Totalul afișărilor de pagină

vineri, 25 iulie 2025

Seria de vopsea regenerabila -Care este,care este si cum se aplica?

 

CARACTERISTICI EXCEPȚIONALE
 Dezvoltat în comun de Nissan Motors și Universitatea din Tokyo
Această vopsea autoreparatoare a fost dezvoltată în comun de Nissan Motors și Universitatea din Tokyo și folosește o rășină cu o nouă structură moleculară.
 Zgârieturile minore se vor vindeca singure
Zgârieturile minore se vor vindeca în timp.
 Indexuri speciale pot fi adăugate la centrele de reparații auto.
Pentru reparațiile de asigurare, dacă vehiculul în cauză este un Nissan și vopseaua în cauză este specificată (scrisă pe partea inferioară a capotei), costul materialelor pentru acest produs poate fi inclus separat în costul manoperei (indice special).
 Pe lângă mașini, poate fi folosit și pentru huse de smartphone și genți de mână.
Această folie antizgârieturi PITWORK ASAP Clear este de obicei disponibilă doar prin intermediul Nissan Parts Sales.
Dacă o vopsiți pe o husă de smartphone sau pe o servietă, caracteristica de rezistență la zgârieturi va adăuga valoare.
Descriere produs
PITWORK Scratch Shield ASAP Clear este o vopsea autoreparatoare dezvoltată în comun de Nissan Motors și Universitatea din Tokyo.
Structura moleculară nou dezvoltată conferă peliculei de vopsea flexibilitate, făcând-o mai puțin susceptibilă la zgârieturi decât vopselele transparente obișnuite și are, de asemenea, caracteristica că zgârieturile minore se vor recupera în timp.
Zgârieturile minore sunt zgârieturi care apar la ștergerea mașinii în timpul spălării acesteia și chiar și zgârieturile minore, cum ar fi zgârieturile în care pelicula de vopsea a fost răzuită sau tăiată, nu se vor recupera.
Acest set este suficient pentru a vopsi aproximativ două uși ale unei mașini obișnuite.
CUM SE UTILIZEAZĂ
Pictura în blocuri este baza
Când au apărut lacurile transparente rezistente la zgârieturi pentru reparații, era destul de dificil să se amestece, dar acest lac transparent nu este atât de dificil. Cu toate acestea, baza este aplicarea în blocuri, nu în zone neclară.
Când vopsiți pe puncte, asigurați-vă că utilizați un agent de amestecare special.
Agentul de amestecare conține un accelerator de întărire. Dacă nu îl utilizați, este posibil ca întărirea să nu se producă în timpul amestecării.
Durata de viață a oalei este scurtă
Comparativ cu lacurile transparente generale, durata de viață a amestecului este mai scurtă, așa că este mai bine să se amestece după aplicarea stratului de bază.
Durata de viață a amestecului
: Aproximativ 120 de minute (la 20 de grade Celsius)
Aproximativ 70 de minute (la 30 de grade Celsius)
Timp de uscare
La fel ca în cazul lacurilor transparente generale, condițiile de uscare trebuie controlate cu atenție pentru a asigura performanța stratului de acoperire, dar timpul de uscare nu este lung.

  1. Configurare: 10 minute
  2. Pre-uscare: 40℃ x 10 minute
  3. Uscare principală 60℃×20 minute
  4. Uscare forțată a marginilor amestecate: 80℃ x 60 minute

Temperatura de uscare este temperatura suprafeței panoului. Ideal este să o controlați cu un termometru fără contact.
Nu este nevoie de șlefuire intermediară
La aplicarea efectivă, este clar că este ușor să obții un finisaj neted fără a fi nevoie de șlefuire intermediară, așa cum se întâmplă în cazul lacurilor transparente rezistente la zgârieturi.



Specificații principaleSPECIFICAȚII

Set scut antizgârieturi ASAP 1 kg

Setați conținutul
・Agent de bază Scratch Shield 500g
・Întăritor Scratch Shield 250g
・Agent de amestecare Scratch Shield 300g
Raport de amestecare
Agent de bază Scratch Shield: Întăritor Scratch Shield
2:1

Agent de amestecare antizgârieturi 300g

Conținut (g)
300
Raport de amestecare
Agent de bază Scratch Shield: Întăritor Scratch Shield
2:1

Bază de protecție antizgârieturi 3,6 kg

Conținut (kg)
3.6
Raport de amestecare
Agent de bază Scratch Shield: Întăritor Scratch Shield
2:1

Întăritor antizgârieturi 900g

Conținut (g)
900
Raport de amestecare
Agent de bază Scratch Shield: Întăritor Scratch Shield
2:1


Protecție antizgârieturi transparentă, întăritor și agent de amestecare

Lac transparent antizgârieturi 3,6 kg

▲ Se vinde individual.

Versiunea transparentă vine într-o cutie de 4 kg cu o capacitate de 3,6 kg. 

Întăritor pentru scut antizgârieturi

▲ Întăritor

Întăritorul vine într-un set de 250 g, dar volumul este de 900 g atunci când este achiziționat separat.

„Seturile se măsoară în grame (g), iar articolele individuale se măsoară în kilograme (kg)!!!”

Imagine pictată cu scut antizgârieturi

▲Acesta este un Nissan X-Trail pe care l-am reparat anterior în service-ul nostru.

Acest vehicul are vopsea antizgârieturi.

Zonele încercuite cu roșu au fost reparate.

Zona vopsită este aripa spate încercuită cu roșu . Ușa din spate este vopsită cu un finisaj amestecat.

Partea din față a panoului care leagă aripa spate de montantul față este vopsită transparent.

img_1987
Este posibil să se reducă suprafața care trebuie vopsită transparent folosind agentul de amestecare transparent de la producător, dar producătorul a spus că ar fi mai bine să se vopsească cât mai mult posibil în zonele în care sunt conectate panourile pentru a evita orice probleme.

Ca regulă generală, recomandăm vopsirea stratului transparent până la punctele de conectare a panourilor!

Este adevărat că în timp se va produce estompare din cauza deteriorării, așa că acest tip de metodă de vopsire este recomandată pentru a preveni problemele.

După vopsire, suprafața este uscată și lustruită complet. Totuși, deoarece aplicarea de căldură pe ecranul antizgârieturi va face ca zgârieturile să revină la starea lor inițială, suprafața este lustruită fără a crește prea mult temperatura.

Cel mai bine este să lustruiți suprafața vopsită când temperatura este sub 35°C.

 

rezumat

Drept urmare, costul vopsirii devine surprinzător de mare.

Magazinul nostru nu are vopsea antizgârieturi în stoc, așa că pentru această reparație am achiziționat un set de la producător.

Mai mult, acest set vă permite să vopsiți doar unul sau două panouri. În imaginea de mai sus, era suficient lac transparent...

Unii oameni ar putea crede că, dacă costurile de vopsire sunt mari, înseamnă că atelierul de caroserie și vopsire obține profit, dar aceasta este o mică neînțelegere.

Nu sunt sigur dacă este potrivit să spun asta dintr-un punct de vedere profesional, dar dacă lucrarea eșuează, compania va trebui să plătească costul ridicat al vopselei, așa că riscul de dezavantaj este mare.

 

În plus, proprietarul mașinii care a provocat coliziunea va suferi și dezavantaje financiare.

Clienții sunt întotdeauna uimiți când le prezentăm o ofertă de preț pentru vopsirea scutului antizgârieturi.

Prin urmare, în majorul cazurilor vom oferi și o estimare de preț pentru vopsirea transparentă obișnuită.

Dacă nu aveți altă opțiune decât să reparați mașina folosind vopsea transparentă obișnuită, acest lucru va reduce valoarea activelor mașinii dumneavoastră.

Performanța și valoarea pot fi reduse, dar dacă aspectul este același, este mai bine să folosiți banii pentru a vă bucura de ei împreună cu familia, decât să cheltuiți în plus!

Nu știu dacă vânzătorul auto îți va da sfaturi de genul acesta după cumpărare...

Când conduci o mașină, există o mică probabilitate să ai un accident!

Cu alte cuvinte, rețineți că este posibil să fie nevoie să apelați la un service auto de caroserie sau de vopsitorie.

O fabrică de încredere pentru reparații.

Alternativ, ar fi mai sigur să solicitați lucrării un service de caroserie și vopsire al unui dealer Nissan, cu o vastă experiență în vopsirea la zgârieturi.

Dacă aveți asigurare auto, și aceasta va fi acoperită de asigurarea dumneavoastră.

Este adevărat că firmele de asigurări recunosc certificarea Scratch Shield, dar, din moment ce nu există alt material la fel de scump, îmi imaginez că trebuie să fie dificil pentru firmele de asigurări.

în cele din urmă ···

Mă întreb de ce sunt materialele atât de scumpe.

Reparațiile care nu reprezintă o situație din care toată lumea are de câștigat, cum ar fi aceasta, sunt o sursă de îngrijorare.

Din păcate, nu putem efectua cu plăcere vopsirea la zero, deoarece nu vedem niciun beneficiu nici pentru vânzător, nici pentru cumpărător.

(Excepția o fac cei care spun că nu le pasă de preț!)

Când vine vorba de reparații care necesită vopsea antizgârieturi, majoritatea proprietarilor care nu sunt asigurați vor alege reparații obișnuite cu vopsea transparentă.

▼Este o idee bună să încheiați o asigurare pentru vehicul în cazul în care este nevoie de reparații.

După cum am scris în textul principal, repararea carcasei antizgârieturi cu lacuri transparente este o adevărată bătaie de cap !

Am auzit că marginile lacului transparent sunt vizibile, dar și eu am aceeași părere. Deși zona vopsită va fi mai mare decât dacă l-aș estompa pe suprafața plană a barei de protecție, aleg să-l estompez acolo unde se întâlnesc liniile.

Ca să fiu sincer, nu știu răspunsul la întrebarea despre efectul asupra blendării atunci când se aplică un lac transparent obișnuit peste o protecție împotriva zgârieturilor, dar un posibil motiv este „uscarea insuficientă după vopsirea reparațiilor”.

De exemplu, în cazul vopselei Y's Body, chiar dacă manualul producătorului de vopsea menționează „60°C x 20 de minute”, durează mai mult decât este necesar să se usuce forțat.

Când vine vorba de amestecare, durează și mai mult să uscăm forțat vopseaua.

De asemenea, unele lacuri transparente nu sunt potrivite pentru amestecare.

Există un produs numit CC6300, care este un strat „central” transparent, rezistent la zgârieturi, folosit pe caroseria lui Y, dar nu recomandăm repararea punctuală (estomparea) cu acest produs.

Același lucru se poate spune și despre lacurile transparente de înaltă calitate, cu vâscozitate ridicată (vopseaua este atât de groasă încât este dificil să se estompeze marginile).

Reparațiile parțiale pot fi efectuate la un cost redus și, dacă există o margine de îmbinare bună, muncitorul nu trebuie să-și facă griji, dar aceasta poate fi o decizie dificilă, deoarece depinde de forma barei de protecție.

Vă rugăm să folosiți acest lucru ca referință.
https://www.youtube.com/watch?v=rlomUZTc8Ek&t=24s

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu