților de curățare este mai întâi, să ne asigurăm că soluția ajunge în fiecare zonă (în special în cele incomode) și, în al doilea rând, să ne asigurăm că orice soluție uzată este reîmprospătată atunci când este nevoie.

Agenții de curățare apoși pe care îi folosim pe mașini, inclusiv agenți de curățare a roților fără acid, cum ar fi Imperial (împreună cu alte produse de curățare, cum ar fi șamponul Lather Car Shampoo, Avalanche Snow Foam, Verso All Purpose Cleaner și Total Interior Cleaner), folosesc un amestec de surfactanți speciali și apă pentru a îndepărta murdăria de pe suprafețe și pentru a înconjura particulele de murdărie potențial dăunătoare din soluție. Acest lucru le permite să fie clătite sau șterse fără să abraze suprafața. Totul se întâmplă la nivel molecular, dar este de la sine înțeles că orice volum dat de detergent poate înconjura doar atâta murdărie. Când vă agitați produsele de curățare, îndepărtați, în esență, soluția care este plină (sau uzată) și împrospătați zona cu soluție care încă nu a încapsulat cantitatea maximă de murdărie pentru a lucra la orice contaminare rămasă. Cu alte cuvinte, agitarea în siguranță nu se referă la curățarea mecanică, este cea mai bună modalitate de a profita la maximum de produsele de curățare. Aceasta este știința detaliilor.

Apropo de agitație, a doua etapă pe roțile noastre este folosirea unei mănuși de spălat dedicate - și prin asta ne referim la o mănușă pe care o păstrăm doar pentru curățarea roților - pentru a ne agita Imperialul și Revoluția în jurul și în spatele spițelor.

În cele din urmă, putem aborda orice alte colțuri și adâncituri incomode folosind o perie de detaliere fără zgârieturi. Această ultimă etapă este ideală pentru a agita dispozitivele noastre de curățare a roților în niște piulițe și buzele roților și, de asemenea, profităm de ocazie pentru a curăța și etrierele de frână.

În această etapă, agenții noștri de curățare a roților au intrat în contact cu fiecare zonă a roții la care este posibil să ajungă.

Înainte de a ne clăti soluția de curățare a roților, împreună cu toată murdăria prinsă în soluție, trecem la curățarea anvelopelor. Astfel nu trebuie să clătim roțile de două ori.

Curățarea anvelopelor este importantă, nu numai pentru a le menține în cea mai bună stare, ci și pentru a ajuta orice pansament de anvelope să se lipească corect atunci când ajungem la finalul nostru la sfârșitul detaliilor noastre. Din nou, folosim aici un agent de curățare și degresare pe bază de surfactant, dar unul care este special conceput pentru utilizare regulată pe cauciuc. Am dezvoltat soluția de curățare a anvelopelor Tread pentru a îndepărta cele mai dure contaminari, dar pentru a rămâne amabil cu suprafața. Puteți folosi aici un produs de curățare universal de rezistență, dar folosirea unuia pe fiecare detaliu ar putea usca și degrada cauciucul în sine. Utilizarea Tread rezolvă această problemă.

Ceea ce este puțin diferit aici este că folosim o perie de cauciuc rigidă pentru spălarea anvelopelor pentru procesul de agitare. Spre deosebire de majoritatea zonelor de pe mașină, curățăm fizic anvelopele pentru a elimina murdăria înrădăcinată în pereții laterali. Dar, în acest caz, nu veți deteriora suprafața cu puțină curățare, așa că atâta timp cât evitați roțile în sine, este cel mai bun mod de a curăța aceste zone puternic contaminate.

În timp ce banda noastră de rulare se înmoaie în pereții laterali și descompune în continuare orice contaminare prezentă, putem trece pe arcurile interioare.

Aici ne pulverizăm benzile de rulare în arcade și ne agităm. În cele mai multe cazuri, vom folosi aici o perie Arch Blaster Arch, o perie de rigiditate medie proiectată special pentru această lucrare. Totuși, de data aceasta, în principal pentru că acest Golf a fost redus substanțial, schimbăm la o perie Mini Barrel pentru cel mai bun acces. La urma urmei, acestea sunt detalii. Trebuie să fiți adaptabil la nevoile mașinii specifice pe care o curățați.

Acum că am curățat roata, anvelopa și căptușelile arcului, putem clăti toată zona de sus în jos pentru a îndepărta murdăria.

Apoi este doar un caz de completare a celorlalte trei roți cu același proces înainte de a trece la prespălarea noastră.

PRE-SPĂLARE

Scopul etapei de prespălare este de a îndepărta cât mai multă murdărie și nisip înainte de a intra în contact cu caroseria. Acest lucru ne ajută să minimizăm șansa de a trage particule dăunătoare cu mănușa noastră de spălat, provocând urme de vârtej pe suprafețele cele mai sensibile, cum ar fi vopseaua și ornamentele din plastic lucios.

Încă o dată, înainte de a folosi orice agenți de curățare, clătim întreaga mașină pentru a îndepărta murdăria. Aici ne vom asigura, de asemenea, că înlăturăm orice goluri din panouri, grilajele oglinzilor și clapele de combustibil.

Acum putem folosi Citrus Power Bug & Grime Remover pentru a descompune și a îndepărta contaminarea cu particule mari legate. Acest pre-curățător avansat poate fi puternic, dar este, de asemenea, sigur pentru ceară, etanșant și acoperire. Deci, nu vă va îndepărta niciodată straturile de protecție, iar acest lucru îl face ideal pentru utilizare la fiecare detaliu de întreținere.

Ceea ce este cel mai important la această parte a etapei de prespălare este că este complet fără contact. Nu ne agităm Citrus Power, ci doar ne asigurăm că avem destule acolo. Acest produs de curățare gata de utilizare este conceput pentru a fi utilizat pe toate suprafețele exterioare, așa că îl pulverizăm generos pe întregul vehicul și îi lăsăm să rămână în timp ce descompune murdăria. Singurul lucru de reținut aici este să nu lăsați produsul să se usuce, trebuie să rămână ud pentru a-și face treaba.

După puțin timp, putem clăti mașina de sus în jos.

Pasul final din etapa noastră de prespălare este folosirea spumei de zăpadă Avalanche pentru a descompune contaminarea cu particule mici lipite. Spuma de zăpadă este clasificată ca un pre-curățător, dar pentru că este aplicată cu o lance de spumă pentru zăpadă concepută pentru a activa agenții de curățare și pentru a o transforma într-o spumă, ceea ce obțineți este un detergent care rămâne pe suprafețe cât mai mult timp posibil. Cu cât un agent de curățare rămâne mai mult pe suprafață, cu atât mai multă contaminare poate rupe legăturile și îl poate înconjura în soluție. Spuma de zăpadă își face drum și în grilaje, închideri și goluri din panouri, curățându-le și pe acestea.

Pentru a pregăti Avalanșa, adăugăm aproximativ 200 ml (aproximativ un inch în partea de jos) în sticla Snow Foam Lance și completam cu apă curată. Puteți face acest lucru la robinet, desigur, dar constatăm că scufundarea într-o găleată cu apă curată ajută la prevenirea spumei premature a soluției concentrate.

După ce am atașat sticla de restul lăncii și apoi de mașina de spălat cu presiune, putem aplica Avalanșa noastră pe toată mașina de sus în jos.

Este posibil să fi văzut videoclipuri detaliate care spun că aplicați spuma de jos în sus, dar nu vă recomandăm să efectuați procesul în acest fel. Mașinile tind de obicei să fie mai murdare în partea de jos, aplicarea de jos în sus riscă să răspândească murdăria în sus, exact opusul a ceea ce încercăm să obținem.

Când toată mașina este acoperită, lăsăm spuma noastră să rămână.

Lăsăm spuma noastră de zăpadă să stea cât mai mult posibil, dar în mod esențial fără a o lăsa să se usuce. Un bun sfat de profesionist aici este să fii cu ochii pe ferestre, deoarece tinde să se usuce mai întâi acolo.

Deși, în cea mai mare parte, etapa de spumă de zăpadă este concepută pentru a fi fără contact, puteți (doar atunci când este necesar) să vă agitați în jurul nișurilor incomode și a capcanelor de murdărie - cum ar fi cauciucuri pentru ferestre, faruri, grile și insigne - folosind o perie moale de detaliere. Presupunând că ați folosit deja un pre-curățător pentru a eradica orice particule mari, este sigur să faceți acest lucru aici în timp ce spuma dvs. se află, atâta timp cât evitați panourile mari vopsite.

Când spuma de zăpadă începe să se usuce pe sticlă, clătiți toată mașina, din nou de sus în jos.

CONTACT WASH

Chiar dacă am eliminat deja o mare parte a riscurilor cu etapa noastră de prespălare, există totuși câteva măsuri de siguranță pe care le luăm în timpul spălării de contact. Din nou, acest lucru este pur și simplu pentru a ne asigura că rezultatele sunt fără vârtejuri și că nu degradăm niciun strat de protecție.

Prima, și cea mai simplă, este utilizarea a două găleți pentru întregul proces. O găleată „Spălare” pentru soluția noastră de șampon și cealaltă găleată „Clătire” pentru a ne stoarce mănușa de spălat după fiecare trecere pe vehicul. Această măsură reduce semnificativ riscul ca murdăria să fie recirculată înapoi pe vopsea în timp ce spălați. Aici folosim, de asemenea, gălețile noastre profesionale de detaliere pentru a ne îmbunătăți și mai mult șansele, acestea nu numai că conțin un dispozitiv de protecție împotriva nisipului pentru a împiedica mănușa să ridice orice particule grele care s-ar putea afunda în fund, dar au o capacitate uriașă de 20 de litri pentru reduce și mai mult șansa de recirculare a particulelor.

O altă precauție este alegerea șamponului potrivit pentru muncă. Toate șampoanele bune pentru mașini - cum ar fi șamponul nostru pentru mașină Lather și șamponul Caramics Enhancing pe care îl folosim aici - ar trebui nu numai să curețe, ci să acționeze ca un lubrifiant, permițând oricărei grădini să alunece liber pe suprafață fără a se zgâria. Șampoanele noastre auto sunt, de asemenea, sigure pentru stratul de protecție, ceea ce înseamnă că, în loc de substanțe chimice dure, au pH neutru și utilizează agenți tensioactivi puternici pentru a descompune și a încapsula murdăria lipită.

În cele mai multe cazuri, Lather Car Shampoo este produsul nostru de bază. Această formulă puternică nu conține ceară sau agenți de strălucire, așa că este folosită pur și simplu pentru a curăța contaminarea. În acest caz, totuși, deoarece această mașină are deja un strat ceramic pentru protecție, putem opta pentru șamponul nostru Caramics Enhancing.

Din nou, ceea ce avem este un detergent puternic, dar acest produs conține și un strat ceramic care poate fi folosit pentru a întări și a prelungi durata de viață a protecției care există deja. Este folosit exact în același mod ca Lather, pur și simplu vine cu bonusul de a completa stratul ceramic.

Pentru a ne pregăti spuma de curățare profundă, adăugăm două sau trei capace de șampon în găleată și spumăm cu mașina noastră de spălat cu presiune.

Alegerea mediilor de spălare corecte este o altă modalitate de a menține procesul în siguranță și de a crește rezultatele spălării prin contact. Vă recomandăm să folosiți una dintre mănușile noastre profesionale din mai multe motive, principalul fiind că o mănușă de spălat de calitate industrială, fie că este fabricată din lână de miel sau din microfibră, este proiectată să culeagă murdăria, mai degrabă decât să o răspândească ca un burete.

O mănușă bună de spălat ar trebui să alunece liber pe suprafață, agitând soluția de spălare în timp ce elimină contaminarea și o blochează adânc în material - în mod esențial departe de cele mai sensibile suprafețe. Particulele de murdărie ar trebui să fie eliberate numai atunci când vă spălați mănușa în găleata de clătire.

De asemenea, mănușa pe care doriți să o folosiți depinde de preferința detalierului, aici folosim o mănușă din microfibră de pluș, care este ideală pentru spălarea în siguranță și pentru a absorbi multă soluție de curățare la fiecare trecere.

Ultima măsură de siguranță este traseul pe care îl parcurgeți în jurul vehiculului. Spălarea în linii drepte (pentru a reduce și mai mult riscul de a provoca vârtejuri) începem întotdeauna cu zonele mai curate pentru a evita răspândirea particulelor mai grele în zonele cu mai puțină murdărie. În esență, vom spăla mașina de sus în jos, începând cu capota plafonului și părțile superioare.

După zonele puțin murdare trecem la zonele (de obicei) mai murdare, începând cu grilele și bara față, apoi părțile inferioare și în final spatele mașinii.

În interesul unei siguranțe sporite - în special la vehiculele cele mai murdare - multor detalieri le place să schimbe cu o altă mănușă dedicată acestor zone. Aici folosim o mănușă cu tăiței din microfibră, care este alcătuită din sute de degete lungi, care sunt deosebit de adaptate pentru a pătrunde în cele mai incomode adâncituri.

Odată ce am spălat în contact fiecare suprafață, putem da mașinii o ultimă clătire de sus în jos.

USCARE

În sfârșit, putem trece la etapa de uscare și (după cum ați citit deja în detaliul nostru de decontaminare de la începutul acestui curs) veți ști deja că este important să vă uscați vehiculul după fiecare spălare pentru a evita impuritățile din apa de la robinet. fiind lăsat pe vopsea. Ultimul lucru de care avem nevoie acum sunt urme de apă inutile.

De data aceasta, folosim prosopul nostru de uscare de mătase, o cârpă din microfibră super rapidă, cu buclă răsucitoare, concepută pentru a îndepărta apa rapid și eficient. Din nou, acest lucru se datorează preferinței detalierului, un prosop de uscare Aqua Deluxe va fi, de asemenea, sigur, rapid și afectiv.

Când uscăm roțile și pentru a curăța orice picături care ar putea fi dislocate din oglinzi și altele asemenea, trecem la o cârpă cu microfibră ultra plush super absorbantă. Acesta este un sfat profesional grozav, deoarece prosoapele de uscare de dimensiune mare trebuie să fie suficient de mari pentru a completa o mașină întreagă sau două, așa că folosirea unei cârpe mai mici aici vă ajută să evitați să trageți accidental prosopul de uscare pe podea și să trebuiască să-l aruncați. Ultra Plushul nostru de 800 GSM este comparabil când vine vorba de absorbție, dar mai controlabil pentru o utilizare țintită aici.

Cu vehiculul complet uscat, cel puțin din punct de vedere tehnic, spălarea noastră de întreținere este completă. Dar acestea fiind spuse, detaliile se referă la detaliile mai fine și există câteva retușuri de finisare pe care le recomandăm pentru fiecare dată când spălați.

FINISARE

Finisajele pe care le efectuați acum vor depinde întotdeauna de mașina în cauză și de ceea ce este necesar pentru a vă împinge detaliile la nivelul următor. Acesta ar putea fi un pic de lustruit pentru metal Mercury pe lucrările strălucitoare exterioare sau Revive Trim Dressing pentru a da o nouă viață ornamentelor din plastic mat.

Există totuși două finisaje pe care le recomandăm pentru fiecare detaliu, iar prima este să vă îmbrăcați anvelopele.

Utilizarea Satin Tire Crème aici nu se referă doar la aspect, acest produs este conceput pentru a vă hrăni și a condiționa anvelopele din interior și pentru a lăsa o barieră de lungă durată împotriva elementelor. Deoarece ne-am curățat bine anvelopele mai devreme, satinul nostru se va lega puternic, ajutându-l să dureze și mai mult.

Bineînțeles că nu strica faptul că și Satinul arată grozav. Acest pansament avansat vă permite să alegeți nivelul de strălucire de care aveți nevoie. O singură aplicare oferă un luciu satinat subtil, în timp ce aplicațiile multiple vă permit să creați un aspect umed lucios.

Aplicarea este extrem de simplă. Mai întâi aplicăm satinul pe aplicatorul nostru conturat pentru anvelope și ornamente, apoi aplicăm produsul pe pereții laterali. Aici suntem siguri că acoperim fiecare centimetru, dar evitând buzele roții pe măsură ce mergem. O singură linie de satin în jos aplicatorul este suficientă pentru a acoperi un întreg perete lateral.

Atingerea finală pe care o recomandăm pentru fiecare detaliu este curățarea ferestrelor în interior și în exterior. Tot ceea ce ne propunem să realizăm aici pentru a ne asigura că sticla noastră este fără pete și pete, astfel încât să nu atragă atenția și să nu afecteze restul detaliilor noastre.

Produsul nostru de bază, Crystal Glass Cleaner, este o formulă pe bază de solvenți cu intermitent rapid, care elimină rapid grăsimea, murdăria și amprentele pentru a lăsa un finisaj fără urme și l-am putea folosi aici pentru a finaliza rapid detaliul nostru sau orice alt detaliu. si eficient.

Dar, pentru că sticla este deja protejată cu stratul ceramic durabil de 12 luni din setul nostru de protecție pentru sticlă Caramics - și aproape în același mod în care am folosit sau Caramics Enhancing Shampoo pe vopsea mai devreme - putem folosi Caramics Glass Cleaner aici pentru a nu obțineți doar un finisaj fără urme, dar pentru a crește durata de viață și performanța stratului de acoperire.

Ca și în cazul Crystal, utilizarea Caramics Glass Cleaner este extrem de rapidă și ușoară - este nevoie doar de o pulverizare ușoară direct pe sticlă, urmată de o ștergere și o ștergere cu o cârpă curată din microfibră.

Și iată-l, Detaliul nostru de întreținere este complet!

După cum puteți vedea, este o modalitate simplă, rapidă și eficientă de a vă menține vehiculul între aceste detalii mai mari.

PASII URMATORI...

Felicitări pentru finalizarea celor cinci etape de detaliere pe care TREBUIE să le cunoști!


Sursa: https://www.autofinesse.com/blogs/car-detailing-guides/five-detailing-stages-you-need-to-know-course#welcome-to-the-five-detailing-stages-you-need-to-know-course


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu